پارچه ترگال کجراه تک |بهترین پارچه ترگال اصفهان

پارچه کجراه پلی استر تک

اصفهان، یزد و کاشان، سه مبدأ تولید پارچه ترگال ساده و کجراه در ایران هستند. البته تعداد کارخانه های فعال در استان اصفهان به قدری بیشتر می باشد که در بازار داخلی ایران، اصفهان را قطب تولید پارچه ترگال می نامند.

کارخانه های معروفی در اصفهان به تامین نیاز پارچه ترگال بازار داخلی و خارجی مشغول هستند که در زیر به برخی اشاره کوچکی می کنیم:

  1. کارخانه پارچه بافی تک
  2. کارخانه تولید پارچه ترگال مهنام
  3. تولیدی پارچه ترگال فدک
  4. کارخانه آرین بافت
  5. تولید کننده پارچه حیدر
  6. کارخانجات زرین پود
  7. تولیدی پارچه زیبا بافت
  8. و غیره.

کارخانه ای که در اینجا قرار است راجع به روند تولید، انواع پارچه های تولیدی، کیفیت پارچه و دیگر موارد پیرامون آن صحبت شود، کارخانه پارچه ترگال و کجراه تک می باشد.

پس اگر قصد خرید پارچه ترگال را دارید و هنوز آنطور که باید و شاید با تولید کنندگان داخلی این پارچه آشنا نیستید، همراه ما باشید تا در ادامه با یکی از برترین و معتبرترین تولید کنندگان ایرانی آشنا شوید.

پارچه ترگال و کجراه تک

کارخانه نساجی پارچه ترگال تک اصفهان

کارخانه نساجی تک اصفهان، خطوط تولیدی خود را تنها به آماده سازی و عرضه پارچه ترگال اختصاص نداده است. بلکه این مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگان انواع پارچه می باشد که لیستی از محصولات تولیدی آن را در زیر اعلام داشته ایم:

  1. پارچه ترگال ساده
  2. پارچه ترگال کجراه
  3. پارچه تترون
  4. پارچه کتان
  5. پارچه فاستونی

در میان این محصولات تولیدی، بیش از هر چیز، پارچه ترگال ساده و کجراه است که نظر بازار فروش را به خود جلب نموده.

پارچه هایی که توسط کارخانه نساجی تک اصفهان تولید می شود، از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد. از قبیل:

  • چروک نشدن پارچه
  • ثابت بودن رنگ پارچه
  • مقاومت بالای پارچه در برابر کشش
  • ثابت بودن کیفیت پارچه در برابر سایش
  • تل و گوله نشدن پارچه

دلیل وجود این مشخصات و ویژگی های خوب، چیزی نیست جز:

  1. استفاده از مواد اولیه و الیاف باکیفیت در خطوط تولیدی
  2. به کار گیری دستگاه های به روز و کاملاً پیشرفته
  3. رعایت تمامی استانداردهای جهانی در خط تولید پارچه
  4. استخدام پرسنل خبره و با تجربه جهت کار با دستگاه

و دیگر مواردی از این قبیل.

با بیان این موارد، متوجه شدید که کارخانه نساجی تک اصفهان در چه شرایطی فعالیت می کند و دلیل آنکه محصولاتش در میان مصرف کنندگان محبوب است را فهمیدید. در این میان؛ ترگال تک اصفهان یکی از مرغوبترین پارچه ها در صنعت نساجی اصفهان بوده که در بین بسیاری از تولیدی های لباس فرم مدارس و لباس کار، از میزان تقاضای بالایی برخوردار است.

پارچه ترگال و کجراه تک

قیمت پارچه ترگال درجه یک تک اصفهان

اینکه پارچه ترگال تک با چه قیمتی در بازار به فروش می رسد را نمی توان دقیق پاسخ داد. اما می توان گفت که کیفیت، موثر ترین عاملی است که رنج قیمت پارچه ترگال درجه یک تک اصفهان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

اگر در حوزه خرید و فروش پارچه فعالیت گسترده ای داشته باشید، می دانید و آگاه هستید که کارخانجات تولیدی پارچه ترگال، امکان این را دارند تا درصد مختلفی از الیاف پلی استر، ویسکوز و فیلامنت را با هم ترکیب کرده و کیفیت های مختلفی از پارچه ترگال را روانه بازار فروش کنند تا هر کس با توجه به موارد استفاده و نیازش، اقدام به خرید پارچه ترگال مورد نظر خود نماید.

پارچه ترگال تک در 5 گروه قیمتی به فروش می رسد .نساجی تک اصفهان چهار محصول ترگال ،کجراه ،کتان ،فاستونی را در بازار عرضه می کند.نکته مهم در خرید این پارچه ها چک کردن کد رهگریری و لیبل پارچه می باشد.

نساجی کاماش همیار شما

استفاده از درصدهای مختلف الیاف پلی استر، ویسکوز و فیلامنت در بافت پارچه ترگال، تا حدود زیادی قیمت را هم تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. بی شک می دانید که الیاف طبیعی گران قیمت تر از الیاف مصنوعی اند. پس اگر درصد بیشتری از الیاف پارچه ترگال تک را الیاف پنبه ای تشکیل دهد، قیمت فروش آن در بازار بیشتر خواهد بود و بر عکس.

نوع و کالیته رنگ هم از جمله عواملی است که سبب می شود قیمت گذاری پارچه های ترگال توسط مجموعه تک، یکسان و یکنواخت نباشد و هر یک با قیمت خاصی در بازار به فروش برسد.

لازم به ذکر است، رنگی که در بخش رنگرزی کارخانه های تولیدی بکار گرفته می شود، رنگ های وارداتی از کشورهای خارجی بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد.

وارداتی بودن این رنگ ها باعث شده تا نوسان قیمت ارز، تغییر هزینه های گمرک و …، سبب گران شدن یا ارزان شدن رنگ گردد که این به نوبه خود تاثیر زیادی بر روی رنج قیمت نهایی پارچه خواهد گذاشت.

پارچه ترگال و کجراه تک

خرید عمده پارچه ترگال تک

پارچه ترگال تک موارد استفاده متعددی دارد. اصولاً خریداران پارچه ترگال، خریداران عمده و کلی هستند که در کمترین حالت ممکن، پارچه ترگال را به صورت طاقه ای خریداری می کنند. طاقه های پارچه ترگال تک که در کارخانه به بهترین شکل طاقه پیچی شده و بسته بندی می گردد، متراژی برابر با 40 متر دارند.

اما اگر خرید طاقه ای پارچه برایتان مقرون به صرفه نیست و مقدار بیشتری از این پارچه را خواهان هستید، پیشنهاد می شود که خرید پارچه ترگال را به صورت عدلی انجام دهید. عدل پارچه های ترگال شامل 8 طاقه 40 متری می شود که متراژ کلی آن برابر با 320 متر است.

حال که متوجه شدید برای خرید عمده پارچه ترگال تک بهتر است چه مقداری از آن را بسته به نیازتان خریداری کنید، وقت آن رسیده که راجع به راهکارهای خرید عمده صحبت نماییم.

اگر در اصفهان ساکن هستید، بهترین گزینه این است که حضوری به دفتر فروش کارخانه تولیدی تک مراجعه کرده و سفارش خود را با قیمتی بسیار مناسب ثبت نمایید. این روش خرید، اعتماد شما را راجع به کیفیت و قیمت پارچه جلب خواهد کرد. اما از طرفی، راهکاری هزینه بر و زمان بر می باشد.

خریداران پارچه ترگال در شهرهای مختلف، می توانند هم نمایندگی های فروش زیر نظر کارخانجات نساجی تک را برای خرید انتخاب کنند و هم سری به مراکز فروش پارچه و دلالان بزنند. هنگامی که خرید عمده پارچه مد نظر می باشد، بهتر است نمایندگی ها گزینش شده تا خرید با قیمت دست اول برای خریدار میسر گردد.

عدم دسترسی به کارخانه تولیدی پارچه ترگال تک و نداشتن شرایط برای مراجعه به نمایندگی های فروش، سبب ایجاد نگرانی خریدارانی شده است که با این مشکلات مواجه هستند. اما باید گفت در بازار این روزها که تکنولوژی پیشرفت کرده و دسترسی به اینترنت برای همگان میسر شده است، نگرانی خریداران هیچ معنایی ندارد. هم کارخانه های تولیدی و هم برخی از مراکز فروش، دارای سایت رسمی در فضای مجازی هستند که خرید بدون نیاز به حضور در محل را برای خریداران اقصی نقاط کشور ممکن می سازند. پس اگر در تبریز، یزد، شیراز، مشهد، تهران، کرمان و … بوده و قصد خرید پارچه ترگال تک را دارید، از طریق سایت های فروشنده اقدام نمایید و با این کار در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

پارچه ترگال و کجراه تک

کالیته پارچه ترگال تک

کارخانه نساجی پارچه تک، تنها به خاطر تنوع محصولاتش نیست که در بازار مطرح شده و به خوبی از آن یاد می شود. بلکه یکی از دلایل بازار فروش پررونق پارچه ترگال تک را می توان تنوع کالیته و رنگبندی اعلام کرد.

شاید بهتر است بگوییم هیچ کارخانه تولیدی پارچه ترگالی در ایران، این حجم از تنوع رنگ را دارا نیست. آنقدر کالیته رنگ پارچه ترگال تک متنوع می باشد که تمامی سلایق و نیازها را در بر می گیرد.

اگر بخواهیم دقیق به این موضوع بپردازیم، لازم است بیان کنیم که:

  1. کارخانه تک، پارچه ترگال کجراه را با بیش از 35 رنگ متنوع به بازار عرضه می کند که رنگ های اصلی را حتماً شامل می شود.
  2. کارخانه تک، عرضه کننده پارچه ترگال ساده با تنوع بیش از 75 رنگ بوده که کالیته رنگی کاملی را به وجود آورده است.

پارچه های ترگال ساده و کجراه تک همیشه به صورت تک رنگ و ساده به بازار عرضه نمی شوند. نمونه های مختلفی از پارچه های ترگال ساده و کجراه طرح دار هم در بازار موجود است که شامل طرح و مدل های راه راه، چهارخانه، گلدار، طرح چریکی، طرح هندسی و … می باشد.

پارچه ترگال و کجراه تک

قیمت پارچه کجراه تک

اگر در زمینه خرید فروش و تجارت پارچه فعالیت نکرده اید، بی شک در زمینه های مختلف دیگر فعالیت داشته و می دانید قیمت هیچ محصولی در بازار فروش ایران ثابت نمی ماند. البته تنها شرایط و اوضاع بازار اقتصادی نیست که تعیین کننده قیمت محصولاتی نظیر پارچه باشد، بلکه عوامل و پارامترهای بسیاری وجود دارد که می توان آن را تاثیرگذار بر نوسان قیمت ها دانست.

برخی از این عوامل، مرتبط با خط تولید پارچه هستند که در یکی از بخش های ابتدایی به صورت مختصر راجع به آن ها صحبت شد. اما موضوع بحث ما در اینجا، قیمت پارچه کجراه تک است.

مسلماً می دانید که پارچه کجراه نسبت به پارچه ترگال از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. دلیل این بالاتر بودن رنج قیمت عبارت است از:

  1. تراکم بافت: تراکم بافت در ترگال کجراه بیشتر از ترگال ساده است.
  2. وزن پارچه: وزن و گرماژ پارچه که با تراکم بافت رابطه مستقیمی دارد، در پارچه ترگال کجراه به میزان 40 گرم بیشتر از ترگال ساده است که این سبب افزایش قیمت می شود.
  3. مقاومت پارچه: پارچه ترگال کجراه، پارچه ای مقاوم در برابر سایش و کشش است. همین مقاومت بیشتر، قیمت بالاتر پارچه ترگال کجراه را سبب شده است.
  4. رنگ پارچه: پارچه های ترگال کجراه به خاطر کاربردهایی که دارند، شیوه رنگرزی شان با ترگال های ساده فرق می کند. متفاوت بودن و پیچیده بودن پروسه رنگرزی پارچه های ترگال کجراه، افزایش قیمت آن را منجر شده است.

اگر بخواهیم کلی بگوییم، چیزی حدود 10 درصد، قیمت پارچه ترگال کجراه از قیمت پارچه ترگال ساده در بازار بیشتر است. البته لازم به ذکر است که این 10 درصد به صورت میانگین در نظر گرفته شده.

خرید پارچه ترگال رنگ سال به صورت متری

خرید پارچه ترگال رنگ سال
خرید پارچه ترگال رنگ سال

فروش پارچه کجراه طرح دار تک بصورت عمده

خریداران پارچه کجراه طرح دار تک، همان کارگاه های دوخت و دوز فرم مدارس، لباس یونیفرم سربازان و … می باشند. این خریداران بایستی بصورت عمده و کلی، پارچه های کجراه را تهیه نمایند.

برخی از مراکز فروش و دفتر فروش خود کارخانه تولیدی، شرایط خاص و منحصر به فردی را برای مشتریان عمده پارچه ترگال ساده و کجراه در متراژ بالا فراهم می سازند.

این شرکت ها، علاوه بر اینکه فروش پارچه ترگال و کجراه تک را با قیمتی زیر قیمت بازار انجام داده و سبب صرفه جویی در هزینه های خریدار می شوند، علاوه بر پرداخت نقدی، امکان پرداخت به صورت چکی و اقساطی را هم برای مشتریان فراهم می سازند.

اگر کسی قصد خرید پارچه ترگال را داشته باشد که نتواند تمام هزینه آن را بصورت نقدی پرداخت نماید، می تواند همین الان به مرکز فروش زیر نظر تولیدی تک مراجعه کرده و یا با مدیر بخش فروش کارخانجات تک در ارتباط باشد.

راه های ارتباطی با بخش فروش کارخانجات نساجی تک اصفهان، آدرس نمایندگی ها و … را می توانید از طریق چند سرچ کوتاه در موتور جستجوی گوگل بیابید.

چه خوب اگر بتوانید سایت رسمی مجموعه تولیدی را در فضای مجازی پیدا کنید. زیرا تمام اطلاعاتی که شما برای خرید سریع به آن نیاز دارید، در این سایت درج شده است که با صرف زمان چند دقیقه ای، دسترسی به آن ها ممکن می باشد.

بهترین مرکز خرید عمده پارچه ترگال و کجراه تک

جدای از سایت رسمی زیر نظر کارخانه پارچه ترگال تک اصفهان، فروشگاه های اینترنتی دیگری هم در فضای مجازی به فروش بهترین کیفیت پارچه های ترگال تولیدی تک، فدک، مهنام و … مشغول می باشند.

این سایت ها تا حدی خرید را برای شما راحت کرده و تمامی مشخصات پارچه به همراه عکس اصلی آن را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با در نظر گرفتن تمامی جوانب، خرید نهایی خود را انجام دهید.

این سایت ها و فروشگاه های عرضه اینترنتی پارچه ترگال و کجراه تک را می توان بهترین مرکز فروش معرفی کرد. چون:

  • خرید از آن نیاز به این ندارد که در زمان خاصی ثبت سفارش کنید.
  • لازم نیست برای خرید از سایت، از منزل یا محل کار خارج شوید.
  • زمان ارزشمندی که قابل استفاده در انجام امور دیگر هست را در پروسه خرید اینترنتی از دست نخواهید داد.
  • سریع تر و راحت تر از هر زمان دیگری خواهید توانست عمده پارچه ترگال برند مورد نظر را سفارش دهید.

پرداخت هزینه ها را در امن ترین حالت ممکن و از طریق درگاه های بانکی انجام خواهید داد.

دفتر ترگال تک آمل کجاست؟ پارچه ترگال تک چیست؟ فروش پارچه ترگال تک چگونه است؟ قیمت پارچه ترگال تک چقدر است؟ کالیته پارچه ترگال تک از کجا بگیرم؟ نمایندگی پارچه ترگال تک در تهران و شهرستان ها کجا است؟

پارچه ترگال و کجراه تک

چرا پارچه ترگال و کجراه تک؟

کیفیت بالا و قیمت پایین و مشتری مداری نساجی تک را تمام تولید ها می دانند، شرکت و کارخانه نساجی تک اصفهان تولید کننده منسوجات پارچه ترگال ساده و چاپی و پارچه کجراه در رنگبندی های متنوع با بهترین مشخصات کیفی است.

قیمت اقتصادی پارچه ترگال کجراه تک در بابلسر می تواند به تولیدی های لباس فرم مدارس، لباس فرم دانشجویی وفرم پزشکی و لباس کار در داشتن یک خرید اقتصادی به صورت تک و عمده کمک ویژه ای کند. ثبات رنگ و لطافت از دیگر مزایای نساجی تک می باشد.

بهترین قیمت پارچه ترگال فرم مدارس تک

پارچه ترگال تک به سبب دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفرد، یکی از گزینه های مناسب در دوخت انواع لباس فرم مدارس پسرانه و دخترانه به شمار می آید. در حال حاضر بسیاری از خیاطی ها و کارگاه های تولیدی لباس مدارس در رشت ، از پارچه ترگال به عنوان روپوش مدارس، مانتو؛ شلوار و غیره، استفاده می نمایند.

دارا بودن آهار مناسب، مقاومت بالا در برابر شستشوهای مکرر بدون تغییر رنگ فوری، ثبات سایشی و کششی و ضخامت مناسب، از مهم ترین فاکتورها در انتخاب پارچه ترگال تک در تولید لباس مدارس بوده اند.

قیمت پارچه ترگال فرم مدارس تک در بابل به عواملی چون عرض و گرماژ پارچه و از همه مهم تر، کیفیت پارچه بستگی داشته است. اما بنظر می رسد که اگر شما بتوانید خرید پارچه ترگال را از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش مستقیم انجام دهید، قطعا خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت این پارچه خواهید داشت.

قیمت پارچه ترگال سفید و کاربرد آن

کالیته رنگی پارچه ترگال دارای طیف های رنگی متنوعی بوده است که هر یک می توانند کاربرد خاصی را هم داشته باشند. پارچه ترگال سفید که با خاصیت ضد آبژاول تولید شده باشد، می تواند بهترین انتخاب جهت تولید و دوخت لباس فرم پزشکان تلقی گردد.

این پارچه از ثبات سایشی و کششی برخوردار بوده و به هیچ وجه مایعات را جذب نمی کند. قیمت پارچه ترگال سفید هم با توجه به گرماژ و کیفیت آن می تواند متفاوت باشد. همچنین تناژ پارچه و نحوه سفارش از دیگر عوامل تأثیرگذار در نرخ پارچه ترگال سفید هستند.

دفتر ترگال تک اصفهان کجاست؟

دفتر ترگال تک اصفهان واقع در بازار اصفهان می باشد،برای خرید و مشاوره رایگان در سرتاسر ایران با ما تماس بگیرید09130858100اراسل رایگان کالیته ترگال و کجراه پارچه تک اصفهان.

فروش پارچه ترگال تک چگونه است؟

ابتدا با دریافت کالیته کد های مورد نظرتان را انتخاب می کنید،سپس پیش فاکتور که شامل مبلغ فاکتور است برای شما ارسال می شود و بعد از واریز اجناس از شرکت تک اصفهان ارسال می شود. 09138976381 محمد نژاد

قیمت پارچه ترگال تک چقدر است؟

برند های زیادی پارچه ترگال را می فروشند از جمله نساجی کاماش ،نساجی مهنام ،نساجی فدک و غیره. اما به جرات می توان گفت کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به نسبت قیمت، مربوط به نساجی تک اصفهان است. شاید شما در اینترنت حتی عبارت قیمت پارچه ترگال دیجی کالا را هم جستجو کرده باشید. اما همچنان می توان گفت که نساجی تک، بهترین قیمت این پارچه را در بازار اصفهان به عرضه می رساند.

کالیته پارچه ترگال تک از کجا بگیرم؟

با ارسال کلمه کالیته به شماره ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰کالیته پارچه هایی که نیاز دارید را دریافت کنید. ارسال رایگان بالای 20 عدل پارچه به سرتاسر ایران انجام می پذیرد.

نمایندگی پارچه ترگال تک در تهران و شهرستان ها کجا است؟

برای آگاهی از لیست نمایندگی ها و دفتر شرکت نساجی تک با ما تماس بگیرید. نساجی تک با تنوعی بالا در پارچه های مدارسی در خدمت شما مشتریان عزیز است. شما می توانید به راحتی از نرخ قیمت پارچه ترگال متری و پارچه ترگال به صورت عمده و در تناژ بالا، آگاه شوید و خریدی آگاهانه داشته باشید.

قیمت پارچه ترگال تک اسکراب پزشکی
قیمت پارچه ترگال تک در اصفهان
قیمت پارچه ترگال تک مدارس
قیمت پارچه ترگال تک در یزد
پارچه کجراه تک روپوش
قیمت پارچه ترگال درجه یک تک
قیمت پارچه ترگال لباس کار
نساجی تک

۱۸ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان