اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه ترگال گلد بافت | فرم مدارس | لباس کار

پارچه ترگال گلدبافت

پارچه ترگال گلد بافت فرم مدارسی گلد بافت با ضمانت پرز و تل نشدن با وزن 230 الی 250 گرم در شهرک صنعتی دهق اصفهان تولید می شود ،رنگ این پارچه به صورت ری اکتیو و ثابت است ،فروش اقساطی و قیمت اقتصادی از مزایای دیگر این پارچه ترگال گرم بالا است با قیمت متری 76000 تومان.

پارچه ترگال رنگ حیدر گلد بافت جزء پارچه های مرغوب و باکیفیت بازار است که در شرایط مختلف قابلیت استفاده دارد.بهترین رنگرزی اصفهان ،رنگرزی حیدر اصفهان است که پارچه های رنگ حیدر دارای شفافیت و ثبات رنگ بالایی هستند. در صورت نیاز به خرید عمده پارچه ترگال رنگ حیدر انتخاب نمایندگی های معتبر و بدون واسطه سبب می شود تا به کمترین قیمت موجود در بازار دست پیدا کنید.

پارچه ترگال رنگ حیدر به صورت تخت بافت بوده و از الیاف تار و پود تشکیل شده است، به همین سبب لطافت زیادی دارند و به راحتی قابلیت استفاده از این پارچه برای تولید البسه مختلف فراهم می گردد.

پارچه های ترگال کشی و ساده به دلیل داشتن خصوصیات خاص در حجم های عمده مورد خرید و فروش قرار می گیرد. به همین جهت دسترسی به قیمت ارزان پارچه ترگال جزء اولویت ‌های تولیدی های لباس است.

پارچه ترگال گلد بافت که در شرکت حیدر با روش های خاصی مورد رنگ آمیزی قرار می گیرد مورد توجه تمامی مراکز تولید کننده در اقصی نقاط کشور است.پارچه ترگال آبی گلد بافت کد 206 و ترگال سبز کد 405 ضد وایتکس به صورت ضد وایتکس تولید می شود. به همین سبب فراهم آوردن شرایط فروش آنلاین پارچه گلد بافت از استقبال خوبی برخوردار می گردد. زیرا خریداران بدون دغدغه و نگرانی می توانند از نمایندگی های معتبر پارچه مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین روز کاری آن را تحویل بگیرند.

قیمت پارچه-کجراه-کش
خرید پارچه-کجراه-کش

معرفی برند گلد بافت ترگال و کجراه رنگ حیدر

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

صنعت نساجی در داخل کشور ما پیشرفت های زیادی داشته و تمامی کارخانجات با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز تولیدات منحصر به فرد دارند. به همین سبب روز به روز بر تعداد کارخانجات نساجی افزوده شده، تا بتوانند نیاز بازار داخل کشور را به شکل کامل تأمین نمایند.

برند گلد بافت رنگ حیدر از معتبرترین برندها در حال حاضر است که اکثر فعالان حوزه پوشاک و لباس کار و لباس فرم مدارس با این برند آشنایی دارند. چرا که به عنوان ماده اولیه برای دوخت انواع البسه در کارگاه های آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهمترین دلایل شهرت این برند ارائه پارچه های ترگال پنبه و ترگال لی ،سابله کش و پرشیا است که به دلیل داشتن کیفیت بالا محبوبیت زیادی در بین سایر منسوجات بازار به دست آورده است.

تمامی تولیدات گلد بافت با کمک دستگاه ها و ماشین آلات مدرن صنعت نساجی بافته می شوند. همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت و استفاده از شرکت رنگرزی حیدر در بالاترین سطح کیفیت قرار گرفته اند.

معمولاً برند گلد بافت برای بافت پارچه های ترگال ساده پنبه و فلامنت پلی استر ویسکوز فلامنت در تار از الیاف پلی استر و ویسکوز با نمره ۳۰.۲ در اصطلاح صنعت نساجی به آن سی دولا می گویند و از الیاف پود از جنس فلامنت با نمره نخ ۱۵۰ استفاده می کنند.

خرید و قیمت اینترنتی پارچه کجراه گلد بافت اصفهان
خرید و قیمت اینترنتی پارچه کجراه گلد بافت اصفهان

چرا پارچه ترگال گلد بافت برای اسکراب پزشکی مناسب است؟

به دلیل درصد ویسکوز بالا ، پارچه ترگال گلد بافت برای اسکراب پزشکی و روپوش پزشکی بسیار مناسب است.

پارچه ترگال از پرمصرف ترین پارچه هایی است که در صنعت نساجی بافته می شود، چرا که این پارچه را در روند تولید محصولات مختلف به کار می برند. در هنگام تهیه پارچه ترگال آشنایی کامل با مشخصات و ویژگی ‌های این پارچه کمک می کند تا انتخاب های بهتری انجام دهید. به همین جهت پارچه های مناسب تری می توانید تهیه کنید.

پارچه های ترگال در گروه پارچه ‌های تخت باف قرار گرفته و با داشتن یک شبکه منظم از الیاف در طول و عرض و همچنین تنیدن این الیاف در یکدیگر بافته می ‌شود که در تمامی برندها پارچه های ترگال را با عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید می کند.

به طور معمول در پارچه ترگال ساده دو عامل بسیار مهم وجود دارد که بر ویژگی ‌های آن تأثیر می گذارند:

تار پارچه

تار پارچه به الیافی گفته می ‌شود که در طول پارچه قرار می گیرند، پارچه ترگال که به طور معمول از الیاف پلی استر ویسکوز تشکیل می شود، هر نخ یا الیاف که در تار قرار گرفته با توجه به ضخامت، قطر و وزن نخ دارای نمره خاصی است که نمره تار به طور معمول ۳۰.۲ است که در بازار به آن ‏سی دولا هم می ‌گویند.

پود پارچه

پود پارچه به الیافی می گویند که در عرض پارچه قرار می گیرند، معمولاً پود پارچه ترگال را از الیاف نخ فلامنت به کار می برند و نمره انتخابی برای آن ۱۵۰ است که پارچه ترگال در نهایت با در هم تنیده شدن الیاف پلی استر ویسکوز در تار و الیاف فلامنت در پود به شکل بافت مربعی آماده می گردد و در پایان بافت به مراحل رنگرزی انتقال پیدا می کند.

به طور معمول در حالت استاندارد تراکم بافت پارچه ترگال ساده که بافت مربعی دارد، حدود ۲۴۰ گرم است. یعنی مساحت یک متر طول در عرض پارچه که حدود ۱۵۰ سانتیمتر است، وزنی حدود ۲۴۰ گرم دارد و گاهی اوقات این وزن تا ۵۰ گرم هم افزایش پیدا می کند.

نکته مهم در مورد پارچه های ترگال این است که هر چقدر میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر تغییر پیدا کند، کیفیت پارچه ها هم متفاوت است. با زیاد شدن الیاف پنبه پارچه مقاومت بیشتری در برابر حرارت پیدا می کند. همچنین با زیاد شدن میزان الیاف پلی استر، پارچه مقاومت کششی و سایشی بیشتری دارد.

انواع پارچه ترگال گلدبافت کدامند؟

پارچه های ترگال که جزء پارچه های مرغوب و باکیفیت هستند، در شرایط مختلف برای صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل کارخانجات نساجی متعددی در این حوزه فعالیت دارند که در میان آنها نساجی گلد بافت توانسته، نیاز بخش عمده‌ای از بازار را پاسخ دهد و تا حد زیادی واردات این پارچه را کاهش داده است.

پارچه ترگال در تنوع بالایی تولید می شود و در صورتی که به تازگی وارد دنیای پارچه ها شده اید ممکن است به طور کامل این پارچه ها را نشناسید. به همین سبب در ادامه به بررسی و معرفی چند مدل از پارچه های ترگال می پردازیم:

پارچه های ترگال با توجه به نوع بافت به دو گروه اصلی تقسیم بندی می شوند که شناخت هر کدام از این دو گروه در هنگام خرید عمده پارچه موجب می ‌شود تا تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.

پارچه ترگال ساده گلد

پارچه ترگال ساده که از به هم تابیده شدن الیاف تار و پود به صورت مربعی تولید می شود، وزن سبکی داشته و به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا، مصارف بسیار گسترده ای دارد. این پارچه معمولاً در فصول گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید این پارچه کیفیت بالایی داشته و از تنفس پذیری خوبی برخوردار است.

پارچه ترگال کجراه گلد امیران

پارچه ترگال کجراه از به هم تابیده شدن الیاف تار و پود به صورت مورب و میله ای تولید می گردد که به دلیل همین بافت مورب ضخامت بیشتری دارد. پارچه های کجراه به دلیل استفاده از الیاف پنبه به میزان بیشتر در برخی از نمونه های مناسب برای استفاده در محیط های پر حرارت است. همچنین به دلیل داشتن ضخامت در فصول سرد سال هم می توان از این پارچه برای دوخت لباس های مختلف استفاده نمود.

پارچه ترگال گلد بافت بیمارستانی چیست؟

در محیط بیمارستان پارچه ها و منسوجات متعددی مورد استفاده قرار می گیرد چرا که از پارچه ها برای محافظت جان بیماران در مقابل ویروس ها و آلودگی های محیطی فراوان استفاده می کنند

پارچه های ترگال جزء پارچه های پرطرفداری است که در محیط بیمارستان کاربرد دارند. زیرا در بیمارستان ها به صورت مداوم منسوجات مورد شستشو قرار می گیرند و باید پارچه ای انتخاب شود که از کیفیت رنگ خوبی برخوردار باشد. چرا که در بین شستشوهای متعدد کیفیت خود را از دست ندهد.

به طور معمول کارخانجاتی که برای تولید پارچه ترگال بیمارستانی فعالیت دارند، از سیستم ‌های رنگرزی خمی یا راکتیو برای رنگ آمیزی پارچه ها استفاده می کنند، تا در برابر مواد شوینده و دستگاه های ضدعفونی کننده کیفیت پارچه حفظ شود.

برای هر بخش از بیمارستان پارچه های ترگال با وزن های مختلف استفاده می کنند که از وزن ۲۴۰ گرم شروع شده و متناسب با شرایط و محیط می توان پارچه را با گرماژ بالا تر هم تهیه نمود.

معمولاً در کارخانه گلد بافت پارچه های بیمارستانی در چندین رنگ مختلف تولید می شود که برای هر بخش از بیمارستان به راحتی بتوان از پارچه مناسب و کاربردی استفاده کرد.

از مهمترین موارد استفاده و کاربردهای پارچه ترگال بیمارستانی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

برای تولید گان و شان جراحی در اتاق عمل معمولا از پارچه های ترگال سبز یا آبی کاربنی استفاده می کنند. چرا که این پارچه ها به دلیل داشتن رنگ های آرامش بخش و تضاد کامل با قرمزی خون از انحراف چشم بیمار جلوگیری می کند. البته نکته مهم در انتخاب پارچه های سبز ترگال مقاومت آنها نسبت به آب ژاول است که کیفیت رنگ و الیاف در برابر این ماده محفوظ می ماند.

به جهت تولید روپوش پزشکان و پرستاران می توان از این پارچه استفاده کرد. چرا که این افراد دائماً با بیماران و مایعات آلوده سروکار دارند و باید از پارچه هایی استفاده کنند که به راحتی بتوان آنها را مورد شستشو قرار داد. بهترین گزینه پارچه های ترگال سفید است که به آسانی می توان آنها را با آب ژاول همچو شستشو داد.

برای دوخت لباس بیماران از پارچه های ترگال ساده استفاده می کنند؛ چرا که با داشتن وزن سبک هیچگونه احساس خستگی و فشار برای بیمار ایجاد نمی کند. همچنین به طور مداوم می توان این پارچه ها را پس از استفاده هر بیمار مورد شستشو قرار داد.

برای دوخت ملحفه و روکش های مختلف هم از پارچه ترگال گلد بافت به کار می برند و پس از هربار استفاده بدون نگرانی از آسیب به رنگ و الیاف می توان آنها را مورد شستشو و ضدعفونی قرار داد.

پارچه ترگال فرم مدارس گلد بافت

ترگال که از پارچه های بسیار قدیمی و پرطرفدار است با داشتن بافتی ساده و با دوام بالا سال ‌های طولانی است که برای دوخت لباس های فرم مدارس در دبستان ها و دبیرستان های دخترانه و پسرانه مورد استفاده قرار می گیرند.

مسئله مهمی که برای مدارس در هنگام انتخاب یک پارچه مناسب اهمیت پیدا می ‌کند، دوام و تنخور برازنده البسه به همراه ثبات رنگ پارچه ها است. به همین سبب هر ساله برای انتخاب پارچه های کاربردی به جهت دوخت لباس فرم، آزمون های مختلف از پارچه ها به عمل می آورند. نساجی گلد بافت جزء کارخانجات معتبری است که در زمینه های مختلف می توان از تولیدات آن استفاده کرد.

از آنجایی که لباس فرم دانش آموزان در طی هفته ممکن است چندین بار مورد شستشو قرار بگیرد، لذا مدیران مدارس وظیفه دارند پارچه‌ هایی انتخاب کنند که پس از هر بار شستشو دچار افت کیفیت نگردند. به همین سبب پارچه ترگال گلد بافت به عنوان اولین و آخرین گزینه مناسب مطرح می شود.

روند تولید پارچه ترگال از مقداری الیاف پلی استر در کنار الیاف پنبه و الیاف فیلامنت استفاده می ‌شود. همین موضوع باعث شده تا پارچه های ترگال آب رفت نداشته باشند و مراکز تولیدی با خیال راحت، پس از تهیه طاقه های پارچه، آنها را بر روی میز برش قرار می دهند. چرا که پس از دوخت نهایی بدون نگرانی از کوتاه شدن یا تنگ شدن البسه آنها را به دست مدارس و دانش آموزان می رسانند.

یک نکته مهم برای افرادی که قصد خرید عمده پارچه ترگال برای دوخت لباس فرم مدارس را دارند این است که حتماً به مقاطع تحصیلی و پایه هر مقطع توجه ویژه ای داشته باشند، تا در هنگام انتخاب رنگ ها و همچنین طراحی مدل ها بتوانند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند. نکته مهمتر اینکه حتماً رنگ های مناسب برای مدارس دخترانه و رنگ های مناسب برای مدارس پسرانه را برگزینند.

دوخت لباس کار با پارچه ترگال کجراه امیران

در محیط‌ های کاری الزام است که تمامی کارگران و پرسنل، لباس های متحدالشکل استفاده کنند. به کارگیری این لباس ها تأثیرات مختلفی در محیط کار می گذارد، از مهمترین تاثیرات می توان به نظم و شناخت هر چه بیشتر و بهتر همکاران و نیروهای فعال در یک مجموعه اشاره کرد.

یکی از دلایل استفاده از لباس کار محافظت از جان کارگران در برابر شرایط مختلف است. چرا که لباس های کار در صورت انتخاب درست می توانند از جان کارگران در برابر آسیب های محیطی مانند برق گرفتگی، حرارت و دمای زیاد و مواردی از این قبیل محافظت کنند.

از پارچه های ترگال ساده برای مشاغل کم خطر مانند کارگران ساختمانی، کارگران شهرداری و برخی از مشاغل اینچنینی استفاده می کنند، تا ضمن داشتن وزن سبک انجام حرکات بدنی را برای این افراد سخت نکنند.

اما از پارچه های ترگال کجراه در شرایط سخت دمایی و محیط های پرخطر مانند پتروشیمی ‌ها و پالایشگاه ‌ها استفاده می نمایند. به همین سبب در روند تولید این نوع پارچه ها از الیاف پنبه بیشتری به کار می برند تا بتواند جان کارگران را در برابر حرارت های بالا در کارخانجات ذوب و سایر مراکز دیگر حفظ کند.

پارچه ترگال گلد بافت سرویس آشپزخانه

سرویس آشپزخانه معمولاً به شدت مورد شستشو قرار می ؛ به همین سبب انتخاب برخی از پارچه ها موجب شده تا افراد در مدت زمان بسیار کوتاه سرویس آشپزخانه خود را مجدد تعویض کنند. در صورت نداشتن توانایی برای تعویض از محصولی با کیفیت پایین و ضعیف استفاده نمایند.

پارچه ترگال سرویس آشپزخانه در حال حاضر در دو نمونه پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال طرحدار تولید می شود که متناسب با شرایط و نیاز خود می توانید هر کدام از این پارچه ها را انتخاب کنید. معمولاً پارچه های طرح دار را متناسب با رنگ های پارچه ترگال ساده تولید می کنند تا امکان ست کردن و هماهنگ کردن کلیه فضای اتاق با یکدیگر میسر باشد.

از آنجایی که پارچه های ترگال ثبات رنگی بالایی دارند و در طولانی مدت کیفیت آنها از بین نمی رود، به عنوان بهترین منسوجات مورد استفاده در روند دوخت سرویس آشپزخانه قرار می گیرد. چرا که این پارچه ضمن داشتن مقاومت سایشی بالا از کیفیت رنگ خوبی هم برخوردار است.

تولید انواع ملحفه و روتختی با پارچه ترگال گلد بافت

ملحفه و روتختی جزء جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها است که در شرایط مختلف و حتی در فضاهای دیگر هم از آن استفاده می کنند. به همین جهت کارخانجات هم تمرکز ویژه ‌ای بر روند تولید پارچه های پرکاربرد در این زمینه گذاشته اند.

مراکز مختلفی به ملحفه و روتختی در حجم عمده نیاز دارند که با شناخت مشخصات و ویژگی های پارچه های مناسب می توانید آنها را با قیمت مقرون به صرفه تر تهیه کنید. از مهمترین این مراکز می توان به بیمارستان ها، هتل ها و مسافرخانه ها و مصارف شخصی اشاره نمود.

پارچه های ترگال که در حال حاضر در نمونه های ساده و طرحدار تولید می شوند، به عنوان بهترین منسوجات جهت ملحفه و روتختی معرفی می گردند. چرا که پارچه های ترگال ساده لطافت خوبی دارند و هیچ گونه آسیبی به پوست بدن انسان در طی خواب نمی رسانند.

از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ‌ها شستشوی مناسب و کاربردی بدون لکه پذیری است. به همین سبب در محیط های بیمارستانی با اطمینان خاطر می توان این پارچه ها را در معرض آب ژاول و همچنین دستگاه اتوکلاو قرارداد. به غیر از ملحفه و روتختی، معمولاً لباس بیماران و لباس پزشکان و پرستاران هم در معرض دستگاه اتوکلاو قرار می گیرد تا به طور کامل ضدعفونی گردد.

نکته مهم اینکه در روند تولید پارچه ترگال مناسب برای ملحفه معمولا از درصد بیشتر پنبه استفاده می کنند، تا پارچه لطافت بیشتری داشته باشد. با انتخاب یک کارخانه نساجی معتبر مانند کارخانه گلد بافت می توانید با اطمینان کافی نکات ارائه شده را برای دیگر افراد بازگو کنید.

مانتو شلوارهای اداری پارچه ترگال کجراه گلد بافت

یکی از کاربردهای گسترده و پرطرفدار پارچه های ترگال دوخت انواع مانتو شلوارهای اداری است. از آنجایی که این لباس های فرم به صورت روزانه باید مورد استفاده قرار بگیرند و پارچه های ترگال دچار چروک شدگی نمی شوند، اینستای خوبی بر روی بدنه افراد در طولانی مدت دارند.

مانتو شلوارهای اداری معمولاً در طول یک روز کامل کاری مورد استفاده قرار می گیرند، پس باید از پارچه‌ هایی انتخاب شوند که ایستایی مناسبی داشته و دچار چروک شدگی نشوند. به همین سبب اغلب مراکز تولید کننده به دنبال یافتن پارچه های با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.

پارچه ترگال یکی از منسوجات مناسب و کاربردی است که در لباس فرم انواع ادارات و سازمان ها و حتی مدارس هم مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول از رنگ های تیره مانند سورمه ای، طوسی و مشکی برای تولید لباس فرم استفاده می کنند. به همین سبب برند گلد بافت تمرکز ویژه‌ ای بر روی تولیدات خود با رنگ تیره گذاشته، تا بتواند نیاز گسترده بازار را با ارائه پارچه های ترگال درجه یک پاسخ دهد.

دلایل زیادی وجود دارد که انتخاب پارچه ترگال به نسبت سایر پارچه های موجود در بازار برای دوخت لباس فرم توصیه می شود:

راحتی و دوام بالای پارچه ترگال از مهمترین دلایل انتخاب آن است؛ چرا که این پارچه تنفس پذیری خوبی دارد. به همین سبب تبادل گرمایی آن به بهترین شکل صورت می گیرد و افرادی که این پارچه ها را مورد استفاده قرار می دهند، احساس راحتی دارند.

قیمت پارچه های ترگال رنگ حیدر با توجه به کیفیت های ویژه این پارچه مناسب است و اغلب مراکز تولید و انتخاب این پارچه می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

تنوع بالای پارچه های ترگال رنگ حیدر از لحاظ طرح و رنگبندی موجب شده تا برای هر شرایطی بتوان مناسبترین رنگ را انتخاب نمود. در مجموعه گلد بافت با ارائه بیشتر از ۵۰ کالیته رنگ بندی شرایط انتخاب برای خریداران و کاملاً باز است.

پارچه ترگال برای اسکراب پزشکی | روپوش پزشکی گلد بافت

اسکراب پزشکی یک وسیله کاربردی برای جلوگیری از انتقال انواع ویروس و باکتری به بدن افراد و همچنین پخش شدن آن در محیط اطراف است. با وجود کرونا بسیاری از مردم ایران و جهان به یکباره مجبور به استفاده از اسکراب پزشکی شده اند. به همین سبب استفاده کردن از پارچه های اسپان باند به خوبی نیاز بازار را پاسخ نمی دهد و اغلب مراکز تولیدی سعی کرده ‌اند با جایگزین کردن پارچه های دیگر نیاز بازار را به پارچه های یکبار مصرف کاهش بدهند.

پارچه ترگال جزء مناسب ترین منسوجاتی است که به جهت تولید اسکراب پزشکی می توان از آن استفاده نمود. در شرایط حال حاضر پارچه ترگال گلد بافت به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد یکی از گزینه های مناسب برای تولید اسکراب پزشکی محسوب می گردد.

پارچه ترگال مناسب برای اسکراب پزشکی امکان چاپ طرح های مختلف را دارد و هر مجموعه و کمپانی می تواند برند و لوگوی مخصوص خود را بر روی پارچه ها درج کنند. مسئله مهم انتخاب نوع چاپ بر روی پارچه است، با توجه به ویژگی های چاپ ابعاد و اندازه و نوع چاپ قیمت آن تغییر اساسی پیدا می کند.

پارچه ترگال سفید گلد بافت مناسب برای هنرجویان خیاطی

افرادی که به تازگی قصد آموزش خیاطی را دارند، نیاز است که تمامی آموزش های آموزگار را بر روی پارچه‌ هایی اعمال کنند تا در نهایت بتوانند به نتیجه دلخواه خود برسند. اما برای آزمون و خطای هر چه بهتر که بتوانند به طور دقیق نتایج خود را دریافت کنند، چند نمونه پارچه به آنها معرفی می گردد.

در میان پارچه های مختلف، انتخاب پارچه ترگال به عنوان بهترین راهکار است؛ چرا که این پارچه چروک پذیری نداشته و همچنین با داشتن تنوع رنگبندی به راحتی می توانند برای هر طرح و مدل پارچه کاربردی را انتخاب کنند.

ناگفته نماند که یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب پارچه ترگال به عنوان منسوج پرکاربرد در آموزشگاه های خیاطی، داشتن قیمت مناسب این پارچه است. چرا که کارخانه گلد بافت با در نظر گرفتن شرایط بازار، سعی کرده است تا در بهترین شرایط منسوجات خود را ارائه دهد.

پارچه ترگال گلد بافت رنگ حیدر مناسب چه فصلی است؟

پارچه ترگال رنگ حیدر جزء پارچه های پراستفاده و پرطرفدار است که در موارد مختلف برای دوخت البسه لباس فرم و لباس کار مورد استفاده قرار می گیرند. اما ممکن است این سوال برای مراکز تولیدی به وجود بیاید که پارچه ترگال مناسب چه فصلی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پارچه ترگال با داشتن گرماژی بین ۲۴۰ تا ۲۵۰ گرم معمولاً برای چهار فصل سال مناسب است که جزء بهترین تولیدات ایران محسوب می شود. پارچه های ترگال را به عنوان پارچه پیراهنی، مانتو و شلوار اداری و مدارس و بسیاری از موارد دیگر به کار می برند.

در صورتی که از پارچه های ترگال برای مناطق سردسیر استفاده کنند، معمولاً ترگال کجراه را انتخاب می‌ کنند. چرا که ضخامت بالاتری دارد و به دلیل داشتن استحکام بیشتر برای این مناطق توصیه می شود.

خرید پارچه ترگال گلد بافت رنگ حیدر رنگ سال 1403

معمولاً موسسه پنتون در آمریکا با فرا رسیدن سال میلادی جدید یک یا چند رنگ را معرفی می‌ کند که در طول سال تمامی دکوراسیون داخلی و لوازم مختلف را هماهنگ با آن رنگ به بازار ارائه می دهند.

کارخانجات نساجی معتبر با در نظر گرفتن رنگ سال و معرفی آن در بازار سعی می کنند، تا با تولید این پارچه ها نیاز بازار را تأمین کنند. بدین ترتیب می توانند از خروج ارز زیادی از کشور جلوگیری نمایند.

شناخت رنگ سال در هنگام تهیه پارچه های ترگال و البته شناخت بازار هدف این رنگ موجب می شود تا مراکز تولید کننده درآمدهای قابل قبولی را از این شرایط به دست آورند. اما مسئله مهم برای خریداران شناسایی بازار هدف و نیاز سنجی مشتریان است که تأثیر مستقیم در انتخاب رنگ بندی پارچه ها دارد.

نکته مهم این که پارچه های ترگال موارد استفاده و کاربردهای کاملا مشخصی دارند که برای هر گروه سنی و هر گروه شغلی نیاز است از پارچه هایی با رنگ بندی خاص و ویژه استفاده شود. به همین سبب استقبال از رنگ سال، ممکن است به مانند سایر منسوجات دیگر زیاد نباشد.

دلایل استقبال از فروش اینترنتی پارچه ترگال گلد بافت

پارچه ترگال به عنوان ماده اولیه بسیاری از کارگاه ها و تولیدی های لباس کار و لباس فرم محسوب می شود. بدون شک بسیاری از مشتریان عمده که قصد خرید پارچه ترگال گلد بافت را دارند، ترجیح می دهند تا به این پارچه با قیمت مناسب، در کنار کیفیت بالا دست پیدا کنند.

معمولاً مناسب ترین قیمت برای پارچه ها در کارخانجات ارائه می گردد، اما آیا روش های دیگری هم برای دسترسی به قیمت ارزان پارچه وجود دارد؟

در صورت پاسخ دادن به این سوال مهم می ‌توان به خریداران عمده کمک کرد تا تصمیمات بهتری قبل از اقدام به خرید پارچه بگیرند. در نهایت می توانند پارچه های مرغوب و برندهای مطرح را بدون حضور واسطه ‌ها تهیه کنند.

سایت های آنلاین و نمایندگی های اینترنتی جزء مراکز خاصی است که نسبت به درب کارخانه هم قیمت ها برای خریداران کمتر محاسبه می شود. زیرا هزینه های رفت و آمد برای خریدار وجود ندارد و فقط قیمت خالص پارچه را می پردازند.

اگر هنوز هم به دنبال دلایل استقبال از فروش اینترنتی پارچه ترگال هستید، در ادامه به چند دلیل مهم اشاره می کنیم:

  • ارائه قیمت های مناسب و اقتصادی به دلیل حذف کامل واسطه ها از مهمترین دلایلی است که اغلب خریداران عمده برای کاهش هزینه های نهایی خود به دنبال آن هستند.
  • در هر ساعت از شبانه روز و از هر نقطه کشور به آسانی می توان وارد وب سایت شده و پس از بررسی کامل پارچه های مورد نظر را سفارش داد.
  • پارچه های خریداری شده از وب سایت های آنلاین به شکل مستقیم از درب کارخانه برای خریدار نهایی ارسال می گردد. به همین سبب هزینه ‌های حمل و نقل و انبارداری تا حد زیادی کاهش می یابد.
  • مشاورانی که در وب سایت ها حضور دارند در تمامی پروسه خرید و حتی قبل از خرید به افراد کمک می کنند، تا مناسب ترین نوع پارچه مطابق با شرایط و نیاز خود را انتخاب کنند.
  • در کمترین روز کاری و بدون نگرانی از آلودگی و مشکل برای پارچه ها آنها را برای شما ارسال می کنند.

ارائه ارزانترین پارچه ترگال گلدبافت در بازار

پارچه ترگال جزء پارچه های مرغوب و پرطرفدار است که به دلیل داشتن کیفیت خوب در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرد. به همین سبب استقبال و خرید و فروش از این پارچه از رونق خوبی برخوردار می ‌گردد.

به دلیل وجود تنوع بالایی که پارچه ترگال در بازار دارد، برای خرید این پارچه نیاز است که مراکز فروش معتبر را انتخاب کنید. معمولاً در این مراکز با حذف واسطه ها دسترسی به ارزان ترین پارچه ترگال هم میسر می گردد.

این مجموعه یکی از معتبرترین مراکزی است که در زمینه عرضه و فروش پارچه های ترگال و کجراه فعالیت حرفه ‌ای دارد. با یکبار خرید از آن به دلیل دسترسی به نرخ مناسب پارچه های کجراه و ترگال به عنوان مشتری دائمی این مرکز باقی می مانید.

در صورت نیاز به تهیه پارچه ترگال گلد بافت در حجم عمده و اطمینان از اصالت پارچه و دسترسی به تنوع بالا از لحاظ رنگ بندی و گرماژ کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا ضمن دریافت بهترین خدمات، تجربه یک خرید لذت بخش را برای خود به ثبت برسانید.

نمایندگی پارچه ترگال گلد بافت در تهران

خرید پارچه ترگال گلد بافتدر تبریز

قیمت پارچه ترگال گلد بافت در شیراز

کارخانه پارچه ترگال گلد بافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان