خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی از درب کارخانه

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی با گرم بالا 160 گرم ،در عرض 150 سانتیمتر تولید می شود ،این پارچه در اثر کشش پارخه می شود وباید حتما سایز بزرگ دوخت شود.قیمت پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی ساده 22000 تومان است.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی از درب کارخانه با نازلترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت ممکن می باشد. آیا اصلاً می دانید پارچه فلامنت فلامنت چه نوع پارچه ای می باشد و در چه طرح و کالیته رنگ هایی به بازار فروش عرضه می شود؟

گونه های بسیار متنوعی از انواع پارچه و منسوجات در بازار موجود است که هر کدام کاربرد خاصی داشته و در دوخت کالا های مختلفی استفاده می شوند.

یکی از پارچه هایی که کمتر راجع به آن صحبت شده، پارچه فلامنت فلامنت است. در ادامه این پارچه را بهتر و بیشتر خواهید شناخت.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

پارچه فلامنت فلامنت چیست؟

پارچه فلامنت فلامنت، پارچه ای است که هم تار آن از الیاف فلامنتی تشکیل شده و هم پود آن. همچنین این پارچه که در کارخانه های تولیدی آماده سازی می شود، ممکن است به رنگرزی رفته و به صورت ساده و با تنوع رنگی بالا به بازار عرضه شود، ممکن است بعد از رنگرزی، وارد مرحله چاپ طرح شود و در متنوع ترین طرح ها به بازار فروش پارچه راه پیدا نماید.

قیمت پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

پارچه های فلامنت فلامنت به خاطر تنوع در تراکم بافت، گرماژ و غیره، دارای کاربرد گسترده ای هستند و یکی از پرفروش ترین آن ها در بازار، پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی می باشد.

این پارچه هم نوع ساده و هم نوع طرح دارش در بیمارستان ها کاربرد داشته و در زمینه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1. دوخت فرم و لباس بیمار
  2. دوخت محلفه و رو انداز
  3. استفاده به عنوان خرج کار لباس فرم بیمار

ارزان بودن قیمت این پارچه و همچنین خصوصیات خوب آن سبب شده تا مراکز درمانی و بیمارستان ها عمده و عدل این پارچه را برای مصارف سالانه خود خریداری نمایند.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

می دانید که درصد استفاده از الیاف در تولید پارچه ها می تواند متغیر باشد. همانطور که در پارچه فلامنت فلامنت، تار و پود از این الیافت تشکیل شده بودند، در پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی که یکی دیگر از پارچه های پرفروش و ارزان قیمت بازار می باشد، جدای از الیاف فلامنت از الیاف پنبه ای و نخ هم استفاده شده است.

بافت این پارچه به شکل تخت بافت است و در دو عرض متفاوت تولید می شود:

  1. 150 سانتی متر
  2. 3 متر

همچنین لازم است این پارچه به صورت طاقه ای رولی و کتابی به بازار عرضه می شود که به ترتیب دارای متراژ برابر با 100 تا 150 متر و 40 یا 50 متر می باشد.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

پارچه فلامنت فلامنت چهار خانه

طرح های متنوعی از پارچه فلامنت فلامنت که توسط تولید کنندگان به بازار راه پیدا می کند، طرح های جدید و زیبایی هستند که کالیته رنگ گوناگونی را شامل می شود. یکی از پرفروش ترین این پارچه ها، فلامنت فلامنت چهار خانه بوده که به نسبت دارای قیمت بسیار ارزانی هم می باشد.

از نکات مثبت این پارچه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دوام این پارچه زیاد است.
  2. این پارچه ضد چروک می باشد.
  3. کیفیت رنگ این پارچه خوب است.
  4. در هنگام شست و شو دچار تغییر رنگ نمی شود.
  5. به نسبت دیگر فلامنت ها دارای قیمت ارزانی است.

خرید و فروش پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

خیلی از بیمارستان ها و مراکز درمانی که از پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی ساده و طرح دار برای دوخت فرم بیماران و … استفاده می کنند، آن را یکبار مصرف به شمار می آورند. زیرا آنقدر ویژگی های مثبت این پارچه زیاد است و در مقابل با قیمت ارزانی قابل خریداری می باشد که هزینه کردن برای شست و شوی، ضد عفونی و اتو زدن آن مقرون به صرفه نخواهد بود.

در بازار این روز ها به خاطر وجود ویروس کرونا و افزایش میزان مراجعه به بیمارستان ها، خرید و فروش پارچه های بیمارستانی نظیر فلامنت فلامنت رونق پیدا کرده و حتی در برخی از بازه های زمانی دسترسی به چنین پارچه هایی ممکن نمی باشد. به نوعی این پارچه ها کمیاب شده اند.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

خرید و قیمت پارچه فلامنت پشت پرده ایی

همانطور که گفته شد، پارچه فلامنت را می توان در زمره پارچه هایی قرار داد که زیر مجموعه های متنوعی دارد. اگر بخواهیم پارچه فلامنت را از نظر کاربرد دسته بندی کنیم، بایستی به سه مورد زیر اشاره نماییم:

  • پارچه فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پرده ای
  • پارچه فلامنت لباسی

پارچه فلامنت پشت پرده ای در این بخش، موضوع بحث ماست.

این پارچه در تراکم بافت مشخصی توسط تولید کنندگان آماده سازی شده و عرض برابر با 300 سانتی متر یا همان 3 متر است. اغلب این پارچه در رنگ های سفید، شیری، نباتی و مشکی به بازار فروش راه پیدا می کند.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

خرید و قیمت پارچه فلامنت فلامنت عرض سه متر

پارچه فلامنت فلامنت عرض سه متر، پارچه مصرفی به عنوان پشت پرده ای می باشد که رایج ترین رنگ های آن در بازار، رنگ سفید، شیری، نباتی و مشکی است. همچنین امکان سفارشی سازی رنگ این پارچه توسط کارخانه های تولیدی وجود دارد و مشتری می تواند اگر رنگ خاصی را مد نظر داشت، سفارش تولیدش را به کارخانه اعلام نماید.

این پارچه به دو شکل طاقه ای و عدلی روانه بازار فروش می شود که:

  • متراژ هر طاقه آن برابر با 40 متر بوده است.
  • متراژ هر عدل آن که شامل 6 طاقه 40 متری می باشد، برابر با 240 متر بوده است.
خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

خرید و قیمت پارچه فلامنت فلامنت لباس بیمار

بیمارستان ها محل اجتماع ویروس و بیماری های مختلفی است. لباس بیمار مخصوصاً در بخش های عفونی و خطرناک بسیار حائز اهمیت است. به خاطر اینکه پارچه فلامنت از ویژگی ها و خصوصیات مثبت بسیاری برخوردار می باشد، اولین انتخاب مراکز درمانی و بیمارستان ها برای تولید لباس بیمار می باشد.

از پارچه های ساده و رنگی در رنگ های صورتی، آبی، سبز، سفید و … در دوخت لباس بیمار ها استفاده شده و از پارچه های طرح دار در خرج کار لباس ها برای زیبایی بیشتر استفاده می شود.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه فلامنت فلامنت در تهران

خرید پارچه فلامنت فلامنت در تهران و یا هر شهر دیگری، به دو شیوه کلی ممکن است:

  1. یکی حضوری از طریق کارخانه های تولیدی، نمایندگی های فروش و دلالان در سطح کشور
  2. دیگری غیر حضوری از طریق سایت های عرضه پارچه و فروشگاه های اینترنتی

خرید اینترنتی پارچه فلامنت فلامنت این روز ها رایج تر است. چون:

  • هزینه زیادی صرف پروسه خرید نمی شود.
  • زمان زیادی در پروسه خرید هدر نمی رود.
  • خریدار برای ثبت سفارش دارای محدودیت زمانی نیست.
  • از خدمات فروش غیر حضوری زیادی می توان بهره مند شد.
خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

خصوصیات پارچه فلامنت فلامنت بیمارستان

پارچه فلامنت در واقع به خاطر خصوصیات منحصر به فردی که دارد، از آن استفاده های متعددی می شود. مثلاً در زیر به برخی از خاص ترین این خصوصیات اشاره کرده ایم:

  1. عدم آبرفت
  2. مقاومت بالا در برابر شست و شو
  3. استحکام و دوام زیاد
  4. عدم تغییر رنگ در هنگام شست و شو
  5. ضد حساسیت بودن
  6. سازگار بودن با تمامی پوست ها

البته اینها خصوصیات کلی پارچه فلامنت می باشد. جالب است بدانید که یکی از خصوصیات مطرح و خاص این پارچه که مرتبط با خطوط تولیدی آن می باشد، تشکیل شدن پارچه از الیاف رنگ شده است. یعنی پارچه فلامنت در ابتدا با الیاف رنگ شده به صورت تخت بافت تولید شده و بعد از آماده سازی به رنگرزی منتقل نمی شود.

قیمت پارچه فلامنت ساده و طرح دار دایره سکه ای

بیشترین میزان فروش پارچه فلامنت در بازار به پارچه های فلامنت ساده اختصاص پیدا می کند که کالیته رنگ متنوعی از آن روانه بازار فروش شده است.

پارچه فلامنت ساده هم در دوخت پشت پرده ای کاربرد داشته و هم در دوخت و دوز برخی از لباس ها استفاده می شود. البته نمی توان منکر استفاده بسیار زیاد بیمارستان ها و مراکز درمانی از پارچه فلامنت ساده شد.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی : قیمت عمده کارخانه

پارچه فلامنت بیمارستانی قیمت های مختلفی در بازار فروش دارد. به عبارت دیگر می توان گفت که قیمت خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی را پارامتر هایی همچون موارد زیر تعیین می کنند:

  • عرض پارچه
  • طول طاقه پارچه
  • رنگبندی پارچه
  • طرح پارچه
  • تراکم بافت پارچه
  • کیفیت الیاف مصرفی در تولید پارچه
  • رعایت یا عدم رعایت استاندارد در خطوط تولیدی
  • برند و کارخانه تولید کننده پارچه

برای درک بهتر بد نیست بدانید، پارچه فلامنت که در عرض های 150 سانتی متر، 160 سانتی متر، 2 متر و 3 متر تولید می شود، هر یک با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد. ارزان ترین پارچه فلامنت در دسته بندی عرض ها، پارچه 150 سانتی متری می باشد.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

ارزان قیمت بودن الیاف پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه، سبب ارزان قیمت شدن آن در بازار فروش نهایی شده است. یعنی نوع و قیمت الیاف مصرفی در خط تولید، نه تنها بر کیفیت تاثیرگذار می باشد، بلکه تاثیر مستقیم آن بر قیمت فروش پارچه فلامنت در بازار را نمی توان نادیده گرفت.

حتی گاهی لباس فرم بیماران برخی از بیمارستان ها که از پارچه های فلامنت چهارخانه دوخته شده، به عنوان لباس فرم یکبار مصرف استفاده شده است. چون قیمت ارزانی داشته و صرف هزینه برای شستن و ضد عفونی کردن آن اصلاً منطقی نیست.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

خرید مستقیم و بدون واسطه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از مراکز فروش، باعث می شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود. زیرا این واسطه ها و دلالان هستند که افزایش قیمت پارچه در بازار فروش را سبب می شوند.

نمایندگی های رسمی فروش پارچه برند های خاص، سایت فروشگاهی فعال زیر نظر کارخانجات تولیدی و مراکز فروشی از این قبیل، بهترین گزینه برای خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمتی زیر قیمت بازار هستند.

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی قیمت چهار خانه

خرید پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی قیمت ارزان به شیوه های مختلفی ممکن است. اگر خریدار سعی کند در انتخاب شیوه خرید، راهی را گزینش نماید که هزینه و زمان کمی را به خود اختصاص دهد، بی شک به کاهش هزینه های خرید کمک شایانی خواهد کرد.

مثلاً این روز ها انتخاب سایت های فروش پارچه در بازار مجازی بسیار روی بورس است. چرا؟ چون ثبت سفارش از این سایت ها زمان زیادی از فرد نگرفته و خریدار نباید هزینه بیهوده ای صرف رفت و آمد به مراکز فروش حضوری کند.

صد البته که از نمایندگی های رسمی مجازی، پارچه فلامنت فلامنت بیمارستان با ارزان ترین قیمت قابل خریداری خواهد بود.

خرید پارچه فلامنت راه راه بیمارستانی

از کالیته و طرح های مختلف پارچه فلامنت که دارای بیشترین میزان فروش در بازار هستند، می توان به پارچه فلامنت راه راه اشاره کرد. اغلب پارچه های راه راه که توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شوند، قابلیت کشسانی داشته و الیاف تشکیل دهنده آن ها، الیاف پلی استر می باشد.

از پارچه فلامنت راه راه، مصارف زیادی می شود که بیشترین مصرف آن به دوخت و دوز برخی از پوشاک زنانه و دخترانه اختصاص پیدا می کند. مانند مانتو، لباس میهمانی، پیراهن راحتی و غیره.

مشخصات پارچه فلامنت چیست؟چند گرم است؟

از پرفروش بودن بازار پارچه فلامنت بسیار صحبت شد. اما ممکن است خیلی ها دلیل داغ بودن این بازار فروش را ندانند. مختصراً می توان اعلام داشت که مشخصات و ویژگی های مثبت پارچه فلامنت، بازار فروش پررونق آن را سبب شده است. برخی از این مشخصات عبارتند از:

  1. مقاوم بودن پارچه در برابر کشش
  2. مقاوم بودن رنگ پارچه در برابر شستشوی مکرر
  3. سازگار بودن پارچه با تمامی پوست ها
  4. چروک نشدن پارچه
  5. شست و شو و اتو کردن آسان پارچه

کارخانه پارچه فلامنت لباس بیمار نساجی کاماش

کاماش از آن دست نساجی های مطرح در بازار فروش پارچه است که خطوط تولیدی اکثر پارچه های پرمصرف و پر متقاضی بازار را دارا می باشند.

یکی از پارچه های خوبی که توسط این شرکت عرضه می شود، پارچه فلامنت بوده که در انواع و اقسام رنگ ها، طرح ها، عرض ها و تراکم های بافت روانه بازار فروش می شود.

خرید پارچه فلامنت لباس بیمار

قیمت پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی

۴ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان