اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

فروش پارچه فاستونی اندیکو و بدر نصف جهان

فروش پارچه فاستونی اندیکو و بدر جهان

فروش پارچه فاستونی اندیکو و بدر جهان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در بازار داخلی کشور آغاز شده است. خریداران می توانند برای تهیه این پارچه، به صورت غیر حضوری هم اقدام نمایند.

پارچه های مختلف با الیاف گوناگون و بافت متفاوت در بازار موجود هستند که بنا به ویژگی و مشخصاتی که دارند، موارد استفاده شان خاص بوده و متناسب با کاربردی بودنشان، بازار فروش پر رونق و یا کم رونقی دارند.

یکی از پارچه هایی که از سال های قدیم تا به امروز در بازار از فروش خوبی برخوردار بوده و همیشه رونق فروش داشته است، پارچه فاستونی می باشد. البته پارچه هایی با نام شبه فاستونی هم به بازار عرضه می شوند که قسمتی از موضوع بحث ما در اینجا را به خود اختصاص می دهند.

لازم دانستیم که در اینجا به صورت مجزا، هم پارچه فاستونی و هم پارچه شبیه فاستونی را مختصراً معرفی نماییم:

  • پارچه فاستونی، پارچه ای است که قسمت اعظمی از الیاف آن را پشم طبیعی تشکیل داده است. در واقع این پارچه منشاء حیوانی داشته و قیمتش در بازار فروش به نسبت بالاست.
  • پارچه شبه فاستونی، پارچه ای است در ظاهر شبیه به فاستونی اصل که الیاف تشکیل دهنده آن، الیاف پلی استر، ویسکوز و فیلامنت می باشد. استفاده از الیاف مصنوعی در ساخت این پارچه، ارزان قیمت بودنش را سبب گردیده است.

تعداد کارخانه های تولید پارچه فاستونی در بازار ایران زیاد است و این نشانی بر پر متقاضی بودن این پارچه در بازار داخلی می باشد. چراکه به منظور کاهش هزینه های مرتبط با واردات پارچه فاستونی، بهتر است تا نیاز بازار به کمک تولیدات داخلی باکیفیت و ارزان قیمت پاسخ داده شود. دو کارخانه ای که قرار است اینجا راجع به آن ها به بحث و گفتگو بپردازیم، کارخانه پارچه فاستونی بدر نصف جهان و کارخانه پارچه فاستونی اندیکو می باشد.

کارخانه پارچه فاستونی بدر نصف جهان

کارخانه پارچه فاستونی بدر نصف جهان، همانطور که از نامش بر می آید، می توان حدس زد که در استان اصفهان به فعالیت مشغول می باشد.

این کارخانه تولیدی، مشغول به عرضه انواع پارچه های شبه فاستونی است که از جنس پلی استر ویسکوز بوده و قیمت بسیار ارزان تری نسبت به پارچه های فاستونی پشمی گران قیمت در بازار دارد.

جالب است بدانید که تنوع طرح و رنگ پارچه فاستونی در کارخانه بدر نصف جهان، به 50 طرح و مدل و همچنین 4 رنگ محدود می شود که این برای یک کارخانه تولید کننده پارچه فاستونی بسیار خوب است و نشان می دهد که محصولاتش از تنوع تولیدی بالایی برخوردار می باشد.

در بازار فروش، پارچه فاستونی بدر نصف جهان را می توان در طاقه های 30 متری با عرض 1 و نیم متر خریداری کنید. البته خرید آن به صورت عدلی هم ممکن است. لازم به ذکر است که هر عدل پارچه فاستونی، شامل 8 طاقه 30 متری می شود که جمع متراژ آن 240 متر می باشد. ناگفته نماند که در هر عدل، دو سری رنگ از طرح مورد نظر پارچه قرار گرفته است.

فروش پارچه فاستونی اندیکو و بدر جهان

کارخانه پارچه فاستونی اندیکو

اگر بخواهیم به یکی دیگر از کارخانه های تولید پارچه شبه فاستونی در اصفهان اشاره کنیم، از کارخانه اندیکو نام خواهیم برد.

این کارخانه تولیدی هم پارچه هایی تولید می کند که منشاء حیوانی نداشته و الیاف تشکیل دهنده آن، الیاف مصنوعی ساخت دست بشر می باشند. اما کیفیت این پارچه ها خیلی خوب بوده و در مقابل، بابت خرید آن بایستی هزینه کمتری پرداخت نمود.

تنوع رنگی پارچه های تولیدی این کارخانه، بسیار زیاد است و تمامی کالیته های رنگی را شامل می شود تا خریدار راحت تر بتواند رنگ مورد نظرش را انتخاب نماید.

این کارخانه تولیدی، پارچه شبه فاستونی را با مشخصات زیر تولید می کند:

  1. پارچه فاستونی با عرض 150 سانتی متر
  2. پارچه فاستونی با طول طاقه 30 متری

برای خرید پارچه فاستونی اندیکو، می توان هم طاقه آن را خریداری کرد و هم عدلش را. هر عدل از پارچه فاستونی اندیکو که مناسب برای خریداران عمده مانند تولیدی های پوشاک و پارچه فروشی ها می باشد، متراژ کلی 180 متری دارد. یعنی به عبارت ساده تر، هر عدل از پارچه فاستونی اندیکو، شامل 6 طاقه 30 متری از پارچه فاستونی می شود.

بالا بودن تنوع رنگی پارچه فاستونی اندیکو، این را سبب شده تا موارد استفاده متعددی داشته باشد. به خصوص:

  • کت و شلوارهای مردانه
  • مانتو و شلوارهای اداری زنانه
  • یونیفرم ادارات، شرکت ها و ارگان ها

پارچه فاستونی برا ی مانتو شلوار اداری

به خاطر ارزان قیمت بودن و کیفیت قابل قبولی که پارچه های شبه فاستونی دارند، عاقلانه تر است که در دوخت مانتو شلوار اداری مورد استفاده قرار گیرند. اغلب کارگاه های تولید کننده یونیفرم های اداری زنانه و مردانه، دغدغه زیادی برای خرید پارچه قیمت مناسب باکیفیت دارند که ما به آن ها، پارچه شبه فاستونی یا پارچه 80/20 را پیشنهاد می کنیم.

تمام ویژگی هایی که یک پارچه مناسب مانتو شلوار اداری باید دارا باشد را می توان در پارچه شبه فاستونی یافت. مثل:

  • عدم چروک شدن پارچه در طول استفاده روزانه که سبب تقویت اعتماد به نفس خانم ها می شود.
  • مقاومت بالای پارچه در برابر سایش که باعث افزایش میزان طول عمر مفید پارچه شده و مانتو شلوار فاستونی مورد نظر را مدت زمان طولانی تری می توان استفاده کرد.
  • ثابت بودن رنگ در شستشوی مکرر که باعث می شود نه مانتو شلوار مورد نظر رنگ داده و نه اینکه خود کمرنگ شود و تغییر رنگ دهد.
  • داشتن لطافت کافی و نرمی فوق العاده که ایجاد حس راحتی در فرد می کند و مناسب برای استفاده چهار فصل است.

این ویژگی ها بسیار زیاد هستند که ما در اینجا به معرفی همین ویژگی ها بسنده کردیم. اما لازم دانستیم که در این بخش، راجع به قیمت های پارچه فاستونی مناسب برای دوخت مانتو شلوار اداری زنانه صحبت نماییم.

اگر در حوزه تجارت پارچه، صادرات واردات پارچه و خرید فروش آن فعالیت داشته باشید، می دانید که پارچه هایی با منشاء طبیعی که ممکن است گیاهی، حیوانی و یا معدنی باشند، پارچه های به نسبت گران قیمتی هستند که از طرفی، نمی توان منکر کیفیت و مزایای استفاده از آن ها شد.

اما هر کسی توان خرید این پارچه ها را نداشته و در مواردی ممکن است خرید پارچه هایی با منشاء طبیعی برایش مقرون به صرفه نباشد. به همین خاطر، پارچه هایی مشابه پارچه های الیاف طبیعی به بازار عرضه شده و یکی از همین پارچه ها، پارچه شبه فاستونی است که پیرامونش چند خطی را صحبت کرده ایم.

اگر به مراکز فروش در سطح کشور مراجعه کنید و استعلام قیمت پارچه فاستونی اصل و پارچه شبه فاستونی را دریافت کنید، ناخودآگاه حالت مقایسه ای به وجود آمده و متوجه خواهید شد که تفاوت قیمت فروش هر متر از پارچه فاستونی اصلی با قیمت فروش هر متر پارچه شبه فاستونی چقدر می باشد.

برای دوخت لباس های فرم اداری ارگان های مختلف، مانتو شلوارهای اداری زنانه، کت شلوارهای اداری مردانه و …، بهترین گزینه همین پارچه های شبه فاستونی است که در این تاپیک به دو تولید کننده مطرح آن در کشور اشاره کردیم.

فروش پارچه فاستونی اندیکو و بدر جهان

پارچه فاستونی فرم مدارس

یکی دیگر از مصارفی که پارچه فاستونی دارد، استفاده از آن در دوخت فرم مدارس دخترانه و پسرانه می باشد. اما بیشتر از آن برای دوخت فرم مدارس پسرانه آن هم در مقطع راهنمایی و دبیرستان استفاده می شود. زیرا این پارچه پرستیژ خاصی داشته و فرم مدارسی که از این پارچه تهیه می شود، ابهت و زیبایی خاصی روی بدن دانش آموزان خواهند داشت.

پارچه های فاستونی که قابل استفاده در تهیه و دوخت فرم مدارس می باشد، پارچه هایی است با درصدهای 10، 20، 25 و 45 درصد پشم که چون الیاف طبیعی در بافت آن ها استفاده شده، ارزش بالایی در بازار فروش خواهند داشت.

به خاطر گران بودن، اکثراً خانواده دانش آموزان تمایل دارند از پارچه های شبه فاستونی که درصد پشم در آن ها صفر می باشد برای دوخت و تهیه فرم مدارس استفاده نمایند.

کالیته های چهارخانه، راه راه افقی، راه راه عمودی و …، از کالیته های پرمصرف پارچه فاستونی در دوخت فرم مدارس می باشند که ترکیب این کالیته ها با تناژ رنگی مختلفی برای شلوار، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

انتخاب پارچه فرم مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا باید پارچه ای انتخاب شود با ویژگی های زیر:

  1. نرمی و لطافت آن بایستی طوری باشد که سبب راحتی حال دانش آموز در مدرسه شده و قدرت یادگیری را بالا ببرد.
  2. گرماژ و وزن پارچه باید به گونه ای باشد که در چهار فصل سال قابل استفاده بوده و باعث سرما یا گرمای شدید دانش آموز نشود.
  3. قابلیت شستشوی چندین و چند باره را داشته باشد و در طول شستشو رنگ آن تغییر نکند. مانند پارچه فاستونی اندیکو و بدر نصف جهان.
  4. مقاومت پارچه باید به اندازه ای باشد که زمین خوردن و بازی کردن مکرر دانش آموزان، آسیبی به بدن وی نزند و مانند محافظی عمل کند.
فروش پارچه فاستونی اندیکو و بدر جهان

چگونگی خرید پارچه فاستونی در بازار

حال که با پارچه فاستونی و شبه فاستونی آشنا شده و بهترین تولید کنندگان آن در بازار داخلی کشور را شناختید، بد نیست کمی هم پیرامون چگونگی خرید آن اطلاعات کسب نمایید. زیرا همان اندازه ای که کیفیت و قیمت پارچه در پروسه خرید مهم است، انتخاب شیوه خرید هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

اگر بخواهیم شیوه های خرید را دسته بندی کنیم، باید بگوییم که فاکتورهای زیادی در دسته بندی شیوه های خرید تاثیر دارند. از طرفی می توان خرید پارچه فاستونی در بازار را به دو شکل حضوری و غیر حضوری ممکن کرد، از طرف دیگر هم می توان دو راه کلی خرید مستقیم و یا واسطه ای را به عنوان دسته بندی دیگر شیوه های خرید معرفی نمود.

اول به دو شیوه خرید حضوری و خرید غیر حضوری می پردازیم:

  • خرید حضوری پارچه فاستونی، از راه و روش های مختلفی ممکن می باشد. مثلاً اگر خریدار عمده پارچه فاستونی بوده و قصد خرید عدلی این پارچه را دارید، بهترین گزینه این است که به کارخانه های تولیدی مراجعه نمایید تا پارچه با قیمت دست اول در اختیار شما قرار گیرد. اما برای خریداران جزئی پارچه فاستونی، خرید از دلالان فروش سطح کشور را توصیه می کنیم. زیرا عمده فروشان فعالیتی در فروش خرد و جزئی پارچه فاستونی نخواهند داشت.
  • خرید غیر حضوری پارچه فاستونی، منظور همان خرید اینترنتی و یا تلفنی از کارخانه های فروشنده و یا نمایندگی آن ها در جای جای نقاط ایران می باشد. تنها کافی است که دسترسی به اینترنت پیدا کنید. موتور جستجوی گوگل، سایت ها و فروشگاه های مجازی متعددی را برای خرید به شما پیشنهاد کرد که در میان این تعداد از سایت و فروشگاه مجازی، آن بهتر است که زیر نظر برند تولید کننده برتر مانند پارچه فاستونی اندیکو و بدر نصف جهان فعالیت داشته باشد.

هم در میان مراکز خرید حضوری و هم در میان مراکز خرید غیر حضوری، فروشندگان دو دسته می شوند. یکی فروشندگان مستقیم و بی واسطه و دیگری فروشندگان واسطه یا دلالان.

اگر قیمت خرید پارچه برایتان حائز اهمیت است و در پی راهی برای کاهش قیمت تمام شده پارچه هستید، بهترین گزینه مراکز فروش مستقیم می باشد. مراکز فروش مستقیم عبارتند از:

  1. کارخانه های تولید کننده
  2. نمایندگی های فروش
  3. سایت های عرضه پارچه زیر نظر تولیدی یا نمایندگی

اگر به کارخانه تولید کننده برای خرید مستقیم و بی واسطه پارچه فاستونی مراجعه نمایید، موفق به خرید پارچه با قیمت دست اول خواهید شد. نمایندگی های فروش و سایت های عرضه پارچه زیر نظر تولیدی و نمایندگی هم با همین قیمت، پارچه را در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهند داد.

بد نیست برای اینکه متوجه مزایا و معایب روش های خرید شوید، برای یکبار هم که شده، هر یک از این روش های خرید را گزینش کنید. اما اگر برای انتخاب شیوه خرید در پی دریافت راهنمایی از طرف افراد با تجربه هستید، به توصیه ما گوش دهید. پیشنهاد ما برای تجربه خرید آسان، کم هزینه، بی دردسر، سریع و …، خرید اینترنتی پارچه فاستونی می باشد. شاید فکر کنید که این روش خرید، روش خرید مطمئنی نیست. اما باید گفت که سخت در اشتباه بوده و لازم است بدانید که نظارت این روزها بر روی سایت های فروشنده، خیلی خیلی بیشتر از گذشته است.

پارچه انواع پارچه فرم مدارس اصفهان هم آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان