اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه اسپان باند ماسک پزشکی

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

قیمت پارچه اسپان باند ماسک پزشکی عرض 160 سانتیمتر

  • 25 گرم متری 4000 متری
  • 40 گرم متری 6000 تومان

پارچه ماسک سه بعدی سه لایه با قیمت مقرون به صرفه در این مجموعه عرضه و به فروش می رسد. برای سفارش خرید بهترین پارچه اسپان باند ماسک، هم اکنون از طریق سایت فروش مستقیم پارچه اقدام کنید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه اسپان باند :ماسک سه بعدی

همانطور که می دانید این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا، ماسک به بخشی از پوشش همه ما تبدیل شده است و در هر مکانی ملزم به استفاده از آن هستیم.

انتخاب یک ماسک مناسب با کارایی فوق العاده، بسیار هائز اهمیت است و هنگام خرید باید یک سری نکات را مورد توجه قرار داد.

امروزه همه ما در برخوردهای اجتماعی ماسک به چهره خود داریم و همین امر سبب شده تا ماسک‌ های تنفسی در طرح‌ ها و رنگ ‌های متنوعی تولید و روانه بازار شوند.

حتما تا به حال نام ماسک سه بعدی را در داروخانه ها و فروشگاه های کالای پزشکی شنیده اید، آیا می دانید پارچه ماسک سه بعدی سه لایه چه تفاوتی با ماسک های معمولی دارد و از چه جنسی است؟ پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ماسک سه بعدی یکی از جدیدترین و پرفروش ترین ماسک های موجود در بازار است که با نام های ماسک سه تکه، ماسک ماهی و یا ماسک فیش هم شناخته می شود.

این ماسک بیشتر به دلیل ظاهر زیبایش معروف شده اما واقعیت این است که تمامی ویژگی های لازم برای جلوگیری از سرایت ویروس ها را دارد، به همین علت از فروش بالایی برخوردار است.

در حقیقت باید گفت که ماسک سه بعدی سه لایه وظیفه محافظت از دستگاه تنفسی را در برابر ریزترین ذرات موجود در هوا، به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

قبل از همه گیر شدن ویروس کرونا، ماسک سه بعدی عمدتاً برای مصارف پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه به عنوان ایمن ترین ماسک شناخته می شود که دارای مزایای زیر است:

  • محافظت کامل از بینی و دهان
  • دارای سه لایه (دو لایه اسپان باند و یک لایه ملت بلون)
  • کاهش بخار عینک
  • فاصله مناسب ماسک از صورت
  • قابلیت تنظیم دقیق ماسک روی بینی
  • ضد حساسیت

خرید پارچه ماسک سه بعدی سه لایه

حال که با ویژگی های بی نظیر ماسک سه بعدی آشنا شدید، باید گفت که این ماسک طرفداران زیادی پیدا کرده است از افراد عادی گرفته تا کادر درمان و غیره.

بسیاری از تولیدی های عمده ماسک در صدد خرید مناسب ترین پارچه ماسک سه بعدی سه لایه هستند تا بتوانند برای تأمین نیاز بازار، این ماسک را در تناژ بالا تولید نمایند.

پارچه به کار رفته در تولید ماسک سه بعدی، پارچه اسپان باند 40، 38، 35 و 25 گرم می باشد.

پارچه های اسپان باند جزو منسوجات بدون بافت محسوب می شوند و با اسم های پارچه سوزنی، یکبار مصرف، نبافته و بی بافت در بازار معروف هستند.

این پارچه یکبار مصرف برخلاف سایر پارچه ها که تار و پودی از الیاف طبیعی یا مصنوعی دارند، از جنس پلی پروپلین می باشد و در تولید آن از الیاف پرس استفاده شده است.

شایان ذکر است که طاقه های پارچه اسپان باند به دو روش CNC (برش لیزری) یا روش فشار و گیوتین برش داده می شوند.

در روش CNC یا لیزری طاقه ها تمیزتر و با دقت بالاتر بریده می شوند. توجه کنید بعد از برش حتما طاقه های اسپان باند با رعایت اصول و نکات استاندارد بسته بندی شوند که سالم و تمیز به دست شما برسد.

هزینه برش طاقه ها بین 50 هزار تا 100 هزار تومان برای هر طاقه است که البته هزینه حمل جدا می باشد.

رنگ های محبوب و پرکاربرد برای تولید ماسک سه بعدی رنگ های سفید، مشکی، صورتی، طوسی، نقره ای، آبی نفتی، فیلی، لیمویی و آبی کمرنگ هستند.

ناگفته نماند که در تولید ماسک سه لایه، باید یک لایه ملت بلون به عنوان فیلتر بین دو لایه اسپان باند قرار بگیرد که برای این منظور نیاز به ملت بلون با عرض 25 الی 30 سانتی متر می باشد.

نکته ای که در خصوص پارچه ماسک سه بعدی سه لایه وجود دارد این است که غیر قابل شست و شو می باشد، یعنی بعد از شست و شو و به محض مرطوب شدن، کارایی خود را از دست خواهد داد.

قیمت پارچه مناسب ماسک سه بعدی به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که متوجه شدید مناسب ترین پارچه ماسک سه بعدی سه لایه اسپان باند می باشد که تولیدی ها از آن استفاده می کنند.

طاقه های پارچه اسپان باند 160 سانتی متری است و معمولاً در عرض های 22 الی 26 سانتی متر برش داده می شود که این موضوع به سفارش مشتری و یا نوع دستگاه برش پارچه بستگی دارد.

طول طاقه های اسپان باند 40 گرمی 500 متر و طول طاقه های اسپان 38، 35 و 25 گرمی 1000 متر است.

قیمت طاقه های پارچه ماسک سه بعدی در بازار به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. نوع پارچه
  2. گرماژ یا وزن پارچه
  3. نوع برش طاقه ها
  4. نحوه فروش پارچه

فروش پارچه ماسک نبافته پزشکی

می دانید که خرید مستقیم و بی واسطه پارچه، سبب کاهش قیمت تمام شده آن بصورت عمده می شود و در سودآوری هرچه بیشتر در کسب و کار تولیدی ها تأثیرگذار است.

این مجموعه یکی از باسابقه ترین مراکزی است که در زمینه عرضه و فروش آنلاین پارچه ماسک سه بعدی سه لایه در حال فعالیت می باشد.

بهترین پارچه اسپان باند تولید کارخانجات معتبر، از طریق این مرکز بصورت مستقیم به فروش می رسد.

برای شما تولیدی های ماسک سه بعدی سه لایه، خرید عمده از این مجموعه به صرفه ترین و آسان ترین راهکار می باشد.

پس همین حالا برای سفارش مرغوب ترین پارچه مخصوص دوخت ماسک با قیمت منصفانه، از طریق وب سایت اقدام کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان