اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

نه پارچه که باید برای کت زمستانی خود در نظر بگیرید

پارچه پشمی کشمیر

نه پارچه که باید برای کت زمستانی خود در نظر بگیرید

نساجی کاماش مشاوره رایگان در خرید پارچه 09130858100

همه چیز در موردجنس و مواد است.

مهم نیست که یک کت چقدر شیک و راحت باشد، این مواد استفاده شده برای کت است که شما را گرم و برشته نگه می دارد.

هنگام خرید مانتو زمستانی، حتما برچسب آن را بررسی کنید تا ببینید از چه موادی برای مانتو استفاده شده است. اگر نمی دانید به دنبال کدام پارچه باشید، در اینجا لیستی از گرم ترین مواد لباس برای آن کت زمستانی عالی آورده شده است:

  1. پشمی کشمیر

هر زمان که موضوع مانتوهای زمستانی به میان می آید، پشم اولین ماده ای است که به ذهن شما خطور می کند. بسیاری آن را بهترین پارچه برای زمستان می دانند.

پشم از گوسفند و حیوانات دیگر مانند بز (ترمه و موهر)، خرگوش (انگورا) و موسکوکسن (قیویوت) به دست می آید. پشم سبک و در عین حال بادوام دارای حفره‌های هوا است که عایق طبیعی کت‌ها و کت‌ها را فراهم می‌کند. پشم همچنین در برابر آب مقاوم است، که آن را به یک ماده ایده آل برای گرم و خشک نگه داشتن شما در ماه های سرد و برفی زمستان تبدیل می کند.

پارچه پشمی کشمیر سپاهان
پارچه پشمی کشمیر سپاهان
  1. خز مصنوعی

خز مصنوعی پارچه ای است که از مواد مختلف از جمله پلیمرهای اکریلیک و مداکریلیک ساخته شده است تا ظاهر و گرمای خز واقعی را تقلید کند. نگهداری آن نسبتاً ارزان تر و راحت تر از خز واقعی است. با توجه به مراقبت مناسب، ژاکت خز مصنوعی شما می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

پارچه خز مصنوعی نساجی کاماش
پارچه خز مصنوعی نساجی کاماش

  1. پارچه کشمیر فلامنت زرنگار

پارچه کشمیر فلامنت زرنگار یکی دیگر از انتخاب های عالی برای مانتوهای زمستانی است. این پارچه همه کاره که به طور کامل از مواد مصنوعی ساخته شده است، دارای تعدادی ویژگی است که آن را به یک ماده عالی برای پوشیدن زمستان تبدیل می کند.

نایلون یا فلامنت پارچه‌ای انعطاف‌پذیر و بادوام است که در برابر سایش و آب مقاوم است و در صورت گرفتار شدن در باران یا برف، محافظت لازم را به شما می‌دهد. بر خلاف سایر مواد مستعد کپک زدن و کپک زدن نیست و به راحتی تمیز و نگهداری می شود. بیش از همه، نایلون در تماس با روغن های طبیعی پوست ما لک نمی شود.

  1. پارچه کنفی

بله درست خواندید کنف. اگر در زمستان امسال به دنبال یک وسیله پایدار، عاری از خشونت و سازگار با محیط زیست هستید، این یک انتخاب عالی است.

الیاف کنف یک عایق عالی است، از این رو یکی از گرم ترین پارچه های کت به حساب می آید. وقتی هوا بد می شود می تواند شما را گرم نگه دارد. پارچه کنفی همچنین دارای خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی است که از بو جلوگیری می کند. همچنین یک انتخاب عالی برای افرادی با پوست حساس است زیرا فیبر آن قابل تنفس است و روی پوست ملایم است.

نگران نباشید، پوشیدن کنف شما را بالا نمی برد، اما قطعا به شما کمک می کند تا ردپای کربن خود را کاهش دهید و در طول زمستان همه شما را راحت و دنج نگه می دارد.

پارچه کنفی
پارچه کنفی
  1. فلانل

وقتی زمستان می آید یک کت فلانل بپوشید. این یک پارچه اصلی برای پوشیدن زمستان است. فوق العاده راحت، کاربردی و بادوام است. فلانل در اصل از پشم کارد شده یا نخ نخی ساخته می شود. جیب های هوا در پارچه آن به شما کمک می کند تا در برابر سرما حتی در سردترین هوا محافظت کنید.

بهترین چیز در مورد فلانل شاید تطبیق پذیری آن باشد. کت‌های فلانل را می‌توان پوشید چه بخواهید ظاهری غیررسمی یا رسمی داشته باشید، بنابراین هر ظاهری که می‌خواهید انتخاب کنید، از هوای سرد محافظت می‌شوید و گرم نگه داشته می‌شوید.

پارچه کشمیر نساجی بوریا
پارچه کشمیر نساجی بوریا
  1. کرک کشمیری

آیا چیزی شیک تر و شیک تر می خواهید؟ کرک کشمیری که مدت‌ها با تجمل همراه است، یکی از گرم‌ترین مواد مناسب برای کت‌های مخصوص مراسم است. نرم و ابریشمی است! فوق العاده گرم و قابل تنفس است. یک کت ترمه قطعا ارزش قیمتش را دارد. این یک سرمایه گذاری خوب است و بقیه کمد لباس زمستانی شما را به راحتی جمع می کند.

پارچه-پشمی-کاماش-موهر-کرکی
پارچه-پشمی-کاماش-موهر-کرکی

  1. موهر

موهر با ظاهر وز دار منحصربفردش برای کاپشن ها و کت های زمستانی مورد علاقه است. ساخته شده از پشم گوسفند بز آنگورا، از نظر دوام الیاف طبیعی در رتبه دوم قرار دارد. گرم و مبهم است و برای کمد لباس مردانه و زنانه مناسب است.

هم موهر خالص و هم آنهایی که با پشم ترکیب می شوند می توانند شما را در تمام فصل به راحتی گرم نگه دارند!

پارچه ممخمل کبریتی ریز و درشت
پارچه ممخمل کبریتی ریز و درشت

  1. پنبه

آیا می دانستید در زمستان هم می توانید از پنبه استفاده کنید؟ اگرچه به دلیل وزش آن در تابستان محبوب است، اما می توان آن را ضخیم کرد تا عناصر زمستان را حفظ کند. برای افرادی که به پارچه هایی مانند پشم و پشم حساسیت دارند عالی است. بسیار نرم و قابل تنفس است.

پنبه می تواند رطوبت را جذب کند، بنابراین باید آن را با یک لایه داخلی خوب جفت کنید، زمانی که شرایط آب و هوایی سخت در پیش بینی وجود دارد

  1. پارچه ممخمل کبریتی ریز و درشت

با قضاوت از فشن شوهای مختلف، ژاکت ها و شلوارهای مخملی هرگز از مد نمی افتند! آنها بسیار جذاب و گرم هستند. با ساختار و بافت منحصربه‌فرد خود، پارچه‌ای لطیف و راحت پوشیده می‌شود.

برای زمستان عالی است زیرا ضخامت آن می تواند شما را در دماهای سرد گرم نگه دارد. قطعا در این فصل از سال باید داشته باشید!

نکته تخصصی

مانتوهای زمستانی می توانند گران باشند. یک گزینه کلاسیک با رنگ‌هایی انتخاب کنید که هرگز از مد نمی‌افتند مانند کرم، شتری و مشکی.

برای اطمینان از ماندگاری طولانی مانتوهای زمستانی، با مطالعه دستورالعمل های شستشو روی برچسب، بهترین مراقبت را از آن ها انجام دهید. اکثر کت های زمستانی نیاز به خشک شویی دارند. اگر به دنبال پاک کننده های خشک در دورانگو هستید تا بهترین مراقبت از لباس زمستانی خود را داشته باشید، از خشک شویی کلی دیدن کنید و کت های خود را با استفاده از محصولات ایمن، غیر سمی و سازگار با محیط زیست خشک شویی کنید و نکات تخصصی در مورد نحوه مراقبت صحیح از آن را دریافت کنید. مانتوهای زمستانی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان