خرید پارچه تترون عرض سه متر :طاقه ای

قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر قیمت پارچه تترون سفید عرض ۹۰ قیمت تترون سفید بروجرد قیمت پارچه سفید نخی قیمت پارچه تترون اعلا قیمت پارچه تترون سفید چادری قیمت پارچه سفید ارزان

قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر

قیمت پارچه تترون اعلا

  • کاشان 89000
  • بروجرد 120000
  • مسعود 90000
  • کاماش 85000
  • روژان 90000
  • لوکس لایف 95000
  • سعادت 99000
  • سیب 88000

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

ویژگی های پارچه تترون تترون عرض سه متر

همانطور که می دانید با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش دستگاه ها و ماشین آلات نساجی، پارچه های جدیدی به بازار عرضه شده اند.

امروزه کارخانجات بافندگی، الیاف طبیعی را با برخی الیاف مصنوعی و پلیمری ترکیب کرده و پارچه های مختلفی با تار و پود منحصر به فرد تولید کرده اند.

پارچه تترون که با نام پارچه پیراهنی ساده مردانه در بازار معروف است، یکی از پرطرفدارترین پارچه ها بوده که از ترکیب الیاف ویسکوز و پلی استر با پنبه تشکیل شده است.

این پارچه پس از تولید اولیه در کارخانجات بافندگی برای افزودن رنگ، به رنگرزی فرستاده شده و پس از فرآیند تکمیل به صورت طاقه هایی با عرض های 90 الی 300 سانت و در گرماژهای (وزن) مختلف روانه بازار می شود.

برای خرید پارچه تترون عرض سه متر با ما همراه باشید.

قیمت پارچه سفید ارزان :عرض 3 متر

لازم به ذکر است که تار و پود پارچه سفید ساده که درصد ترکیب الیاف به کار رفته در آن است طبق سفارش مشتری، بودجه و بر حسب نیاز وی می تواند با درصدهای مختلف به تولید برسد.

به طور کلی پارچه تترون با توجه بافت پارچه یا همان تار و پود، به دو دسته تقسیم می شود:

  1. پارچه سفید ساده که درصد بیشتری از تار و پود آن ها را پنبه تشکیل داده است. این نوع تترون کیفیت بسیار مرغوبی دارد، همچنین خنک و مناسب فصول گرم است. از آن برای دوخت پیراهن مردانه استفاده می شود. تنها عیب این پارچه چروک شدن آن می باشد که به خاطر همان درصد زیاد پنبه در بافت آن است.
  2. دسته دوم پارچه هایی هستند که در بافت خود الیاف مصنوعی بیشتری دارند و به طبع کیفیت آن ها پایین تر از نوع اول است. این نوع تترون چروک نمی شود و عمدتاً برای دوخت پیراهن، مقنعه، چادر، ملحفه، روتختی و … به کار می رود.

پارچه تترون تترون عرض سه متر چه کاربردهایی دارد؟

  • چادر نماز جشن تکلیف
  • ملحفه هتل
  • ملحفه خانگی
  • مقنعه
  • ملافه سربازی
  • پیراهن
  • شومیز
  • ملحفه بوم گردی
  • گلدوزی
  • شلوار کردی
  • ملافه بیمارستانی

پارچه تترون به واسطه داشتن ویژگی هایی مانند نرمی و لطافت، خنک بودن، وزن سبک، ضد آب ژاول، ضد حساسیت و غیره مصارف گسترده ای دارد.

از مهم ترین کاربردهای پارچه تترون می توان به دوخت پیراهن های ساده مردانه با رنگبندی متنوع اشاره کرد. قیمت تترون ساده در بازار بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پارچه تترون ساده در عرض سه متر در بیمارستان ها کاربرد گسترده ای دارد. بیمارانی که در بیمارستان بستری می شوند باید لباس های مخصوص بیمارستان بپوشند و نکته قابل توجه این است که پارچه لباس باید با سازگار با هر پوستی باشد و حساسیت زا نباشد.

ضمناً لباس های بیمارستانی باید وزن سبکی داشته باشند تا فرد بیمار در آن احساس راحتی کند.

وقتی می گوییم پارچه تترون باید سبک باشد، یعنی گرماژ آن استاندارد باشد، چرا که سبک بودن بیش از اندازه پارچه باعث بدن نما شدن آن می شود و کیفیت آن را پایین می آورد.

سایر منسوجات بیمارستانی مانند ملحفه، روتختی و … از جنس تترون می باشند.

از رنگ های پرفروش تترون بیمارستانی، رنگ سفید و رنگ های ملایم مثل آبی و صورتی کمرنگ هستند.

همچنین برای دوخت مقنعه، پارچه تترون ساده با عرض 90 سانتی متر بهترین گزینه خواهد بود.

کارخانه پارچه تترون تترون عرض سه متر در سنندج

با وجود این که پارچه سفید ساده تترون کاربردهای زیادی دارد و بازار خرید و فروش آن در سنندج بسیار داغ است، در زمینه تولید این پارچه پرکاربرد و تأمین تقاضای مصرف کنندگان سنندج ، خوشبختانه بی نیاز از واردات هستیم.

در ایران کارخانجات بسیاری به تولید پارچه تترون مشغولند که برخی از آن ها با داشتن چندین سال سابقه درخشان و کادر مجرب و حرفه ای، محصولاتی با کیفیت درجه یک تولید کرده و به عنوان یک برند مطرح و به نام در بازار شناخته می شوند.

همانطور که می دانید استان های اصفهان و یزد به عنوان قطب های اصلی نساجی کشور به شمار می روند و کارخانه های درنا، سهند، گلناز، نگین، پارس، سپیدار، کاشان و غیره در حوزه تولید تترون در کشور معروف می باشند.

قیمت خرید پارچه تترون عرض سه متر در بازار بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. یکی از این عوامل درجه بندی کیفی پارچه است که در کارخانه تولیدی با توجه به الیاف به کار رفته در آن، تعیین می گردد.

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت تترون، گرماژ یا همان وزن آن است که در حقیقت تراکم بافت پارچه را نشان می دهد.

خرید پارچه تترون عرض سه متر با ارزان ترین قیمت

همانطور که گفته شد پارچه تترون از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین منسوجات کارخانجات بافندگی کشور است که مصارف فراوانی دارد و بسیار پرفروش می باشد.

در چند سال اخیر کسب و کارهای اینترنتی در حوزه پارچه بسیار رایج شده اند که این امر در نگاه اول باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

امروزه بسیاری از کارخانجات نساجی و یا نمایندگی های آن ها، محصولات تولیدی خود را از طریق وب سایت ها و شبکه های مجازی به نمایش می گذارند و متقاضیان می توانند در هر کجا که هستند، برای خرید پارچه تترون عرض سه متر اقدام نمایند.

خرید پارچه تترون طاقه ای سفید ،رنگی عرض سه

از مهم ترین مزایای فروش مستقیم از کارخانه تولیدی، خرید بی واسطه و دست اول پارچه با قیمت زیر بازار می باشد که این موضوع برای مصرف کنندگان عمده پارچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مرکز فروش پارچه تترون عرض سه متر، بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه آنلاینی است که انواع مختلف تترون را در رنگبندی متنوع عرضه می کند.

خریداران می توانند با خرید از این مرکز، به مناسب ترین قیمت تترون بیمارستانی عرض سه متر در بازار دست پیدا کنند و یک خرید پرسود و مقرون به صرفه را تجربه نمایند.

پس همین حالا در وب سایت پارچه تترون باکیفیت و درجه یک را در کم ترین زمان ممکن، به صورت عمده سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت پارچه تترون ملحفه ای :هتلی ،چادر نماز

قیمت پارچه تترون سفید عرض ۹۰
قیمت پارچه تترون سفید عرض 3 متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان