اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه کجراه فدک اصفهان : نقدی و اقساطی

پارچه ترگال رنگ مستقیم

پارچه کجراه فدک اصفهان : نقدی و اقساطی عمده

70 درصد نقد + 2 تا چک 20 روزه

پارچه کجراه فدک اصفهان جزء پارچه های مرغوب و باکیفیت محسوب می شود که فروش عمده آن از استقبال خوبی برخوردار است در این مجموعه بدون حضور واسطه ها مناسب ترین قیمت پارچه کجراه ارائه می گردد. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ ارسال کاتلوگ فدک

قیمت پارچه فدک کجراه
قیمت پارچه ترگال سرمه ای قیمت پارچه فدک کجراه

آیا با مشخصات و ویژگی های پارچه کجراه و موارد کاربرد آن آشنایی دارید؟
آیا می دانید چرا پارچه کجراه جزء مناسب ترین منسوجات برای دوخت لباس کار می باشد؟
نحوه قیمت گذاری پارچه های کجراه در بازار آنلاین چگونه است؟
پارچه کجراه فدک اصفهان چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟
در حال حاضر در داخل کشور اما با توجه به پیشرفت ‌های تکنولوژی و ورود دستگاه‌ های کاملاً استاندارد،، انواع مختلفی از پارچه ها تولید می شوند که پارچه کجراه جزء پرکاربردترین ها در بازار قرار دارد، در حال حاضر یکی از کارخانجات فعال در این حوزه کارخانه فدک اصفهان است.
در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مرکز عرضه و فروش پارچه کجراه ارزان آشنا شوید و همچنین پاسخ مناسبی برای سوالات خود پیدا کنید.

همه چیز درباره پارچه های کجراه فدک و کاربرد آن

پارچه های کجراه در بازارهای فروش از استقبال خوبی برخوردار هستند، زیرا موارد استفاده و کاربرد آنها بسیار زیاد است.
به همین جهت کارخانجات زیادی در حال حاضر اقدام به راه اندازی خطوط تولید پارچه های کجراه کرده ‌اند تا بتوانند با ارائه این محصولات در بازارهای رقابتی سود قابل ملاحظه ‌ای را به دست آورند.
خوب است بدانید که پارچه کجراه زیرگروه پارچه ‌های ترگال است و مواد اولیه پارچه های ترگال الیاف پنبه و پلی استر و همچنین الیاف فیلامنت می باشد.


مراحل تولید پارچه های ترگال ساده و پارچه های ترگال کجراه سبب ایجاد دو پارچه با ویژگی های خاص می شود.
پارچه ‌های کجراه در گروه پارچه ‌هایی با الیاف تار و پود قرار می گیرد که به صورت تخت بافت تولید شده و فقط تنها تفاوت آن با پارچه های ترگال ساده در نوع بافت اریب و میله ‌ای مانند است.
همین تفاوت در نوع بافت میله ای سبب شده تا از لحاظ تراکم، گرماژ و ضخامت تغییرات چشم گیری با پارچه های ترگال ساده پیدا نماید.

کالیته پارچه کجراه فدک

قیمت پارچه کجراه خرید پارچه کجراه قیمت پارچه کتان کجراه قیمت پارچه کجراه فدک
قیمت پارچه کجراه خرید پارچه کجراه قیمت پارچه کتان کجراه قیمت پارچه کجراه فدک


به طور معمول پارچه های کجراه دارای گرماژ بین ۲۸۰ تا گرم تا 290 گرم هستند و عرض این پارچه ها ۱۵۰ سانتی متر می باشد.
در هنگام بافت پارچه ‌های کجراه معمولاً از الیاف پنبه و پلی استر به میزان های مختلف استفاده می شود که تغییر دادن این میزان الیاف سبب تولید پارچه های کجراه متنوع می گردد.
در اینجا چند دسته و گروه پر استفاده از پارچه‌ های کجراه را بررسی می کنیم:
پارچه های کجراه فلامنت فلامنت: از الیاف فیلامنت در تار و پود استفاده می‌ شود.
پارچه های کجراه پلی استر فلامنت: از الیاف فیلامنت در پود و الیاف پلی استر در تار استفاده می گردد.
پارچه کجراه پلی استر ویسکوز فیلامنت: در روند تولید این پارچه بیشتر از الیاف پنبه و الیاف فیلامنت استفاده می کنند.
پارچه کجراه پلی استر ویسکوز پلی استر ویسکوز: که در این پارچه هم درالیاف تار و هم الیاف پود از پلی استر استفاده می ‌کنند و پارچه با مقاومت بالا تولید می شود.
پارچه کجراه ۷۰ به ۳۰ پلی استر: برای تولید این پارچه ها معمولاً ۳۰ درصد الیاف پنبه و یا ۳۰ درصد الیاف پلی استر استفاده شده که ه رچه میزان الیاف پنبه بیشتر باشد در نتیجه کیفیت پارچه نیز بالاتر است.
پارچه کجراه ۱۰۰% پنبه: که در تمامی الیاف تار و پود از نخ پنبه استفاده می ‌شود و منجر به تولید پارچه هایی با قابلیت های خاص می گردد.
با توجه به کیفیت بالا و تنوع پارچه کجراه موارد استفاده از این پارچه بسیار زیاد است.

کالیته پارچه کجراه فدک فرم مدارس


در این جا به برخی از کاربردهای این پارچه می پردازیم:

مورد استفاده برای تولید لباس فرم مدارس قرار می گیرد، زیرا تنوع در رنگ بندی و ویژگی خاص این پارچه در برابر چروک شدن سبب استقبال بیشتر از آن برای تهیه انواع لباس های فرم مدارس می باشد.
در دوخت شلوارهای کردی از پارچه های کجراه با گرماژهای ضعیف تر استفاده می شود.
برای دوخت انواع لباس های کار در شرایط خاص نیز از پارچه های کجراه استفاده می کنن.د
در تولید لباس فرم کارمندان و بسیاری از مشاغل دیگر انواع مختلف پارچه های کجراه مورد استفاده قرار می گیرد.
برای دوخت انواع مانتوهای اداری و مدارس همچنین برخی پوشش ‌های مناسب برای کارگران نیز از این پارچه ها استفاده می شود.
مشخصات و ویژگی های خاصی که در این پارچه ها وجود دارد مانند مقاومت در برابر چروک شدن، ثبات رنگ و همچنین سبک بودن وزن پارچه در عین استحکام بالا سبب شده تا در بخش ‌های مختلفی از تولید پوشاک بتوان از این پارچه استفاده کرد.

پارچه کجراه فدک اصفهان
قیمت نمایندگی و کارخانه پارچه کجراه و ترگال نساجی فدک اصفهان 09131130224

چرا پارچه کجراه فدک مناسب لباس کار است؟

هر مجموعه با توجه به نوع شغل و شرایط کاری لازم است تا برای پرسنل و نیروهای خود از لباس ‌های متحدالشکل استفاده کند.
عوامل مختلفی مانند شرایط شغلی، شرایط آب و هوایی و همچنین پرستیژ کاری در انتخاب نوع پارچه مناسب تاثیر گذار هستند.
تولید لباس فرم متحدالشکل برای بسیاری از سازمان ها و ن هادها از لحاظ رعایت مسائل بهداشتی حفظ پرستیژ کاری کارمندان ایجاد طبقه بندی مناسب بین پرسنل و جهت شناسایی تخصص‌ های خاص اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.
به همین جهت لازم است تا از پارچه های مناسب برای تولید انواع لباس های کار استفاده شود که پارچه کجراه جزء بهترین پارچه ها محسوب می گردد.
پارچه کجراه لباس کاری با داشتن مشخصات و ویژگی های خاص در بین تنوع بالای پارچه ها در بازار از استقبال خوبی برخوردار است.
پارچه های کجراه در گروه پارچه های بسیار نرم و لطیف و بدون ایجاد حساسیت قرار می گیرند که به کار بردن آنها در روند تولید و دوخت انواع لباس کار سبب می شود تا افراد با خیال راحت این البسه را بپوشند.
وجود الیاف پنبه در این پارچه موجب شده تا در برابر شرایط سخت آب و هوایی و همچنین گرما بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.
همچنین تنوع بالا در گرماژ و رنگ بندی پارچه های کجراه یکی دیگر از دلایل استقبال از این پارچه برای دوخت انواع مختلف لباس کار است.
قیمت مناسب پارچه های کجراه نسبت به کیفیت بالایی که دارند از مهمترین دلایل انتخاب این پارچه برای تهیه لباس های کار می باشد.
نمونه ‌ای از پارچه های کجراه وجود دارد که به صورت ۱۰۰ درصد از الیاف پنبه تولید شده است، این پارچه در برابر حرارت و جرقه های آتش مقاومت بالایی داشته و به راحتی دچار حریق نمی ‌شود.
برای مراکزی مانند پالایشگاه ها، کارکنان شرکت برق، مشاغلی مانند تراشکاری و جوشکاری و بسیاری از کارهای دیگر از بهترین پارچه های مناسب برای دوخت لباس کار محسوب می‌ گردد.
ضخامت مناسب، سبک بودن وزن، خنک بودن به دلیل وجود الیاف پنبه، ضد حساسیت بودن و همچنین چروک پذیری کم سبب شده تا پارچه کجراه به راحتی برای تهیه و تولید هرگونه لباس کاری جزء اولین گزینه ها برای انتخاب قرار بگیرد.

پارچه کجراه فدک اصفهان چه مشخصاتی دارد؟

کارخانه نساجی فدک که در شهر اصفهان واقع شده است جزء معروف ترین کارخانجات نساجی است که با راه اندازی خطوط تولید پارچه‌ های کجراه این محصول را در بالاترین سطح کیفیتی به بازار ارائه می ‌دهد.
از مهمترین دلایلی که منسوجات تولید شده در کارخانه نساجی فدک جزء محصولات باکیفیت قرار می‌ گیرند استفاده از تکنولوژی ‌های برتر و روز دنیا در این کارخانجات است و همچنین به کارگیری مواد اولیه مرغوب می باشد.
رعایت تمامی نکات استاندارد و آزمایشگاه های کنترل کیفیت سبب شده تا در تمامی مسیرهای تولید پارچه شرایط کاملاً رعایت شده و این پارچه ها بر اساس استاندارد تولید گردد.
جدای از تمامی ویژگی ‌های مثبتی که در کارخانه فدک وجود دارد پارچه هایی که در این کارخانجات تولید می ‌شوند دارای مشخصات خاص هستند.
مهمترین مشخصه پارچه کجراه اصفهان ضد آب ژاول بودن این پارچه است که با استفاده از رنگ های با کیفیت بالا و شرایط رنگرزی که چندین بار پارچه ‌ها مورد عملیات رنگرزی قرار می ‌گیرند به وجود می ‌آید.
کیفیت رنگ پارچه کجراه فدک اصفهان به گونه ای است که به هیچ عنوان در برابر شستشو های مداوم و همچنین ضدعفونی ‌کردن تغییر پیدا نمی کند.
روند تولید این پارچه به گونه ای است که برای هیچ پوستی ایجاد حساسیت نمی نماید و جزء ویژگی های بارز این منسوجات محسوب می شود.

قیمت عمده پارچه کجراه فدک لباس کاری در بازار آنلاین

قیمت پارچه کجراه فدک در چند سال اخیر که بازار از ثبات خوبی برخوردار بود و معمولاً کمترین نوسانات را داشته، دریافت لیست قیمت پارچه به آسانی امکان پذیر بود.
در حال حاضر که بازارها دائماً دچار نوسان هستند و به هیچ عنوان ثبات اقتصادی ندارند مدام شاهد تغییرات قیمت پارچه های مختلف در بازار هستیم.
پارچه کجراه فدک اصفهان به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد توجه و استقبال اغلب مراکز تولیدی قرار می‌ گیرد و بدین جهت حجم خرید و فروش این پارچه بسیار زیاد است.
معمولاً ارائه پارچه های کجراه در بازار آنلاین نسبت به سایر بازارهای حضوری با قیمت های مناسب تری روبرو می شود، زیرا در بازارهای آنلاین حضور واسطه ‌ها کمرنگ تر شده و از تغییرات قیمتی بی ‌دلیل جلوگیری می‌ شود.
اما به طور کلی برخی از عوامل فنی وجود دارد که با توجه به مشخصات و ویژگی های پارچه ترگال در حین تولید و برخی از عوامل اقتصادی که در حین عرضه این پارچه به بازارهای فروش بر قیمت ها تاثیر می گذارند.
در اینجا قصد داریم تا برخی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت پارچه کجراه را مورد بررسی قرار دهیم که عبارتند از:
ضخامت و گرماژ پارچه های کجراه هرچه بیشتر باشد طبیعتاً با افزایش قیمت روبه‌رو است.
درصد استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید پارچه ‌ها تاثیرگذار می ‌باشد، به طوری که در صورت استفاده بیشتر از الیاف پنبه کیفیت این پارچه بالاتر رفته و طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر می ‌شود.
مقاومت پارچه های کجراه در برابر آب ژاول و چروک پذیری موجب استقبال بیشتر برای خرید و در نتیجه افزایش قیمت این پارچه می گردد.
تنوع در رنگ بندی پارچه های کجراه و همچنین وجود برخی از رنگ های خاص سبب افزایش قیمت می گردد، زیرا برخی از رنگ ها باید در چندین مرحله مورد رنگرزی قرار بگیرد در نتیجه مراحل کار بیشتری لازم است تا این پارچه ها تولید شود.
کیفیت و به روز بودن دستگاه های مورد استفاده در کارخانه تولیدی هر چه بالاتر باشد در نتیجه پارچه های بهتر تولید می گردد.
حجم سفارش برای خرید پارچه کجراه و همچنین انتخاب مراکز عرضه این پارچه ها نیز جزء مواردی است که باید به آنها توجه کرد.

راهنمای خرید اینترنتی پارچه کجراه فدک ارزان اصفهان

پارچه کجراه نیز مانند سایر منسوجات دیگر در بازار تنوع بسیار بالایی دارد که در بین این تنوع زیاد پارچه کجراه اصفهان جزء مرغوب ترین برندها محسوب می گردد که اغلب خریداران عمده برای راه اندازی و یا ادامه کار کارگاه های خود ترجیح می دهند تا از این پارچه ها تهیه کنند.
استقبال زیادی که از پارچه کجراه در بازار می ‌شود سبب شده تا مراکز متعددی اقدام به ارائه و فروش این پارچه نمایند.
در حال حاضر که زندگی بشر به سمت مدرنیته پیش می رود استفاده از فضای مجازی و خریدهای اینترنتی گسترش زیادی پیدا کرده است.
خرید اینترنتی پارچه کجراه اصفهان بدون حضور واسطه ها یکی از بهترین روش های خرید است که در حال حاضر مورد توجه اغلب افراد قرار دارد.
فروش پارچه کجراه ارزان از طریق سایت های آنلاین سبب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید این پارچه به صورت اینترنتی پیدا کنند.
این مرکز با ارائه راهنمای خرید اینترنتی برای انتخاب مناسب ترین نوع پارچه و بدون حضور واسطه ‌ها اقدام به عرضه پارچه‌ های کجراه فدک اصفهان کرده است.
این مرکز با داشتن مشاوران مجرب و آگاه برای راهنمایی درست و دقیق خریداران کمک می‌ کند تا هر خریدار مطابق نوع نیاز خود از پارچه های کجراه با تنوع در رنگ بندی مناسب استفاده نماید.
استفاده از این مشاوره ها به صورت کاملاً رایگان سبب گردیده تا همه مراکز تولیدی از تهیه محصول خریداری شده رضایت کافی را داشته باشند به همین دلیل دائماً به دنبال برقراری ارتباط با چنین مراکزی هستند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

قیمت پارچه کجراه فدک اقساطی
قیمت پارچه فدک حاشیه دار
نمایندگی پارچه فدک در تهران
کارخانه پارچه فدک اصفهان
خرید پارچه فدک نقدی عمده

خرید اینترنتی پارچه کجراه در مشهد
پارچه ترگال فدک در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان