اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

بهترین پارچه ترگال بیمارستانی : صورتی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

بهترین پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت عمده

بهترین پارچه ترگال بیمارستانی در رنگ های سبز، سفید، صورتی ،ابی روشن ،ابی کارینی با خاصیت ضد وایتکس ،با گرماژ 240 گرم و جنس پلی استر ویسکوز فلامنت تکمیل و بافته می شود.پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت از متری 52000 تومان عرضه می شود.بهترین برند های بازار ،فدک ،کاماش و بافتین هستند.

شرکت پارچه ترگال بیمارستانی

شرکت پارچه ترگال کاماش ،گلپود و بافتین به صورت تخصصی پارچه ترگال بیمارستانی را تولید می کنند.

پارچه ترگال بیمارستانی ضد وایتکس آب ژاول یکی از انواع پرمصرف پارچه در صنعت تولید البسه بیمارستانی، لباس کار، ملحفه، فرم مدارس و بسیاری از موارد دیگر به شمار می رود.

این پارچه بیمارستانی، ویژگی های منحصر به فردی دارد که از بارزترین آن ها می توان به دوام و مقاومت بالای پارچه و همینطور ثبات رنگی آن اشاره کرد.

در این مطلب قصد داریم تا پارچه ترگال و انواع مختلف آن را مورد بررسی قرار داده و یک راهنمای جامع و مفید در خصوص خرید عمده بهترین پارچه ترگال بیمارستانی ارائه نماییم.

پارچه ترگال بیمارستانی : سفید

ترگال بیمارستانی اسکراب پزشکی و البسه بیمارستانی ، پارچه ایست با بافت مسنجم و منظم که در آن از الیاف ویسکوز، فلامنت و پلی استر استفاده می ‌شود. این پارچه معمولاً در عرض 150 سانتی ‌متر عرضه می گردد.

در بافت پارچه ترگال بیمارستانی ، از الیاف ویسکوز برای تار یا چله استفاده می‌ کنند و الیاف فلامنت را برای پود که همان عرض پارچه است، به کار می برند.

در حقیقت دوام و مقاومت بالای پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان که زبان زد همه است، به لطف همین نحوه استفاده از الیاف می باشد.

در حال حاضر دو نوع پارچه ترگال در کارخانجات نساجی کشور تولید می ‌شود:

  1. پارچه ترگال ساده 240 گرم
  2. پارچه ترگال کجراه 300 گرم

البته ناگفته نماند که بازاریان به پارچه ترگال ساده، فقط ترگال و به ترگال کجراه نیز کجراه می گویند.

ویژگی ‌ها و مشخصه های این دو نوع پارچه، سبب تمایز آن ‌ها از یکدیگر شده و هر یک از این ترگال ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه توضیح کامل تری از هر کدام ارائه خواهیم داد.شرکت پارچه ترگال کجراه کاماش با حداقل متراژ 600 متر هر رنگی را برای تونیک شلوار بیمارستانی تولید می کند.

پارچه ترگال ساده و کجراه بیمارستانی صورتی

پارچه ترگال ساده از کنار هم قرار گرفتن نخ‌ های تار و پود، با بافت ساده و مربعی شکل تولید می‌ شود و عرض این پارچه‌ 150 سانت است.

نخ ‌هایی که به عنوان تار در پارچه ترگال ساده به کار رفته اند، معمولاً از الیاف پلی ‌استر و ویسکوز هستند که نمره این نخ ها 30 دولا می باشد.

می توان گفت که نخ های تار به ‌صورت تقریبی از 75 درصد پلی ‌استر و 25 درصد ویسکوز تشکیل شده اند.

همینطور نخ‌ های پود در ترگال ساده، جنس فلامنت دارند که نمره نخ فلامنت به کار رفته در آن 150 می باشد.

شایان ذکر است که پارچه ترگال ساده در حالت استاندارد، وزنی حدود 240 گرم دارد؛ یعنی وزن هر یک متر طول پارچه در عرض 150 سانتی‌ متر، به صورت تقریبی 240 گرم است.

امروزه پارچه های بیمارستانی مثل پارچه های ترگال بیمارستانی ،فلامنت فلامنت بیمارستانی ،فلامنت پنبه بیارستانی ،پارچه یکبار مصرف ،پارچه تترون بیمارستانی ،پارچه تنظیف ،پارچه لمینت بیمارستانی از فروش بالایی برخوردار است ،سعی کنید از مراکز معتبر خریداری کنید

آیا می دانید پارچه ترگال کجراه چیست و چه تفاوتی با پارچه ترگال ساده دارد؟

در پاسخ بهتر است بگوییم که مشخصات پارچه ترگال ساده و کجراه تقریباً یکسان است. بارزترین تفاوت آن ها مربوط به وزن پارچه می شود که همان تراکم پارچه و ضخامت آن محسوب می گردد.

در حقیقت یک متر پارچه ترگال ساده و کجراه با جنس پلی ‌استر ویسکوز، چیزی حدود 40 الی 50 گرم با هم اختلاف وزن دارند که به خاطر بافتشان است.

همانطور که گفته شد ترگال ساده بافت مربعی دارد ولی پارچه کجراه، از بافت اریب شکل برخوردار می باشد که این بافت کجراه، تراکم 280 تا 290 گرم را داراست.

با این تفاسیر می توان گفت که پارچه ترگال کجراه، ضخیم ‌تر و مقاوم ‌تر از نوع ساده ترگال است و در حوزه های مختلفی مانند تولید البسه بیمارستانی از این پارچه استفاده می شود.

البته بهترین پارچه ترگال بیمارستانی می تواند از نوع ترگال ساده هم باشد که در این خصوص اطلاعات کامل تری در اختیارتان قرار خواهیم داد.این پارچه ها در کنار پارچه اسپان باند یکی ار پر فروش تریین پارچه های ایران می باشند

بهترین پارچه ترگال بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی سبز در قم

پارچه ترگال سبز بیمارستانی برای دوخت البسه مخصوص بیماران، پزشکان و پرستاران در شهر قم و ایران استفاده می شود و گاهاً در تهیه رو بالشتی، ملحفه، زیر انداز و دیگر کالای خواب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع پارچه ها لطافت و نرمی بالایی داشته و ویژگی مهم دیگری که دارند، این است که در برابر شستشو با آب ژاول یعنی وایتکس و کلیه مواد سفید کننده بسیار مقاوم هستند.شرکت پارچه ترگال کاماش در شهر قم نماینده فعال می پذیرد.

از جمله سایر ویژگی های پارچه ترگال بیمارستانی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ثبات رنگی
  • تراکم مناسب
  • استقامت و دوام بالا
  • ثبات سایشی
  • غیر حساسیت زا
  • تل نشدن (گوله نشدن)

لازم به ذکر است که حدود ۱۵۰ رنگ متنوع از پارچه ترگال در بازار قم موجود است که برای مصارف بیمارستانی از رنگ های روشن مانند سفید، سبز، آبی روشن، صورتی و … بیشتر استفاده می شود.

در بیمارستان های دولتی از پارچه ترگال آبی در بخش مردان، پارچه ترگال صورتی در بخش زنان و از پارچه های سفید رنگ برای پوشش پرستاران و پزشکان استفاده می شود و کلیه این واحدها موظف اند تا از این رنگ ها برای تولید فرم استفاده نمایند.

ولی بیمارستان های خصوصی برای بخش های مختلف بیمارستان، از رنگ های دیگری استفاده می کنند.

جالب است بدانید که قیمت پارچه ترگال بیمارستانی رنگ های مختلف در بازار، متفاوت می باشد. عمدتاً رنگ های روشن تر پارچه، ارزان تر از پارچه های تیره رنگ هستند.

عمده فروشی پارچه ترگال
قیمت نمایندگی و کارخانه پارچه کجراه و ترگال نساجی فدک اصفهان

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی عمده در قم

خرید پارچه ترگال بیمارستانی عمده با کیفیت درجه یک، با چه قیمتی در بازار قم امکان پذیر می باشد؟ این سوالی پرتکرار بوده که حتماً در ذهن شما هم پیش آمده است.

در پاسخ باید گفت که بهترین پارچه ترگال بیمارستانی با خرید عمده در قم، قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری خواهد داشت.

همچنین لیست قیمت در مراکز فروش مختلف هم متفاوت می باشد. شما می توانید پارچه ترگال بیمارستانی را زیر قیمت بازار از این فروشگاه تهیه کنید؛ می پرسید چرا؟

مرکز فروش مستقیم پارچه ترگال، مستقیماً با تولید کننده در ارتباط بوده و محصولات معتبرترین کارخانجات نساجی را بدون واسطه به فروش می رساند؛ به همین علت قیمت ها کاملاً مدیریت شده است.

پس همین حالا جهت سفارش پارچه ترگال بیمارستانی در رنگ دلخواه، از طریق کارشناسان بخش فروش سایت اقدام نمایید.

شرکت های معتبر در فروش پارچه ترگال بیمارستانی در قم

بهترین پارچه ترگال سفید بیمارستانی

قیمت بهترین پارچه ترگال صورتی بیمارستانی

خرید بهترین پارچه ترگال آبی بیمارستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان