پارچه ترگال رنگ مستقیم | رنگ غیر ثابت

پارچه ترگال رنگ مستقیم

پارچه ترگال رنگ مستقیم ویا رنگ غیر ثابت به پارچه ترگال 230 گرم سبک و عرض 1.5 متر گفته می شود که به صورت جت تکمیل می شود ،این پارچه ترگال رنگ مستقیم مناسب برای شلوار کردی ،لباس بیمارستانی ،لباس کار استفاده می شود.پارچه ترگال رنگ مستقیم گل پود ،پاسارگاد ،ماه پود ،ایران ناز و یگانه ازبهترین ها هستند.

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • نگاهی اجمالی به پارچه ترگال یگانه
  • کارخانه تولیدی انواع پارچه ترگال
  • ویژگی های پارچه ترگال رنگ مستقیم
  • خرید پارچه ترگال ارزان قیمت در نساجی کاماش

پارچه ترگال رنگ مستقیم را می توانید در نساجی کاماش، با قیمت ارزان تهیه نمایید. پارچه ترگال رنگ ری اکتیو رنگش ثابت است ولی رنگ مستقیم رنگش ثابت نیست ما شرایط خرید بی واسطه پارچه ترگال 150 سانتی متری را با کیفیت تضمینی از درب کارخانه برایتان فراهم آورده ایم. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

نگاهی اجمالی به پارچه ترگال مستقیم لباس کار : یگانه

در گذشته الیاف طبیعی مثل پنبه، پشم، ابریشم و غیره بسیار محبوب بودند و به وفور در صنعت نساجی مورد استفاده قرار می ‌گرفتند؛ اما به دلیل گران قیمت بودن استفاده از آن ها صرفه اقتصادی نداشت. رفته رفته الیاف جدید ساخته دست انسان کشف شد و انقلابی عظیم در صنعت نساجی و پارچه بافی ایجاد کرد.

یکی از برجسته ‌ترین الیاف مصنوعی، پلی ‌استر بود که تا به امروز به عنوان مهم ترین ماده اولیه برای تولید محصولات مختلف از جمله انواع پارچه به کار می رود.

می دانید که یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین پارچه ‌ها در بازار، پارچه ترگال یگانه ،گل پود و ماه پود است.

ترگال لباس کار یگانه رنگ کستقیم پارچه ‌ای است که از الیاف پلی ‌استر و ویسکوز تولید می گردد. پارچه های ترگال دارای بافت یکدست، منسجم و فشرده‌ ای هستند و با ضخامت های مختلف عرضه می شوند.

این پارچه به لطف تار و پودی که ترتیب قرارگیری نخ ‌های آن را تشکیل می ‌دهد، یکی از مقاوم ‌ترین پارچه ‌ها در برابر سایش محسوب شده، یعنی ترگال پارچه ‌ای نیست که به ‌راحتی از بین برود.

در حال حاضر دو نوع پارچه ترگال پلی استر ویسکوز فلامنت در بازار موجود است، پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه. البته در بازار به پارچه ترگال ساده فقط ترگال و به ترگال کجراه فقط کجراه گفته می شود. هر یک از این دو نوع ترگال برای موارد خاصی به کار می روند.

پارچه ترگال ساده 240 گرم بافتی مستطیلی شکل دارد و تولید شده از الیاف ویسکوز، پلی استر و فلامنت می باشد.

پارچه ترگال کجراه ساده و ترگال کجراه کشی همانطور که از اسمش مشخص است، دارای بافتی اریب یا کج بوده و نسبت به ترگال ساده از ضخامت، گرماژ و مقاومت بالاتری برخوردار می باشد.

شایان ذکر است که پارچه ترگال رنگ مستقیم یگانه یکی از پرتقاضاترین پارچه های تولید کشور است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

پارچه ترگال رنگ مستقیم
قیمت نمایندگی و کارخانه پارچه کجراه و ترگال نساجی فدک اصفهان

کارخانه تولیدی انواع پارچه ترگال مستقیم اسکراب

امروزه تولید انواع و اقسام پارچه های ترگال توسط کارخانجات نساجی متعددی در کشور عزیزمان انجام می‌ شود که قطعا در میان این تعداد وسیع، تنها برخی توانسته ‌اند سهم فروش بیشتری در بازار کسب کنند و به عنوان یک کارخانه موفق و معتبر شناخته شوند.

ترگال فدک، زرین پود، تک، مهنام، آیدین و گل پود از جمله برندهای معتبر تولیدی پارچه ترگال هستند که محصولات خود را در بازارهای پارچه فروشی هر شهر، به صورت طاقه ای و عدلی مشاهده خواهیم کرد.

آیا تا به حال درباره پارچه های ترگال رنگ مستقیم چیزی شنیده اید؟

می دانید که یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارچه ترگال، ثبات رنگی بالای آن است که همین موضوع در قیمت نهایی پارچه تأثیر می گذارد.

این در حالیست که برخی شرکت ها برای این که قیمت نهایی پارچه ترگال را کاهش دهند، متراژ آن را پایین می آورند و یا فرایند رنگرزی پارچه را تغییر می دهند.

محصول نهایی که از تغییر شیوه رنگرزی پارچه ترگال به دست می آید، پارچه ترگال رنگ مستقیم است که دیگر ثبات رنگ ندارد و برای تولیدی هایی که بودجه کمی برای خرید پارچه ترگال 150 سانتی متری اختصاص داده اند، مناسب ترین گزینه می باشد.

ویژگی های پارچه ترگال رنگ مستقیم ارزان فلامنت : یگانه

پارچه های ترگال رنگ مستقیم عمدتاً به دو روش ژیگر و جت رنگ می شوند. آیا می دانید این دو روش چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

در جت، دستگاه سیکل بسته است و در دمای 120 درجه، پارچه رنگرزی می شود. همچنین رنگ پارچه از مقاومت بالاتری نسبت به اشعه های آفتاب برخوردار است.

در روش ژیگر، دستگاه از سیکل باز یا پاتیل حرارت می بیند و تنها می توان پارچه را فقط با رنگ های روشن مثل آبی، کرم، نباتی و استخوانی رنگ کرد. همچنین پارچه در دمای پایین تر تولید شده و کیفیت رنگ آن پایین تر می باشد. مقاومت رنگ پارچه نسبت به آفتاب در روش ژیگر نسبت به جت کمتر است.

گرماژ پارچه های ترگال رنگ مستقیم 230 گرم است و پارچه دارای عرض 150 سانت می باشد.

تولیدی ها از پارچه ترگال ارزان قیمت برای دوخت لباس کار، لباس نانوایی، لباس قنادی و منسوجات بیمارستانی استفاده های فراوانی می نمایند.

قیمت این پارچه در بازار متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، کیفیت پارچه و کارخانه تولید کننده آن است.

اگر کیفیت و جنس پارچه انتخابی خوب نباشد؛ قطعاً شما بهای کمتری باید برای پارچه پرداخت کنید ولی در حقیقت این مورد برخلاف تصور به کسب و کار شما ضرر جبران ناپذیری وارد می کند.

همچنین میزان الیاف به کار رفته در تولید پارچه ترگال بسیار مهم است، این پارچه در کارخانه با درصدهای مختلفی از الیاف پلی استر و ویسکوز پنبه تولید می گردد.

خرید پارچه ترگال یگانه ارزان قیمت در نساجی کاماش

اکثر تولیدی های البسه کار و منسوجات بیمارستانی، به دنبال یک روش مقرون به صرفه و در عین حال بی دردسر هستند تا بتوانند به کسب و کار خود رونق بیشتری دهند و به دنبال آن سود بیشتری نیز کسب کنند.

همه ما می دانیم که رفتن به بازار عمده فروشی پارچه، بسیار زمان بر است و اگر در شهر محل سکونت خود دسترسی به بازار پارچه فروشان نداشته باشیم باید هزینه های سنگین برای رفت و آمد خود متحمل شویم.

ما در این جا می خواهیم یک مرکز معتبر فروش را به شما تولیدی های البسه معرفی نماییم که به صورت غیر حضوری و اینترنتی در حال فعالیت است و شما می توانید در هر کجا که هستید به آسانی خرید عمده خود را انجام دهید.

این مجموعه علاوه بر شرایط خرید غیر حضوری، امکان خرید مستقیم از درب کارخانه تولید کننده پارچه ترگال رنگ مستقیم را نیز فراهم آورده است که این موضوع بسیار مهم است.

پس اگر قصد خرید پارچه ترگال درجه یک را به آسان ترین و اقتصادی ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا با مشاورین وب سایت ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از موجودی پارچه ها و لیست قیمت روز آن ها، پارچه اعلا را در عرض 150 سانتی متر و متراژ مورد نظر سفارش دهید.

خرید پارچه ترگال گل پود

خرید پارچه ترگال رنگ مستقیم یگانه

قیمت پارچه ترگال یگانه رنگ مستقیم

کارخانه پارچه ترگال رنگ مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان