قیمت طاقه پارچه اسپان باند : تجهیزات پزشکی

قیمت طاقه پارچه اسپان باند
  • 25 گرم 1500 متری ،قیمت طاقه 5250000 تومان
  • 30 گرم 1000 متری ،قیمت طاقه 4500000 تومان
  • 38 گرم 1000 متری ،قیمت طاقه متری 5100000 تومان
  • 90 گرم 150 متری ،قیمت طاقه 1800000تومان

قیمت طاقه پارچه اسپان باند در این مجموعه بسیار ارزان و باور نکردنی است و هر کسی را به سفارش تشویق می کند. جهت خرید اینترنتی پارچه اسپان باند با کیفیت عالی و قیمت بصرفه به این وب سایت مراجعه کنید.

قیمت طاقه پارچه اسپان باند در بازار چگونه است؟ آیا قیمت این پارچه از دیگر پارچه ها ارزان تر است؟ کیفیت آن چطور، آیا از کیفیت مناسب و استانداردی برخوردار می باشد؟ شما چقدر با پارچه اسپان باند آشنا هستید؟ آیا تاکنون این مدل پارچه را خریداری کرده اید؟ اسپان باند در چه مدل هایی موجود است؟ آیا شما اصطلاحات رایجی که در بازار پارچه به کار برده می شود را می دانید؟ آیا لازم است که در هنگام خرید از این اصطلاحات استفاده کرد؟

ما در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم تا مشتری یک شناخت کافی از پارچه اسپان باند پیدا کند و بعد اقدام به خرید بکند. همچنین در اینجا به بررسی نرخ قیمت طاقه پارچه اسپان باند در بازار و نحوه خرید آن هم می پردازیم. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

قیمت طاقه پارچه اسپان باند
قیمت طاقه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند چیست؟

در چند سال اخیر در بازار پارچه و منسوجات شاهد پیشرفت های بسیار گسترده ای بوده ایم به طوری که با رونق صنعت مد انواع پارچه های متنوعی تولید و وارد بازار شدند و خیلی زود توجه مشتریان را هم به خود جلب کردند. اما همان طور که می دانید چناچنه یک پارچه ای کیفت استاندارد و مناسبی نداشته باشد خیلی زود از رده خارج می شود و به اصطلاح حذف می شود زیرا مشتری در انتخاب پارچه بسیار هوشیار و آگاهانه عمل می کند و به کیفیت آنها بسیار اهمیت می دهد. همه مشتریان پارچه خواهان خرید پارچه ای هستند که هم کیفیت آن عالی و مناسب باشد و قیمت آن مناسب و بصرفه باشد.

اگر سری به بازار پارچه در شهر خود بزنید متوجه می شود که بخش از زیادی از فروش کل بازار به پارچه اسپان باند تعلق دارد. اسپان باند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و توجه همه مشتریان را بیش از پش به خود جلب کرده است. مناسب بودن کیفیت و قیمت طاقه پارچه اسپان باند از اساسی ترین دلایل فروش زیاد این پارچه می باشد زیرا پاسخگوی نیاز مشتری می باشد. با توجه به این که این پارچه امروزه بسیار پرطرفدار است و کاربردهای زیادی هم دارد بهتر است که همه مشتریان در مورد آن اطلاعات بیشتری داشته باشند. به همین جهت می خواهیم در پاراگرف بعدی به معرفی آن بپردازیم.

قیمت طاقه پارچه اسپان باند دز شیراز
قیمت طاقه پارچه اسپان باند دز شیراز

پارچه اسپان باند یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که از کیفیت استانداردی برخوردار می باشد و همچون دیگر پارچه ها دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشد. خیلی ها اسپان باند را با نام های دیگری مثل پارچه نبافته، پارچه بدون بافت، پارچه سوزنی و یکبار مصرف می شناسند. جنس پارچه اسپان باند از پلیمرهای مختلفی مثل پلی آمید است و ساختار آن هم از الیاف های پرس تشکیل شده است. این یعنی پارچه اسپان باند برخلاف دیگر منسوجات از جنس نخ نیست و ساختار آن بدون بافت می باشد. با این وجود این پارچه از کیفیت خوبی برخوردار است و همچنین قیمت طاقه پارچه اسپان باند هم نسبت به دیگر قیمت ها در بازار بسیار بصرفه و مشتری پسندتر است. به همین جهت توجه تمامی صنایع به این پارچه جلب شده است و به جمع مشتریان آن پیوسته اند. در ادامه با جزئیات بیشتری از پارچه اسپان باند آشنا خواهید شد.

کارخانجات سازندگان پارچه اسپان باند

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که سازندگان پارچه اسپان باند چه کسانی هستند و چگونه این پارچه را تولید می کنند؟

پارچه اسپان باند توسط شرکت ها و کارخانجات نساجی تولید می شوند. این کاخانه ها در شهرهای مختلفی از جمله همدان، اصفهان، یزد، مشهد، ملایر و تهران قرار دارند. برای تولید اسپان باند به دستگاه های پیشرفته ای نیاز است به همین جهت تمامی این کارخانجات مجهز به بروزترین ماشین آلات صنعت نساجی می باشد و افراد متخصص و خبره با این دستگاه ها کار می کنند و بر تمامی مراحل تولید پارچه اسپان نظارت دارند. شاید یکی از دلایل اصلی ارزان بودن قیمت طاقه پارچه اسپان باند این است که چرخه تولید آن در زمان بسیار کمی طی می شود، یعنی فرآیند تولید آن به زمان بسیار کمی احتیاج دارد، البه نسبت به دگر پارچه ها.

قیمت طاقه پارچه اسپان باند در تهران
قیمت طاقه پارچه اسپان باند در تهران

اکسترودر یکی از دستگاه های لازم برای تولید اسپان باند است. مراحل تولید به صورت خلاصه در زیر شرح داده شده است:

  • پلیمرهای مورد نظر را با استفاده از دستگاه اکسترودر کاملا ذوب می کنند.
  • مایع مذاب بدست آمده را وارد سوزن های سرنگ مانند دستگاه می کنند.
  • در قسمت خروجی این سوزن ها الیاف های بسیار باریک و دراز از همین مواد مذاب بدست می آید.
  • در ادامه با استفاده از روش های مخصوص این الیاف ها را کاملا خشک می کنند.
  • بعد این الیاف ها را برش می دهند تا یکدست شوند.
  • الیاف های یکدست را با نظم و ساختار مشخص در کنار یکدیگر می چینند.
  • با استفاده روش های مختلف مثل شیمیایی و حرارتی این الیاف ها را به یکدیگر می چسبانند. به این ترتیب بعد از انجام این مراحل پارچه اسپان باند تولید می شود.

در پایان ناظران کیفی سطح کیفیت پارچه به دست آمده را بررسی می کنند و در صورت تایید آن را وارد بازار می کنند.

قیمت طاقه پارچه اسپان باند در اصفهان
قیمت طاقه پارچه اسپان باند در اصفهان

اصطلاحات رایج در بازار پارچه کدامند؟

اگر تاکنون به بازار پارچه مراجعه کرده باشید متوجه شده اید که در این بازار یک سری اصطلاحات به کار برده می شود که مربوط به مشخصات پارچه ها می باشند و شما ممکن است چندان با این اصطلاحات آشنا نباشید.

اگر بخواهید خریدی درست و موفق را تجربه کنید و نرخ قیمت طاقه پارچه اسپان باند در بازار را تحلیل کنید لازم است که ابتدا مفهوم این اصطلاحات را بدانید. در اینجا ما چند مورد از آنها که در هنگام خرید پارچه اسپان باند بسیار کاربردی است را به شما معرفی می کنیم:

  • گرماژ پارچه

گرماژ یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین اصطلاحات در بازار پارچه است. گرماژ همان وزن پارچه است که نشان دهنده میزان ضخامت و تراکم بافت پارچه می شود. نحوه محاسبه گرماژ پارچه به این صورت است که وزن یک مترمربع از پارچه را اندازه گیری را می کنند و با گرم نشان می دهند. هرچه گرماژ پارچه بالاتر باشد ضخامت و تراکم بافت پارچه بیشتر است.

  • طاقه پارچه

یکی دیگر از اصطلاحاتی که در هنگام خرید پارچه باید به آن دقت کنید طاقه است که البته در زبان عامانه به آن توپ پارچه هم گفته می شود. ظاهر طاقه پارچه به شکل استوانه ای شکل تا مکعب مستطیل است. عرض هر طوقه بر قیمت طاقه پارچه اسپان باند موثر است.

  • عرض پارچه

یکی دیگر از اصطلاحات بسیار رایج که در رابطه با هر نوع پارچه ای استفاده می شود عرض پارچه است. در واقع می توان اینگونه گفت که هر پارچه دارای یک عرض ثابت و یک طول متغیر است. طول آن تا محلی که پارچه برش می خورد محاسبه می شود.

در هنگام خرید پارچه اسپان باند باید به عرض آن بسیار دقت کنید زیرا نوع مصرفی شما نیازمند یک الگوی خاص است و عرض مورد نیاز شما بر اساس این الگو تعیین می شود.

قیمت طاقه پارچه اسپان باند در مشهد
قیمت طاقه پارچه اسپان باند در مشهد

آیا پارچه اسپان باند دارای مدل های متنوع می باشد؟

ممکن است یکی از سوالات خوانندگان این مقاله این باشد که آیا پارچه اسپان باند دارای تنوع مدل می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله شما می توانید مدل های بسیار متنوع اسپان باند را در بازار مشاهده کنید.

بیشترین مصرف پارچه اسپان باند 90 گرم برای نظم دهنده کشو می باشد

نساجی کاماش اصفهان

تفاوت های اصلی مدل های پارچه اسپان باند به گرماژ، طرح و رنگ آنها برمی گردد. اسپان باند در گرماژهای مختلف از 8 گرم تا 400 گرم در بازار موجود است و این یعنی شما می توانبد در میان آنها ضخامت مورد نیاز خود را پیدا کنید. کالیته رنگی متنوع و طرح های زیبا از دیگر مدل های مختلف اسپان باند است و شما می توانید انواع رنگهای بسیار زیبا، شیک و درخشان اسپان باند را در طرح های مختلف از ساده و شلوغ پیدا کنید و برای مصارف مختلف از آنها استفاده کنید. از بابت قیمت طاقه پارچه اسپان باند هم خیالتان راحت باشد چرا که بسیار مناسب و مشتری پسند است.

مزایای پارچه اسپان باند
مزایای پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند از چه خصوصیاتی برخوردار است؟

قبل از این که مشتری اقدام به خرید بکند و حتی قبل از این که به سراغ بررسی نرخ قیمت طاقه پارچه اسپان باند در بازار برود ابتدا لازم است که در مورد خصوصیات این پارچه خیلی خوب تحقیق کند و بعد در صورتی که مورد تاییدش بود سایر مراحل گفته شده را دنبال کند.

پارچه اسپان باند از چه خصوصیاتی برخوردار است و چطور توانسته است توجه بخش زیادی از مشتریان را به خود جلب کند؟ در اینجا ما به برخی از مهم ترین و بارزترین خصوصیات پارچه اسپان باند می پردازیم:

  • بسیار با دوام است.
  • کیفیت مناسب و استانداردی دارد.
  • در گرماژهای مختلف موجود است.
  • از ضخامت مناسبی برخوردار است.
  • دارای کالیته رنگی متنوع می باشد.
  • بسیار سبک و راحت است.
  • بدن نما نمی باشد.
  • مستحکم است.
  • در برابر پارگی مقاوم است
  • انعطاف پدیر است.
  • دارای ثبات رنگ می باشد.
  • نرم و لطیف است.
  • حساسیت زا نمی باشد
  • با محیط زیست سازگار است
  • قیمت طاقه پارچه اسپان باند مناسب و بصرفه است.
  • در عرض های مختلفی موجود است.

این موارد نشان می دهد که پارچه اسان باند تمام خصوصیات یک پارچه خوب و استاندارد را دارد و همچنین چون قیمت طاقه پارچه اسپان باند در مقایسه با دیگر پارچه ها بسیار مناسب و ارزان است در نتیجه همه صنایع به سمت خرید این پارچه هجوم آورده اند و روز به روز هم به میزان مشتریان آن افزوده می شود.

اسپان باند برای چه مصارفی قابل استفاده است؟

کاربرد پارچه اسپان باند
کاربرد پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند برای موارد بسبار مختلفی قابل استفاده است و توانسته است به همه صنایع روز دنیا ورود پیدا کند. با توجه به این که نمی توان تمامی مصارف و کاربردهای این پارچه را ذکر کرد در اینجا تنها به معرفی چند مورد از کاربردهای این پارچه در صنایع مختلف می پردازیم:

  • صنعت پزشکی و بهداشتی:

در این حوزه برای دوخت و تهیه انواع البسه بیمارستانی مثل لباس فرم بیمار، لباس فرم کارکنان و پرستاران، روپوش پزشکان، لباس اتاق عمل، دستمال مرطوب بهداشتی، رو تختی و ملحفه، کلاه، کاور کفش و ماسک، باند، گاز و پدهای بیمارستان از اسپان باند استفاده می شود.

  • صنعت بسته بندی و کاور:

تهیه روکش انواع لوازم خانگی، روکش لباس، کاور کت و شلوار، بسته بندی انواع مواد غذایی مثل برنج، بسته بندی کیف و کفش، بسته بندی لوازم برقی، کاور کامپیوتر و لپتاپ از جمله کاربردهای اسپان باند می باشد.

  • صنعت اتومبیل سازی:

برای مواردی مثل تزئینات داخلی خودرو، کاور خودرو و چادر از پارچه اسپان باند استفاده می شود.

  • صنعت راه و ساختمان:

برای مواردی مثل قالب بندی پل، ساخت دیوار کاذب، تثبیت خاک و روکش ساختمان از اسپان باند استفاده می شود.

  • صنعت کشاورزی:

پوشش گلخانه، پوشش مزارع، محافظ گل و نهال، بسته بندی کود و انواع محصولات و پرورش قارچ از جمله کاربردهای پارچه اسپان در صنعت کشاورزی می باشد.

قیمت طاقه پارچه اسپان باند در بازار چگونه است؟

قیمت پارچه اسپان باند در بازار ثابت نیست و با اختلاف های گاه کم و گاه زیاد همراه است. این اختلاف قیمت طاقه پارچه اسپان باند در بازار دلایل زیادی دارد که برخی از آنها عبارتنداز:

  • کارخانه و برند سازنده پارچه
  • گرماژ و عرض پارچه
  • کیفیت پارچه
  • طول هر طوقه
  • رنگ و طرح پارچه
  • نوع کاربرد مصرفی پارچه
  • مراکزی که از آن خرید می کنید
  • میزان خرید شما
  • نحوه خرید شما
  • سیاست های حاکم بر بازار
قیمت و خرید پارچه اسپان باند یزد
قیمت و خرید پارچه اسپان باند یزد

از کجا می توان طاقه اسپان باند را با نرخ مناسب خریداری کرد؟

این مجموعه یکی از معتبرترین نمایندگی های آنلاین فروش پارچه اسپان باند است که تمامی محصولات موجود در آن از کیفیت عالی و استاندارد و قیمت بصرفه برخوردار است. جهت سفارش آنلاین پارچه و اطلاع از قیمت طاقه پارچه اسپان باند با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان