کارخانه پارچه اسپان باند :تولید کننده اسپان لس

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند اسپان لس

  • بافتینه
  • حریر بافت امیر
  • بادران
  • لای یزد
  • میامی
  • کاماش
  • زرین


مقدمه

منسوجات بی بافت، از جمله پارچه‌های اسپان باند و ملت بلون، به دلیل خصوصیات منحصر به فردشان، از جمله استحکام بالا، یکنواختی مناسب، و قیمت اقتصادی، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، مصارف، و روش‌های تولید این دو نوع پارچه می‌پردازد.

پارچه اسپان باند (Spunbond)

پارچه اسپان باند، از جنس پلی پروپیلن تشکیل شده است و از فالمینت‌های ممتد تولید می‌شود. این پارچه دارای خصوصیاتی از جمله قدرت مکانیکی بالا، آب‌دوست یا آب‌گریز بودن، نرمی بالا، و مقاومت در برابر UV و باکتری‌ها است. همچنین، قابلیت تولید در رنگ‌های متنوع و با گرماژ‌های مختلف، این پارچه را برای کاربردهای گوناگونی مانند تولید کیسه، بسته بندی، مصنوعات بهداشتی، و لوازم خانگی مناسب می‌سازد.

پارچه ملت بلون (Meltblown)

پارچه ملت بلون نیز از پلی پروپیلن تولید می‌شود و از فالمینت‌های ممتد تشکیل می‌گردد. این پارچه دارای ظرافت و تراکم بالای الیاف است که باعث می‌شود دارای قابلیت جذب بالای رطوبت و جداسازی ذرات جامد ریز باشد. به علت ویژگی‌های خود، پارچه ملت بلون به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد استفاده شده در تولید محصولات بهداشتی و فیلتراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کامپوزیت های ترکیبی اسپان باند و ملت بلون

کامپوزیت های ترکیبی اسپان باند و ملت بلون، با قرارگیری لایه های ملت بلون در بین لایه های اسپان باند تولید می‌شوند. این پارچه‌ها دارای خصوصیاتی از جمله نفوذناپذیری بالا در برابر مایعات، تنفس‌پذیری، و قابلیت جداسازی ذرات جامد بسیار ریز هستند. این ویژگی‌ها این پارچه‌ها را برای کاربردهایی مانند محافظت در برابر مایعات، استفاده در لباس‌های بیمارستانی، و فیلتراسیون مناسب می‌سازد.

مصارف و کاربردها

پارچه اسپان باند و ملت بلون در صنایع مختلفی مانند تبلیغات، بسته‌بندی، صنایع بهداشت و درمان، و صنایع راه و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه‌ها برای تولید کیسه، بسته‌بندی مواد غذایی، لوازم بهداشتی، و محصولات فیلتراسیون، همچنین استفاده در تولید لباس‌ها و محافظت در برابر مواد شیمیایی بکار می‌رود.

نتیجه‌گیری

پارچه اسپان باند و ملت بلون، با ویژگی‌های منحصر به فردشان، ابزارهای بسیار موثر در صنایع مختلف می‌باشند. این دو نوع پارچه، با ترکیبات و خصوصیات مختلف، می‌توانند نیازهای مختلف صنایع را برآورده کرده و کاربردهای گسترده‌ای داشته باشند.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند با استفاده از بهترین متریال و بالاترین کیفیت، پارچه هایی را تولید و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می نماید.

با توجه به وضعیت حال تمامی دنیا که همگی درگیر مبارزه و مقاومت در برابر ویروس کرونا و یا کووید 19 هستیم، تقریبا همه ی مردم با پارچه های اسپان باند آشنایی پیدا کرده اند.

از پارچه های اسپان باند در تولید انواع ماسک و لباس های ضد کرونایی و موارد بهداشتی دیگر استفاده می کنند.

وقتی مردم هروز و هر لحظه مجبور به استفاده از ماسک هستند، ناخودآگاه به این مورد فکر می کنند که این ماسک ها از چه پارچه ای تهیه شده اند.

یا این که خودمان پارچه ی این ماسک ها را خریداری کنیم و درصدد دوختن و آماده سازی ماسک برای خود و خانواده مان برآییم.

تولیدی های زیادی در این زمینه وجود دارند که نوع فعالیتشان کاملا متفاوت بود اما الان با توجه به نوع نیاز جامعه تغییر شغل داده اند و در حال تولید انواع ماسک می باشند.

قبل از هر چیزی لازم است اطلاعاتی در مورد پارچه های اسپان باند و مشخصات و ویژگی های آن ها به دست بیاورید.

اسپان باندها را در چه کارخانه هایی مورد تولید قرار می دهند؟

از کاربرد پارچه های اسپان باند اطلاع دارید و می دانید از آن ها در تولید چه مواردی استفاده می نمایند؟

اسپان باند را در چه شهرهایی مورد تولید قرار می دهند؟

در مورد نساجی کاماش چه اطلاعاتی دارید و چگونه می توان پارچه های کاماش را خریداری نمود؟

آیا می دانید که پارچه های اسپان باند را چگونه می توان به صورت عمده و از طریق آنلاین سفارش داد؟

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

کارخانه های تولیدی پارچه اسپان باند در ایران

همان طور که مستحضر هستید در ایران و درواقع در شهرهای گوناگون، کارخانه های متعددی یافت می شوند که پارچه های اسپان باند را تولید می نمایند.

این کارخانه ها در برخی شهرها به دلیل تجربه ی بسیار بالایی که در زمینه ی تولیدات اسپان باندی دارند و همچنین استفاده از پرسنل مجرب و متخصص توانسته اند، شهرت بالایی در این خصوص به دست بیاورند.

این شهرت خوب و بالا به معرفی هرچه بیشتر کارخانه های تولیدی اسپان باند کمک کرده است و فروش آن ها را نیز به طرز چشمگیری افزایش داده است.

این کارخانه ها در شهرهایی همچون مشهد، تبریز، کلاردشت، اصفهان، یزد، تهران، ملایر و همدان قرار گرفته اند.

این کارخانه ها به دلیل سابقه ی فعالیتی بسیار بالا در رتبه ی برترین کارخانه های کشور قرار دارند و محصولات تولیدی آن ها بالاترین میزان طرفداران را دارد.

در شهرهای دیگر هم کارخانه های تولید اسپان باند وجود دارند و در حال فعالیت و تولید می باشند که حتی فروش هم دارند اما توانایی رقابت با این کارخانه های معروف را ندارند.

شاید حتی کارخانه ای وجود داشته باشد که از نظر کیفیت اجناس تولیدی هیچ چیزی کمتر از کارخانه های معروف ندارد، حتی قیمت پایین تری را نسبت به آن کارخانه ها برای فروشش در نظر گرفته است، اما نمی تواند به هر دلیل مانند آن کارخانه ها خودش را مطرح نماید و به میزان شهرت آن ها برسد.

 کاربرد پارچه اسپان باند چیست؟

پارچه های اسپان باند در صنایع گوناگون و موارد مختلف کاربردهای فراوانی دارد.

از کاربردهای مهم این پارچه های اسپان باند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. استفاده در صنایع بسته بندی کردن و کاور نمودن
  2. استفاده از اسپان باند در تولید محصولات پزشکی و بهداشتی
  3. در موارد کشاورزی
  4. در مصارف عمران و راه سازی
  5. برای تولید فیلترسازی و فیلتراسیون
  6. در جهت استفاده در دکوراسیون داخلی
  7. قابل استفاده در صنایع خودروسازی
  8. تولید کالاهای خواب
  9. مورد استفاده در صنایع نظامی
  10. همچنین موارد متفرقه ی دیگری که از کاربردهای اسپان باند به حساب می آیند.

همان طور که متوجه شدید پارچه های اسپان باند کاربردهای فراوانی دارند و از آن ها در تولید مهم ترین نیازهای افراد و گروه ها استفاده می نمایند.

در حال حاضر بالاترین میزان استفاده از پارچه های اسپان باند در زمینه های پزشکی و بهداشتی می باشند.

از آن ها در تولید مواردی مانند انواع ماسک، لباس های یکبار مصرف، کلاه و روکش کفش و تجهیزات، زیرانداز و روانداز بیماران، انواع ملحفه های بیمارستانی، دستمال های مرطوب بهداشتی، رویه های بهداشتی پدهای بانوان و پوشک بچه، لباس های اتاق عمل و جراحی و موارد این چنینی دیگر استفاده می نمایند.

که البته ما بیشتر از تمام این موارد ماسک ها را می بینیم که هروز در حال استفاده از آن ها می باشیم.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

فروش اسپان باند در شهرهای تهران قزوین شیراز یزد و اهواز

کمی پیشتر در همین مقاله کارخانه ها و شهرهایی را نام بردیم که بالاترین میزان تولید و فروش را در مقایسه با سایر شهرها دارند.

شهرهایی که به عنوان تولیدکننده در حال فعالیت می باشند که از نظر تامین پارچه های مورد نیازشان کاری ندارند و ابتدا قبل از ارسال به هر شهری، نیاز شهر خود را برطرف می نمایند.

پس از آن بر اساس نوع نیاز هر شهر دیگری، پارچه های تولیدی خودشان را به شهرهای دیگر ارسال می نمایند و در آن ها مورد عرضه و خرید و فروش قرار می دهند.

تهران و یزد خود از تولیدکننده های این پارچه ها آن هم در کیفیت بالا و خوب می باشند و تا حدودی می توان گفت به مرز خودکفایی رسیده اند.

اما گاهی لازم است در جهت پیشگیری از کمبود این پارچه در سطح شهر، از کارخانه های شهرهای دیگر هم پذیرش داشته باشند و یا اصلا مصرف کنندگان به استفاده از پارچه های شهرهای دیگر هم تمایل دارند.

این تمایل سبب می شود که سفارش های زیادی را به شهرهای دیگر ارسال نمایند و محصولات تولیدی آن ها را دریافت کنند.

در شهرهایی مانند شیراز، اهواز و قزوین هم کارخانه های تولید پارچه های اسپان باند یافت می شود، اما کاملا می دانید و ما هم بیان کردیم که افراد و تولیدی هایی هستند که تمایل به استفاده از اجناس مرغوب و پارچه های معروف از کارخانه های معتبر دارند.

این موضوع سبب می شود تا به ارسال درخواست سفارش خودشان مبنی بر تعداد و حجم اسپان باندهای مورد نیاز خود به کارخانه های شهرهای دیگر بپردازند.

شهرهایی وجود دارند که وزارت بهداشت با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در آن ها و یا افزایش مرگ و میر در آن ها، آن شهرها را با عنوان قرمز معرفی می نماید.

مسلما در این شهرهایی که توسط وزارت بهداشت قرمز اعلام شده اند، میزان مصرف محصولات تولیدی از پارچه های اسپان باند افزایش یافته و طبق روال و اصول، فروش آن ها نیز بالاتر می رود.

در این موارد، استقبال مشتریان این گونه محصولات از پارچه های اسپان باند بسیار بیشتر از قبل می باشد.

برخی کارخانه ها هستند که در شهرهای گوناگون نمایندگی هایی دارند که می توانند از آن طریق نسبت به فروش محصولات خودشان اقدام نمایند.

شایان ذکر است که فروش اسپان باند در شهرهای مختلف با توجه به نوع نیازشان و حجمی که احتیاج دارند انجام می شود.

یک شهر امکان دارد هم جمعیت بیشتری داشته باشد و هم وسعت بالاتری را در بر گرفته باشد و شهری دیگر این ها را نداشته باشد.

بنابراین با توجه به تمامی شرایط موجود نسبت به عرضه و فروش پارچه های اسپان باند اقدام می نمایند و در این صورت است که می توانند فروش خوبی داشته باشند و در این راه موفق تر باشند.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند کاماش را از کجا بخرم؟

نساجی ها و کارخانه های متعددی در زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند در حال فعالیت می باشند که یکی از این کارخانه های معروف، نساجی کاماش می باشد.

این نساجی با استفاده از بهترین متریال و مواد درجه یک در کنار استفاده از متخصص ترین افراد در زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند، توانسته است شهرت خوبی را در این مورد به دست بیاورد.

پارچه های تولیدی این مجموعه را می توان با استفاده از روش های گوناگونی مورد خرید و فروش قرار داد.

یکی از روش های خرید این است که به صورت مستقیم به درب کارخانه مراجعه نمود و با استفاده و کمک از کارشناسان فروش مجموعه، نسبت به خرید خود در هر سطح و حجمی اقدام نمایند.

مورد دیگر این است که از نمایندگی های هر شهری نسبت به خرید خود پیش بروند و درخواست سفارشاتشان را از طریق نمایندگی اعلام کنند.

هر راهی برای خرید معایب و مزایایی دارد که افراد می توانند با توجه به نوع نیاز خودشان و سطح خریدهایی که دارند تصمیم بگیرند که کدام راه برایشان بهتر است.

البته این بهتر بودن باید با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز زمانه و همچنین در کنار تمامی این موارد، با توجه به مسائلی که در جامعه وجود دارد و نوع خرید را تا حدودی برای افراد تعیین می نماید انجام می شود.

مثلا یکی از روش های خریدی که در زمان حاضر بسیار طرفدار پیدا کرده است و افراد با توجه به پیشرفت های زیادی که در زمینه ی تکنولوژی صورت گرفته است، به خریدهای آنلاین روی آورده اند.

خرید به صورت آنلاین ویژگی ها و معایب خاص خودش را دارد اما گاهی لازم است تا خرید به این شکل انجام گیرد.

مثلا در حال حاضر که ویروس در جامعه و دنیا وجود دارد و اطلاعیه های زیادی که اعلام می دارند تا حد ممکن از خانه خارج نشوید و یا میزان ارتباطات خود را کم نمایید، افراد به خریدهای اینترنتی و آنلاین تشویق می شوند.

در این سبک از خرید مردم به راحتی و بدون صرف زمان زیاد و یا هزینه های کلان به دلیل رفت و آمد و حمل و نقل می توانند سفارش خود را ثبت نمایند.

خرید به روش اینترنتی در همه جای دنیا مورد پذیرش قرار گرفته است و خرید و فروش های کلانی را در زمینه های متفاوت به همراه داشته است.

همان طور که مطالعه فرمودید و خودتان در جریان بودید روش های فوق از معروف ترین و کاربردی ترین روش های خرید می باشند که می توانید با استفاده از هرکدام که تمایل دارید نسبت به خرید خود و ثبت سفارشاتتان عمل کنید.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند کاماش با توجه به تجربه ی کاری فراوان و استفاده از بهترین امکانات و دستگاه ها توانسته است جایگاه خوبی را برای خود در میان افراد باز کند.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

سفارش عمده پارچه های اسپان باند به شکل آنلاین

پارچه های اسپان باند را معمولا در حجم و تناژ بالا و درواقع تحت عنوان عمده می توان به اشکال مختلف خریداری نمود.

یکی از این روش های خرید، سفارش محصولات به شکل آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی مجموعه های تولید و فروش می باشد.

افراد و تولیدی ها می توانند با مراجعه به سایت هر کارخانه و یا کمی جست و جو در اینترنت سایت های فروش اینترنتی اسپان باندها را بیابند.

این نوع کار نسبت به مراجعه ی حضوری زمان کمتری را از افراد می گیرد و آن ها در همان زمان می توانند به کارها و امورات دیگرشان برسند.

بنابراین سفارش های آنلاین محدودیت زمانی و مکانی ندارند و در هر مکانی که فرد به اینترنت دسترسی دارد و هر زمان از شبانه روز می تواند نسبت به این نوع خرید اقدام کند.

برای خریدهای اینترنتی باید سطح اطلاعات خود را بالا ببرید و آگاهی کامل در مورد انواع مشخصات و ویژگی های پارچه ها داشته باشید تا بتوانید به راحتی نوع سفارش خود را تعیین نمایید.

سفارش به شکل آنلاین مزیت دیگری هم دارد و آن این می باشد که فرد از طریق اینترنت می تواند به تمامی مراکز فروش اسپان باند پیام داده و از آن ها تقاضای لیست قیمت نماید.

این لیست قیمت همراه با دانش  آگاهی در مورد پارچه ها سبب می شود تا افراد بتوانند به راحتی با توجه به نوع نیاز خود و بودجه ای که دارند و هدفی که از این خرید دارند، پارچه های مورد نظرشان را سفارش داده و فعالیت خود را آغاز نمایند.

سفارش عمده و آنلاین اسپان باندها سبب می شود تا گاهی کارخانه ها تخفیف ویژه ای برای خریداران در نظر بگیرند که بسیار می تواند برای آن ها در میزان سوددهی به صرفه باشد.کارخانه تولید پارچه اسپان باند وبسایت تخصصی برای محصولات خودش طراحی کرده است و از طریق آن هم به معرفی خود و مجموعه اش می پردازد و هم سطح فروشش را با روش های نوین بالا می برد.

بهترین قیمت پارچه اسپان باند را از ما بخواهید.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند پزشکی
کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران
قیمت پارچه اسپان باند یزد
خط تولید پارچه های اسپان باند
خرید پارچه اسپان باند بافتینه
لیست کارخانه های تولید اسپان باند
خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی لمینت
تولید کننده اسپان لس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان