اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

قیمت پارچه اسکراب پزشکی : عمده

پارچه اسکراب پزشکی
پارچه اسکراب پزشکی

پارچه تترون اسکراب پزشکی: بهترین انتخاب برای پزشکان و پرستاران

در عرصه مهندسی پزشکی و خدمات بهداشتی، انتخاب مواد مناسب و کارآمد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از مواد بسیار مهم در این حوزه، پارچه‌های اسکراب پزشکی هستند. این پارچه‌ها باید به تمامی نیازهای پزشکان و پرستاران در طی کارشناسی‌های خود پاسخ دهند. در این مقاله، به معرفی پارچه تترون اسکراب پزشکی تحت برندهای معتبری همچون “درنا”، “کمند”، “سیب”، “بروجرد” و “سعادت” خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های پارچه تترون اسکراب پزشکی:

گرماژ 190 گرم: این پارچه‌ها با وزن 190 گرم بسیار سبک و مناسب برای پوشیدن در طول روز برای پزشکان و پرستاران هستند.

جنس پلی استر ویسگوز: پارچه‌های تترون از جنس پلی استر ویسگوز تهیه شده‌اند که به آن‌ها انعطاف پذیری و مقاومت به خیوط کشیدن می‌دهد.

رنگ ری اکتیو: این پارچه‌ها در رنگ‌های جذاب و ری اکتیو عرضه می‌شوند که از دید پزشکان و پرستاران جذابیت ویژه‌ای به آن‌ها می‌بخشد.

قابلیت چاپ: این پارچه‌ها دارای قابلیت چاپ هستند، به این ترتیب پزشکان و پرستاران می‌توانند لوگو یا نشان تجاری خود را بر روی پوشاک خود نمایش دهند.

تنفس پذیر: این پارچه‌ها تنفس پذیر هستند و به پوست امکان تنفس مطلوبی را می‌دهند.

ضد چروک: با ویژگی ضد چروک، این پارچه‌ها بعد از شستشو همچون تازه‌ترین روز از نظر ظاهری باقی می‌مانند.

4 فصل: پارچه تترون از نظر ضخامت و ویژگی‌های جوی مناسب، در تمام فصول سال قابل استفاده است.

عرض 150 و 300 سانتیمتر: این پارچه‌ها با عرض‌های مختلف ارائه می‌شوند تا به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهند.

پارچه‌های مورد استفاده برای لباس پرستاری باید دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی باشند تا از لحاظ بهداشتی، راحتی، و کارایی برای پرستاران مناسب باشند. در ادامه، مشخصات یک پارچه خوب برای لباس پرستاری را لیست می‌کنم:

بهداشت و ضدعفونی: پارچه باید از مواد قابل شستشو و ضدعفونی باشد تا امکان شستشو و استفاده مکرر از آن برای جلوگیری از انتقال عفونت‌ها و بیماری‌ها وجود داشته باشد.

تنفس‌پذیری: پارچه باید دارای تنفس‌پذیری مناسب باشد تا پرستاران در طول شیفت‌های طولانی تعریق نکنند و راحتی در کار خود داشته باشند.

کامفورت و راحتی: لباس پرستاری باید راحت و مطابق با اندازه بدن پرستار باشد تا در انجام وظایف خود مشکلی ایجاد نکند.

قابلیت حرکت: پارچه باید انعطاف‌پذیری و انجام حرکات مختلف را تسهیل کند تا پرستاران بتوانند به راحتی بیماران را مورد مراقبت قرار دهند.

مقاومت در برابر پراکنده شدن و پارگی: پارچه باید مقاوم در برابر پارگی و پراکنده شدن باشد تا در شرایط کاری فشرده و پرفشاری قابل استفاده باشد.

مقاومت در برابر لکه‌گیری: پارچه باید مقاوم در برابر لکه‌گیری با مواد معمولی مانند خون، ادرار، و مواد شیمیایی باشد تا پرستاران به راحتی پس از استفاده آن را شستشو دهند.

رنگ و طراحی مناسب: لباس پرستاری باید دارای رنگهای مناسب و طراحی جذاب باشد تا از نظر ظاهری نیز به نیازهای محیط کاری و استانداردهای بیمارستانی پاسخ دهد.

جیب‌ها و قسمت‌های اضافی: وجود جیب‌ها و قسمت‌های اضافی در لباس می‌تواند به پرستاران در حمل ابزارها و ملزومات خود کمک کند.

کاهش صدا: پارچه باید کمک به کاهش صداهای ایجاد شده توسط پرستاران و تجهیزات باشد تا به بیماران آرامش بدهد.

مقاومت در برابر چربی و گرد و غبار: لباس پرستاری باید مقاوم در برابر چربی، گرد و غبار باشد تا به پرستاران اجازه دهد که در محیط‌های پر از این مواد کار کنند.

با توجه به این مشخصات، پارچه‌هایی که معمولاً برای لباس پرستاری استفاده می‌شوند شامل پارچه‌های نخی، پلی استر، یا مخلوطی از این مواد هستند که به موارد فوق پاسخ می‌دهند.

خرید پارچه اسکراب پزشکی

قیمت پارچه اسکراب پزشکی

مشاوره رایگان