بهترین پارچه برای شلوار چیست؟

پارچه لی

بهترین پارچه برای شلوار چیست؟

بسیاری از مردم تعجب می کنند که بهترین پارچه ها برای انواع خاصی از شلوار هنگام خرید یا تهیه شلوار چیست. از این گذشته ، ما می خواهیم هر چیزی که می پوشیم برای مدت طولانی در حالت خوب به نظر برسد. انواع مختلف شلوار ، مانند شلوار رسمی ، شلوار مام استایل و شلوار اداری ،شلوار ورزشی ،شلوار مجلسی ،شلوار همه بسته به هدف خاص خود به انواع پارچه های مختلف نیاز دارند.

بهترین پارچه ها برای شلوار عبارتند از:

پارچه پنبه دار

پارچه ترگال

پارچه کجراه

پارچه تترون
پارچه کتان
پارچه پشم
پارچه پلی استر ویسکوز
پارچه ترکیب پلی استر/پنبه مثل کجراه هفتاد سی فدک
پارچه ترکیب پلی استر/پشم پارچه فاستونی

بیشتر این پارچه ها برای انواع مختلف شلوار رایج است ، اگرچه برخی از پارچه ها بیشتر از پارچه های دیگر بسته به فصل یافت می شوند.

بیایید انواع خاصی از شلوارهایی را که می توانید تهیه یا خریداری کنید و پارچه های متداول مورد استفاده در آنها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ترگال نساجی کاماش اصفهان
ترگال نساجی کاماش اصفهان


بهترین پارچه برای شلوار مجلسی چیست؟
اکثر مردم شلوارهای مجلسی را در محیطی حرفه ای ، چه در کارآموزی دانشگاه و چه در محل کار ، می پوشند. اگر در شهر بزرگی کار می کنید که مجبورید با پیاده روی به دفتر بروید یا رفت و آمد طولانی داشته باشید ، می خواهید وقتی به دفتر یا جلسه می روید شلوار لباسی شما راحت و بدون چین و چروک باشد.

بهترین پارچه برای شلوارهای پارچه ای پارچه های مقاوم در برابر چین و چروک (برای آن رفت و آمد طولانی) ، آب (برای پیاده روی در باران) و راحت برای همه فصول است. پشم و پلی استر پارچه های رایج برای شلوارهای مجلسی زنانه و مردانه هستند.

پشم و پلی استر
پشم گرم ، راحت ، چروک و مقاوم در برابر آب است ، اما شاید در تابستان خیلی گرم باشد. پلی استر همچنین در برابر آب مقاوم است و سریعتر از پشم خشک می شود ، بنابراین اگر در راه رفتن به دفتر مکرراً زیر باران گرفتار می شوید ، انتخاب بهتری است. پلی استر انتخاب خوبی برای شلوارهای مجلسی در هر فصلی است زیرا خیلی گرم یا خیلی سرد نیست.

فروش پارچه فاستونی اندیکو و بدر جهان

پارچه های دیگر
شلوارهای مجلسی زنانه از پارچه های دیگری مانند کتان ، مخمل یا ابریشم ساخته می شوند. اگرچه ممکن است این پارچه ها زیبا به نظر برسند ، اما مانند شلوارهای ساخته شده از پلی استر یا پشم چند منظوره نیستند و وقتی خیس یا چروکیده می شوند زیبا به نظر نمی رسند ، بنابراین بهترین انتخاب برای شلوارهای مجلسی نیستند.
بهترین پارچه برای شلوار راحتی چیست؟
شلوارهای معمولی شلوارهایی هستند که مدام می پوشید. هنگام تهیه یا خرید شلوارهای معمولی ، پارچه هایی را می خواهید که ماندگاری طولانی داشته باشند و در برابر سایش مکرر مقاومت کنند. در اینجا چهار نوع شلوار معمولی و بهترین پارچه برای آنها آورده شده است.

شلوار جین لی
شلوار جین شلوار مناسب اکثر افراد است. آنها دائماً پوشیده می شوند ، به همین دلیل آنها معمولاً با پارچه های سنگین تر مانند جین و توری تهیه می شوند. شلوار جین یک انتخاب مناسب برای همه شرایط آب و هوایی است ، در حالی که شلوارهای کت دوتایی برای فصل زمستان محبوب هستند ، زیرا پارچه کتانی به عایق و گرم نگه داشتن شما کمک می کند.

کولوتس
Culottes یک نوع شلوار غیر رسمی پهن است که معمولاً به زیر زانو می خورد. این امر باعث می شود culottes یک انتخاب محبوب برای تابستان باشد. تابستان نیاز به پارچه های خنک کننده و قابل تنفس دارد. پنبه و کتان پارچه های محبوب برای کولوت هستند.

دونده
Joggers یک نوع شلوار بیرونی است که از بالا با بند کمری الاستیک و در اطراف مچ پا گشاد تر است. آنها معمولاً برای ورزش و تفریح ​​یا استراحت در خانه استفاده می شوند. شما همچنین می خواهید دونده ها از پارچه های تنفس مانند پنبه یا کتان یا ترکیبی از پارچه های پنبه ای و کشسان ساخته شوند تا بتوانید به راحتی در اطراف حرکت کنید.
بهترین پارچه برای شلوار بار کوهنوردی چیست؟
ارتش ابتدا شلوارهای باری را برای نگهداری همه لوازم مورد نیاز خود ایجاد کرد. آنها بعداً شیک تر شدند ، اما هدف اصلی شلوارهای باربری پوشیدن برای کار ، پیاده روی ، باغبانی یا سایر فعالیت های در فضای باز بود.

پارچه های مصنوعی
بهترین پارچه هایی که برای شلوارهای باربری استفاده می شوند پارچه هایی هستند که به دلیل هدف محکم و بادوام هستند. پارچه های مصنوعی مانند پلی استر بهترین انتخاب هستند زیرا می توانند در برابر سایش مکرر مقاومت کنند. شما همچنین می خواهید آنها کمی کشش داشته باشند ، مخصوصاً در جیب. استفاده از مخلوط پلی استر و اسپندکس باعث کشش و دوام آنها می شود.
پارچه های ترکیبی
ترکیبات پلی استر/پنبه و مخلوط پنبه/نایلون نیز انتخاب های خوبی هستند. پنبه به تنفس بیشتر و تمیز کردن شلوار کمک می کند ، در حالی که پلی استر و نایلون به آنها دوام می دهد. همه اینها ویژگی هایی است که شما برای شلوارهایی که برای کار و کثیف شدن استفاده می شوند می خواهید.

بهترین پارچه برای شلوار پالازو چیست؟
شلوارهای پالازو که برای اولین بار توسط Coco Chanel پوشیده شده اند ، به دلیل راحتی و تنوع بسیار محبوب هستند. آنها در انواع مختلف و پارچه های مختلف وجود دارند ، اما یکی از گرایش های رایج در بین آنها پاهای پهن آنها است. آنها می توانند برای یک ظاهر حرفه ای لباس بپوشند یا برای یک ظاهر معمولی تر لباس بپوشند. اگر می خواهید شلوار پالازو خودتان بسازید ، بهترین پارچه ها را برای استفاده در اینجا آورده ایم.

برای شلوارهای پالازو با ظاهری حرفه ای ، پارچه های سفت مانند روسری یا ابریشم به ویژه برای خانم های ریز و ریز مناسب است. شیفون و ژرژت نیز برای همه خانم ها انتخاب خوبی هستند زیرا جریان خوبی دارند. برای شلوارهای معمولی پالازو ، پنبه و کتان به خوبی کار می کنند زیرا خوب جریان دارند و تنفس پذیر هستند. هر پارچه ای را که انتخاب می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که برای ایجاد پاهای پهن از پارچه خوبی استفاده می کند.
بهترین پارچه برای شلوارهای کشدار چیست؟
شلوارهای کشدار با پارچه های کشسان ساخته شده اند و برای بسیاری از افراد جذاب است. این امر به این دلیل است که پارچه های کشسان به خوبی شکل می دهند. به دلیل خاصیت ارتجاعی پارچه ، شلوارهای ساخته شده از پارچه کشسان اغلب نیازی به دوخت ندارند. علاوه بر شلوار ، پارچه کششی در لباس های ورزشی و لباس زیر نیز استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان