خرید پارچه ترگال کجراه گلدبافت :اسکراب پزشکی

پارچه ترگال کجراه گلدبافت خرید پارچه لباس کار خرید پارچه فرم مدارس
  • رنگ ثابت
  • ضد وایتکس
  • تنوع رنگ
  • فروش نقد اقساطی
  • شفافیت رنگ
  • بدون آب روی

خرید پارچه ترگال کجراه گلدبافت را می توانید از طریق این مجموعه با بهترین قیمت روز و کیفیت تضمینی انجام دهید.با شروع فصل مدارس خرید پارچه فرم مدارس از مراکز معتبر بسیار مهم است. مشاوره رایگان قبل از خرید می تواند خریدی مطمئن و آگاهانه را برای شما رقم بزند.

09131130224 نمایندگی کارخانه ترگال و کجراه گلد بافت دهق

   پارچه ترگال کجراه گلدبافت   خرید پارچه لباس کار خرید پارچه فرم مدارس

خرید پارچه ترگال کجراه گلدبافت ضخیم و سنگین

حتما اگر شما هم تولید کننده ای در حوزه های گوناگون پوشاک و لباس خصوصا لباس کار و لباس فرم مدارسی هستید، با پارچه ترگال آشنایی دارید. اما آیا تابحال اسم پارچه ترگال گلدبافت به گوشتان خورده است؟ آیا می دانید که این برند، چه کیفیتی دارد؟ این پارچه ترگال با چه مشخصات و ویژگی هایی روانه بازارهای فروش پارچه می گردد؟ چگونه می توان به شکل تضمین شده از نظر کیفیت و قیمت پارچه ترگال، این محصول را سفارش خرید در تناژ بالا داد؟

بی شک نساجی کاماش با توجه به سابقه ای درخشان در فروش عمده و پخش انواع پارچه ترگال مرغوب در کشور، می تواند خرید پارچه ترگال وکجراه گلدبافت را به آسانی برای شما فراهم آورد. پس پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

   پارچه ترگال کجراه گلدبافت   خرید پارچه لباس کار خرید پارچه فرم مدارس
پارچه ترگال کجراه گلدبافت خرید پارچه لباس کار خرید پارچه فرم مدارس

همه چیز درباره پارچه ترگال کجراه گلدبافت ویسکوز فلامنت

یکی از جدیدترین برندهای پارچه ترگال موجود در بازارهای کشور، پارچه ترگال گلدبافت است. صنایع نساجی گلدبافت توانسته با استفاده از بروزترین و مدرن ترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعت نساجی، انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه را با کیفیت بالایی تولید نماید.

پارچه ترگال گلدبافت و پارچه کجراه فدک سوپر 100 به سبب آنکه از مواد اولیه کاملا درجه یک و مرغوب تولید شده و به شکل ویژه در شرکت رنگرزی حیدر اصفهان، در تنوع رنگبندی گوناگون عرضه شده، یکی از باکیفیت ترین پارچه های ترگال به شمار می رود.

کاتالوگ پارچه ترگال کجراه گلد بافت

این پارچه در انواع پارچه ترگال ساده با بافتی مربعی و پارچه ترگال کجراه با بافتی کجراه تولید شده است. پارچه ترگال ساده گرماژ 240 گرم و پارچه ترگال کجراه گلدبافت، گرماژ 280 و 290 گرمی را دارا هستند.پارچه کجراه امیران از شرکت گلد بافت است که با رنگ مستقیم و گرماژ 290 گرم تولید می شود.

   پارچه ترگال کجراه گلدبافت   خرید پارچه لباس کار خرید پارچه فرم مدارس
کارخانه گلد بافت اصفهان

هر دو کالیته پارچه ترگال گلدبافت، از الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف فیلامنت تهیه و تکمیل شده اند. این پارچه ها سپس به سالن های رنگرزی رفته و در آنجا مورد طاقه پیچی قرار می گیرند. متراژ هر طاقه پارچه ترگال 40 متر و متراژ هر عدل پارچه هم 320 بوده است. از جمله مهم ترین ویژگی ها و مشخصات ترگال گلدبافت می توان این موارد را نام برد:

  • دارای ضخامت و تراکم بافت مناسب و استاندارد است.
  • ثبات سایشی و کششی دارد.
  • از آهار مناسبی برخوردار بوده و مقاومت خوبی در برابر پارگی دارد.
  • ثبات در رنگ داشته و به همین زودی کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.
  • به هیچ وجه تل یا گوله گوله نمی شود.
پارچه ترگال سبز بیمارستانی
پارچه ترگال سبز بیمارستانی

مهم ترین مصارف پارچه ترگال کجراه گلدبافت کدام است؟

حتما می دانید که پارچه ترگال به سبب دارا بودن مشخصات منحصربفردش، مصارف ویژه ای را هم دارد. اما با توجه به اینکه گاها برخی از مراکز عرضه پارچه ترگال، نوع نامرغوب و بی کیفیت این پارچه را عرضه می کنند، خریداران بایستی توجه بیشتری به این ویژگی ها و مشخصات داشته باشند. از طرفی آگاهی پیرامون نحوه استفاده و نوع مصارف پارچه ترگال، می تواند کمک شایانی به مراکز تولیدی انواع لباس و پوشاک نموده باشد.

از جمله مهم ترین مصارف پارچه های ترگال، می توان به این موارد اشاره کرد:

خرید پارچه فرم مدارس کجراه گلد بافت اعلا

به جرئت می توان ادعا کرد که در شش ماهه نخست هر سال، پارچه ترگال یکی از پرفروش ترین پارچه ها به شمار می آید. چرا که با توجه به خصوصیات این پارچه، انتخاب آن در تولید البسه و پارچه فرم مدارس، یکی از بهترین انتخاب ها بوده است. از آنجا که در میان خانواده های ایرانی، لباس مدارسی به صورت سیستم بشور و بپوش مورد استفاده قرار می گیرد، قطعا توجه به انتخاب پارچه ای با دوام بالا و استحکام کافی در بافت و رنگ، اهمیت ویژه ای دارد.

کارخانه گلد بافت اصفهان
کارخانه گلد بافت اصفهان پارچه ترگال کجراه گلدبافت خرید پارچه لباس کار خرید پارچه فرم مدارس

پارچه ترگال فرم مدارس که عمدتا با عرض یک و نیم متر و گرماژ 240 گرمی عرضه می گردد، مناسب دوخت روپوش فرم مدارس پسرانه یا مانتو و شلوار مدارس دخترانه، مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت رنگ این پارچه و آهار مناسب آن، سبب شده تا البسه مدارسی دوخته شده با پارچه ترگال، بالاترین کیفیت را داشته باشند.به جز ترگال گلد بافت از پارچه های پرشیا ،پارچه فیونا ،کرپ مازراتی ،پارچه تترون در فرم مدارس و مانتو مدارس ایتفاده می شود

لباس فرم بیمارستانی پارچه ترگال کجراه گلد بافت

از آنجا که پارچه ترگال به شکل خمی یا راکتیو رنگرزی می گردد و خاصیت ضد آبژاول را هم داشته، یکی از گزینه های بی نظیر برای دوخت البسه بیمارستانی به شمار می آید. به طوری که پارچه ترگال سفید، مناسب لباس فرم پزشکان و پارچه ترگال کجراه سبز که معروف به پارچه سبز بیمارستانی است، مناسب البسه اتاق عمل بوده اند.

پارچه های مناسب برای السبه بیمارستانی

  • تترون بیمارستانی
  • ترگال سفید
  • کجراه سفید
  • ترگال سبز بیمارستانی
  • فلامنت پنبه بیمارستانی
  • فلامنت فلامنت بیمارستانی
  • اسپان باند
  • ملحفه تترون چاپی

ترگال مناسب برای خرید پارچه لباس کار

پارچه ترگال ساده و کجراه یکی از پرفروش ترین پارچه ها در تولید انواع لباس کار هم بوده اند. پارچه کجراه به سبب ضخامت خوب و دوام بی نظیری که داشته، با نام پارچه لباس کاری در بازار مشهور است. این پارچه دارای عرض 150 سانتی متر و گرماژ 280 گرمی بوده و می تواند باکیفیت ترین لباس های کاری در حوزه های مختلف را رقم زده باشد.

پارچه کجراه رنگ حیدر با کجراه حیدر بافت متفاوت است ،برای اشنایی با پارچه کجراه رنگ حیدر اینجا کلیک کنید.

پارچه ترگال کجراه گلدبافت مانتو شلوار رسمی و اداری

پارچه ترگال همچنین در تولید و دوخت انواع مانتوهای شیک اداری و شلوارهای اداری مردانه و زنانه، کاربرد ویژه ای دارد. فاکتورهایی چون ثبات رنگی و دوام بالا و ثبات سایشی و کششی، از اصلی ترین مواردی هستند که سبب شده تا پارچه ترگال انتخاب تولیدی های مانتو اداری باشد.

لیست قیمت پارچه ترگال را از ما بخواهید 09131130224

مرکز خرید پارچه ترگال کجراه گلدبافت با قیمت کارخانه

خرید پارچه ترگال گلدبافت با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک، یکی از چالش های بزرگ پیش روی هر خریداری است. چرا که متأسفانه شاهد حضور واسطه ها و دلالان زیادی در بازار بوده ایم که اجازه ارائه دو اصل کیفیت و قیمت متناسب با هم را به مراکز فروش نمی دهند. این افراد فقط به فکر منفعت خود بوده و به جیب خود فکر می کنند.

پارچه ترگال جنس ترگال پارچه ترگال مناسب چه فصلی است
پارچه ترگال جنس ترگال پارچه ترگال مناسب چه فصلی است

از آنجا که پارچه ترگال گلدبافت از برندهای جدید پارچه ترگال به شمار می آید، شاید دغدغه و نگرانی خریداران از بابت کیفیت و قیمت این پارچه، بیشتر هم باشد. در حال حاضر نساجی کاماش با تجربه چندین ساله در زمینه فروش انواع پارچه ترگال، امکان خرید پارچه ترگال به صورت طاقه ای و عدلی را فراهم آورده است. خریداران می توانند پس از دریافت لیست قیمت درب کارخانه از پارچه ترگال گلدبافت، سفارش خرید خود را به شکل آنلاین به انجام برسانند.

نساجی گلد بافت اصفهان با استفاده از تکنولوژی رنگ حیر اصفهان و بهترین مواد ،بهترین گزینه برای خرید پارچه لباس کار و خرید پارچه فرم مدارس و مصارف بیمارستانی است.

kamash.ir

قیمت پارچه کجراه گلدبافت اسکراب پزشکی
قیمت پارچه کجراه گلدبافت روپوش پزشکی
قیمت پارچه فلامنت کجراه گلدبافت
قیمت پارچه کجراه گلدبافت لباس کار
قیمت پارچه ترگال گلدبافت اسکراب پزشکی
قیمت پارچه کجراه مانتویی گلدبافت
لیست قیمت پارچه ترگال گلدبافت
قیمت پارچه ترگال گلدبافت درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان