پارچه اسپان باند ۲۵ گرم | بهترین قیمت 1403

25 gram spunbond fabric Best price 1401

پارچه اسپان باند ۲۵ گرم جزء منسوجات پراستفاده در محیط های درمانی است برای تولید ملحفه و ماسک بیمارستانی است.این پارچه با عرض 160 ،120 و 80 سانتیمتر برای ملحفه بیمارستانی استفاده می شود.رنگ سفید ،نفتی و آبی پزشکی بیشترین فروش را دارد و رول این پارچه 1500 متر است.قیمت پارچه اسپان باند ۲۵ گرم ،3200 تومان است.

آیا پارچه های اسپان باند را می شناسید؟

مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند ۲۵ گرمی چیست؟

از پارچه اسپان باند با گرماژ ۲۵ گرم در چه مصارفی استفاده می شود؟

بهترین شیوه خرید پارچه اسپان باند با قیمت مناسب کدام است؟

ارائه مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند در بازار چگونه است؟

به دلیل استفاده زیاد از پارچه های اسپان باند شناخت یکی از عوامل بسیار مهمی است که در حجم های عمده مورد توجه قرار می گیرد. البته در کنار آن کیفیت و آنتی باکتریال بودن این پارچه ها هم جزء ویژگی ‌های خاص محسوب می ‌شود. برای به دست آوردن پاسخ مناسب جهت تمامی این سوالات و سوالات دیگری که در ذهن شما ایجاد شده، می توانید از کارشناسان مجموعه کاماش کمک بگیرید که یکی از معتبرترین مراکز فعال در این حوزه است.

هر آنچه در مورد پارچه اسپان باند نمی دانید

پارچه اسپان باند از پارچه های نوظهور عصر حاضر است که جزء پرمخاطب ‌ترین منسوجات در بازار پارچه قرار گرفته است. به خصوص با شیوع پاندمی کرونا استفاده کردن از این پارچه برای ماسک و لباس های محافظتی در بیمارستان با افزایش جدی روبرو شد.

پارچه های اسپان باند از گرانول هایی به نام پلی پروپیلن، پلی استر، پلی آمید و موارد دیگر در کارخانجات نساجی تولید می شود. به گونه ای که این گرانول ها در دستگاه اکسترودر کاملا ذوب شده و به وسیله دمش هوای گرم و فشار این مواد مذاب به الیاف فلامنت تبدیل می شوند.

الیاف تولید شده نیازی به پیچ و تاب های مختلف ندارند و پس از نازک شدن در روی نوارهای نقاله مخصوص برای بافت پارچه اسپان باند آماده می شوند. خوب است بدانید که این الیاف به‌ عنوان تار و پود در پارچه قرار نمی گیرند؛ بلکه به صورت بافت عنکبوتی و یا با تنظیمات منظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند و به شیوه های مختلف اتصال آنها صورت می گیرد.

کاربرد پارچه اسپان باند
کاربرد پارچه اسپان باند

نحوه بافت خاص این پارچه ها موجب شده تا این پارچه با ویژگی های منحصر به فرد تولید شود، تا جایی که امکان جایگزین کردن این پارچه ها با منسوجات دیگر وجود ندارد. به همین سبب نیاز است از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا و دستگاه های پیشرفته استفاده گردد.

این پارچه با دو مشخصه کلی آبدوست یا آبگریز بودن تولید می شود که متناسب با شرایط استفاده می توان از پارچه های جاذب آب و یا پارچه های دافع آب استفاده کرد. پارچه کاربردهای خاص خود را دارند و به راحتی نمی ‌توان یکی را بر دیگری ترجیح داد.

به طور معمول این پارچه در کارخانجات نساجی معتبر از گرماژ ۱۸ گرم تا ۴۰۰ گرم تولید می ‌شود و از پرطرفدارترین عرض های آن می توان به عرض ۱۰۰ سانتی متر، عرض ۱۲۰ سانتیمتر و ۱۶۰ سانتیمتر اشاره کرد. امکان تولید این پارچه ها تا عرض ۴ متر هم وجود دارد؛ اما در صورتی که حجم سفارش برای این پارچه زیاد باشد، کارخانجات دستگاه های خود را بر روی بافت این عرض هم تنظیم می کنند.

مشخصات کامل پارچه اسپان باند ۲۵ گرم

پارچه اسپان باند را در گرماژها و وزن های مختلف تولید می کنند، تا به راحتی برای هر نوع مصارفی بتوان از آن استفاده کرد. پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی یکی از موارد پراستفاده در محیط های بیمارستانی و درمانی است.

به دلیل مصارف خاص این پارچه و محیط های حساس استفاده از پارچه های اسپان باند نیاز است که برخی از مشخصات و ویژگی ها را در روند تولید این پارچه ها را رعایت کنند. به همین سبب کارخانجات سعی می کنند تا با تهیه مواد اولیه مرغوب و استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته، پارچه های استاندارد تولید نمایند.

در این بخش به بررسی برخی از مشخصات کامل پارچه اسپان باند ۲۵ گرم می پردازیم:

تنوع رنگ بندی

به دلیل مصارف مهم این پارچه در کارخانجات نساجی از رنگ بندی های مختلفی استفاده می کنند. به همین جهت به راحتی برای هر نوع مصرفی می توان از پارچه اسپان باند با رنگ بندی های زیبا استفاده کرد که جزء پرکاربردترین آنها رنگ آبی و سفید است.

وزن هر طاقه

به طور معمول پارچه های اسپان باند را بر اساس آنها در متراژهای مختلف آماده سازی می کنند که پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی به دلیل داشتن وزن سبک در طاقه های هزار متری قرار می گیرند.

قابلیت تنفس

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تمامی پارچه های اسپان باند قابلیت تنفس این پارچه ها است که البته نوع ۲۵ گرمی آن که معمولاً به صورت چند لایه کاربرد دارد، از ساختار خاصی تشکیل شده که توانایی تصفیه هوا و جذب باکتری ها را نیز تا ۹۵ درصد دارد.

عرض های مختلف

امکان تولید پارچه های اسپان باند با گرماژ ۲۵ در چندین عرض مختلف در کارخانجات وجود دارد؛ اما یکی از عرض های پرطرفدار این پارچه عرض ۱۶۰ سانتیمتر است. زیرا به راحتی می ‌توان آنها را به نوارهای باریک برای دوخت ماسک برش داد، یا برای آماده سازی ملحفه استفاده کرد.

انعطاف پذیری بالا

این پارچه به دلیل گرماژ پایین وزن سبکی دارد و کاملا ضد آب و انعطاف پذیر تولید می شود، تا در شرایط بهداشتی بدون مشکل بتوان از آن استفاده کرد.

ضد حساسیت

تمامی رنگ بندی هایی که برای این پارچه مورد استفاده قرار می‌ گیرد ضد حساسیت بوده و به راحتی می توان از آن برای تماس مستقیم با پوست استفاده نمود.

پارچه اسپان باند بافتینه قیمت پارچه اسپان باند سه لایه
پارچه اسپان باند حریر بافت امیر قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

کاربردهای پارچه اسپان باند با گرماژ ۲۵ گرم چیست؟

اغلب ما با شنیدن نام پارچه اسپان باند به یاد بیمارستان و تمامی مراکز درمانی می ‌افتیم؛ چرا که در اغلب مواقع این پارچه را در این محیط دیده ایم. اما مسئله مهم این است که این پارچه در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که صاحب این صنایع به درستی این پارچه ها را بشناسند و در بسیاری از هزینه های خود می توانند صرفه جویی کنند.

صنایع مهمی مانند صنعت راه سازی، صنعت کشاورزی، صنعت تولید محصولات بسته بندی، صنایع تولید فیلترهای مهم صنعتی و خانگی و بسیاری از صنایع دیگر به این پارچه ها در حجم های عمده نیاز دارند.

به همین دلیل است که کارخانجات هم با توجه به نیاز بازار و بررسی حجم خرید و فروش این پارچه ها سعی کرده اند، منسوجات مورد استفاده برای همه بخش ها را تا حد زیادی تأمین کنند. به همین دلیل تمامی خریداران متناسب با شرایط و نیاز خود به راحتی می توانند به پارچه مورد نظر دست پیدا کنند.

در این میان پارچه اسپان باند ۲۵ گرم یکی از پارچه های پراستفاده ای است که در محیط بیمارستان بیشترین کاربرد را دارد؛ البته در صنایع دیگر هم رد پای این پارچه با گرماژ ۲۵ گرم دیده می شود.

در این بخش به بررسی مهمترین کاربردهایی که پارچه اسپان باند با گرماژ ۲۵ گرم دارد می پردازیم:

  • در روند تولید انواع نوارهای بهداشتی و پدهای بانوان جزء بهترین گرماژهایی است که به دلیل انعطاف مناسب و جذب بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به عنوان ملحفه و زیراندازهای بهداشتی در محیط اورژانس، محیط های آی سی یو، محیط های عفونی و بسیاری از فضاهای دیگر از این گرماژ استفاده می کنند.
  • برای دوخت ماسک جراحی، ماسک پرستاری و کلیه ماسک های دیگر به صورت سه لایه، چهار لایه و پنج لایه با استفاده از پارچه های ملت بلون به کار می رود. از آنجایی که انعطاف پذیری این پارچه مناسب است و قابلیت تنفس خوبی دارد. به عنوان مهمترین پارچه در روند تولید ماسک در تمامی بخش ها به کار می رود.
  • برای دوخت کاور کفش در جهت ورود به اتاق های عمل، اتاق های آی سی یو و تمامی فضاهای بهداشتی با مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای تولید انواع دستمال های مرطوب بهداشتی مناسب برای کودکان و بزرگسالان به کار می رود.
  • در صنعت هتلداری هم از این پارچه به عنوان ملحفه، زیرانداز و همچنین کاور بالش استفاده می کنند، تا برای هر مسافر بدون نیاز به شستشو، تعویض نمایند. همچنین این پارچه ها را در قطارهای مسافربری هم مشاهده می کنید که جهت استراحت به مسافران می دهند.

در سال‌ های اخیر که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تمام دنیا نیاز به استفاده از ماسک بیشتر شد، یکی از مهم‌ترین منسوجاتی که در این شرایط توانسته به بشر کمک کند. پارچه های اسپان باند با گرماژ ۲۵ گرم بوده که به صورت سه لایه در کارگاه های تولید ماسک آماده می ‌شد.

به همین دلیل حجم و تناژ بالای از این پارچه با طیف های رنگی متنوع مورد خرید و فروش قرار می گرفت و کارخانجات هم با بررسی و نیاز سنجی بازار در طی این مدت با افزایش تولیدات خود توانستند به خوبی نیاز بازار داخل را تأمین کنند.

بهترین پارچه اسپان باند مناسب برای ماسک را از کجا بخرم؟

همانطور که گفته شد پارچه اسپان باند ۲۵ گرم از مناسب ترین پارچه ها برای دوخت انواع ماسک است. در شرایط حال حاضر که رنگبندی های مختلف این پارچه برای دوخت ماسک کاربرد دارد، نیاز است که مرکز فروش معتبر را برای خریدهای عمده خود در نظر بگیرید.

معمولاً پارچه هایی که مخصوص ماسک خریداری می شوند، باید کاملا آنتی باکتریال، انعطاف‌پذیر و وزن سبک داشته باشند و همچنین به هیچ عنوان رنگ پس ندهند، تا به راحتی بتوان از آنها برای ساعت های طولانی بر روی دهان استفاده کرد.

پارچه اسپان باند حریر بافت امیر قیمت پارچه اسپان باند سه
پارچه اسپان باند حریر بافت امیر قیمت پارچه اسپان باند سه

متناسب با شرایط مراکز فروش پارچه های اسپان باند که برای ماسک کاربرد دارند، به صورت برش خورده در نوارهای ۱۷ و نیم سانت و ۱۹ و نیم سانت ارائه می گردند. همچنین برخی از مراکز تولیدی که مجهز به قیچی های برقی هستند، برای صرفه اقتصادی این پارچه ها را با عرض های زیاد تهیه می کنند و عملیات برش را خودشان انجام می دهند.

بهترین پارچه اسپان باند مناسب برای ماسک را از کجا بخرم؟ پاسخ این سوال بسیار مهم است؛ چرا که به شکل مستقیم با سلامت افراد در ارتباط بوده و همچنین امکان کاهش هزینه های مراکز تولیدی را به دنبال دارد.

در حال حاضر دو راهکار کلی برای خرید پارچه در بازار وجود دارد:

راهکار اول

مراجعه به بازارهای خرید و فروش پارچه های اسپان باند اولین راهکار است که مزایا و معایب خاصی دارد. در این بازارها امکان دسترسی به جنس و کیفیت پارچه رابدست می آورید؛ اما از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست؛ چرا که ممکن است در دام واسطه ها بیفتید و همچنین وقت زیادی برای پیدا کردن یک مرکز معتبر صرف کنید.

راهکار دوم

راهکار دوم که در حال حاضر به دلیل استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند برای بسیاری از لوازم دیگر هم انجام می ‌شود، انتخاب وب سایت های معتبر آنلاین است که شرایط خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را فراهم کرده ‌اند. این وب سایت ها در صورتی که با نمایندگی ها و کارخانجات تولید کننده در ارتباط باشند، شرایط خرید مستقیم با کارخانجات را فراهم می آورند و تجربه خرید اقتصادی برای شما ایجاد می‌ کند.

ارائه مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه های اسپان باند در بازار با توجه به عوامل زیادی مانند عرض پارچه ها، گرماژ آنها، برند تولید کننده، کیفیت پارچه، ویژگی های آب دوست و آب گریز و حجم خرید خریداران ارتباط پیدا می ‌کند.

یکی از مهمترین عوامل هم، انتخاب مراکز عرضه و فروش است که به شکل مستقیم می توانند بر روی قیمت نهایی آن در بازار تأثیر بگذارند که در زیرگروه عوامل اقتصادی قرار می گیرد. پیدا کردن یک مجموعه معتبر که در این حوزه به صورت مستقیم فعالیت دارد، یک راهکار مناسب برای دسترسی به نرخ اقتصادی پارچه است.

مجموعه کاماش از فعال ترین مراکز در زمینه ارائه مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند است، به شکل مستقیم با خریداران نهایی ارتباط می ‌گیرند و سعی می ‌کند تا نرخ درب کارخانه را ارائه دهد.

از ویژگی ‌های خاص این مجموعه ارائه مشاوره رایگان به خریداران عمده است که متناسب با شرایط و نیاز بازار هدف خود می تواند، بهترین پارچه ها را از لحاظ گرماژ، عرض، رنگ بندی، کیفیت و بسیاری از موارد دیگر تهیه کنند. پس اگر جزء افرادی هستید که اطلاعات کامل در مورد این پارچه ها ندارید، بهتر است قبل از اقدام به ثبت سفارش و خرید حتماً با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

برای خرید عمده پارچه اسپان باند ۲۵ گرم کافیست که با پشتیبانی و بخش فروش این مجموعه به صورت تلفنی و یا از طریق وبسایت ارتباط برقرار نمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن متناسب با نیاز شما، پارچه های خریداری شده به آدرس ثبتی ارسال می گردد.

قیمت پارچه اسپان باند 25 گرم
قیمت اسپان باند ۹۰ گرمی 25 گرم
قیمت هر کیلو پارچه اسپان 25 گرم
خرید اسپان باند 25گرم
فروش اسپان باند 25 گرمی
پارچه اسپان باند 25 گرمی حریر بافت امیر
قیمت پارچه اسپان باند سه لایه
قیمت اسپان باند 25 گرم بافتینه بندر عباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان