اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون عرض 90 : فیلور ،کمند ،درنا ،گلناز

پارچه تترون عرض 90 پارچه تترون کمند اصفهان

پارچه تترون عرض 90 چیست؟

قیمت پارچه تترون عرض 90 :عمده کارخانه

  • گلناز 44000 تومان
  • کمند 47000تومان
  • درنا 50000 تومان
  • فیلور یزد بافت 60000 تومان
  • تترون بروجرد 68000 تومان
  • کاشان 55500 تومان
  • سعادت 65000 تومان

پارچه تترون فیلور عرض 90 در مراکز فروش مختلف می توان پیدا کرد. اگر به دنبال مناسبترین قیمت پارچه تترون با کیفیت بالا هستید می توانید از طریق این مرکز فروش سفارشات خود را ثبت کنید. دریافت مشاوره از کاماش

مشاوره رایگان: تهران نیما محمد نژاد: 09131130224– شهرستان ها: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

خرید پارچه تترون عرض 90 :گلناز

پارچه های تترون عرض نود فرم مدارس جز پرکاربردترین ماده در صنعت پوشاک محسوب می ‌شود که به دلیل ویژگی های خاص در میان تولیدی ها و افراد عادی جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار است.

پارچه تترون ارزان 90 عرض را از الیاف فلامنت، ویسکوز و پنبه به صورت الیاف تار و پودی تولید می کنند.

میزان استفاده از این سه الیاف در روند تولید پارچه تترون مقنعه موجب متمایز ساختن ویژگی های این پارچه با پارچه های دیگر در بازار می شود.

خرید پارچه تترون عرض 90 :کمند

 کنار هم قرار گرفتن این سه الیاف شرایط خاصی را برای پارچه تترون ضخیم ایجاد می کند که هنگام استفاده بدن را خنک کرده و همینطور جاذب عرق می باشند.

پارچه تترون فلامنت پارچه‌ای تخت بافت است که از الیاف پلی استر ویسکوز و فلامنت تولید می‌ شود که در واقع الیاف تار آن از فلامنت و پود آن از الیاف پلی استر ویسکوز می باشد.

 این پارچه تترون کتان در کارخانجات نساجی با گرایشهای مختلف با توجه به تراکم بافت تولید می گردد گرماژهای پارچه‌ های تترون از ۱۰۰ شروع شده و تا ۳۸۰ گرم در بازار وجود دارد.

پارچه های تترون عمده را در کارخانجات و پس از گذراندن مراحل ریسندگی و بافندگی به صورت خام وارد سالنهای رنگرزی می کنند و در آنجا به صورت کامل به رنگ مورد نظر در می ‌آید و پس از آن مورد طاق پیچی قرار می‌ گیرند.

خرید پارچه تترون عرض 90 :فیلور

از آنجا که پارچه های تترون ترگال در عرض های متنوع تولید می شود اما تمامی عرضهای این پارچه به صورت استاندارد در طاقه های ۴۰ متری حاضر می‌ شود.

پارچه تترون مصارف بالایی در صنایع تولیدی پوشاک و لباس دارد.

شاید برای مصرف‌ کنندگان این سوال به وجود بیاید که چرا مصرف پارچه تترون کتان در تولیدی ها بسیار زیاد است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که به راحتی با بررسی مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد پارچه های تترون نخ پی به این دلایل می برید از جمله:

  • تراکم بافت بالا و استاندارد پارچه تترون موجب می شود که الیاف تار و پود به راحتی از یکدیگر جدا نشوند.
  • به دلیل استفاده از پنبه در روند تولید آن پارچه های بسیار خنک و سبک است که برای افراد مصرف کننده هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.
  • این پارچه ها در تنوع رنگی بالا تولید می‌ شود و به همین جهت دست مصرف کنندگان را در انتخاب باز می گذارد.
  • ثبات رنگی خوبی که این پارچه دارد در شستشوهای مکرر پارچه از بین نمی رود.
  •  این پارچه از الیاف نرم و لطیفی برخوردار است که زیر دست نرمی دارد.
  • جز پارچه های شفاف است.
  •  یکدست بودن رنگ در تمام طول طاقه یکی دیگر از مزایای استفاده از این پارچه ها می باشد.
  • با توجه به سبک بودن و همچنین لطافت خوبی که این پارچه دارد به هیچ عنوان بدن نما نمی باشد.
  • قابل شستشو بودن پارچه های تترون و ضد لک بودن آنها در مراحل شستشوی مداوم یکی دیگر از دلایل استفاده بیشتر از این پارچه می باشد.

با مشخص شدن تمامی ویژگی های منحصر به فرد این پارچه پی به دلایل استفاده از این پارچه ها در مراکز تولیدی به صورت انبوه می برید.

پارچه تترون عرض 90 : کاربرد و مصارف

 پارچه تترون عمده به دلیل ویژگی‌ های خاصی که در الیاف مورد استفاده در آن وجود دارد جزء پارچه های نرم و سبک محسوب می شود.

با توجه به این ویژگی های منحصر به فرد از این پارچه تترون طاقه ای در صنایع مختلف استفاده های فراوانی می‌ کنند.

همین موارد استفاده فراوان از این پارچه تترون بروجرد موجب شده تا کارخانجات متعددی در کشور اقدام به تولید این منسوجات نمایند.

برخی از کاربردهای پارچه تترون نخی عبارتند از:

  • برای دوخت پیراهن مردانه معمولاً از پارچه های تترون به صورت رنگ بندی و یا طرح های چهارخانه و راه راه استفاده می‌ کنند. مناسبترین گرماژ این پارچه برای دوخت پیراهن مردانه پارچه‌ هایی با گرماژ ۱۹۰ می باشد.
  • برای دوخت انواع مقنعه های مختلف از دانش آموزی تا کارمندی و دانشجویی می توان از پارچه های تترون با عرض های مختلف استفاده کرد.
  • برای دوخت انواع روپوش و لباس فرم پرستاری و اسکراب پزشکی نیز از پارچه ‌های تترون سفید استفاده می کنند.
  • همچنین برای تهیه و تولید انواع ملحفه های مختلف بیمارستانی، هتل ها و همچنین مصارف خانگی نیز از پارچه تترون می توان استفاده کرد، مناسبترین گرماژ برای تولید ملافه گرماژ های بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ گرم می باشد.
  • همچنین برای دوخت انواع بیژامه و شلوار های راحتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  •  برای دوخت روپوش های مراکز خاص مانند قنادی ها، نانوایی ها، قصابی ها و غیره از پارچه تترون با گرماژ بالا استفاده می‌ کنند.

کارخانه پارچه تترون عرض 90 :درنا

پارچه های تترون در کارخانجات مختلف نساجی تولید می شوند که تمامی کارخانجات امکان تولید پارچه تترون در عرضهای مختلف را دارند.

تولید پارچه تترون در عرضهای مختلف مطابق با نوع مصرف و الگوی استفاده از آن انجام می‌ شود در تولیدی ها هر کدام از عرضهای مختلف پارچه مناسب برای الگو و کار خاصی است.

 به دلیل تنوع بالای عرض پارچه در هنگام خرید این محصول باید به دقت عرض آن را مورد بررسی قرار داد که این پارچه ها به صورت کاملاً استاندارد دسته بندی شده باشند.

زیرا ممکن است که عرضهای غیر استاندارد در روند تولید کار مشکلات خاصی را ایجاد کند. 

خرید پارچه تترون عرض 90 :بروجرد

کارخانه تولیدی انواع پارچه تترون را در عرضهای مختلف و متنوع تولید می کند که برخی از این عرضها عبارتند از:

  • پارچه تترون با عرض 90 سانتی متر: از پارچه تترون با عرض 90 بیشتر برای تولید مقنعه و همچنین تولید لباس نوزاد استفاده می‌کنند معمولاً وزن و اگر واژه این پارچه بین 100 تا 120 گرم می باشد.
  •  پارچه تترون با عرض 150 سانتی متر: بیشترین مورد استفاده در بین تنوع بالای عرضهای پارچه تترون عرض 150 سانتی متر است که در تولیدی های پوشاک معمولاً از آن استفاده می شود از این پارچه برای تولید لباس بزرگسال و همچنین دوخت لباس، پرسنل و مقنعه استفاده می‌ شود. وزن این پارچه بین 150 تا 200 گرم است.
  •  پارچه تترون با عرض 180 سانتیمتر: از پارچه تترون با عرض 180 بیشتر برای مصارف تولید مقنعه و همچنین تولید انواع ملافه در کاربردهای مختلف استفاده می کنند. وزن این پارچه بین 200 تا 230 گرم می باشد.
  •  پارچه تترون و عرض 200 سانتی متر: پارچه با عرض 2 متر معمولاً رنگ سفید آن جزء رنگهای محبوب است که به عنوان پارچه های ملحفه و روتختی در تولیدی ها استفاده می شود و همچنین از آن برای تولید روپوش پزشکی و پرستاری استفاده می‌ شود. این پارچه بین 220 تا 260 گرم است.
  • پارچه تترون با عرض 240 سانتی متر: از پارچه تترون با عرض 240 استفاده‌ های زیادی می‌ شود. اما مناسبترین کاربرد این پارچه برای تولید انواع روتختی و ملافه است. این عرض را معمولاً در رنگ سفید بیشتر تولید می کنند، گرماژ این پارچه بین 260 تا 300 گرم می باشد.
  •  پارچه تترون با عرض 300 سانتی متر: پارچه های تترون با عرض 3 متر بیشترین مورد استفاده را در مصارف بیمارستانی دارند، معمولاً از این پارچه برای دوخت انواع مختلف ملحفه و همچنین لباسهای کادر درمان استفاده می کنند. بیشتر کارگاه های تولیدی به دلیل راحت بودن برش این پارچه ترجیح می دهند تا از پارچه های عرض سه متر استفاده کنند، این پارچه در گرماژی بین 340 تا 380 گرم تولید می شود.

به طور کلی ممکن است که این پارچه در عرضهای مختلف دیگری نیز به صورت سفارشی توسط کارخانجات تولید شود که با توجه به میزان عرض آن از قیمتهای مختلفی برخوردار است.

پارچه تترون فیلور عرض 90 : مصارف آن

کارخانه فیلور یکی از تولید کنندگان مطرح پارچه تترون در کشور است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

پارچه تترون فیلور عرض 90 در تولید شده این کارخانه از موارد مصرف بیشتری برخوردار است.

کارخانه تولید پارچه تترون فیلور عرض 90 تلاش می ‌کند تا منسوجات تولیدی خود را توسط نمایندگی های معتبر در سراسر کشور عرضه کند.

بدین منظور تمامی این محصولات با قیمت مناسبتری به دست مصرف کننده نهایی می‌ رسد.

پارچه تترون فیلور عرض 90 دارای مصارف مختلفی می باشد که موجب محبوبیت این پارچه در بین کارخانجات تولیدی شده است.

خرید پارچه تترون عرض 90 :گلناز

 برخی از موارد استفاده از این پارچه عبارتند از:

  • برای تولید انواع مقنعه های دانش آموزی، دانشجویی و همچنین اداری از این عرض پارچه استفاده می شود.
  • برای تولید لباسهای نوزاد در بیمارستانها و همچنین موارد مختلف دیگر از آن به کار می برند.
  • همچنین در تولید چادر جشن تکلیف برای دختران نوجوان نیز از این پارچه می توان استفاده کرد.
  • برای دوخت انواع شلوار کردی و بیژامه نیز پارچه مناسبی می باشد.
  • برای دوخت پیراهنهای مردانه نیز می‌ توان از این عرض پارچه استفاده کرد.

قیمت پارچه تترون 90 عرض رنگی و سفید در سقز

درحالی که با مصارف ویژه و زیاد این پارچه آشنا شده اید بهتر است تا بدانید که این پارچه در بازار با قیمتهای مختلفی همراه می باشد به طور کلی یک دغدغه و چالش مهم برای خریداران قیمت پارچه تترون در بازار فروش می باشد.

برای اکثر افرادی که قصد خرید پارچه تترون را دارند دو فاکتور کیفیت و قیمت اهمیت زیادی دارد بخصوص برای تولیدیهای البسه که قصد دارند محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسبتر به فروش برسانند و همچنین سود قابل ملاحظه‌ای را نیز به دست بیاورند.

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می تواند بر قیمت پارچه تترون فیلور عرض 90 و عرضهای مختلف دیگر تاثیرگذار باشد که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • کیفیت پارچه: کیفیت پارچه بسته به الیاف مورد استفاده در آن تغییر می کند و هرچه پارچه کمتر براق باشد از کیفیت بهتری برخوردار است.
  • گرماژ پارچه: پارچه تترون در گروه های متنوع تولید می‌ شود که هر نوع آن مناسب با کارکرد مختلفی می باشد و هرچه گرماژ پارچه بیشتر باشد طبیعتاً الیاف بیشتری نیز در روند تولید آن استفاده شده است.
  • عرض پارچه: پارچه های تترون در عرضهای 100، 150 و تا عرض 3 متر نیز وجود دارد که هرچه عرض پارچه بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر می‌ شود.
  • تنوع رنگ بندی پارچه: این پارچه را در تنوع رنگ بندی بالایی تولید می‌ کنند که برخی از رنگ بندیها در بازار با قیمت بالاتری عرضه می‌ شود و معمولاً رنگهای سیر در این پارچه ها دارای افزایش قیمت می باشد.
  • نحوه خرید پارچه: نحوه خرید پارچه و انتخاب مرکز فروش مناسب می تواند به صورت مستقیم بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار باشد.
  • میزان سفارش پارچه: حجم خرید و سفارش پارچه نیز جز عواملی است که بر قیمت این محصول تاثیر گذار است.
  • نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز: نوسانات موجود در بازار می تواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر قیمت عرضه محصولات تأثیر گذار باشد.

پارچه تترون عرض 90 درجه یک را از کجا بخرم؟

پارچه تترون جزء منسوجاتی است که موارد استفاده از آن بسیار زیاد می باشد با توجه به کیفیت بالای این پارچه معمولاً از آن برای تولید لباسهای مختلف استفاده می کنند.

در تولیدی هایی که تازه مشغول به کار تولید شده‌اند این دغدغه و سوال برای آنها به وجود می ‌آید که پارچه تترون درجه یک را از کجا بخرم؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که راه های زیادی برای خرید انواع پارچه های تترون وجود دارد که هر فرد بنا به موقعیت و نیاز خود می تواند از آنها استفاده کند.

 برخی از بهترین روشهای خرید پارچه تترون درجه یک با قیمت مناسب به عبارتند از:

  • کارخانه های تولیدی: در صورتی که به حجم عمده از این پارچه نیاز دارید می توانید از طریق کارخانه های تولید این پارچه ها اقدام به تهیه آنها نمایید. در خرید صورت مستقیم از کارخانجات به دلیل حذف واسطه ها و همچنین تنوع محصول می توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.
  • نمایندگی های پخش: نمایندگی های پخش برای افرادی مناسب است که امکان رفتن به کارخانجات در شهرهای مختلف را ندارند به همین سبب از نمایندگی های پخش که در سراسر کشور حضور دارند اقدام به خرید پارچه های تترون با کیفیت بالا و قیمت مناسب را می کند.
  • سایتهای آنلاین معتبر: در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی روشهای ساده ‌تری برای خرید پارچه تترون به وجود آمده است و اکثر افرادی که امکان رفتن به کارخانجات و یا نمایندگی های این پارچه‌ ها را ندارند می توانند از طریق وب سایتهای معتبر اقدام به دریافت لیست این پارچه ها و انتخاب از بین نمونه‌ های مختلف پارچه کند.

خرید اینترنتی پارچه تترون عرض 90 مهاباد

پارچه های تترون اصفهان به دلیل کیفیت بالایی که دارند در بازار پارچه از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند اکثر تولیدی ها ترجیح می دهند تا از پارچه های تترون اصفهان برای تهیه و تولید بسیاری از محصولات خود استفاده کنند.

برای تهیه این پارچه ها مناسبترین راه خرید مستقیم از کارخانجات تولید آن در اصفهان می‌ باشد اما برای همه افراد این امکان وجود ندارد که به صورت حضوری به این کارخانجات مراجعه کنند.

 در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی و رشد روزافزون فضای مجازی در بین اکثر مردم بهترین راه خرید پارچه تترون اصفهان، خرید از طریق سایتهای آنلاین و اینترنتی می باشد.

خرید پارچه تترون عرض 90 :سنندج

در هنگام خرید اینترنتی باید سایتهای معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند را انتخاب کنید تا از کیفیت و قیمت پارچه تترون خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

 پارچه تترون فیلور عرض 90 را می توان به راحتی از طریق این سایت  آنلاین سفارش داد.

مزایای خرید اینترنتی پارچه تترون از این سایت فروش بسیار زیاد می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • امکان خرید پارچه های تترون در عرض های مختلف
  • عرضه پارچه های تترون در تنوع رنگ بندی بالا و طرح های گوناگون
  • عرضه پارچه های با کیفیت بالا و کمترین مواد مصنوعی
  •  امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز
  •  امکان پرداخت هزینه توسط درگاه های بانکی با امنیت بالا
  • تحویل محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر
  • ارسال محصولات خریداری شده در بسته بندیهای دقیق و مناسب
پارچه کتان فیلور پنبه عرض 90 یزد
پارچه کتان فیلور پنبه عرض 90 یزد

قیمت پارچه تترون عرض 90
پارچه تترون مانتویی عرض 90
معایب پارچه تترون عرض 90
پارچه تترون سفید سیب عرض 90
پارچه تترون نخی سیب عرض 90
قیمت پارچه تترون نخی سیب عرض 90

۸ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان