اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه مدارسی :قیمت کارخانه 1403

فروش انواع پارچه مدارسی

قیمت پارچه ترگال فرم مدارس : میانگین بر حسب متر

  • ترگال فدک 80000 تومان
  • ترگال تک 75000 تومان
  • ترگال کاماش 77000 تومان
  • بافتین 76000 تومان
  • گلد بافت 75000 تومان

هم زمان با نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، بازار خرید و فروش انواع پارچه مدارسی داغ تر از همیشه می گردد.

در واقع بسیاری از خیاطان و تولید کنندگان البسه مدارسی که قرارداد مستقیم با مدارس دخترانه و پسرانه داشته، در شش ماه نخست سال به دنبال خرید نیاز پارچه ای خود بوده تا بتوانند هر چه سریعتر و با اقتصادی ترین شیوه ممکن، انواع لباس و روپوش مدارسی را تولید و به دست والدین برسانند.

یکی از دغدغه هایی که هر تولیدی و دوزنده لباس مدارسی داشته، انتخاب یک پارچه مناسب و درجه یک است.

چرا که می دانید لباس مدارسی در میان خانواده های ایرانی، به صورت سیستم بشور و بپوش مورد استفاده قرار می گیرد، پس جنس پارچه ای که انتخاب می گردد بایستی از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد، یعنی از مقاومت بالایی در برابر شست و شو و تغییر رنگ بهره مند بوده و مقاومت سایشی و کششی بالا و بسیاری دیگر از ویژگی ها را شامل گردد.

تفاوت پارچه تترون و ترگال

پارچه ترگال با نخ تابیده 30 دولا گرماژ 240 تلید می شود ولی تترون با نخ معمولی و وزن 190 گرم از عرض 90 الی 300 سانتیمتر در بازار مجود است.

آیا می دانید که انواع بهترین پارچه های مدارسی موجود در بازار فروش پارچه کدام اند؟ چگونه می تواند ضمن شناخت برترین کیفیت یک پارچه مدارسی، خریدی مطمئن از قیمت عمده پارچه مدارسی را تجربه کرد؟

نساجی کاماش به عنوان یکی از برترین نساجی های تولیدی انواع پارچه مدارسی، پیشنهادات ویژه ای را برای تمامی واحدها و کارگاه های تولید کننده لباس مدارسی از قبیل، مانتو، شلوار، مقنعه مناسب مدارس دخترانه و انواع روپوش، پیراهن و شلوار مناسب مدارس پسرانه دارد.

پارچه طرح کجراه : فرم مدارس -لباس کار

پارچه طرح کجراه بافتی مورب و کجراه دارد که سبب مقاومت پارچه در برابر مواد شوینده ،پارگی در فرم مدارس دارد.

در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع بهترین پارچه های مدارسی موجود در بازار معرفی کرده و در آخر راهکار خریدی مطمئن را از این پارچه ها، بیان کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

فروش انواع پارچه مدارسی

پارچه فرم مدارس مشهد

در خطوط فوق بیان شد که مرغوب بودن پارچه مدارسی، مستقیما در کیفیت لباس مدرسه ای تولید شده در مشهد، نقش داشته، پس آگاهی از جنس و کیفیت پارچه خریداری شده، قبل از خرید مهم است.

در این خصوص تولیدی ها و خیاطان لباس مدارسی مشهد، از پارچه های مختلفی جهت دوخت این لباس ها استفاده می کنند که هر یک می تواند با توجه به نوع منطقه و حتی شرایط آب و هوایی یک شهر یا روستا نیز، مورد استفاده قرار بگیرد.

تولید کنندگان بزرگ صنعت نساجی کشور در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، کاشان، بروجرد و ….، توانسته اند با مجهز نمودن خط تولید خود به ماشین آلات مجهز و نیروی کار کار آمد و خبره، انواع بهترین پارچه های مناسب در دوخت لباس مدارسی را روانه بازارهای فروش نمایند.

از جمله مصرفی ترین پارچه های مدارسی که در بازار کشور مورد معامله قرار می گیرند و در تناژ بالا خریداری می گردند، می توان به این پارچه ها اشاره داشت:

قیمت عمده پارچه فرم مدارس : بهار 1403

  • پارچه تترون درنا 75000
  • پارچه ترگال بافتین 77000
  • پارچه کجراه فدک 92000
  • پارچه پیراهنی بوریا 77000
  • پارچه لی 210000
  • کتان 195000
  • ترگال خالدار 120000
  • مازراتی 95000
  • فاستونی از 135000
  • پارچه تنسل 120000
  • پارچه پرشیا کاماش 48000
  • پارچه مقنعه ای کمند 45000
  • پارچه آستر جیب مادر 25000
  • پارچه مکانیک 47000

پارچه ترگال طوسی :فرم مدارس- اداری

هر یک از پارچه های فوق دارای مشخصات و خصوصیات منحصربفردی بوده که تولیدی های لباس مدارسی مشهد با کمی تحقیق پیرامون این پارچه ها و البته با توجه به سلیقه خود، می توانند آنها را انتخاب کنند.

در این میان بنظر می رسد که پارچه های تترون، ترگال و پارچه پیراهنی نساجی بوریا، به ترتیب از نرخ فروش بالایی در بازار خرید و فروش عمده پارچه فرم مدارس مشهد قرار داشته اند.

اما با توجه به اینکه ممکن است عرضه کنندگان ناشناخته ای در بازار پارچه، نوع بی کیفیت این پارچه ها را به مشتریان ارائه کند، شناخت قبلی هنگام خرید، از اهمیت جدی برخوردار می باشد.

درست است که شما به عنوان تولید کننده البسه مدارسی، ممکن است اطلاعات چندانی در خصوص مرغوبیت و شناخت کیفیت پارچه های مدارسی ندارید، اما مشاوره از کارشناسان معتبر و خرید از مراکز رسمی فروش، می تواند کمک شایانی به شما کرده باشد.

در ادامه با هر یک از پارچه های مدارسی فوق آشنا می شویم و در پایان با بهترین راه خرید پارچه مدارسی آن هم به صورت عمده و در تناژ بالا آشنا خواهیم شد.

فروش انواع پارچه مدارسی

پارچه تترون مدارسی :عرض 90 و 150 در مشهد

به جرئت می توان ادعا کرد که یکی از پرفروش ترین و مصرفی ترین پارچه ها در صنعت نساجی کشور که جهت دوخت انواع لباس و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه تترون است.

پارچه تترون پارچه ای تولید شده از الیاف پلی استر ویسکوز است که پس از تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی، به سالن های رنگرزی رفته و جالب است بدانید که با 150 طیف رنگی، مورد طاقه پیچی و عرضه به بازار قرار می گیرد.

یکی از فاکتورهایی که سبب شده تا پارچه های تترون از میزان مخاطب بیشتری برخوردار باشند، همین تنوع در طیف رنگی و کالیته رنگی نساجی های تترون است.

پارچه ترگال لباس :مدارس -بیمارستانی -لباس کار

شایان ذکر است که برای شما تولیدی های البسه و پوشاک مهم است که با مشخصات فنی پارچه های تترون از قبیل گرماژ و عرض و متراژ هر طاقه این پارچه آشنا شوید و مصارف هر یک را هم بدانید تا انتخابی درست داشته باشید.

پارچه های تترون در پنج عرض 90، 150 و 180 سانتی متری، 2 و 3 متری تولید می گردند و دارای گرماژی معادل 100 الی 380 گرم دارند.

البته ناگفته نماند که عمدتا جهت تولید انواع لباس و پوشاک، پارچه های تترون با گرماژ 150 الی 190گرم، بیشترین نرخ فروش و مصرف را داشته اند.

متراژ طاقه های پارچه تترون هم در تمامی عرض ها، 40 متر می باشد.

از جمله مهم ترین دلایلی که سبب شده تا پارچه های تترون تا به این مقدار محبوب و پرفروش باشند، می توان به خصوصیات منحصربفرد این پارچه اشاره کرد.

سه مشخصه ی اصلی پارچه های تترون، لطافت، ظرافت و سادگی بوده که توانسته این پارچه را در میان تولید کنندگان و خیاطان، محبوب نشان داده باشد.

از جمله دیگر ویژگی های یک پارچه تترون درجه یک، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تراکم بافت استاندارد
  • نرمی زیر دست
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی
  • خنک بودن
  • قیمت بسیار مناسب

تمامی این ویژگی ها و خصوصیات سبب شده تا امروزه یکی از موارد مهم مصرفی پارچه های تترون، در دوخت البسه مدارسی باشد.

در حال حاضر پارچه تترون با عرض 90 که به پارچه تترون مقنعه ای نیز شهرت داشته، در تنوع رنگی گوناگون می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت دوخت مقنعه مدارس دخترانه باشد.

همچنین تترون با عرض 90 یا 150 سانتی متر هم می تواند در تولید انواع مانتو و شلوار مدارس دخترانه و انواع پیراهن، روپوش و شلوار مدارس پسرانه نیز مورد استفاده قرار گرفته باشد.

لباس مدارسی تولید شده با پارچه تترون مرغوب و درجه یک، کاملا خنک و ضد حساسیت است و می تواند برای تولیدی ها، قیمت تمام شده کاملا اقتصادی با توجه به کیفیت بالای محصول تولید شده داشته باشد.

از آنجایی که در بازارهای خرید و فروش پارچه تترون، شاهد ارائه انواع پارچه تترون ژاپنی و خارجی هستیم که گاها با قیمت های گرانتر عرضه می گردند، خرید پارچه تترون تولید ایران، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

چرا که پارچه تترون ایرانی، با بهترین کیفیت و شاید حتی کیفیتی بهتر از پارچه های تترون خارجی تولید شده و حتی با قیمت کاملا مناسب و ارزان تری به دست مصرف کنندگان و تولیدی های لباس و پوشاک می رسد.

جهت حمایت از تولیدات داخلی هم که شده، خرید پارچه تترون ایرانی نسبت به خرید پارچه تترون خارجی، ارجحیت داشته و تولیدی های لباس مدارس هم به این موضوع واقف هستند.

پارچه ترگال ساده و کجراه : لباس مدرسه مشهد

یکی دیگر از مصرفی ترین پارچه ها در دوخت انواع لباس مدارسی و حتی انواع لباس کار، پارچه های ترگال هستند.

پارچه ترگال در دو نوع پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه تولید شده و جزو پارچه های تخت بافت به شمار می آید.

این پارچه همانند پارچه تترون، دارای الیاف پلی استر ویسکوز بوده، اما با گرماژی متفاوت تر نسبت به پارچه تترون به بازار عرضه می گردد و در واقع ضخامت بیشتری دارد.

پارچه ترگال ساده دارای عرض 150 سانتی متر و گرماژ 240 گرم است و پارچه کجراه دارای گرماژ 280 گرمی می باشد و تنها تفاوت این دو پارچه، در وزن آنها بوده است.

از جمله مهم ترین خصوصیات پارچه ترگال که سبب شده این پارچه مناسب دوخت لباس مدارسی باشد؛ می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • دارا بودن آهار مناسب و مقاوم در برابر پارگی
  • مقاومت سایشی و کششی بالا
  • ثبات در رنگ
  • ضخامت مناسب
  • تنوع رنگی خوب
  • قیمت بسیار مناسب

پارچه ترگال با دارا بودن مشخصات فوق، می تواند در دوخت انواع شلوار و روپوش مدارس، استفاده کاملا بجا و مناسبی داشته باشد، به خصوص برای مناطق سردسیر کشور که اغلب روزهای سال تحصیلی، هوا سرد و خنک است.

در این میان پارچه کجراه با ضخامت بیشتر از دوام بالاتری هم برخوردار بوده و نه تنها گزینه مناسبی برای دوخت لباس مدارسی است، بلکه می تواند بیشترین کاربرد را در تولید انواع لباس کار در حوزه های مختلف داشته باشد.

بافت پارچه کجراه همانطور که از نامش پیداست، کج بوده و با طاقه های 40 متری عرضه می گردد. این پارچه دارای الیاف فلامنت ویسکوز است و در تنوع رنگی خوبی روانه بازارهای فروش پارچه می گردد.

بدون شک امروزه اصفهان را می توان رکورد دار تولید انواع پارچه ترگال مدارسی در ایران مرفی کرد که نساجی هایی مانند فدک، تک و مهنام، از جمله برترین تولید کنندگان ترگال مدارسی در اصفهان به شمار می آیند.

قیمت پارچه ترگال مدارسی هم به عوامل مهمی چون عرض، گرماژ، کیفیت و رنگبندی پارچه بستگی داشته است، اما اگر شما بتوانید این پارچه را مستقیما از درب کارخانه خریداری کنید، قطعا خریدی اقتصادی تر از آن شما خواهد بود.

فروش انواع پارچه مدارسی

پارچه پیراهنی نساجی بوریا : البسه مدارس

یکی دیگر از پارچه های مصرفی در دوخت انواع البسه مدارس که عمدتا در تولید انواع پیراهن های مدارس پسرانه مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه پیراهنی نساجی بوریاست.

حتما می دانید که یک پارچه پیراهنی که مورد استفاده لباس و پیراهن مدرسه قرار می گیرد باید دارای مشخصات و ویژگی های ذیل بوده تا مورد استفاده تولیدی ها قرار بگیرد:

زیر دست نرم و لطیف

ثبات رنگ و کیفیت هنگام شست و شو

دوام بالا در برابر کشش و ساییدگی

رنگبندی متنوع

طرح های جذاب

حال شاید از خودتان بپرسید که آیا پارچه پیراهنی نساجی بوریا توانسته این ویژگی ها را دارا باشد؟

باید گفت که پارچه بوریا متشکل از الیاف پلی استر ویسکوز بوده که هنگام تکمیل شدن و کلندر شدن پارچه، زیر دستی فوق العاده نرم و لطیف بدست آورده است.

پارچه پیراهنی بوریا دارای طرح ها و رنگبندی های متنوع و کاملا جذاب بوده و امروزه به اولین انتخاب تولیدی ها جهت دوخت انواع پیراهن مدارسی پسرلنه تبدیل شده است.

این پارچه با عرض 150 سانتی متر، وزن 190 گرمی، متراژ طاقه 40 متری و عدل 400 متری، به دو صورت عدلی و طاقه ای آماده ارائه به بازارهای فروش می باشد.

اسم پارچه مانتو مدرسه چیست ؟

اسم پارچه مانتو مدرسه پارچه ترگال است.

تولیدی پارچه لباس فرم مدارس

  • کاماش
  • تک
  • بافتین
  • فدک
  • آیدین
  • زرین پود

پارچه تنسل : مانتو دانشجویی

شاید شما هم اسم پارچه تنسل را شنیده اما چندان با این پارچه آشنایی ندارید!

شایان ذکر است که پارچه تنسل نوعی پارچه تولید شده از الیاف سلولوزی می باشد که الیافی بسیار مشابه پنبه داشته و حس نرمی و درخشندگی فوق العاده در این پارچه به خوبی قابل رویت است.

از جمله مهم ترین مزایای پارچه های تنسل می توان به این موارد اشاره داشت:

پارچه تنسل از تنفس بیشتری برخوردار بوده و جاذب است: تنسل از پارچه هایی با تنفس بالا و جاذب بوده که البسه های تولیدی از این پارچه کاملا احساس خنکی و خشکی دارند.

پارچه های تنسل کمتر آب می روند.

چروکی کم از دیگر ویژگی های پارچه تنسل است.

از ثبات رنگی فوق العاده ای برخوردار هستند.

این ویژگی های پارچه تنسل، تولید کنندگان البسه مدارسی و پارچه فروشی فرم مدارس شیراز و دانشجویی را بر آن داشته تا آنها هم از این پارچه نرم و بسیار شیک در تولیدات خود استفاده کنند.

پارچه تنسل یا همان پارچه ویسکوز کش، پارچه ای چهار فصل است که امروزه در تولید انواع مانتوهای اسپرت و کشی و مانتو شلوار شیک مدارسی، دانشجویی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ های جدید و فوق العاده پارچه تنسل، مورد پسند خانم های جوان قرار داشته است.

پارچه تنسل دارای عرض 150 سانتی متر بوده و در طیف رنگی مشکی، سرمه ای، طوسی، زرشکی و بادمجانی در بازار، طرفداران بیشتری دارد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تمامی لباس های تولید شده از پارچه های تنسل، بسیار مطبوع هستند و بر روی بدن افراد به خوبی نشسته و شیک می باشند.

امروزه شاهد تولید انواع پارچه های تنسل طرح لی هم هستیم که در تولید انواع لباس های زنانه و لباس های تابستانی از کاربرد فوق العاده ای برخوردار هستند.

پارچه ترگال خالدار : مناسب لباس مهدک کودک

پارچه فرم مدارس شیراز از ترگال خالدار از دسته پارچه های ترگال ضخیم و باکیفیتی است که امروزه خصوصا در دوخت انواع البسه مدارس ابتدایی و البسه مهدهای کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه دارای عرض 150 سانتی متر و گرماژ 240، 260 و 280 گرمی بوده و تمامی خصوصیات یک پارچه ترگال درجه یک و مرغوب را دارد.

پارچه های ترگال را به طور کلی، از مصرفی ترین پارچه ها در دوخت البسه مدارس می شناسند، چرا که از تراکم بافت و ضخامت خیلی خوبی برخوردار بوده و ثبات رنگی، سایشی و کششی بسیار مناسبی را هم دارا هستند.

پارچه لی مخصوص البسه مدارس

شاید با خودتان بپرسید مگر پارچه های لی هم در تولید البسه مدارس مورد استفاده قرار می گیرند؟

باید پاسخ داد که بله پارچه های لی در گرماژهای مختلف با عرض 150 سانتی متر و طاقه های 100 متری نیز در تولید البسه مدارسی مورد استفاده تولیدی ها واقع می گردند.

این پارچه ها هم از دوام و ثبات رنگی خوبی برخوردار بوده و هم اکنون نساجی کاماش، بهترین قیمت و کیفیت از این پارچه را به دست خریداران عمده و تولید کنندگان لباس های مدارسی می رساند.

باید گفت که پارچه لی مصرفی در دوخت لباس مدارس، 100 درصد پنبه بوده که با گرماژ 300 گرم به فروش می رسد.

امروزه فروش پارچه لی ویژه لباس مدارس، از میزان تقاضای بالای برخوردار بوده، چرا که این پارچه هم کیفیت مناسبی داشته و هم قیمت مناسبی را در مراکز فروش معتبر و بدون واسطه، دارا می باشد.

پارچه پرشیا مدارسی : مکانیک اصلی

پارچه پرشیا مکانیک که با نام پارچه مکانیک یا پارچه پرشیا در بازار خرید و فروش پارچه مطرح است، به سبب دارا بودن خصوصیات و ویژگی های منحصربفردش، می تواند یکی دیگر از گزینه های مناسب برای دوخت لباس مدارسی باشد.

پارچه پرشیا نوعی پارچه تخت بافت تولید شده از الیاف فلامنت پلی استر ویسکوز بوده که دارای عرض 150 سانتی متر می باشد.

اگر پارچه مکانیک به خوبی تهیه و تکمیل گردد، می تواند زیر دستی لخت و لطیفی را هم دارا باشد.

یکی از مشخصه های اصلی پارچه پرشیا مکانیک، عدم چروک پذیری آن یا چروک پذیری کم آن است که همین امر سبب محبوبیت این پارچه نزد تولیدی های مانتو، شلوار و تولیدی های فرم مدارس گردیده است.

موضوع دیگر اینکه هارمونی رنگ در پارچه های پرشیا، به سبب بافت نخ آن، فوق العاده بوده و این پارچه را تبدیل به یکی از زیباترین و مصرفی ترین پارچه های فرم مدارس نموده است.

پارچه پرشیا مکانیک مخصوص دوخت فرم مدارس، با مشخصات فنی ذیل به فروش می رسد:

  • عرض 150 سانتی متر
  • وزن 230 گرم
  • دارای رنگبندی
  • متراژ طاقه 40 متر
  • متراژ عدل 320 متر
  • فروش به صورت طاقه ای و عدلی

مناسب مانتو مدارسی، جلیقه روپوش مدارس

پارچه آستری جیبی مانتو مدارس

از آنجا که نساجی کاماش، مرکزی معتبر و کامل در حوزه ارائه انواع پارچه های فرم مدارسی است، بهترین قیمت و کیفیت از پارچه های آستری جیبی مخصوص مانتو مدارس را هم عرضه می کند.

خریداران پارچه آستری جیبی که عمدتا تولید کنندگان و یا خیاطان لباس مدارسی هستند، می توانند خریدی مطمئن از قیمت را از طریق مجموعه کاماش تجربه کرده باشند.

پارچه آستری عرضه شده فوق العاده بادوام بوده، ثبات در رنگ داشته، قابل شست و شو و هماهنگ با رنگ پارچه رویه نیز می باشد و ضد عرق هم هست.

چگونه بهترین پارچه مدارسی را با قیمت ارزان بخریم؟

از دغدغه های اصلی تمامی تولید کنندگان البسه مدارس این است که چگونه می توانند بهترین قیمت و کیفیت پارچه های مدارسی را سفارش خرید در حجم های بالاتر داده باشند.

شاید بوده اند تولیدی های تازه تأسیسی که با عدم شناخت نسبت به پارچه های مدارسی و انتخاب اشتباه پارچه، خیسارات سنگین مالی را هم تجربه کرده اند.

شما خریداران پارچه مدارسی به طور کلی دو راهکار برای خرید نیاز پارچه ای خود دارید:

راه اول که به ذهن خریداران پارچه مدارسی می رسد، مراجعه به بازارهای فروش عمده پارچه آن هم به صورت حضوری و با صرف زمان و هزینه است. این راه را هنوز هم درصدی از تولیدی ها ترجیح می دهند و با مراجعه حضوری به بازار، نیاز پارچه ای مجموعه خود را خریداری می کنند.

راه دوم به عنوان هوشمندانه ترین و اقتصادی ترین راهکار خرید پارچه مدارسی در بازارهای امروزی به شمار می آید و آن هم خرید اینترنتی است.

گفتنی است که شما با انتخاب راه اول، مجبورید ساعت ها زمان برای گشتن در بازار پارچه را کنار گذاشته و پس از دست و پنجه نرم کردن با واسطه ها و دلالان بازار پارچه، خرید خود را به انجام برسانید.

اما آیا می دانید که خرید اینترنتی انواع پارچه های مدارسی، چه مزایایی داشته است؟ آیا از هر مرکز خرید آنلاین پارچه می توان خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه های مدارسی داشت؟

مزایای خرید اینترنتی پارچه مدارسی چیست؟

این روزها که به واسطه ویروس منحوس کرونا، تمامی کسب و کارها به سمت آنلاین شدن سیر می کنند، اما بازار خرید و فروش آنلاین پارچه، مدت هاست که توانسته جایگاه خوبی را نزد خریداران و مخاطبین این حوزه داشته باشد.

خرید اینترنتی پارچه های مدارسی آن هم مستقیما از درب کارخانجات بزرگ و معتبر تولیدی، دیگر دغدغه ای از بابت کیفیت و قیمت این پارچه ها را برای تولیدی های مصرفی از این پارچه، باقی نمی گذارد.

قبل از آنکه از مزایای خرید آنلاین پارچه مدارسی مواردی را ذکر کنیم، باید بدانید که یک مرکز فروش مستقیم و آنلاین پارچه چه ویژگی هایی را باید دارا باشد تا شما خریدی مطمئن را از این مجموعه خریداری کرده باشید.

یک مرکز خرید مستقیم پارچه بایستی:

با بزرگترین و معتبرترین کارخانجات تولید کننده پارچه مدارسی از قبیل پارچه های تترون، ترگال، لی، پیراهنی، بوریا و … ارتباط مستقیم داشته باشد.

تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه را حذف کرده باشد.

نمونه های عدلی واقعی پارچه را به دست مشتریان برساند.

کالیته رنگی پارچه را رایگان برای مشتریان خود ارسال نماید.

با ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید، خریدی آگاهانه را برای مشتریانش رقم زده باشد.

خوشبختانه نساجی کاماش با داشتن سابقه ای چندین ساله در بازار خرید و فروش پارچه و دارا بودن تمامی ویژگی های فوق، یک مرکز قابل اطمینان و معتبر برای خرید عمده پارچه مدارسی به شمار می آید.

تلاش این مجموعه، ارائه دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از انواع پارچه های مدارسی است تا بدین صورت تولیدی های لباس مدارسی، تولیدات با قیمت تمام شده اقتصادی تر و کیفیت بالاتری را تجربه نموده باشند.

فروش انواع پارچه مدارسی نساجی کاماش با قیمت دست اول

اگر شما هم خودتان تولید کننده لباس و روپوش مدارس دخترانه و پسرانه هستید و دغدغه این را داشته که چگونه می توانید یک پارچه خوب و ارزان قیمت را خریداری کنید، با نساجی کاماش، دیگر دغدغه ای نخواهید داشت.

فروش انواع پارچه مدارسی تترون، پارچه مدارسی ترگال و کجراه، پارچه پیراهنی مدارسی نساجی بوریا، پارچه پرشیا مکانیک و …، این مجموعه توانسته بهترین ها را با قیمت دست اول کارخانه به تمامی مشتریان خود ارائه داده باشد.

در میان تمامی پارچه های عرضه شده به عنوان پارچه مدارسی، پارچه ترگال و کجراه به سبب مشخصات منحصربفردی چون ضخامت خوب، تراکم بالا و مقاومت سایشی و کششی، جزو پرفروش ترین ها قرار داشته اند.

این پارچه ها به دو صورت طاقه ای و عدلی به مشتریان عرضه می گردند.

خریداران با سفارش پارچه های مدارسی در تناژ و متراژ بالا، این امکان را برای خود فراهم می آورند که خریدی کاملا اقتصادی تر را تجربه کنند و از طرفی هنگام برش پارچه، هیچ وقت متراژی را کم نمی آورند که خود می تواند کاهش هزینه ها را دربر داشته باشد.

در حال حاضر در نساجی کاماش، انواع پارچه های مدارسی با طیف رنگی کاملا متنوعی در عرض و گرماژ مختلف عرضه می گردند و هر چه به روزهای پایانی فروش نزدیک و نزدیک تر می شویم، نرخ قیمت پارچه مدارسی، بیشتر هم می گردد.

این موضوع سبب شده تا بسیاری از تولیدی های البسه مدارسی، در همان روزهای نخت 6 ماهه اول سال، سفارشات خود را ثبت می کنند تا با قیمت کمتری پارچه های مدارسی را خریداری کرده باشند.

اگر شما هم قصد خرید عمده بهترین پارچه مدارسی قیمت کارخانه موجود در بازار، آن هم با قیمت دست اول کارخانه را دارید، می توانید برای یکبار هم که شده روی نساجی کاماش حساب ویژه ای باز کرده و همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

اگر در انتخاب نوع و جنس پارچه مدارسی تردید دارید، مشاورین کاماش می توانند کمک شایانی به شما کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پارچه فرم مدارس شیراز : فاستونی کوماش

همانطور که متوجه شدید در شش ماهه نخست سال، بازار خرید و فروش انواع پارچه مدارسی داغ و پرمخاطب تر می گردد و تولیدی های لباس مدارسی، اصلی ترین خریداران این بازار به شمار می آیند.

بی شک با توجه به حضور تولید کنندگان گوناگونی که در صنعت نساجی کشور فعالیت داشته و با وجود پارچه های تولیدی مختلف، ممکن است انتخاب یک پارچه ای خوب و مرغوب برای تولیدی های البسه مدارس، از سختی خاص خودش برخوردار باشد.

به عنوان مثال تولیدی های لباس مدارس دوست دارند که با اقتصادی ترین شیوه ممکن و با قیمت تمام شده تولیدی ارزان تر، لباس مدارسی را تولید و به دست مدارس و خانواده ها یا حتی فروشگاه های لباس مدارسی، برسانند.

از طرفی پارچه ای که برای دوخت لباس مدارس مورد استفاده قرار می گیرد بایستی دارای یک سری فاکتورهایی باشد تا بتواند محصول تولیدی را، مرغوبتر و با بازار فروش خوبی روانه بازار کند.

چرا که می دانید مرغوبیت پارچه مصرفی در دوخت لباس هایی مدرسه ای، رابطه مستقیمی با دوام و کیفیت این لباس ها داشته و در این میان تولید کنندگان لباس نمی توانند کیفیت را فدای قیمت ارزان ارائه شده توسط برخی از عرضه کنندگان ناشناخته پارچه مدارسی، کرده باشند.

موضوع مهم دیگر این است که متأسفانه هنگامی که بازار فروش یک پارچه داغ و پرمخاطب تر می گردد، شاهد به وجود آمدن دست واسطه ها و دلالان بازار پارچه می شویم که گاها در کیفیت و قیمت پارچه مدارسی عرضه شده؛ نقش فزاینده ای دارند.

این دلالان که تنها به فکر جیب خود بوده، پارچه هایی نامرغوب و درجه دو را حتی با قیمت های گزاف تر به خریدارانی که اطلاعات کافی از پارچه مصرفی خود نداشته، عرضه می نمایند.

به همین سبب است که انتخاب پارچه مدارسی مناسب، اهمیت پیدا می کند و تولیدی های خصوصا تازه تأسیس که ممکن است اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه های مدارسی نداشته، با خرید اشتباه؛ متحمل خسارات سنگین مالی نیز می شوند.

از طرفی ذکر این نکته حائز اهمیت است که لباس های مدارسی در خانواده های ایرانی، بصورت بشور و بپوش مورد استفاده قرار گرفته، پس پارچه ای که در این خصوص انتخاب می گردد، بایستی از خصوصیات منحصربفردی هم برخوردار باشد.

در ادامه کمی بیشتر با انواع پارچه های مصرفی در تولید و دوخت انواع البسه مدارسی آشنا خواهیم شد.

پارچه فرم مدارس مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان