پارچه فرم مدارس : قیمت کارخانه

پارچه ترگال کجراه سبز خمی

قیمت پارچه فرم مدارس عمده

  • ترگال 80000
  • کجراه 95000
  • تترون 75000
  • پرشیا 48000
  • لی 220000
  • فاستونی 165000
  • تنسل 125000

خرید پارچه فرم مدارس اصفهان


قیمت پارچه مانتو مدرسه،را از ما بخواهید ،ارسال کاتالوگ رایگان به همراه لیست قیمت.09131130224

خرید پارچه فرم مدارس در اصفهان که خود قطب تولید انواع پارچه های کاربردی می باشد، با چه قیمتی ممکن است؟ اصلاً می دانید پارچه مناسب برای فرم مدارس چه نوع پارچه ای بوده و توسط چه کارخانه هایی در ایران به بازار فروش عرضه می شود؟

خیلی از پارچه های موجود در بازار را از روی موارد مصرف و کاربرد آن ها دسته بندی می کنند. یکی از این پارچه ها، پارچه فرم مدارس می باشد که در تعداد زیادی کارخانه تولیدی مشغول در ایران، آماده سازی شده و روانه بازار فروش می گردد.

در اصفهان و دیگر شهر هایی که در یک بخش مفصل راجع به آن ها صحبت خواهیم کرد، بهترین کارخانه های تولید پارچه فرم مدارس وجود دارد.

این تولیدی ها خرید پارچه مورد نظر را به شیوه های مختلفی ممکن ساخته اند که در یکی از قسمت های این متن به توضیح درباره آن ها خواهیم پرداخت.

اما اول از هر چیز بد نیست بدانید که پارچه فرم مدارس چیست و چند نوع دارد. پس همراه ما باشید.

ترگال چاپی خالدار فرم مدارس
ترگال چاپی خالدار فرم مدارس

پارچه فرم مدارس چیست؟

پارچه هایی را که برای دوخت فرم مدارس مناسب می باشند، با عنوان پارچه فرم مدارس شناخته می شوند. البته این پارچه ها برای دوخت و تهیه فرم کارمندان، لباس یونیفرم پرسنل شرکت های مختلف و … هم بهترین گزینه می باشند.

این پارچه ها باید از میان پارچه هایی انتخاب شوند که سبک و راحت بوده و در عین حال، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند. از آنجایی که دانش آموزان چندان سلیقه و حوصله ای برای نگهداری روزانه لباس هایشان ندارند، این پارچه ها باید به شکلی انتخاب شود که دارای کیفیت رنگ خوبی بوده و با شستشوی مکرر لباس ها توسط والدین، تغییر رنگ ندهد.

استحکام بافت پارچه از دیگر ویژگی هایی است که پارچه فرم مدارس بایستی داشته باشد تا یک پارچه خوب به حساب آید.

خرید پارچه فرم مدارس نیاز به آگاهی و علم و تجربه دارد ،ما در کاماش به شما آشنایی با پارچه فرم مدارس عمده قیمت پارچه ترگال فرم مدارس اصفهان قیمت پارچه مانتو مدرسه سورمه ای را آموزش می دهیم. ارسال کاتالوگ رایگان 09131130224

kamash.ir

پارچه فرم مدارس را بشناسید :

همانطور که مستحضر هستید، در بازار فروش، پارچه های زیادی هستند که در خانواده پارچه های مخصوص فرم مدارس قرار گرفته اند. این پارچه ها انواع مختلفی دارند که شناخت هر یک به صورت جداگانه و همچنین مجزا، خالی از لطف نخواهد بود.

پارچه ترگال: اولین پارچه ای که در بازار فروش به عنوان بهترین پارچه برای دوخت فرم مدارس معرفی می شود، پارچه ترگال می باشد. این پارچه دارای دو نوع بافت ساده و کجراه می باشد که نوع کجراه آن به خاطر ویژگی ها و خصوصیاتی که دارد، برای دوخت فرم مدارس، لباس کار و … مناسب تر می باشد. علاوه بر این، پارچه ترگال از تنوع رنگی بالایی برخوردار بوده و گرماژ نوع کجراه آن برابر است با 280 گرم. اگر می خواهید برای آماده سازی فرم مدارس پارچه ترگال تهیه کنید، بد نیست بدانید که یک ترگال خوب از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

  • الیاف درجه یک کاربردی در بافت پارچه
  • بافت محکم و خوب
  • ثبات رنگ پارچه
  • تل نشدن پارچه
  • داشتن لطافت و نرمی زیاد

پارچه تترون فرم مدارس:

دیگر پارچه مناسب برای دوخت فرم مدارس، پارچه تترون است. البته میزان تقاضا برای پارچه تترون در بازار فروش، به نسبت از تقاضا برای پارچه ترگال کمتر می باشد. اما خب نمی توان منکر بازار فروش خوب آن شد. یکی از خوبی های پارچه تترون، کالیته رنگ متنوع آن است که پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد. توجه داشته باشید که این پارچه در عرض های 90، 150، 180، 200 و 300 سانتی متر به بازار عرضه شده که بهترین نوع مصرفی آن در کارگاه های دوخت فرم مدارس، عرض 150 سانتی متری پارچه تترون می باشد. پارچه تترون با عرض 150 سانتی متر که در بازار با عنوان پارچه تترون پیراهنی هم شناخته می شود، گرماژی برابر با 180 تا 190 گرم دارد.

پارچه پیراهنی فرم مدارس:

این پارچه، یک پارچه خوب و مرغوب است که در بازار با الیاف کیفیت متفاوت تولید می شود. مثلاً رایج ترین الیافی که در تولید پارچه پیراهنی به کار گرفته شده اند، الیاف زیر هستند:

  1. الیاف پلی استر ویسکوز
  2. الیاف پلی استر پنبه
  3. الیاف پنبه پنبه

بد نیست بدانید که نوع الیاف مصرفی در بافت پارچه پیراهنی مخصوص فرم مدارس که هم به عنوان پارچه اصلی قابل استفاده است و هم به عنوان خرج کار، روی قیمت خرید و فروش آن در بازار تاثیر خواهد گذاشت. مثلاً پارچه پیراهنی با الیاف پنبه پنبه، قیمت بالایی در بازار دارند. طرح هایی که از این پارچه می توان در بازار یافت عبارت است از:

  • ساده سفید و رنگی
  • راه راه
  • چهارخانه
  • توپ توپی (خال خالی)
  • گلدار

برند ها ی معتبر

  • تترون بوریا
  • نساجی شمیم اردکان
  • تترون درنا
  • تترون گلناز
  • تترون کمند

پارچه فاستونی فرم مدارس:

این پارچه، پارچه ای است مصرفی در دوخت کت شلوار و لباس های رسمی. الیاف این پارچه دارای منشاء حیوانی بوده و بخشی از الیاف آن را پشم تشکیل داده است. البته درصد پشم به کار رفته شده در انواع پارچه های فاستونی با یکدیگر متفاوت است. هر چه درصد پشم بیشتر باشد، پارچه فاستونی از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. پارچه های فاستونی با درصد های زیر، جزو فاستونی های رایج تولید داخلی می باشند:

  1. 10 درصد
  2. 20 درصد
  3. 25 درصد
  4. 45 درصد

پارچه پرشیا مکانیک فرم مدارس:

این پارچه، یکی از پارچه هایی است که این روز ها بازار فروش بسیار داغی دارد. زیرا افراد به تازگی متوجه خصوصیات و ویژگی های خوب این پارچه شده اند. این پارچه بافت مناسبی داشته و تراکم آن به اندازه ای است که اصلاً بدن نما نمی باشد. جالب است بدانید اگر پارچه های دیگر از الیاف خام بافته شده و نهایتاً به بخش رنگرزی انتقال پیدا می کنند، این پارچه از همان ابتدا با الیاف رنگ شده بافته می شود. همین مسئله باعث شده تا خریدار از عدم تغییر رنگ و پس دادن رنگ این پارچه مطمئن باشد.

جنس پارچه مکانیک پارچه پرشیا قیمت جنس پارچه پرشیا پارچه مکانیک خوبه؟ پارچه مکانیک مناسب چه فصلی است
جنس پارچه مکانیک پارچه پرشیا قیمت جنس پارچه پرشیا پارچه مکانیک خوبه؟ پارچه مکانیک مناسب چه فصلی است

در بازار فروش پارچه ایران، این پارچه در دو نوع قابل خریداری می باشد:

  1. ایرانی
  2. خارجی

آیا از کیفیت هر یک مطلع هستید؟ آیا می دانید کدامیک کیفیت بهتری دارد؟

خرید پارچه فرم مدارس

خرید و قیمت پارچه فرم مدارس

پارچه فرم مدارس بسته به نوع آن، دارای قیمت های خرید و فروش متفاوتی اند. اما باید بدانید که در مقایسه با پارچه های موجود در بازار، پارچه های فرم مدارس از قیمت کم و ارزانی برخوردار هستند.

خالی از لطف نیست تا فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت خرید پارچه فرم مدارس در بازار را بشناسید. این فاکتور ها به شرح ذیل هستند:

  • قیمت الیاف
  • نوسان هزینه تولید
  • هزینه مربوط به تعمیر و نگهداری خطوط تولید
  • نوسان نرخ دستمزد پرسنل
  • میزان عرضه و تقاضا
  • میزان صادرات و واردات

و موارد دیگری از این قبیل که تاثیر هر یک بر قیمت ها به نوعی متفاوت است.

کارخانه پارچه فرم مدارس کاماش

یکی از کارخانه های مطرح در بازار داخلی ایران که انواع پارچه فرم مدارس را در طرح ها و رنگ های متنوع تولید کرده و می توان از آن به عنوان یکی از برترین نساجی های ایرانی یاد کرد، کارخانه پارچه بافی کاماش می باشد.

این کارخانه دارای خطوط تولیدی پارچه های مختلفی بوده و بخشی از تولیدات آن به پارچه فرم مدارس اختصاص پیدا کرده است.

این کارخانه تولید کننده جدیدترین پارچه ها با مرغوب ترین الیاف است و در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد.

از خدمات فروش این کارخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال کالیته پارچه های مختلف به صورت کاتالوگ
  • ارائه مشاوره فروش رایگان توسط مشاورین خبره

پارچه ترگال سبز بیمارستانی
پارچه ترگال سبز بیمارستانی

فروش پارچه روپوش مدارس

برای سفارش خرید پارچه روپوش مدارس و لباس کار از اصفهان، راه های زیادی پیش روی دارید. شرایط شما، هزینه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، زمانی که در اختیار دارید و …، تعیین کننده شیوه ثبت سفارش شما خواهد بود.

اما در کل می توان گفت که برای ثبت سفارش و خرید پارچه فرم مدارس، می توانید به شیوه های زیر اقدام نمایید:

  1. مراجعه به کارخانه تولیدی (راه پیشنهادی به خریداران عمده)
  2. مراجعه به نمایندگی ها
  3. مراجعه به عاملان فروش و پارچه فروشی ها
  4. سر زدن به سایت های فروشنده و فروشگاه های اینترنتی

پارچه فرم مدارس اصفهان و تهران و مشهد و شیراز

همانطور که می دانید، ایران مدتی است در زمینه تولید و عرضه انواع پارچه ها، یکی از کشور های پیشتاز بوده و توانسته با کشور هایی که قطب تولید پارچه و نساجی بودند، رقابت نماید.

در بازار داخلی ایران، شهر های زیادی را می توان نام برد که دارای کارخانه های نساجی هستند، اما چندین شهر را بایستی به عنوان قطب تولیدی پارچه در ایران معرفی نمود.

قطب های تولیدی پارچه در کشور شهرهای ذیل هستند.

  1. اصفهان
  2. یزد
  3. مشهد
  4. شیراز
  5. تبریز

بهترین پارچه پیراهنی مدارس سیترون

پارچه های مخصوص فرم مدارس در نساجی این شهر ها هم تولید می شود، اما بیشترین میزان تولید به نساجی شهر های اصفهان و یزد اختصاص پیدا کرده است.

ارزان ترین قیمت پارچه فرم مدارس

همانطور که گفته شد، قیمت پارچه فرم مدارس و یا هر پارچه دیگری در بازار، ثبات نداشته و تحت تاثیر فاکتور های نام برده، مدام در حال تغییر می باشد.

اما بد نیست بدانید که در حالت کلی، پارچه های مخصوص دوخت فرم مدارس به خاطر خرید و فروش انبوه شان، بایستی دارای قیمت های ارزانی باشند.

البته ارزان بودن زیادی پارچه ها هم بی دلیل نیست و ممکن است نشان از کم کیفیتی یا بی کیفیتی پارچه مورد نظر باشد. پس قبل از خرید سعی کنید تا سطح اطلاعات خود در رابطه با پارچه مورد نظر را بالا برده تا بتوانید ارزان ترین اما باکیفیت ترین پارچه فرم مدارس را از بازار تهیه کنید.

  1. انتخاب شیوه خرید پارچه
  2. مقدار و متراژ خرید پارچه

عواملی هستند که بر تغییر قیمت نهایی محصول تاثیر دارند. اگر مراکز فروش مستقیم را برای خرید برگزینید، بی شک هزینه اضافی بابت واسطه نخواهید داد و موفق به خرید پارچه فرم مدارس با قیمت مناسب خواهید شد.

کسانیکه پارچه های فرم مدارس را عمده به صورت طاقه ای و عدلی تهیه می کنند، در هزینه ها صرفه جویی خواهند کرد. زیرا اگر قیمت پارچه ای به ازای هر متر در بازار فروش مقدار مشخصی باشد، اگر کسی اقدام به خرید عمده آن کند می تواند قیمت را بشکند.

بهترین پارچه برای فرم مدارس کدام است؟

کارگاه های دوخت فرم مدارس، بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید پارچه فرم مدارس کنند، اول به دنبال این بروند که بهترین پارچه برای فرم مدارس کدام است و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

برای اینکه مختصر و مفید، بهترین پارچه برای فرم مدارس را بشناسید و در رابطه با مشخصات آن اطلاعات کسب کنید، موارد ذکر شده در زیر را مطالعه نمایید.

پارچه خوب فرم مدارس:

  • بدن نما نیست.
  • نرمی و لطافت زیادی دارد.
  • دارای آهار استاندارد می باشد.
  • از ثبات رنگ خوبی برخوردار است.
  • دارای استحکام بافت فوق العاده است.
  • مقاومت بالایی در برابر کشش و پارگی دارد.
  • چروک نمی شود.
  • اتو زدن آن بسیار راحت است.
  • مناسب چهار فصل می باشد.

و مواردی از این قبیل.

پارچه های کرپ مازراتی و پارچه فیونا و پارچه سیترون و پارچه داکرون نیز این روز ها استفاده می شوند

در صورتی پارچه فرم مدارس از این ویژگی های مثبت برخوردار خواهد بود که:

  • الیاف به کار گرفته شده در بافت آن درجه یک و مرغوب باشد.
  • دستگاه هایی که در کارخانه تولیدی استفاده می شود، بروز باشد.
  • پرسنل و اپراتور های کارخانه، تجربه داشته و افرادی خبره باشند.
  • تمامی استاندارد های جهانی در خطوط تولید پارچه ها رعایت شود.

نمایندگی خرید پارچه فرم مدارس کاماش

کاماش که در یکی از بخش ها پیرامون آن صحب شد، کارخانه ای در اصفهان بود که در لیست محصولاتش، پارچه فرم مدارس در طرح ها و کالیته های رنگ متنوع به چشم می خورد.

این کارخانه تولیدی در شهر های مختلف دارای نمایندگی فروش است تا:

  • میزان فروش خود را افزایش دهد.
  • خود را بیشتر به مصرف کنندگان بشناساند.
  • بهتر بتواند کیفیت محصولاتش را به مشتری نشان دهد.
  • خرید مطمئن از قیمت و کیفیت را برای مشتری ممکن سازند.

نمایندگی های کاماش، دو دسته می شوند:

  1. نمایندگی هایی که حضوری به فروش پارچه فرم مدارس مشغول هستند.
  2. نمایندگی هایی که اینترنتی به ارائه محصولات و خدمات پرداخته اند.

هر کدام از نمایندگی های فروش، مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما در بازار امروز که مشغله افراد زیاد شده و هزینه ها سر به فلک می کشد، اکثراً نمایندگی فروش اینترنتی را برای خرید پارچه مخصوص فرم مدارس انتخاب می کنند.

انتخاب شما چیست؟ نمایندگی حضوری یا نمایندگی اینترنتی؟

در مورد پارچه ترگال که مصارف مهم در دوخت لباس مدارس دارد، بیشتر بدانید.

۱۹ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان