پارچه فلامنت پنبه آبی لباس بیمار : 150 گرم اعلا

پارچه فلامنت پنبه آبی لباس بیمار چیست؟

پارچه فلامنت پنبه آبی لباس بیمار با عرض 150 سانتیمتر و گرماژ 150 گرم در رنگ های آبی ،صورتی و سفید تولید می شود.طاقه ها 150 متر و عدل پارچه ها 600 متری است.

پارچه فلامنت پنبه آبی لباس بیمار چیست؟خرید و فروش فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چگونه است؟کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی کجا است؟خرید پارچه فلامنت پنبه از نساجی کاماش چگونه است؟

پارچه فلامنت پنبه آبی لباس بیمار چیست؟

این پارچه از خانواده پارچه های بیماریستانی است که از الیاف فلامنت در پلی استر پنبه تولید می شود این محصول با عرض 150 و گرماژ 160 گرم با رنگ آبی مناسب برای لیاس بیمار تولید می شود ،رنگ /ابی مناسب برای البسه آقایان تولید می شود.

پارچه فلامنت پنبه آبی لباس بیمار چیست؟
پارچه فلامنت پنبه آبی لباس بیمار چیست؟

خرید و فروش فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چگونه است؟

برای خرید این پارچه کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید 09130858100 و 09138976381 تهران و یا از سایت IRANPOOD.IR ,برای خرید و برای فروش از سایت KEREP.IR استفاده کنید.

کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی کجا است؟

کارخانه تولید این پارچه در شهر اصفهان می باشد ،این پارچه ها را با ماشین های روسی و به صورت پاتیل رنگ می شود ،ضایعات این پارچه ها را کارخانه جات به صورت کیلویی می فروشند ،شهرک صنعتی دهق از معروف ترین شهرک های صنعتی در اصفهان می باشد

لباس بیمار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آنچه می پوشید ، بر احساس شما نسبت به خود تأثیر می گذارد. مطالعات نشان می دهد که لباس بر عزت نفس تأثیر می گذارد ، و لباس پوشیدن فرایندی از خود بیان است. آنچه می پوشید دیگران را از وضعیت اجتماعی شما ، جاه طلبی ها ، احساسات ، انگیزه ها و حتی وضعیت اشتغال خود مطلع می کند.

بنابراین ، وقتی خودتان را در شرایط آسیب پذیر ، مانند بیمارستان ، در انتظار معالجه پزشکی قرار دهید ، چه نقشی را بازی می کند؟ اگر آنچه هستید ، می پوشید ، پوشیدن لباس راحتی در بیمارستان بدون تأثیر چه تأثیری در درک خودتان دارد و دیگران چگونه شما را درک می کنند؟

شرایط مهم بیمار در بیمارستان برای پوشیدن لباس چیست؟

احتمالاً مزایای لباسهای بیمارستانی وجود دارد. آنها عملکردی هستند ، به پزشکان اجازه می دهند دسترسی آسان به بیمار را برای انجام معاینه جسمی بدست آورند. همچنین آنها ارزان و تمیز می شوند. اما محققان فنلاند معتقدند که پوشیدن لباس بیمارستانی اغلب غیر ضروری است و حتی می تواند برای برخی از بیماران آسیب زا باشد. یک مطالعه جدید نشان داد که اغلب بیماران خواسته می شود که حتی در صورت عدم وجود دلیل پزشکی برای انجام این کار ، لباسهای بیمارستانی بپوشند.

منبع

پارچه گان
پارچه گان

اگرچه تحقیقات در مورد این موضوع اندک است ، اما تاکنون یافته های محدود نشان می دهد که لباس بیمارستان بی هویت است و به احساس ناتوانی و آسیب پذیری می افزاید. و این امر توسط کت های حرفه ای ، اقتدارگرایانه و سفید پوشیده شده توسط پزشکان بدتر می شود و این می تواند عدم تعادل قدرت را بیشتر کند.

سلسله مراتب مراقبت های بهداشتی اغلب در پویایی قدرت بین بیمار و کادر پزشکی نقش دارد. با وجود تلاش برای توانمندسازی بیماران با به اصطلاح مراقبت از بیمار محور ، پذیرش نهادینه شده از لباس بیمارستان همچنان ادامه دارد.

به چالش کشیدن این نوع هنجارهای فرهنگی بسیار مهم است زیرا جنبه های بهداشتی بدن می تواند خطر ابتلا به قسمتهای بعدی بستری را در بیمار افزایش دهد. از دست دادن کنترل ، از دست دادن قدرت در تصمیم گیری و از دست دادن استقلال ممکن است آسیب پذیری بیمار را در برابر فشار روانی افزایش دهد که این امر می تواند تاثیر منفی بر بهزیستی و بهبودی بگذارد.

به همین ترتیب ، بیماران باید در لباس های بیمارستانی حرفی برای گفتن داشته باشند که گزینه های انسانی تر و شرافتمندانه تری مورد بررسی قرار گیرد ، به عنوان مثال استفاده از لباسهای بیمارستانی را در مواردی که به دلایل پزشکی لازم باشد محدود کند ، به بیماران اجازه می دهد در صورت امکان لباس شخصی خود را بپوشند ( به ویژه هنگامی که آنها در مناطق عمومی هستند) و با طراحی مجدد لباس ها ، بنابراین آنها آشکارتر و با عزت کمتری نشان می دهند.

خرید پارچه تترون بیمارستانی ،بر ای خرید و آگاهی کلیک کنید

خرید پارچه فلامنت پنبه آبی

قیمت پارچه فلامنت پنبه صورتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان