فروش پارچه بیمارستانی با بهترین قیمت ممکن

قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی پارچه لباس بیمارستانی فروش عمده پارچه بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه لباس بیمارستانی

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید


همانطور که می دانید، یکی از روش های خرید پارچه بیمارستانی، خرید اینترنتی است که در آن مزایای بسیاری وجود دارد و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای از نظر رفت و آمد و یا کمبود زمان، سفارشات خود را به ثبت برسانید.
خرید اینترنتی پارچه لباس بیمارستانی نیز می تواند برای شما سود بیشتری هم نسبت به خرید آن به صورت حضوری در برداشته باشد، بنابراین قبل از اقدام حضوری، ابتدا جوانب خرید اینترنتی را بسنجید و سپس اقدامات لازمه را انجام دهید.

پارچه های پر کاربرد بیمارستانی

اسم پارچه لینک خرید
ترگال سفیدhttps://miladarshadi.com/product/white-hospital-tergal-fabric/
کجراه سفیدhhttps://miladarshadi.com/product/white-hospital-cloth/ospital-cloth/
تترون بیمارستانیhttps://miladarshadi.com/product/blue-hospital-tetron-fabric/
فلامنت پنبه https://miladarshadi.com/product/pink-hospital-cotton-filament-fabric/
فلامنت فلامنتhttps://miladarshadi.com/product/hospital-blue-filament-fabric/
ترگال سبزhttps://miladarshadi.com/product/hospital-green-tergal-fabric/
کجراه سبزhttps://miladarshadi.com/product/green-hospital-cloth/
فلامنت سکه ایhttps://miladarshadi.com/product/filament-fabric-printed-with-a-blue-circle-pattern/
فلامنت پنبه خشتیhttps://miladarshadi.com/product/printed-cotton-filament-fabric-with-pink-clay-design/


قیمت پارچه لباس بیمارستانی


در رابطه با قیمت پارچه لباس بیمارستانی نیز باید بدانید که با توجه به نوع جنسی که پارچه دارا است، قیمت آن هم متفاوت می باشد، همچنین عوامل دیگری هم در تعیین قیمت دخیل هستند که عبارتند از:

کیفیت پارچه

برند تولیدکننده پارچه

روش خرید

حجم خرید
تمامی موارد فوق در کنار یکدیگر می توانند، قیمت ها را دچار تغییراتی کنند که کسب اطلاع از این موارد، برای شما بسیار مفید خواهد بود و می توانید در نهایت با توجه به این موارد، خرید بهتر و رضایت بخش تری را تجربه کنید.

پارچه بیمارستانی
پارچه بیمارستانی


قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی


شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی در شهرهای گوناگون به چه صورتی است و تمایل داشته باشید تا در این رابطه اطلاعاتی را به دست آورید.
لازم است بدانید که پارچه ملحفه های بیمارستانی هم انواع گوناگون دارند و قیمت آن ها نیز با توجه به نوع آن ها و همینطور میزان کیفیتی که دارا می باشند، تعیین می شود. به عنوان مثال بیمارستان های خصوصی، آنقدرها درگیر بودجه و اینجور موارد نیستند و می توانند هزینه بهتری کنند تا پارچه باکیفیت تری را در اختیار بیماران قرار دهند که این مورد دقیقا برعکس بیمارستان های دولتی است.


اسم پارچه لباس بیمارستانی


جهت تهیه لباس بیماران از پارچه های متنوعی استفاده می نمایند که هرکدام با توجه به شرایط گوناگونی، خریداری و به کار برده می شوند. به عنوان مثال، می توانیم پارچه ویسکوز را به عنوان یکی از بهترین پارچه هایی به شمار آوریم که از آن در جهت تهیه و آماده سازی لباس بیماران بهره می برند.
در این میان می توانیم به پارچه ترگال بیمارستانی هم اشاره ای داشته باشیم که طرفداران خاص خود را دارد همچنین پارچه هایی با عنوان تترون، فلامنت و کجراه هم توانسته اند جایگاه خاصی در میان پارچه های بیمارستانی داشته باشند.


قیمت پارچه بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی را با توجه به میزان کیفیت آن ها و همینطور یکبار مصرف بودن و یا نبودن آن ها مورد تقسیم بندی قرار می دهند و به این ترتیب، قیمت پارچه بیمارستانی تعیین می شود.
در میان تمامی پارچه هایی که در بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند، پارچه های یکبار مصرف که تحت عنوان اسپان باند هم شناخته می شود، بالاترین درخواست را دارا است و با توجه به میزان گرماژی که دارد، قیمت آن را مشخص می کنند.
مواردی مانند: جنس پارچه، کیفیت آن و حجم خرید می توانند از عواملی به شمار آیند که در تعیین قیمت پارچه های مخصوص بیمارستانی نقش به سزایی را ایفا می کنند.


پارچه لباس بیمارستان


در بیمارستان ها، با توجه به این که خصوصی هستند و یا یک بیمارستان دولتی محسوب می شوند، نوع پارچه لباس بیمارستان را مشخص می کنند زیرا بیمارستان های دولتی از بودجه کمی برخوردارند و باید متناسب با آن در جهت خرید پارچه های مورد نیاز خود اقدام نمایند.
برای این که بتوانید پارچه بیمارستانی مناسبی را خریداری کنید، بایستی در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات آن ها اطلاعاتی را کسب نمایید تا انتخاب گزینه مناسب برای شما راحت تر باشد. معمولا در مراکز درمانی از پارچه های تترون جهت دوخت انواع لباس های بیمارستانی بهره می برند همچنین پارچه ترگال و کجراه نیز کاربردهای خاص خود را دارند.
در عین این که پارچه یکبارمصرف اسپان باند هم کاربرد بسیاری در بیمارستان ها دارا است.

پارچه لباس بیمارستانی


شایان ذکر است که لباس های بیمارستانی را با استفاده از پارچه های مخصوصی آماده می کنند و لازم است تا بدانید که پارچه لباس بیمارستانی باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا فرد بیمار در آن احساس راحتی کند.
به عنوان مثال این پارچه باید به گونه ای باشد که در فصول گرم سال، بیمار را گرم نکند و موجب ایجاد عرق در بدن وی نگردد و یا خارش و حساسیت در فرد به وجود نیاورد. به این ترتیب، فرد خریدار پارچه بیمارستانی، باید بداند که هر پارچه ای از چه ویژگی هایی برخوردار است تا بتواند با توجه به نیاز بیمار، نسبت به تهیه و خرید پارچه اقدام نماید تا در نهایت درصد رضایت بالاتری از جنس لباس دوخته شده دریافت نماید.

فروش عمده پارچه بیمارستانی


خرید پارچه بیمارستانی در بیمارستان ها به منظورهای گوناگونی انجام می شود و ممکن است با استفاده از آن، لباس و روپوش پزشکان دوخته شود و یا در جهت تهیه لباس بیماران استفاده گردند. همینطور امکان دارد با به کار بردن آن پارچه، سعی در دوخت انواع ملحفه بیمارستانی داشته باشند.
بنابراین متوجه شدید که پارچه های بیمارستانی در موارد گوناگون به کار برده می شوند و به همین ترتیب، جنس های مختلف به همراه کیفیت های متفاوتی را شامل می شوند. پارچه هایی همانند کجراه، ترگال، تترون، فلامنت و همینطور اسپان باند از آن دسته پارچه هایی هستند که بالاترین درخواست سفارش را دارند و بیشترین استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی را به خود اختصاص داده اند.


جالب توجه است که بدانید، فروش عمده پارچه بیمارستانی می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر این که خیالتان از وجود پارچه در حجم کافی راحت است، بدانید که آن را با قیمت فوق العاده مناسبی خریداری نموده اید.
لازم است دقت داشته باشید که پارچه های بیمارستانی در هر سری سفارش ممکن است توناژ رنگی متغیری داشته باشند و صد در صد با یک رنگ ثابت تولید نشوند، بنابراین اگر درخواست سفارشات شما به صورت عمده و در یک پارت ارسال شود، از این مزیت برخوردار خواهید بود که علاوه بر رنگ یکدست، قیمت ویژه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

پارچه بیمارستانی تترون و اسپان باند

فروش پارچه بیمارستانی با بهترین قیمت ممکن توسط چه کسانی و چه مراکزی انجام می شود؟ آیا می دانید که پارچه های بیمارستانی اصلاً چگونه پارچه هایی هستند؟ نساجی کاماش پاسخ می دهد.09130858100

آیا خرید اینترنتی و غیر حضوری پارچه های بیمارستانی مزایایی خواهد داد؟ نرخ فروش آن ها در بازار چقدر است و با پیشروی چه راهکار خریدی می توان هزینه ها را تا حد ممکن کاهش داد؟ آیا از مشخصات پارچه های بیمارستانی مطلع هستید و می دانید نمایندگی نساجی کاماش چگونه به نیاز بازار پاسخ می دهد؟

پارچه ای که این روز ها استفاده بسیاری در بازار دارد، پارچه بیمارستانی است. این پارچه بر خلاف دیگر منسوجات، دارای بافت نمی باشد. یعنی هیچ تار و پودی در ساختار این پارچه نقش نداشته و این پارچه از هیچ نوع بافتی برخوردار نیست.

خرید پارچه بیمارستانی، پارچه بدون بافت، سوزنی و یکبار مصرفی است که به خاطر قیمت مناسبی که در بازار فروش پارچه ها دارد، بیشتر از آنچه فکرش را بکنید مورد توجه قرار گرفته است.

البته پارچه بیمارستانی انواع مختلف دیگری هم دارد که نقطه مقابل پارچه های اسپان باند بیمارستانی بوده و قابلیت استفاده چندین باره را خواهند داشت.

در اولین بخش این تاپیک، مفصلاً راجع به آشنایی با پارچه های بیمارستانی صحبت خواهیم کرد.

قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی
قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی

آشنایی با فروش عمده پارچه بیمارستانی

حفاظت بدنی در مقابل خطرات احتمالی که به خاطر وجود ویروس و بیماری در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد، دارای اهمیت بسیار بالایی است.

این حفاظت تنها از طریق پوشش ممکن شده و برای همین است که نوع پوشش بیماران، پرستاران، پزشکان و پرسنل حائز اهمیت می باشد.

پارچه تترون بیمارستانی 09131130224
پارچه تترون بیمارستانی 09131130224

خرید پارچه لباس بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد که هم شامل پارچه های بدون بافت هستند و هم پارچه های شامل تار و پود:

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال (کجراه و ساده)
  • پارچه ویسکوز ویسکوز (ساده و طرح دار)
  • پارچه فلامنت فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه اسپان باند
  • پارچه sms
  • پارچه لمینت
  • پارچه برزنت

پارچه هایی مانند اسپان باند، sms و … در این لیست، در زمره پارچه های بدون بافت و سوزنی قرار گرفته و دیگر پارچه ها، پارچه های دارای تار و پود و نوع بافت مختلف خود می باشند.

اغلب پارچه های بیمارستانی از جنس پنبه یا پلی استر هستند. پس می توان دریافت که الیاف به کار رفته در تولید و یا بافت این پارچه ها، الیاف پنبه ای و پلی استری می باشند.

حال که مختصراً با انواع پارچه های بیمارستانی آشنا شدید، وقت آن رسیده که در مورد راهکار های خرید آن اطلاعات بدست آورید.

فروش عمده پارچه بیمارستانی
فروش عمده پارچه بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی چه مزایایی دارد؟

زیادند راهکار هایی که خرید پارچه بیمارستانی را برای خریداران عمده و مراکز درمانی ممکن می سازد.

  1. خرید از درب کارخانه تولیدی
  2. خرید از نمایندگی رسمی فروش
  3. خرید از عاملان فروش در سطح کشور
  4. خرید از سایت های اینترنتی در فضای مجازی

به نظر شما، کدام روش برای خرید بهتر و مقرون به صرفه تر است؟

این که کدام روش را می توان بهتر و مقرون به صرفه تر از روش های دیگر دانست، کار درستی نیست. زیرا اولویت خرید هر شخص با شخص دیگر متفاوت می باشد.

اما به صورت کلی، اگر هزینه ها و زمانی که برای خرید پارچه بیمارستانی از شیوه های مذکور صرف شده مورد بررسی قرار گیرد، می توان خرید اینترنتی را در زمره خرید هایی قرار داد که هم زمان کمتری به خود اختصاص می دهند و هم هزینه کمتری.

این شیوه خرید دارای مزایا و ویژگی های مثبتی است که در زیر به آن ها اشاره مختصری کرده ایم:

  • در سایت های فروشنده که نمایندگی رسمی تولیدی به حساب می آیند، قیمت ها زیر قیمت بازار است.
  • سایت های فروشنده همگی خدماتی نظیر مشاوره فروش رایگان ارائه می دهند.
  • با خرید از این سایت ها زمانی را صرف یافتن مرکز فروش معتبر، رفت و آمد و … نخواهید کرد.
  • هزینه های مرتبط با پروسه خرید، رفت و آمد به مرکز فروش و … با خرید اینترنتی کاهش خواهد یافت.
  • در کمترین زمان می توان اقدام به ثبت سفارش نمود و هزینه خرید را اینترنتی پرداخت کرد و غیره.
خرید پارچه لباس بیمارستانی
خرید پارچه لباس بیمارستانی

برای خرید پارچه های بیمارستانی نیاز است اطلاعات کاملی از گرماژ و عرض پارچه داشته باشد ،تا خریدی پر سود انجام دهید.

نساجی کاماش همیار شما در خرید پارچه

فروش عمده 6 پارچه بیمارستانی و مصرفی

در میان پارچه های بیمارستانی که در بخش اولیه نام برده شد، 6 پارچه در بازار جزو پرفروش ترین ها و پرمصرف ترین ها بوده و هستند قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی و لباس بیمارستانی که در زیر، علاوه بر اشاره به آن ها، کمی پیرامون شان صحبت خواهیم کرد:

  1. پارچه تترون: پارچه ای است لطیف و بسیار نرم که دارای خاصیت ضد آب ژاول بودن و بدن نما نبودن می باشد. این پارچه در طاقه های رولی و کتابی با متراژ های مشخص و عرض های از پیش معلوم شده روانه بازار فروش می شود.
  2. پارچه ترگال: این پارچه که در نوع ساده و کجراه در بازار موجود است، پارچه ای دارای بیشترین میزان تنوع رنگ می باشد. این پارچه پروسه رنگرزی اش به شیوه خمی، راکتیو یا ترموزول رنگرزی شده تا در شست و شوی مکرر رنگ آن خراب نشود
  1. پارچه فلامنت فلامنت: این پارچه دارای الیاف تار و پود فلامنت بوده و پارچه ارزانی محسوب می شود. این پارچه در دو نوع طرح دار و ساده روانه بازار فروش شده و گاهاً به جای پارچه یکبار مصرف استفاده می شود.
  2. پارچه اسپان باند: این پارچه بر خلاف سه نوع پارچه دیگر، بدون بافت است و می توان بافت آن را بافت پرسی دانست. پارچه مذکور در تنوع رنگی بالا تولید شده و عرض و طول طاقه آن یک چیز مشخصی است.
  3. پارچه sms: این پارچه در زمره پارچه های بدون بافت قرار می گیرد که دارای تعداد لایه بیشتر است. این پارچه چهار لایه در مقابل ورود ویروس و بیماری بسیار مقاوم بوده و برای همین در دوخت ماسک پزشکی و دیگر پوشش های مهم مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. پارچه برزنت: این پارچه که دارای ضخامت بالایی می باشد، موارد استفاده خاصی دارد. این پارچه در رنگ سبز بنتونی تولید شده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار می گیرد.

این پارچه هایی که پیرامون شان صحبت شد، از پر مصرف ترین پارچه های بیمارستانی هستند که در بازار موجود بوده و بازار خرید و فروش پررونقی دارند.

خرید پارچه لباس بیمارستانی
خرید پارچه لباس بیمارستانی

قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی و مشخصات آن

یکی از پارچه های بیمارستانی، پارچه ملحفه ای و خرید پارچه لباس بیمارستانی می باشد. همانطور که از نام این پارچه مشخص است، در دوخت ملحفه، روبالشتی و … بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه انواع مختلفی داشته که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های متفاوتی هستند. اما در کل، مشخصات یک پارچه ملحفه بیمارستانی خوب را برایتان بازگو کرده تا در پروسه خرید با مشکل مواجه نشوید. این مشخصات عبارت است از:

  • لطافت و نرمی
  • ضد حساسیت بودن
  • سازگاری با تمامی پوست ها
  • آنتی باکتریال بودن
  • داشتن بافت خوب و مقاوم
  • کیفیت رنگ بالا و …

در بیمارستان ها و مراکز درمانی باید توجه داشته باشند که چه نوع پارچه ملحفه بیمارستانی را باید برای چه بیماری استفاده کنند. مثلاً پارچه های بیمارستانی ملحفه ای معمولی با ویژگی های عادی، مناسب برای بیماران بخش های عمومی می باشد. اما پارچه هایی با خاصیت آنتی باکتریال بایستی برای کسانی استفاده شود که دچار بیماری وخیم عفونی بوده و یا دچار سوختگی شده اند.

خرید پارچه عمده تترون بیمارستانی
خرید پارچه عمده تترون بیمارستانی

جدول نرخ قیمت عمده پارچه تترون بیمارستانی در بازار

قیمت پارچه های بیمارستانی در بازار متفاوت است و دلیل آن هم متفاوت بودن الیاف، نوع بافت، کیفیت و … می باشد. در بخش های قبلی راجع به پارچه تترون بیمارستانی صحبت کردیم. 

شاید با مشاهده جدول نرخ قیمت پارچه تترون بیمارستانی یک تولیدی، متوجه تفاوت قیمت ها شوید. این مسئله عادی است و بد نیست بدانید که یک پارچه تترون ممکن است از لحاظ عرض، گرماژ، طول طاقه، نوع رول پیچی با یکدیگر متفاوت باشد و این تفاوت بر قیمت فروش هم تاثیر بگذارد.

پارچه تترون بیمارستانی در عرض های زیر روانه بازار فروش می گردد:

  • 1 و نیم متر
  • 1 و هشتاد سانتی متر
  • 2 متر
  • 3 متر

گرماژ هر یک از این پارچه ها با عرض های مختلف به ترتیب عبارت است از:

  1. 165 تا 200 گرم
  2. 200 تا 230 گرم
  3. 220 تا 260 گرم
  4. 340تا 380 گرم

گرماژ های مختلف این پارچه تترون بیمارستانی در عرض های گوناگون باعث شده تا موارد مصرف گوناگونی داشته باشند. مثلاً از پارچه های تترون با عرض 1 و نیم متر، در دوخت و وز لباس و یونیفرم بیمارستانی استفاده می شود اما پارچه با عرض 3 متر در تهیه ملحفه کاربرد خواهد داشت.

فروش پارچه بیمارستانی

قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی sss مخصوص مصارف پزشکی

یکی از پارچه های اسپان باند، پارچه سه لایه است که مصارف پزشکی متعددی دارد. این پارچه در بازار جهانی با نام پارچه sss شناخته می شود که هر یک s، نشان دهنده یک لایه این پارچه می باشد.

این پارچه که گاهاً در بازار با عنوان پارچه ملت بلون هم شناخته می شود، ظرافت الیافش به گونه ای است که نفوذ ناپذیر ترین پارچه در برابر ذرات و مایعات به حساب می آید.

این پارچه از مصارف متعددی برخوردار می باشد. از قبیل:

  • تهیه ماسک های فیلتر دار
  • تهیه لباس های استرلیزه پزشکی
  • تولید محصولات محافظتی و بهداشتی
  • تولید دستمال های بهداشتی زنانه
  • لایه رویی پوشک بچه
  • پوشک بزرگسالان
  • تهیه انواع زیر انداز و … .

که در این موارد، اغلب مصارف پزشکی پارچه sss می باشند. از ماسک و لباس های جراحی گرفته تا انواع زیر انداز های مناسب بیماران مختلف.

فروش پارچه بیمارستانی

پارچه شمعی بیمارستانی مخصوص لباس ایزوله

چیزی که این روز ها به خاطر وجود ویروس کرونا بازار فروش خوبی پیدا کرده است، پارچه شمعی بیمارستانی مخصوص لباس ایزوله می باشد.

این پارچه در دسته پارچه های شمعی قرار گرفته که هم ضد آب هستند و هم در مقابل نفوذ ذرات کاملاً مقاوم می باشند.

این پارچه توسط تولید کنندگان داخلی اغلب در دو رنگ سفید و آبی تولید شده تا کارگاه های دوخت لباس های ایزوله پرستاران و پزشکان، بتوانند بسته به نیاز و سلیقه مشتری که همان مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند، لباس ایزوله را آماده سازی نمایند.

فروش پارچه بیمارستانی

خرید پارچه اسپان باند , پارچه لباس بیمارستان شیراز

پارچه لباس بیمارستان و پارچه ملحفه بیمارستانی در شیراز، نمایندگی های بزرگ خرید پارچه اسپان باند وجود دارد. این نمایندگی ها برخی نمایندگی رسمی تولید کننده بوده و برخی دیگر عاملان فروش چندین و چند برند هستند. اگر برند خاصی از اسپان باند و قیمت پارچه آنتی باکتریال در مراکز فروش شیراز مد نظرتان نیست، می توانید به عاملان فروش مراجعه نمایید. اینطور:

  • هم با برند های دیگر ایرانی و خارجی آشنا خواهید شد.
  • تنوع محصولات را خواهید دید.
  • قیمت ها و نرخ فروش را قیاس خواهید کرد و مواردی از این قبیل.
فروش پارچه بیمارستانی

خرید رول پارچه ماسک در عرض و گرماژ گوناگون

ماسک این روز ها بیشترین متقاضی را دارد. چرا؟

چون ویروس کرونا در کل جهان شایع شده و برای جلوگیری از ورودش به بدن نیاز به استفاده از ماسک می باشد.

کارگاه هایی که فعالیت خود را در زمینه دوخت ماسک آغاز کرده اند، بایستی اقدام به خرید رول پارچه ماسک در عرض و گرماژ مشخص نمایند.

عرض و گرماژ پارچه ماسک در بازار داخلی برابر است با:

  1. اسپان باند با عرض 160 سانتی متر و گرماژ برابر با 25 تا 30 گرم.
  2. ملت بلون با عرض 17.5 سانتی متر و گرماژ برابر با 17 گرم.
فروش پارچه بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی درجه 1 چه مشخصاتی دارد؟

فروش عمده پارچه بیمارستانی ,ترگال بیمارستانی درجه 1 به سه دسته تقسیم می شود:

  • پارچه ترگال ساده: این پارچه که به شیوه خاصی رنگرزی می شود تا در طول شست و شو تغییر رنگ ندهد، دارای تنوع رنگی بالایی است. این پارچه، 240 گرم گرماژ دارد.به این رنگ سبز خمی می گویندپارچه ملحفه بیمارستانی سبز از این پارچه استفاده می شود.
  • پارچه ترگال کجراه: این پارچه که از جنس پلی استر و ویسکوز می باشد، از نظر نوع بافت با پارچه ترگال ساده تفاوت هایی دارد. گرماژ این پارچه به صورت استاندارد برابر است با 270، 280 و 290 گرم که 290 گرمی آن اغلب توسط تولیدی ها ارائه می شود.
  • پارچه شبه ترگال: این پارچه از نظر وزنی میان تترون و ترگال ساده قرار می گیرد. یعنی وزنی برابر با 210 تا 230 گرم دارد.
فروش پارچه بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه بیمارستانی نساجی کاماش

نساجی کاماش یکی از مطرح ترین و شناخته شده ترین نساجی های ایرانی است که به تازگی نمایندگی فروش پارچه بیمارستانی را در بازار مجازی راه اندازی کرده.

نمایندگی فروش پارچه بیمارستانی نساجی کاماش، گزینه خوبی برای خرید است. چون:

  • یک نمایندگی رسمی است.
  • فروشنده مستقیم و بی واسطه است.
  • کیفیت پارچه هایش تایید شده است.
  • قیمت فروش آن زیر قیمت بازار است.
  • مرغوبیت کالا توسط مشاورین فروش تضمین می شود.
  • مشاوره فروش رایگان در اختیار مراجعه کننده قرار می گیرد.
  • پرداخت هزینه درب محل برای خریدار ممکن می شود.

ما را در اینستگرام دنبال کنید

یکی از پارچه های پرمصرف در پارچه های بیمارستانی پارچه ترگال سفید است ،که در گرماژ 220 الی 240 گرم تولید می شود برای خرید پارچه ترگال سفید اینجا کلیک کنید

خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی قیمت پارچه ترگال سفید قیمت پارچه ترگال بیمارستانی
خرید پارچه ترگال سفید بیمارستانی قیمت پارچه ترگال سفید قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه بیمارستانی در حال حاضر در تنوع بالایی تولید می شود و به وسعت تمامی بخش ‌های مختلف بیمارستان می توانید این پارچه ها را پیدا کنید. برای خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی لازم است که از یک وب سایت معتبر که به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده در ارتباط است، محصولات مد نظر خود را سفارش دهید.

آیا انواع پارچه مصرفی بیمارستانی را می شناسید؟ آیا خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی بهتر است؟ مشخصات یک پارچه بیمارستانی مرغوب چگونه است؟

در هنگام خرید پارچه بیمارستانی ممکن است با سوالات بسیار زیادی مواجه شوید که یافتن پاسخ مناسب برای آنها به شما کمک می کند، تا با بهترین قیمت پارچه بیمارستانی روبه ‌رو شوید. اما در این میان توجه داشته باشید که این پارچه ها در تنوع بالایی از لحاظ طرح، رنگ و متریال در بازار ارائه می گردند که شناخت مشخصات هر کدام در هنگام خرید پارچه های بیمارستانی به شما کمک می کند تا بهترین منسوجات را انتخاب کنید.

معرفی انواع پارچه مصرفی بیمارستانی

در محیط بیمارستان به دلیل وجود انواع میکروب و ویروس و بیماری های عفونی و قارچی مختلف نیاز است که با استفاده از منسوجات مناسب از بدن بیماران و پرسنل در مقابل این خطرات محافظت شود. به همین جهت در کارخانجات فعال در حوزه نساجی متناسب با نیاز هر بخش از بیمارستان، پارچه های مختلفی را تولید کرده اند.

اغلب پارچه های بیمارستانی از الیاف پنبه و پلی استر و در برخی از پارچه ها از الیاف فلامنت و پلیمرهای به دست آمده از مواد شیمیایی استفاده می کنند. تمامی مواد اولیه به کار برده شده در روند بافت این پارچه ها از بهترین مواد انتخاب می شوند، تا در محیط حساس بیمارستان بدون مشکل بتوان از آنها استفاده کرد.

انواع پارچه مصرفی بیمارستانی در کارخانجات تولید می شود که هر کدام از آنها با داشتن ویژگی و مشخصات خاص برای محیط خاصی از بیمارستان کاربرد دارند که در ادامه به معرفی چند نوع پرطرفدار آن می پردازیم:

پارچه تترون بیمارستانی

پارچه های تترون که جزء لطیف ترین پارچه های موجود در این حوزه هستند، با داشتن خاصیت ضد آب ژاول و بدن نما نبودن، موارد استفاده و کاربرد های گسترده ای در بخش تولید لباس بیمار دارند، این پارچه ها در چندین عرض مختلف با رنگ بندی های گسترده تولید می شوند.

پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی در دو دسته پارچه های ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه به بازار ارائه می گردد. این پارچه جزء پارچه های مستحکم و با دوام است که از رنگ سبز آن به دلیل مقاومت در برابر آب ژاول در اتاق عمل استفاده می کنند. معمولاً این پارچه را به شیوه راکتیو رنگرزی می کنند تا در هنگام شستشوی مکرر رنگ آن آسیب نبیند.

پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

در روند تولید این پارچه در الیاف تار و پود از فلامنت استفاده می شود، به همین جهت جزء پارچه های ارزان قیمت است که در دو نوع ساده و طرح دار آن را می بافند، از این پارچه به جای پارچه های یکبار مصرف هم استفاده می کنند.

پارچه های اسپان باند بیمارستانی

پارچه های اسپان باند که جزء پارچه‌های نبافته محسوب می‌ شود هیچ نوع نخی در الیاف تار و پود آن به کار نمی رود. بلکه به شکل مستقیم از الیاف فلامنت بدست آمده از پلیمرهای مرغوب و باکیفیت تولید می گردد. بسته به نوع پلیمری که در روند تولید این پارچه استفاده شده، کیفیت و ویژگی های این پارچه ها متفاوت است. پارچه های اسپان باند در چندین عرض، رنگبندی و گرماژهای متنوع ارائه می گردد. برای هر بخش از مصارف بیمارستانی و درمانگاهی به راحتی می توان مناسب ترین نوع پارچه را انتخاب کرد.

پارچه برزنت بیمارستانی

پارچه های برزنتی از ضخامت بالایی برخوردار بوده و موارد استفاده و کاربرد آنها در بیمارستان خاص است. این پارچه ها معمولا برای کاور دستگاه های مخصوص و یا برای جدا کردن برخی از فضاها به عنوان پرده کاربرد دارند.

مهمترین مشخصات یک پارچه بیمارستانی مرغوب

پارچه های بیمارستانی در چندین دسته بندی قرار می گیرند که برخی از آنها به عنوان ملحفه، برخی به عنوان لباس بیمار و برخی از این پارچه ها برای تولید روپوش های مناسب کار در بیمارستان به کار می روند.

همانطور که از نام این پارچه ها مشخص است، در محیط های خطرناک بیمارستان با پوست بدن بیماران و پرسنل به شکل مستقیم در ارتباط می باشد. پس باید از برخی مشخصات و ویژگی ها برخوردار گردد، تا بتواند به خوبی از این افراد محافظت نماید.

در این بخش به بررسی برخی از مهمترین مشخصات یک پارچه بیمارستانی مرغوب و درجه یک می پردازیم:

  • لطافت و نرمی در پارچه های بیمارستانی مخصوصاً برای دوخت لباس
  • ضد حساسیت بودن این پارچه ها برای استفاده همه افراد
  • تولید این پارچه ها به صورت آنتی باکتریال برای جذب نکردن میکروب در محیط بیمارستان
  • داشتن بافت خوب و مقاوم برای استفاده در فعالیت های سخت
  • برخورداری از کیفیت رنگ بالا و ضد آب ژاول بودن
  • گوله گوله شدن پارچه در هنگام شستشوهای مکرر
  • برخورداری از کالیته رنگ بندی متنوع

چرا خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی

استفاده از اینترنت و فضای مجازی در حال حاضر در بین بسیاری از مشاغل رایج است. در واقع در دنیای تجارت، اینترنت جایگاه خوبی پیدا کرده است و بسیاری از معاملات و خرید و فروش ها بدون این فضا امکان پذیر نیست.

خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی هم به همین دلیل از رونق خوبی برخوردار می باشد. اغلب خریداران عمده از دورترین نقاط کشور ترجیح می دهند، تا پارچه های مد نظر خود را با مناسبترین قیمت ممکن و کیفیت خوب از درب کارخانه تحویل بگیرند.

خرید آنلاین پارچه های بیمارستانی مزایای زیادی به دنبال دارد که برخی از این مزیت ها شامل موارد ذیل است:

  • امکان خرید از کارخانجات بزرگ و برندهای معتبر
  • پرداخت هزینه مناسب با قیمت درب کارخانه بدون افزایش های بی دلیل
  • دریافت مشاوره از افراد متبحر و فعال در حوزه فروش پارچه به صورت آنلاین
  • امکان ثبت سفارش و خرید در کمترین زمان ممکن و تحویل در هر نقطه کشور
  • صرفه جویی در هزینه های نهایی به دلیل دریافت پارچه با قیمت مناسب و حذف هزینه های حمل و نقل

سفارش خرید مستقیم پارچه بیمارستانی از کاماش

سفارش خرید مستقیم پارچه برای بسیاری از خریداران عمده اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند. زیرا ضمن اطمینان پیدا کردن از کیفیت بالا، با پرداخت هزینه مناسب در منسوجات مدنظر خود را در کوتاه ترین زمان تهیه می کنند. نساجی کاماش که جزء مطرح‌ ترین نساجی های ایران است، در حوزه فروش پارچه های بیمارستانی فعالیت های گسترده ای دارد. پس با خیال راحت می توانید هر نوع پارچه ای را با عرض، رنگبندی و طرح دلخواه تهیه کنید.

در صورتی که تمایل به خرید پارچه بیمارستانی از یک مجموعه رسمی و معتبر بدون واسطه دارید، کافیست با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید. در این مجموعه قبل از ثبت سفارش مشاوره های رایگان در مورد پارچه های مختلف ارائه می گردد، تا با آگاهی کامل بتوانید مناسب ‌ترین نوع منسوجات را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید.

فروش پارچه بیمارستانی در تهران
خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
قیمت پارچه یکبار مصرف
پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی
قیمت پارچه ملحفه بیمارستانی
اسم پارچه لباس بیمارستانی
قیمت لباس پارچه ای بیمارستانی
قیمت هر کیلو پارچه اسپان

۸ پاسخ

    1. پارچه بیمارستانی شامل
      فلامنت فلامنت
      ترگاال اسپان باند
      تترون
      متقال دو متر عرض
      هر جی بخواهید هست
      ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان