اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون هتلی :خرید با قیمت عمده از کارخانه

آشنایی با انواع پارچه

پارچه تترون هتلی راه راه عرض 2.40 و جنس پنبه ساتن ،پارچه تترون هتلی ساده با عرض 300 سانتیمتر با جنس پلی استر ویسکوز فلامنت برای هتل استفاده می شود ،پارچه تترون هتلی با قیمت متری 95000 شروع می شود.طاقه ها 2لا تا هستند.به صورت رول 40 و 30 متری عرضه می شود.

۱. راحتی و نرمی: پارچه تترون ویسکوز از جنس نرم و لطیفی است که بسیار مرطوب از جنس راحتی و نرمی را ایجاد می کند. این ویژگی باعث می شود که برای مهمانان هتل حس راحتی بیشتری داشته باشد.

۲. نفاخ و خواص جذبی: تترون ویسکوز نسبت به پارچه های دیگر مانند پنبه، نفاخ بالایی دارد و به خوبی تعریق را جذب می کند. این خصوصیت باعث می شود که روتختی ها به خوبی خشک شوند و احساس خنکی و خشکی برای مهمانان به ارمغان آورد.

۳. مقاومت و دوام: پارچه تترون ویسکوز به خوبی در برابر پرزیدگی مقاومت دارد و پس از شستشوی مکرر خود را از دست نمی دهد. این ویژگی باعث می شود که استفاده مداوم از آن در هتل ها مقرون به صرفه باشد.

۴. ظاهر زیبا و شیک: پارچه تترون ویسکوز به دلیل بافت لطیف و مات خود ظاهری زیبا و شیک دارد که به دکوراسیون داخلی هتل ها می آید.

۵. قابلیت شستشو و نگهداری: این پارچه به راحتی قابل شستشو است و در مقابل چروک خوردن نیز مقاوم است که این ویژگی در محیط هتل های پرتردد بسیار اهمیت دارد.

به طور کلی، استفاده از پارچه تترون ویسکوز برای روتختی هتل به دلیل ترکیبی از راحتی، ماندگاری، شیک و مقاومت، به عنوان یک انتخاب محبوب و کارآمد برای محیط های هتلی معرفی می شود.

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • از پارچه های تترون چه می دانید؟
  • پارچه تترون هتلی چگونه عرضه می شود؟
  • نحوه استعلام قیمت تترون هتلی
  • مرکز فروش عمده پارچه تترون هتلی به صورت عمده

فروش عمده پارچه تترون هتلی با ارزان ترین قیمت بازار، از هم اکنون در این فروشگاه آنلاین انجام می شود. شما خریداران می توانید پارچه هتلی رنگی اعلا را در کمترین زمان ممکن از طریق سایت سفارش دهید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه تترون یکی از پرتقاضاترین و پرفروش ترین پارچه ها در بازار و همچنین جزو برترین محصولات تولیدی کارخانجات نساجی داخل کشور می باشد.

در این مقاله می خواهیم به بررسی تترون های ساده و چاپی، برندهای معتبر تترون و باسابقه ترین مراکز توزیع و فروش عمده پارچه تترون هتلی این محصول بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

از پارچه های تترون چه می دانید؟پارچه تترون خرید

همانطور که می دانید پارچه تترون مانند سایر پارچه های موجود در بازار، ویژگی های خاص خود را دارد که این ویژگی ها سبب شده تا نظر بسیاری از تولیدی ها و خیاطان را به خود جلب نماید و در نهایت موجب تولید و عرضه پوشاک و منسوجات گوناگون با استفاده از آن گردد.

پارچه تترون از الیاف فلامنت، پلی استر ویسکوز به همراه الیاف نخ پنبه تشکیل شده اند.

تترون به واسطه داشتن ویژگی های بی نظیری همچون نرمی و لطافت، خنک بودن، وزن سبک، ضد آب ژاول، ضد حساسیت و … مصارف گسترده ای در بسیاری از حوزه ها دارد.

خرید پارچه تترون طاقه ای عرض 3 متر سیب

قیمت پارچه تترون سفید :95000 تومان

این پارچه را می توان در عرض های متنوعی در بازار مشاهده نمود که هر یک مصارف خاص خود را دارند.

همچنین پارچه های تترون در دو نوع ساده و چاپ دار در کارخانه، تولید و روانه بازار می گردند.

کارخانجات نساجی سیب، سهند، گلناز، گل پود و … از برترین و موفق ترین تولیدی های پارچه تترون در کشور می باشند که توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید نمایند.

شایان ذکر است که پارچه های تترون از جمله پارچه هایی هستند که عمده مصرف آن ها را می توان در هتل ها و بیمارستان ها برای تولید البسه، ملحفه و سایر منسوجات مشاهده کرد.

پارچه هتلی رنگی در طرح های متنوع که خود هتلداران سفارش می دهند، مورد تولید قرار می گیرد.

این پارچه های تترون دارای کیفیت بالا، ثبات رنگ و از همه مهم تر، قیمت بسیار مناسب می باشند.

از دیگر موارد مصرف پارچه های تترون می توان به دوخت پیراهن مردانه، مقنعه، چادر، فرم مدارس و … اشاره کرد.

پارچه تترون هتلی چگونه عرضه می شود؟خصوصیات پارچه تترون

هنگام خرید پارچه های تترون می بایست حتماً به عرض پارچه دقت داشته باشید تا بعدها در مرحله دوخت دچار مشکل نشوید، چرا که استفاده از پارچه هایی با عرض بالا سبب افزایش دورریز پارچه شده و به بیانی ساده تر در کسب و کار خود ضرر خواهید کرد.

تمامی مراکز فروش عمده پارچه تترون هتلی انواع پارچه تترون هتلی در عرض های 90، 150، 200، 240 و 300 عرضه می نمایند که از هر کدام از این عرض ها، در تولید موارد خاصی در هتل ها استفاده می نمایند.

در حالت کلی پارچه های تترون با عرض ۳ متر، از به صرفه ترین و پرمتقاضی ترین ها می باشند که تولیدی ها از آن به وفور استفاده می کنند.

خرید پارچه تترون سفید عرض 3 متر :عرض 2 متر

از طرفی تترون با عرض ۳ متر، از قیمت مناسب تری هم نسبت به پارچه تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متر و سایر عرض ها برخوردار می باشد.

گفتنی است که تترون های عرض ۳ متر، گرماژی حدود ۳۴۰ تا ۳۸۰ گرم دارند.

پارچه تترون با عرض 1.5 متر، بیشترین محبوبیت و میزان مصرف را برای دوخت منسوجات هتلی داراست.

پارچه تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۶۵ تا ۲۰۰ گرم، برای دوخت و تهیه البسه، انواع روتختی های هتلی، ملحفه، لباس پرسنل و همچنین مقنعه استفاده می شود.

قیمت تترون هتلی :پارچه تترون خط دار هتلی

همانطور که متوجه شدید تترون های هتلی در عرض ها و گرماژهای متنوع تولید می شود که هر کدام از آن ها برای دوخت موارد خاصی به کار می روند.

برای اطلاع از قیمت فروش عمده پارچه تترون هتلی می توانید قبل از هر چیزی اطلاعاتی درباره مشخصات و ویژگی های پارچه ها به دست آورید تا بتوانید در زمان استعلام قیمت، دچار سردرگمی نشوید.

یکی از راه های استعلام قیمت، مراجعه به بازار و فروشگاه ها عمده فروشی پارچه تترون است.

روش دیگر، مراجعه مستقیم به درب کارخانه تولیدی و اطلاع از قیمت این پارچه پرکاربرد می باشد که این راهکار نیز می تواند به نوبه خود سخت و زمان بر و حتی پرهزینه باشد.

زیرا باید زمان زیادی را صرف کنید تا از محل سکونت خود به کارخانه مورد نظر برسید، هزینه هایی که در طول این مسیر مصرف کرده اید می تواند قابل توجه باشد.

مرکز فروش عمده پارچه تترون هتلی به صورت عمده

همانطور که گفته شد پارچه تترون هتلی از باکیفیت ترین محصولات کارخانجات نساجی کشور است که مصارف فراوانی داشته و بسیار پرفروش می باشد.

در چند سال اخیر کسب و کارهای اینترنتی در حوزه خرید و فروش پارچه تترون بسیار مرسوم گشته اند که این امر در نگاه اول باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد.

کارخانجات نساجی و یا مراکز رسمی فروش آن ها، پارچه های تترون تولیدی خود را از طریق وب سایت ها و شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند و متقاضیان می توانند در هر کجا که هستند، پارچه تترون را در متراژ دلخواه برای مصارف مد نظر خود خریداری نمایند.

خرید اینترنتی پارچه تترون بومگردی ،مسافرخانه و هتل

از مهم ترین مزایای خرید مستقیم از کارخانه، حذف واسطه ها و خرید دست اول پارچه تترون با قیمت زیر بازار می باشد که این موضوع برای خریداران عمده و تولیدی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مرکز فروش مستقیم پارچه تترون، بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه آنلاینی است که انواع مختلف تترون هتلی درجه یک را در طرح های متنوع و با عرض های مختلف عرضه می کند.

خریداران می توانند با خرید از این مرکز، به مناسب ترین قیمت پارچه روتختی هتلی در بازار دست پیدا کنند و یک خرید پرسود و مقرون به صرفه را تجربه نمایند.

پس همین حالا پارچه تترون هتلی با کیفیت درجه یک را، در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت عمده از ما سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت پارچه تترون سفید دیجی کالا قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر قیمت پارچه سفید ارزان قیمت پارچه تترون سفید عرض ۹۰ قیمت پارچه تترون سفید ژاپنی قیمت پارچه تترون اعلا قیمت پارچه تترون 4000
قیمت پارچه تترون سفید دیجی کالا قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر قیمت پارچه سفید ارزان قیمت پارچه تترون سفید عرض ۹۰ قیمت پارچه تترون سفید ژاپنی قیمت پارچه تترون اعلا قیمت پارچه تترون 4000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان