اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه اسپان باند :مصارف کشاورزی

پارچه اسپان باند

از اسپان باندی با گرماژهای مختلف برای مصارف کشاورزی استفاده می‌شود، اما گرماژهای معمولاً بین ۵۰ تا ۱۰۰ گرم بر متر مربع متغیر است. انتخاب گرماژ مناسب اسپان باندی برای کشاورزی به عوامل مختلفی اعم از نوع خاک، محصول کشاورزی، شرایط آبیاری و اقلیم منطقه بستگی دارد. به طور کلی، اسپان باندی با گرماژ مناسب برای حفظ رطوبت خاک، کاهش تبخیر، حفظ کیفیت و مقدار آب مصرفی و همچنین جلوگیری از رشد علف‌های هرز بکار می‌رود.

مصارف عمده پارچه پارچه اسپان باند

پارچه غیر بافته شده پارچه ای مدرن است که نه یک فیلم پلاستیکی است و نه یک پارچه معمولی. این بسیار سبک وزن است و بنابراین بسیار مقرون به صرفه است.

پارچه پارچه اسپان باند شده اساساً با تشویق به رشد و نمو اولیه گیاه و / یا محصول و با نتیجه نهایی ارزشمند هر دو بهبود کیفیت و عملکرد ، میکرو آب و هوایی ایجاد می کند.

چرا از پارچه اسپان باند در کشاورزی استفاده می شود؟

پارچه پارچه اسپان باند غیربافته از گیاه در برابر سرما و یخ زدگی تا تقریباً محافظت می کند. در دمای 5 درجه سانتیگراد مقداری از رطوبت در گردش به دام می افتد و در صورت یخ زدگی این فیلم یخ می زند و گیاه را از محافظت طبیعی در برابر یخ زدگی محافظت می کند. خطرات ناشی از تگرگ ، باران های شدید و طوفان ها را به حداقل می رساند.

کاربرد
پارچه های غیر بافته پارچه اسپان باند شده به عنوان ماده ای پوشاننده برای باغ ، مواد محافظتی از حیوانات موذی کشاورزی ، باران شدید ، سالن باران ، بیش از حد گرم شدن استفاده می شود. این ماده میکروکلیمای مطلوب را برای رشد گیاهان تضمین می کند و دوره های بلوغ را کاهش می دهد. همچنین از آن به عنوان ماده پوششی برای گلخانه ، تختخواب باغ و برای محافظت در برابر سرما ، مواد پوششی برای مالچ پاشی زمین و مقابله با علف های هرز استفاده می شود.

پارچه اسپان باند کشاورزی

هزینه اضافی: تخمگذار دستی یا مکانیکی امکان پذیر است. به طور کلی آنها دقیقاً مانند یک فیلم گذاشته می شوند. از آنجا که بسیار سبک هستند ، باید با احتیاط بیشتری به آنها رسیدگی شود. هنگام گذاشتن حاشیه کافی و بیش از عرض عادی باید برای رشد و تضمین مجاز باشد. آنها نباید خیلی شل و محکم باشند ، خصوصاً در جهتی که باد می وزد یا ممکن است بوزد. پارچه باید در لبه محکم شود: یک کلاله پر از زمین در فواصل منظم به طور کلی کافی خواهد بود. در صورت آسیب ندیدن پارچه برای فصل بعدی قابل استفاده مجدد است. تنش باید بسته به نوع محصول به طور مناسب تنظیم شود.

بسته بندی
مواد را به صورت رول حلقه می کنند (وزن رول طبق نیاز مشتری است) ، لوله کاغذی دور آن را پیچیده و در فیلم پلی اتیلن پیچیده می شود.

پارچه های غیربافته تقریباً 80٪ شفاف بوده و با ساختار یکنواخت خود یکنواخت در آب نفوذ می کنند. گیاهانی که با پارچه غیر بافته پوشانده شده اند ، در صورت لزوم ، می توانند بارور شوند.

پارچه اسپان باند بهداشتی
پارچه های پزشکی گان
بسته بندی
پارچه های پارچه اسپان باند کشاورزی
روفرشی مبلمان
کفش و پوشاک
پوشاک صنعتی



پارچه های غیر بافته شده یا پارچه اسپان باند از پلی پروپیلن ساخته شده اند ، یک پلیمر اقتصادی و سازگار با محیط زیست. با چرخاندن مواد به رشته های ریز و اتصال آنها توسط حرارت بدون استفاده از هر نوع چسب.

ما پارچه های اسپان باند را برای شما را با گرماژ های مختلف تولید می کنیم


یک گیاه در دوره اولیه پس از کاشت در معرض خطر حشرات حامل ویروس ، یخ زدگی و گرم شدن بیش از حد است. پوشاندن ردیف های گیاهان جوان با پارچه های اسپان باند غیربافته یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه است: از یک طرف ، متخلخل است بنابراین رطوبت بیش از حد را ایجاد می کند ، از رشد کپک جلوگیری می کند. از طرف دیگر ، منافذ آن به اندازه کافی کوچک هستند که قادر به جلوگیری از پرواز حشرات و آلوده شدن گیاه جدید به ویروس ها نیستند.

ما نیازهای منحصر به فرد کاربردهای مختلف کشاورزی برای پارچه های غیربافته را مانند ملت بلون درک می کنیم و ترکیب عالی مواد افزودنی را برای رفع آنها پیشنهاد می کنیم

اسپان باند سفید برای برنامه های در فضای باز
روند تولید پارچه های غیربافته نیاز به استفاده از مواد افزودنی با توزیع بسیار خوب دارد. برخلاف سایر رنگدانه های سفید در فضای باز ، که پراکنده شدن آنها دشوارتر است و می تواند باعث پارگی پارچه در طول تولید شود ، ملت بلون سفید در فضای باز ما مخصوصاً برای نیازهای برنامه های غیر بافته شده طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان