اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

قیمت پارچه کجراه یگانه :لباس کار کارگری،مهندسی

برای آشنایی بیشتر با پارچه کجراه اینجا کلیک کنید

پارچه کجراه لباس کار چیست؟

مقدمه
پارچه‌های کجراه از جمله انواع پارچه‌های ایرانی بافته شده هستند که در فرآیند تولید و پردازش خود، مواد مختلفی از جمله نخ‌های مختلف ویسکوز ،فلامنت ،پنبه ،پلی استر به کار گرفته می‌شوند. این پارچه‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از صنایع از جمله صنایع لباس کار ،فرم مدارس ،اسکراب پزشکی ،کلاه ،مد و پوشاک، دکوراسیون داخلی، و تولید لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله، به بررسی انواع مختلف پارچه‌های کجراه و کاربردهای آن‌ها می‌پردازیم.

خرید پارچه کجراه لباس کار قیمت کارخانه

خرید پارچه کجراه یگانه لباس کار قیمت کارخانه سبب می شود شما سود بیشتری داشته باشید ،کاماش نمایندگی شرکت پارچه های کجراه فدک ،کجراه تک ،کجراه بافتین ،کجراه گلد بافت ،گلپود ،کجراه بروجرد است.

پارچه کجراه فلامنت لباس کار رنگ غیر ثابت


این نوع پارچه کجراه فلامنت لباس کار 260 گرم کارگری با رنگ غیر ثابت از الیاف فلامنت (یا فیبرهای مصنوعی طولانی) ساخته می‌شود. فلامنت‌ها معمولاً نرم و بلند هستند و پارچه‌های فلامنتی عموماً بافت با دوام و محکمی دارند. این پارچه‌ها برای لباس‌های مقاوم و ماندگاری بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارچه کجراه ضخیم رنگ ری اکتیو ثابت


پارچه ترگال کجراه ضخیم 300 گرم برا یفرم مدارس و لباس کار مهندسی عموماً از نخ‌های ضخیم با بافت چگال ساخته می‌شود. این نوع پارچه به دلیل ضخامت و مقاومت بیشتر، برای تولید پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه طرح کجراه :چله فلامنت


پارچه‌های طرح کجراه تمام پلاستیک 240 گرم ،عرض 150 سانتیمتر هستند که با استفاده از تکنیک‌های خاصی در فرآیند بافته‌شدن ایجاد می‌شوند. این نوع پارچه برای تولیدلباس کار ارزان قیمت استفاده می شود.

پارچه فاستونی کجراه : 390 گرم


پارچه‌های فاستونی کجراه 390 گرم رنگ ری اکتیو از نخ با کیفیت بالا ساخته می‌شوند که معمولاً ازپلی استر ویسکوز فلامنت تولید می‌شوند. این پارچه‌ پارچه فاستونی کجراه : 390 گرم بافتش ضخیم است، بافت با دوام و مناسب برای لباس‌های فرم مدارس ،اداری ،شلوار ،کت مجلسی است.

پارچه کتان کجراه 100 درصد پنبه


پارچه کتان کجراه 100 درصد پنبه برای مناطق نفت خیز جنوب ،اداره برق ،لباس اداره گاز استفاده می شود.پارچه کتان کجراه از الیاف نخی طبیعی کتان ساخته می‌شود. این نوع پارچه به دلیل خنکی و جذابیت طبیعی کتان، برای تولید لباس‌های تابستانی و لباس‌های خنک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه ویسکوز کجراه 290 گرم


پارچه ویسکوز کجراه از الیاف نساجی مصنوعی با پایه‌ی سلولزی ساخته می‌شود. این پارچه‌ها نرم و لطیف هستند و برای تولید لباس‌های فرم مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارچه کجراه نخی :میکرو کجراه


پارچه‌های کجراه نخی از نخ‌های مختلف مانند پنبه، پلی‌استر و یا مخلوط این نخ‌ها ساخته می‌شوند. این نوع پارچه‌ها بسیار متنوع هستند و برای انواع مختلفی از شومیز ،شلوار سند بادی ،ماتو استفاده می‌شوند.

پارچه کجراه جین :580 گرم لباس اداره برق


پارچه کجراه جین از الیاف جین (دنیم) ساخته می‌شود که به دلیل مقاومت و پایداری بالا، برای تولید لباس‌های اداره برق جین و پوشاک اداره برق محبوب است.

نتیجه‌گیری
پارچه‌های کجراه به دلیل ویژگی‌های متنوع و منحصر به فرد خود، در صنایع مختلف به کار می‌روند و مورد توجه طراحان و تولیدکنندگان قرار دارند. با توجه به انواع گوناگون این پارچه‌ها، امکان انتخاب متناسب با نیازها و سلیقه‌های مختلف وجود دارد که هرکدام می‌توانند به زیبایی و کارایی محصولات نهایی کمک کنند.

چرا پارچه کجراه یگانه ارزان است؟
چرا پارچه کجراه یگانه ارزان است؟

قیمت پارچه کجراه لباس کار

پارچه کجراه ارزان فلامنتی

خرید پارچه کجراه لباس کار

خرید پارچه کجراه در تبریز

مشاوره رایگان