اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون کمند عرض 90 : مقنعه ،آستر کت

پارچه تترون کمند عرض 90

پارچه تترون کمند عرض 90 چیست ؟

پارچه تترون کمند با عرض 90 سانتیمتر و جنس پلی استر و ویسکوز فلامنت یک نوع پارچه مخلوط است که از الیاف پلی استر (Polyester) و ویسکوز فلامنت (Viscose Filament) بافته شده است.این پارچه در شرکت بهرنگان و تترون مشهد با گرماژ 120 گرم تکمیل و رنگ می شود ،تترون90 عرض کمند مناسب برای مقنعه فرم مدارس،لباس محلی است.

قیمت پارچه تترون کمند عرض 90

  • قیمت پارچه تترون کمند عرض 90 سفید 45000
  • قیمت پارچه تترون کمند عرض 90 مشکی 47000
  • قیمت پارچه تترون کمند عرض 90 رنگی 46000

مقنعه یکی از پوشش های پرکاربرد که باید از پارچه های با کیفیت بالا تولید شود. پارچه تترون کمند مقنعه ای اصفهان یکی از بهترین ها در بازار که مورد توجه مراکز تولیدی قرار گرفته است.

پارچه تترون کمند عرض 90 یکی از بهترین تولیدات اصفهان که به دلیل کیفیت بالا در اغلب مراکز عرضه و فروش ارائه می گردد؛ اما دسترسی به قیمت مناسب این پارچه ها اهمیت بیشتری برای خریداران عمده دارد.

برای آشنایی با معتبرترین مرکز فروش پارچه تترون مقنعه ای و آشنایی بیشتر با ویژگی های این پارچه تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

خرید پارچه تترون کمند عرض 90

پارچه تترون جزء پارچه های پر استفاده از که در حال حاضر برای دوخت انواع مختلف البسه و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به کاربردهای گسترده پارچه تترون کارخانجات زیادی در این حوزه فعال هستند که بتوانند نیاز بازار را تامین نمایند.

کارخانجات موجود در شهر اصفهان جزء بهترین های صنعت نساجی محسوب می گردند؛ زیرا به دلیل وجود بازار پر رقابت، منسوجات با کیفیت بالایی را ارائه می دهند.

کارخانه پارچه تترون کمند عرض 90

پارچه تترون مقنعه ای اصفهان که با استفاده از نخ های مرغوب تولید می گردد، جزء منسوجات درجه یک موجود در بازار است.

از آن جایی که کیفیت پارچه تترون ارتباط مستقیم به دستگاه های تولید کننده و نحوه قرار گرفتن تار و پود در کنار یکدیگر پیدا می کند، در نتیجه هر چه که تنیده شدن تار و پود در یک دیگر استحکام بالاتری داشته باشد، کیفیت پارچه نیز بهتر می گردد.

پارچه تترون مقنعه ای با کیفیت از برخی ویژگی ‌ها و مشخصات برخوردار است که موجب شده، استفاده از آن تا حد زیادی افزایش می یابد.

نمایندگی پارچه تترون کمند عرض 90 در کردستان

در این بخش به ذکر مهمترین ویژگی های پارچه تترون اصفهان می پردازیم:

لطافت و نرمی پارچه تترون باعث شده تا افراد در حین استفاده از آن احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند که جزء ویژگی های منحصر به فرد این پارچه محسوب می گردد.

تنوع در رنگ بندی پارچه های تترون موجب شده تا همه مصرف‌کنندگان با توجه به شرایط خود بهترین رنگ را انتخاب نمایند.

کاتالوگ پارچه تترون کمند عرض 90

داشتن ثبات رنگی بالا در شستشوهای مکرر و مقاوم بودن در برابر عرق و نور خورشید یکی دیگر از ویژگی ‌های پارچه های تترون است.

این پارچه ها دارای سبکی خاصی هستند که سبک بودن آن موجب شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این پارچه را برای دوخت مقنعه پیدا کنند.یکیدیگر از محصولات نساجی کمند جی ،پارچه ترگال این کارخانه است که دارای کیفیت بی نهایت بالایی می باشد برای آشنایی بیشتر با پارچه ترگال اینجا را کلیک کنید.

به دلیل استفاده بیشتر از الیاف این پارچه خنکی خوبی دارند و در برابر هوای گرم یکی از بهترین منسوجات محسوب می گردد.

یکی از مهمترین ویژگی ها ضد حساسیت بودن است که پارچه های تترون اصفهان از آن برخوردار هستند و این موضوع موجب شده تا تعداد مشتریان مصرف کننده این پارچه افزایش پیدا کنند.

پارچه تترون کمند عرض 90 :کاربرد ها

پارچه های تترون در عرض های مختلف از عرض 90 سانتی متر تا عرض ۳ متر تولید می گردد که هرکدام از این عرض ها برای موارد خاصی بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

پارچه تترون عرض 90با داشتن تنوع بالا در رنگ بندی یکی از عرض های پر استفاده از که در بخش‌های مختلف به کار می رود.

از این پارچه برای تولید انواع لباس نوزاد از رنگ سفید آن برای تولید چادرهای نماز جشن تکلیف کاربرد دارد.

اما از پارچه تترون کمند عرض 90 بیشتر برای دوخت انواع مقنعه استفاده می ‌کنند.

پارچه تترون کمند عرض 90 رنگی

پارچه های تترون انواع مختلفی دارند و با گرماژهای گوناگون تولید می ‌شوند که یکی از مناسب ترین پارچه های تترون که در حال حاضر در بازار و مراکز تولیدی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، پارچه تترون کمند است.

اغلب خانم های کارمند و تمامی دانشجویان و دانش آموزان و همچنین پزشکان و پرستاران هر روزه از مقنعه استفاده می کنند و به دلیل کاربرد بالای مقنعه باید از پارچه های با کیفیت خوب تولید گردد.

مزایای خرید پارچه تترون مقنعه ای به صورت آنلاین

در حال حاضر به دلیل پیشرفت های زیادی که در تکنولوژی به وجود آمده، اغلب افراد با فضای اینترنت و خریدهای آنلاین آشنایی دارند.

پیدا کردن پارچه های تترون با کیفیت بالا و درجه یک در حال حاضر در کارخانجات نساجی تولید می شوند، در بازارهای عرضه و فروش سخت می گردد زیرا تنوع بسیار زیاد است.

برای تهیه این پارچه ها، مناسب ‌ترین راه خرید مستقیم از کارخانجات تولید کننده بوده که این روش به دلیل فاصلعه زیاد با کارخانجات برای همه افراد امکان پذیر نیست.

پارچه تترون کمند عرض 90 مشکی

خرید پارچه تترون مقنعه ای درجه یک به صورت آنلاین در حال حاضر به راحتی انجام می ‌شود که مزیت‌ های زیادی به دنبال دارد.

مهمترین مزایای خرید پارچه تترون مقنعه ای عبارتند از:

  • امکان خرید پارچه های تترون در تنوع رنگ بندی
  • دسترسی آسان به پارچه تترون کمند عرض 90 بدون مراجعه به کارخانه تولید کننده
  • تحویل محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خریدار
  • ارسال محصولات خریداری شده در بسته بندی های دقیق و مناسب برای جلوگیری از هرگونه آلودگی

پارچه تترون کمند عرض 90 سفید

فروش پارچه تترون مقنعه ای از طریق روش های مختلف انجام می ‌شود که باید خریداران با توجه به شرایط خود یکی از بهترین روش های عرضه را انتخاب نمایند.

اما تمامی مراکز فروش امکان ارائه این پارچه با کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب را ندارند؛ زیرا واسطه ها و دلالان در خرید و فروش ها نفوذ کرده و موجب افزایش قیمت های بی دلیل می شوند.

این مجموعه فروش یکی از بهترین ها در حوزه ارائه پارچه تترون به عرض 90 است؛ زیرا به شکل مستقیم با کارخانه نساجی تولید کننده ارتباط دارند.

تمامی پارچه هایی که از این مجموعه خریداری می گردد، به شکل مستقیم از درب کارخانه تولید کننده به آدرس خریدار ارسال می ‌شود، تا در هزینه های حمل و نقل و جابجایی صرفه جویی شده و در نتیجه هزینه نهایی خریدار کاهش پیدا کند.

اگر به دنبال بهترین قیمت پارچه تترون مقنعه ای هستید، می ‌توانید با کارشناسان این مجموعه به شکل مستقیم ارتباط گرفته تا ضمن خرید پارچه باکیفیت مناسبترین لیست قیمتی را دریافت نمایید.

۶ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان