نساجی کاماش : پارچه فرم مدارس

خرید پارچه در نساجی کاماش

قیمت پارچه های فرم مدارس

  • پرشیا کاماش 48000 تومان
  • ترگال کاماش خالدار متری 105000 تومان
  • تترون کاماش 48000 تومان
  • تنسل کاماش متری 120000 تومان
  • کتان کاماش متری 195000 تومان
  • لی کاماش متری 128000 تومان

خرید پارچه در نساجی کاماش معمولاً با قیمت مناسب تری همراه می باشد. در نساجی کاماش تنوع بالای پارچه از لحاظ نوع الیاف وجود دارد. می توان مطابق با نیاز بهترین‌ پارچه را  با قیمت مناسب  تهیه کرد. دریافت مشاوره از کاماش

مشاوره رایگان: تهران نیما محمد نژاد: 09131130224– شهرستان ها: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

آشنایی با انواع پارچه نساجی کاماش

در کشور ما کارخانجات نساجی زیادی وجود دارد که در حال حاضر نیاز کشور به واردات پارچه را کاهش داده‌ اند.

در بین شهرهای متعدد که کارخانجات نساجی در آنها وجود دارد شهر اصفهان جزء بزرگترین مراکز تولید پارچه های مختلف می باشد.

 در این شهر کارخانجات نساجی متعددی حضور دارند که اقدام به تولید پارچه های مختلف با ویژگی های خاص می کنند.

نساجی کاماش یکی از شرکت‌ های بزرگ ریسندگی و بافندگی در اصفهان است که بیشتر از 50 دهه مشغول فعالیت در این عرصه می باشد.

این کارخانه با کمک گرفتن از تکنولوژی های روز دنیا و تجهیز کارخانه با دستگاه‌ های مختلف امکان تولید انواع پارچه های خاص را به وجود آورده است.

که این تنوع در تولیدات موجب استقبال بیشتر مشتریان می باشد که این یک نکته مهم برای موفقیت در بازار عرضه پارچه می باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات تولید شده توسط نساجی کاماش به برخی از مهمترین پارچه های تولید شده در این کارخانه اشاره می‌ کنیم از جمله:

که محصول تولید شده در نساجی کاماش از لحاظ آنتی باکتریال بودن و تراکم در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد. 

 پارچه اسپان باند نساجی کاماش :

پارچه های اسپان باند تولید شده در این کارخانجات تحت روشهای باندینگ با کمک فشار و سرعت بالا تولید می ‌شوند که این پارچه ها از گرماژهای مختلفی برخوردار است و در صنایع زیادی قابلیت استفاده دارد.

 همچنین این کارخانه امکان تولید پارچه های اسپان باند به شکل کاملاً آنتی باکتریال را دارد و می‌ تواند مناسب ترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را تولید کند.

از لحاظ رنگ بندی پارچه های اسپان باند تولید شده در کارخانه کامل درس بالاترین سطح کیفیتی و تنوع قرار می گیرند

 پارچه ترگال کجراه سبز بیمارستانی نساجی کاماش:

پارچه ترگال و کجراه سبز بیمارستانی که در این کارخانجات تولید می ‌شود به دلیل رعایت تمامی شرایط رنگرزی به پارچه های کاملاً ضد آب ژاول تبدیل می شود.

که به دفعات مکرر امکان شستشو و استریل این پارچه وجود دارد.

همچنین از لحاظ ضخامت و تراکم بافت به گونه ای است که به طور کامل می تواند از بدن جراح و دستیار آنان در اتاق عمل در برابر خون آلودگی ها محافظت کند.

پارچه کجراه لباس کار نساجی کاماش:

در حال حاضر استفاده های زیادی از پارچه های لباس کار می شود و یکی از بهترین کارخانجات برای تولید پارچه های لباس کار با کیفیت بالا و در تنوع زیاد نساجی کاماش می باشد.

 بهترین پارچه های لباس کار سطح پنبه بالاتری دارند تا به راحتی بتوان آنها را در محیط های گرم و با حرارت بالا استفاده کرد.

 از مشخصات خوب پارچه های کجراه لباس کار تولید شده در نساجی کاماش این است که این پارچه ها دارای ثبات رنگ بالا هستند و در حین استفاده گوله گوله نمی شوند.

 پارچه تترون نساجی کاماش:

پارچه تترون با توجه به گرماژ و عرض های مختلفی که دارد در بخش‌ های مختلف پوشاک از آن استفاده های فراوانی می کنند.

پارچه تترون تولید شده در نساجی کاماش با کمک گرفتن از دستگاه های پیشرفته و به روز و تهیه مواد اولیه با کیفیت بالا جزء بهترین دسته بندی های پارچه تترون قرار می گیرد، که دارای بافت نرم و لطیف است.

 پارچه پوشک نساجی کاماش:

پارچه پوشاک یا تنظیف در دسته های مختلفی بر اساس نوع ضخامت وجود دارند که در همه این دسته ها توسط نساجی کاماش در بهترین سطح کیفیتی تولید می شوند.

برای تولید پارچه پوشک به دلیل ارتباط مستقیم با پوست کودکان از بهترین مواد اولیه استفاده می شود که هیچ گونه حساسیتی برای کودکان به وجود نمی آورد.

همچنین این پارچه ها به گونه ای با قابلیت جذب آب و رطوبت در سطح بالا تولید می شود که پارچه های تولید شده در این نساجی کاملاً در برابر رطوبت عایق هستند و هیچ گونه پرزدهی ندارند و این ویژگی ها به دلیل استفاده از الیاف پنبه می باشد.

 پارچه آشپزخانه زنبوری نساجی کاماش:

پارچه ی آشپزخانه‌ ای جزء منسوجات پر کاربرد در همه منازل محسوب می ‌شود و به همین جهت تولید کنندگان زیادی در صدد تولید این پارچه می باشند.

 اما پا چه های تولیدی نساجی کاماش با کیفیت ترین های موجود در سطح بازار هستند.

زیرا امکان تولید این پارچه ها در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب وجود دارد که به راحتی می‌ توان متناسب با فضا و طرح رنگی آشپزخانه از این پارچه ها تهیه کرد.

 این پارچه ها بگونه ای تولید می شوند که آبگیری بالا و همچنین در برابر لک مقاومت خوبی دارد.

خرید پارچه در نساجی کاماش

چرا نساجی کاماش را برای خرید پارچه انتخاب کنیم؟

در حال حاضر تعداد نساجی های فعال در زمینه تولید پارچه ها بسیار زیاد می باشند.

 اما برای انتخاب یک نساجی مطمئن و معتبر که از کیفیت محصولات عرضه شده و قیمت آنها اطمینان داشته باشیم ممکن است دچار شک و تردید شویم.

خرید پارچه ترگال طوسی و رنگی

با شنیدن نام نساجی کاماش این سوال در ذهن به وجود می آید که چرا نساجی کاملش را برای خرید پارچه انتخاب کنیم؟ 

برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است بگوییم که باید به طور کلی روند فعالیتی نساجی کاماش را مورد بررسی قرار داده تا بتوان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد

پارچه تترون بهتر است یا ترگال؟

پارچه تترون برای اسکراب پزشکی،پیراهن با وزن 190 گرم و مناسب فصل های گرم و مناطق شرجی است ،ولی پارچه ترگال ضخیم تر و مناسب برای فرم مدارس و لباس کار است.

در اینجا به برخی از ویژگی های نساجی کاماش اشاره می‌ کنیم تا بتوانید در مورد نحوه تهیه پارچه ها از این نساجی ‌بهتر تصمیم‌ گیری کنید از جمله:

  • نساجی کاماش تلاش می‌ کند تا از جدیدترین دستگاه های تولید پارچه مطابق استانداردهای روز دنیا استفاده کند، همچنین در صورتیکه دستگاه های جدیدتر به بازار عرضه گردد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه آن برای بهبود کارکرد کارخانه می ‌نماید.
  • در تمامی خطوط تولید از مهندسین متخصص و مجرب و همچنین کارگران زبده و کاربلد استفاده می‌ کند تا به طور دقیق و اصولی بر روند تولید پارچه ها نظارت کنند.
  • مجهز به آزمایشگاه های تشخیص کیفیت است که پس از تولید هر محصول جدید آن را مورد بررسی های دقیق و اصولی قرار می دهد و پس از تاییدیه نهایی پارچه، سپس به بازار عرضه می کند.
  • نکته بسیار مهم در این کارخانه استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا برای تولید پارچه های مرغوب است، که تمامی مواد اولیه اعم از پنبه، الیاف پلی استر و یا پلیمرهای به کار برده شده در روند تولید پارچه های اسپان باند از بهترین های موجود در بازار می باشد.
  • استفاده از کارشناسان مجرب برای نظارت بر خطوط تولید و دستگاه ها در طی زمان های مشخص نیز یکی دیگر از دلایل کیفیت محصولات این کارخانجات می باشد.

 حال با بررسی نحوه کار کردن نساجی کاماش در می یابیم که در بین انتخاب های متعدد می‌ تواند جزء صدر لیست انتخابی برای خرید انواع مختلف پارچه های تولید شده توسط این کارخانه قرار بگیرد.

پارچه برای سرویس آشپزخانه زنبوری چاپی

تنوع بالایی از لحاظ پارچه برای دوخت سرویس آشپزخانه در بازار وجود دارد که میل به زیبایی شناسی بشر موجب شده تا هر روزه بر این تنوع نیز افزوده شود.

مراکز تولیدی متعددی در این زمینه فعالیت می ‌کنند که برای تولید سرویس آشپزخانه با کیفیت و قیمت مناسب نیاز زیادی به تامین پارچه‌ های با قیمت ارزان و کیفیت بالا دارند.

عمده فروشی انواع پارچه برای سرویس آشپزخانه می تواند یک راهکار مهم و موثر برای این مراکز تولیدی به شمار بیاید.

مراکز تولیدی می‌ دانند که با خرید عمده این محصولات می‌توانند قیمت مناسب تری را پرداخت کنند و همچنین از کیفیت و یکدست بودن پارچه ها نیز اطمینان بیشتری داشته باشند.

پس با انتخاب مرکز عمده فروشی که بهترین منسوجات را از کارخانجات معتبر مانند نساجی کاماش عرضه می کند اقدام به خرید نهایی پارچه‌ های مورد نظر خود می نمایند.

خرید پارچه در نساجی کاماش

پارچه ترگال سبز آبژاول نساجی کاماش

پارچه ترگال سبز یکی از منسوجات پرکاربرد برای تولید انواع گان و شان جراحی می باشد.

مهمترین نکته ای که در این پارچه اهمیت دارد ضد آب ژاول بودن آن می باشد زیرا پس از هر بار استفاده باید با کمک مواد سفید کننده شستشو شده و توسط دستگاه اتوکلاو تحت استریل قرار بگیرند.

 در صورتی که این پارچه در دسته پارچه های ضد آب ژاول قرار نداشته باشد ممکن است که پس از استفاده کوتاه کیفیت خود را از دست بدهد.

اما پارچه ترگال سبز آب ژاول نساجی کاماش به دلیل کیفیت بالا و رعایت درست مراحل رنگرزی در کارخانه قابلیت چندین بار استفاده و قرار گرفتن در مرحله استریل را دارد. 

به همین جهت محصولات تولید شده در نساجی کاماش جزء بهترین و با کیفیت ترین پارچه های ضد آب ژاول قرار می‌ گیرند،که اکثر مراکز تولیدی ترجیح می دهند تا از این کارخانجات محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

خرید پارچه در نساجی کاماش

نساجی کاماش اقدام به تولید انواع  گوناگون از پارچه با کیفیت و ویژگی های مختلف کرده است.

 برای مراکز تولیدی مهم است که کارخانجاتی را انتخاب کنند تا بتوانند چندین نوع پارچه مورد نظر خود را از طریق آنها تهیه نمایند.

انتخاب نساجی کاماش می ‌تواند به راحتی این نیاز تولید کنندگان را برآورده کند. زیرا تنوع در تولیدات آن بسیار زیاد می باشد.

اما خوب است بدانید که مزایای خرید پارچه در نساجی کاماش بسیار زیاد است که در اینجا به برخی از آن اشاره می کنیم از جمله:

  • دسترسی به تنوع بالای پارچه ها
  • تولید انواع پارچه با ضخامت و رنگ بندی های متنوع
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تولید پارچه های با کیفیت بالاتر
  • عرضه پارچه های تولید شده در نساجی کاماش با قیمت مناسب
  • امکان ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن
  • ایجاد راه‌ های ارتباطی متنوع با بخش فروش

پارچه عمده :قیمت کارخانه نساجی کاماش

سفارش آسان انواع مختلف پارچه می تواند نقش بسیار زیادی در بهبود کیفیت محصولات تولید شده در کارگاه های تولیدی داشته باشد.

در صورتی که به دنبال سفارش آسان انواع پارچه با قیمت دست اول کارخانه هستید با انتخاب این مرکز فروش می توانید به راحتی به هدف خود دست پیدا کنید.

خرید پارچه در نساجی کاماش می تواند یکی از بهترین روشهای خرید باشد که در صورت دسترسی نداشتن به کارخانجات تولیدی می توانید از طریق این مرکز اقدام نمایید.

همچنین کارخانجات تولیدی با امکان فروش های اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه این امکان را به وجود آورده‌ اند تا خریداران بتوانند پارچه های مورد نظر خود را با قیمت کارخانه تهیه کنند.

 برای دسترسی راحت و امکان سفارش آسان انواع پارچه با قیمت دست اول کارخانه با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

تا پس از دریافت راهنمایی های لازم سفارش شما را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان