خرید پارچه اسپان باند برای بیمارستان : جنس اعلا

پارچه اسپان باند چیست

قیمت پارچه اسپان باند برای بیمارستان

  • 38 گرم برای گان و شان متری 5500 و 5100
  • 25 گرم برا ی ملحفه متری 3500


پارچه یکبار مصرف در صنعت پزشکی با نام اسپان باند

در دسته منسوجات بی بافت، پارچه‌هایی به نام اسپان باند بافتینه وجود دارند که از هیچ گونه تار و پودی تشکیل شده نیستند. این پارچه‌ها به عنوان پارچه بی بافت، نبافته، لایه سوزنی یا سوزنی، و یکبار مصرف شناخته می‌شوند.

کارخانجات تولیدی اسپان باند میامی این پارچه‌ها را با ابعاد و گرماژ مختلف، به همراه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تولید می‌کنند و آنها را به بازارهای پارچه فروشی و بنکداران پارچه عرضه می‌کنند.

مشخصات و ویژگی‌های پارچه‌های اسپان باند حریر بافت امیر، این پارچه‌ها را مناسب برای استفاده در صنایع گوناگون می‌کنند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • آنتی باکتریال بودن
  • آنتی یو وی بودن
  • قابلیت کشسانی خوب
  • نرم و لطیف بودن
  • قابلیت چاپ انواع طرح‌ها
  • آب گریز بودن

پارچه‌های اسپان باند بهپود ود یزد به دلیل ماهیت یکبار مصرف و همچنین عدم نیاز به شستشوی مجدد، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله:

  • لباس بیمار
  • لباس اتاق عمل
  • روتختی بیمارستان
  • ماسک و کلاه
  • دمپایی یکبار مصرف

محصولات پرفروش در این زمینه شامل:

  • اسپان باند ۲۵ گرم، با طول 1500 متر
  • اسپان باند ۳۰ گرم، با طول 1000متر
  • اسپان باند ۵۰ گرم لمینت شده، 1000متر
  • اسپان باند ۴۰ گرم، با طول 300 متر
  • اسپان باند ۳۸ گرم SS، با طول 1300متر

این پارچه‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردشان، در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

داستان پارچه اسپان باند چیست؟دستگاه تولید پارچه اسپان باند چیست؟بازار خرید و فروش پارچه های نبافته چگونه است؟پارچه اسپان باند برای تولید ماسک سه لایه پزشکی ،جراحی چیست؟خرید و فروش پارچه اسپان باند در شیراز ،قزوین و یزد چگونه است؟نساجی کاماش پاسخ می دهد.برای خرید و فروش پارچه اسپان باند با کارشناسان ما در ارتباط باشید 09130858100 شهرستان ها ،تهران 09131130224لطفا در واتس آپ پیام دهید.

پارچه اسپان باند چیست؟
پارچه اسپان باند چیست؟

پارچه اسپان باند چیست؟ بیمارستانی و صنعتی

پارچه های غیر بافته یا نبافته در محصولات نساجی خصوصاً به عنوان تولید ماسک با شیوع ویروس کرونا و لباس های یکبار مصرف بیمارستانی گان و لباس ایزوله و همچنین لایی داخلی و برای کمک به خیاطی ، مانند واسطه ، کاربردهای بسیاری دارند.مواد اولیه این پارچه ها ppمی باشد ،که در ایران با عرض ها و گرماژ مختلف تولید می شود.
بسیاری از پارچه های غیر بافته محصولات یکبار مصرف هستند
پارچه های چند لایه ممکن است غیر بافته باشند اما توسط گرما یا چسب به هم وصل می شوند

نبافته ها در حقیقت محصولاتی هستند که به خودی خود دارای مشخصات و عملکردهای خاص خود هستند ، اما ضعف هایی نیز دارند. آنها در اطراف ما هستند و فرد هر روز از آنها استفاده می کند ، غالباً بدون دانستن آن. در واقع آنها اغلب از دید پنهان می شوند.

پارچه های غیر بافته شده را می توان جاذب ، تنفس ، قابل ضد آب بودن ، مقاوم در برابر شعله ، گرما مقاوم در برابر نور ، نور ، بدون پرز ، سنگ زنی ، نرم ، پایدار ، سفت ، مقاوم در برابر اشک ، ضد آب در صورت لزوم. بدیهی است ، با این حال ، همه خواص ذکر شده را نمی توان در یک پارچه بافته شده واحد ترکیب کرد ، به خصوص موارد متناقض.

پارچه های غیر بافته شده به دو روش اصلی ساخته می شوند: یا به صورت فلت ساخته می شوند و یا بهم متصل می شوند. پارچه ها از الیاف به جای نخ استفاده می کنند. اینها بصورت تصادفی یا به شکلی یکنواخت ساخته شده اند تا لایه هایی مانند وب بسازند. آنها با هم یا فرایند اتصال و یا پیوند نگه داشته می شوند.

در حال حاضر پلی پروپیلن بهترین ماده اولیه برای تولید پارچه های غیر چوبی است. پیش بینی می شود میزان استفاده جهانی آن تا سال 2020 به 1،865 میلیارد دلار افزایش یابد ، زیرا هم اکنون تعداد بیشتری از مردم اهمیت آن را درک می کنند.

مصارف پزشکی پارچه اسپان باند چیست؟

  • بانداژ
  • ماسک های سه لایه پزشکی
  • پانسمان
    بسته ها
    رونویسی استریل
    بسته بندی استریل
    پرده های جراحی
    لباس جراحی
    زیر بالشتک

بانداژ
روکش ها و روکش های مخصوص بازیگران
پانسمان
بسته ها
رونویسی استریل
بسته بندی استریل
پرده های جراحی
لباس مجلسی جراحی
سواب ها
زیر بالشتک

بازار خرید و فروش پارچه های نبافته چگونه است؟

با شیوع ویروس کرونا در تمام دنیا نیاز به وسایل پیشگیری پیش از پیش تا هر زمانی احساس شد،زیرا مواد اولیه برای تولید ماسک و لباس جراحی و گان و شان و لباس ایزوله و….همین پارچه های نبافته اسپان باند است، با کسادی در مشاغل دیگر تمامی افراد بیکار شده شروع به تولید ماسک یا دلالی پارچه اسپان باند کرده اند ،دوستان عزیز نساجی کاماش مشاوره شما در خرید و فروش پارچه های پزشکی اسپان باند و ترگال آب ژاول و…می باشد تا ضرر و زیانی نبینید.

به زبان ساده ، منسوجات بی بافت درهای فرصتی برای راحتی روزمره را گشوده است

چیزهای زیادی که مثل خواب و خیال بود. دقیقاً همانطور که هنری فورد این امکان را برای افراد روزمره فراهم کرد که صاحب اتومبیل شوند و برادران رایت بتوانند در عرض چند ساعت از یک قسمت کشور به نقطه دیگر کشور سر بزنند ، منسوجات غیر بافته انقلابی در چندین صنعت ایجاد کرده است ، اکنون در صدها محصول است که در غیر این صورت برای تولید با سود بسیار گران یا امکان پذیر نخواهد بود.

یکی از ویژگی های برجسته نبافته این است که در صورت نیاز و یا پارچه های یکبار مصرف و محدود ، می توانند بسیار با دوام باشند. فراتر از این ، نبافته ها دارای خصوصیات بی حد و حصر بی نظیری مانند جذب فوق العاده ، انعطاف پذیری ، دفع مایع ، کشش پذیری ، استحکام ، نرمی ، مقاومت در برابر شعله ، کوسن ، قابل شستشو ، موانع باکتریایی ، فیلتر و عقیم بودن هستند.

  • ماسک و گان جراحی و لباس ایزوله
  • کاور لباس
  • پوشش های کشاورزی
    نوارهای بذر کشاورزی
    روتختی لباس
    اثاثه یا لوازم داخلی
    کتابخانه
    پرده / پرده
    بسته بندی پنیر
    پارچه های مهندسی عمران
    ژئوتکستایل مهندسی عمران
    فیلترهای قهوه
    لوازم آرایشی و کاربردی
    پوشش و جداسازی مواد
    کیسه های مواد شوینده / ملحفه های پارچه ای
    پاکت نامه ها
    فیلترها
    کفپوش
    کیف های پوشاک
    دستمال مرطوب تمیز کردن خانگی
    بسته بندی خانه
    محصولات بهداشتی
    عایق کاری
    برچسب ها
    وسایل کمک شستشو
    کیف های لباسشویی
    مپس
    دستمال مرطوب شخصی
    کیف های قابل استفاده مجدد
    پوشش های زیرین بام و محصولات
    روتختی رومیزی
    برچسب ها
    کیسه های چای و قهوه
    اثاثه یا لوازم داخلی
    کیسه های جاروبرقی
    دیوارکوب
    دستمال مرطوب (مراقبت از منزل ، مراقبت از کف ، نظافت ، مراقبت از حیوانات خانگی و غیره)

قادر به ترکیب این خصوصیات به روش های بی شماری هستند ، تولید کنندگان غیر بافته محصولاتی را با خصوصیات منحصر به فرد و خاص که درخواست یا نیاز مشتری دارند ، ایجاد می کنند ، معمولاً با قیمت بسیار مناسب. با وجود همه این مزایا ، بسیاری از مردم ممکن است از منسوجات غیر بافته شده اطلاع نداشته باشند و در صورت اطلاع ، احتمالاً نمی دانند که قسمت عمده و ضروری زندگی منسوجات غیر بافته شده چیست.

خوب ، در اینجا فقط بخش کوچکی از کالاهای اساسی که بافته نشده ها امکان پذیر شده است.

دستگاه تولید پارچه اسپان باند چیست؟

دستگاه های تولید ماسک معمولا در کشور چین با قیمت مناسبی تولید می شود.

موارد استفاده از پارچه های نبافته سوزنی در ایران ؟

عملکرد پارچه نبافته مناسب در برنامه های کاربردی یکبار مصرف مقرون به صرفه ، از جمله:

تکه های جراحی و لباس
لباس محافظ پزشکی
ماسک صورت
پوشش کفش
ملحفه یکبار مصرف و پوشاک بیمارستانی
اسفنج ، پد و بسته بندی ، و رسانه تصفیه

چرا مواد تولید اسپان باند پروپیلن بسیار محبوب است؟

محبوبیت با چندین مزیت آن از جمله:

با وجود منابع عظیم نفتی و پتروشیمی وپالایشگاه ها صنعت نساجی جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بالایی برای تولید این پارچه دارد ،از بخش خصوصی خواهشمندیم دستگاه تولید اسپان باند را تهیه کنند.

کم هزینه: هزینه اولیه خرید از پلی پروپیلن غیر بافته شده نسبت به مواد بافته مثل فلامنت و ویسکوز و پنبه و.. اقتصادی تر است.
پایداری و استحکام متوسط ​​، انعطاف پذیری قالب را در شکل و اندازه های مختلف آسان می کند ، تولید کننده پارچه های غیر بافته آن را به صورت طاقه ای شکل در اورده که امکان حمل و نقل و آشکار ساختن آن را آسان می کند.در ایران طاقه ها به طول 6000 متر هم در گرماژ های پایینی تولید می شود
سبک وزن: این یک ویژگی واقعا عالی برای ساخت کاور کت و شلوار وکیف و پیش بند غیر بافته است ،از گرماژ های پایین در صنعت البسه پزشکی استفاده می شود و در تولید ماسک سه لایه جراحی،
از نظر شیمیایی در برابر حلالها و روغنهای مختلف مقاوم است
مقاومت عالی در برابر رطوبت
رنگها بدون محو شدن روشن می شوند
مقاومت در برابر درجه حرارت بالا
خواص عایق عالی.با شیوع کرونا توسط فیلم و پارچه های اس ام اس که از خانواده اسپان باند ها می باشند لباس ایزوله تولید می کنند

این ماده اولیه تولید محصولات مختلف است. پارچه های غیر بافته شده پلی پروپیلن از دوام بالایی برخوردار هستند و عمر کاملاً محدودی با یک استفاده دارند. آنها عملکرد خاصی مانند دفع مایع ، مقاومت پذیری ، تصفیه جذب و عایق صوتی را در بین دیگران ارائه می دهند.

خرید و فروش پارچه اسپان باند در شیراز ،قزوین و یزد چگونه است؟

برای خرید و فروش پارچه اسپان باند در شیراز ،قزوین و یزد و تمام ایران با نمایندگی های کاماش در تماس باشید تا به صورت حضوری خرید کنید ،اگر تمایل به اخذ نمایندگی در کاماش هستید اطلاعات خود را برای ما بفرستید09131130224 مهندس میلاد ارشدی

خرید پارچه اسپان باند پزشکی
پارچه اسپان باند از کجا بخرم
قیمت پارچه اسپان باند
پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی دیجی کالا
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند
پارچه اسپان باند از کجا بخرم
خرید پارچه اسپان باند
خرید پارچه اسپان باند در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان