پارچه کتان سی درصد پنبه | بهترین پارچه لباس کاری

پارچه کتان سی درصد پنبه

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • پیشینه پارچه کتان
  • بررسی ویژگی ها و کاربردهای پارچه کتان
  • پارچه کتان سی درصد پنبه کجاها کاربرد دارد؟
  • راهنمای خرید بهترین پارچه کتان 30 درصد پنبه
  • مناسب ترین قیمت عمده پارچه کتان لباس کاری

پارچه کتان سی درصد پنبه با کیفیت اعلا و قیمت استثنایی در این مرکز عمده فروشی آنلاین عرضه می شود. خرید بهترین پارچه کتان لباس کاری را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه، همین حالا با ما تجربه کنید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

قبل از این که بخواهید اقدام به دوخت یا خرید لباس کار کنید، اولین نکته ‌ای که به آن توجه می نمایید، جنس پارچه‌ است که فاکتور بسیار مهمی می باشد.

در صورتی که جنس پارچه‌ به کار رفته لباس کار مرغوب و استاندارد باشد، بدون شک می توانید رضایت مشتریان خود را جلب نمایید؛ در غیر این صورت متحمل ضرر خواهید شد.

در این گفتار می خواهیم با یکی از بهترین جنس پارچه‌ هایی که برای دوخت لباس کار استفاده می شوند، یعنی پارچه کتان سی درصد پنبه آشنا شویم و نکات مهم قبل از خرید پارچه را یادآوری نماییم.

پیشینه پارچه کتان

پارچه کتان یکی از قدیمی ترین پارچه هاییست که برای تولید انواع لباس استفاده می شود. موارد مصرف الیاف کتان آنقدر قدیمی بوده که باستان شناسان گرجستانی درون غارها، کتان خشک شده کشف کردند که مربوط به ۳۶ هزار سال پیش می باشد.

حتی مصریان باستان نیز اجساد خود را در نوارهایی از جنس کتان پیچیده و مومیایی می کردند، زیرا پارچه کتان دوام بسیار بالایی دارد.

شایان ذکر است که پارچه های از جنس کتان، در مصر و بین النهرین به عنوان کالایی لوکس بوده و به علت جذابیت، زیبایی و پرطرفدار بودنشان، نام پادشاه پارچه ها را به خود اختصاص داده اند.

کتان از فیبر و الیاف ساقه گیاهی به نام فالکس که گیاهی گلدار است، تشکیل شده و در دو ماه آخر بهار که هوا گرم می باشد، کشت می گردد.

دوره رشد گیاه کتان نیز ۳ ماه بوده، قطر ساقه آن ۱،۱۶ اینچ و ارتفاع آن ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتی متر است.

مواد غیر سلولزی در الیاف کتان نسبت به الیاف پنبه بیشتر می باشد و هرچه بیشتر از چربی الیاف کتان گرفته شود، شفافیت و درخشندگی پارچه بیشتر خواهد شد.

کشورهای کانادا، چین، هند، آمریکا، اتیوپی، بنگالدش، روسیه، اکراین، فرانسه و آرژانتین از برترین تولید کنندگان کتان در جهان می باشند.

بررسی ویژگی ها و کاربردهای پارچه کتان

پارچه کتان، پارچه ای انعطاف پذیر است که دارای استحکام و دوام بسیار بالایی بوده، همچنین مناسب برای تمامی فصول سال می باشد.

این پارچه به خاطر جذب بالای آب، زود خشک می شود. از طرفی به علت داشتن الیاف نخ در آن، لباس هایی که از جنس کتان هستند سریع تر چروک شده که می توان گفت تنها عیب این پارچه ها به شمار می رود.

پارچه کتان به واسطه سطح براقی که دارد، زیبایی غیر قابل وصفی به لباس هایی که با این پارچه دوخته شده اند، می بخشد.

همچنین این پارچه ها به خاطر قابلیت جذب آب، به عنوان حوله حمام و حوله دست و صورت، کیف و کفش، رو مبلی، کوسن و جلد روی صندلی مورد استفاده قرار می گیرند.

حوله هایی که از جنس کتان هستند به اندازه حوله های پنبه ای آب را جذب کرده ولی زودتر خشک می شوند و بهتر از حوله پنبه ای می باشد.

طراحان لباس از انواع پارچه کتان مانند کتان کشی، کاغذی و پارچه کتان سی درصد پنبه برای دوخت انواع لباس کار، فرم مدارس، شلوار، مانتو، شومیز و پیراهن های شیک و اسپرت استفاده می کنند.

پارچه کتان سی درصد پنبه کجاها کاربرد دارد؟

گفتنی است که پارچه های کتان با درصدهای مختلفی از الیاف پنبه و سایر الیاف مصنوعی مانند پلی استر، فلامنت و … تولید می شوند.

پارچه کتان 30 درصد پنبه، یکی از پرمصرف ترین پارچه های صنعت نساجی است که در دو نوع ساده و کجراه توسط کارخانجات نساجی کشور به خصوص شرکت های فدک، فیلور یزد، زرین پود، ایران ناز، اردکان یزد و کاماش تولید و عرضه می گردد.

عمده ترین کاربرد این نوع پارچه ها، تهیه انواع لباس کار می باشد و تولیدی های لباس کار سالانه حجم انبوهی از بهترین پارچه لباس کاری را به صورت عمده خریداری می نمایند.

دلیل پرکاربرد بودن این پارچه در حوزه لباس کار، دوام بسیار بالا و همینطور قیمت مقرون به صرفه آن می باشد.

پارچه کتان سی درصد پنبه

راهنمای خرید بهترین پارچه کتان 30 درصد پنبه

از آنجایی که تولیدی های پوشاک و لباس کار، انواع پارچه کتان را در متراژهای بالا مورد استفاده قرار می دهند، اطلاع داشتن از قیمت پارچه کتان لباس کاری و همچنین آگاهی از نحوه خرید آن، می تواند برای خریدار از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

به طور کلی فروش پارچه کتان به دو صورت جزئی و عمده انجام می گیرد؛ بالطبع اگر مصرف کننده، پارچه مورد نیاز خود را به صورت جزئی خریداری کند، مجبور به پرداخت بهای سنگین تری خواهد بود.

در حالی که خرید پارچه کتان به صورت عمده می تواند به سود خریدار باشد، چرا که قیمت عمده پارچه ها همیشه کم تر و مقرون به صرفه تر از قیمت جزئی آن ها است.

نکته دیگری که باید بدان توجه کافی داشت، خرید دست اول پارچه کتان 30 درصد پنبه می باشد که تنها با مراجعه مستقیم به درب کارخانه تولیدی امکان دارد.

در ادامه معتبرترین مرکز پخش عمده پارچه کتان سی درصد پنبه را معرفی خواهیم کرد که بی واسطه و مستقیم، تولیدات شرکت های مطرح را به فروش می رساند.

مناسب ترین قیمت عمده پارچه کتان لباس کاری

همه ما می دانیم که خرید اینترنتی، یک روش خرید بدون دغدغه و دردسر است که مزایای زیادی هم برای خریدار و هم برای فروشنده به همراه دارد.

اکنون می خواهیم معتبرترین مرجع فروش آنلاین انواع و اقسام پارچه های مخصوص لباس کار را به شما معرفی کنیم.

این مجموعه با چندین سال سابقه درخشان در زمینه عرضه و فروش پارچه، با شرکت های تولیدی مطرح و خوشنام کشور در ارتباط است.

هم اینک پارچه کتان سی درصد پنبه برای لباس کار را در طاقه های 30 متری، از این مرکز تهیه نمایید و یک خرید بی واسطه و هوشمندانه را تجربه کنید.

ما برای شما تولیدی های عزیز، مناسب ترین قیمت پارچه کتان را در نظر گرفته ایم، پس این فرصت ویژه را از دست ندهید و برای خرید پارچه لباس کاری عمده اقدام نمایید.

برای اطمینان خاطر از اصالت پارچه توجه به حاشیه پارچه، کد رهگیری لیبل و وزن پارچه توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان