اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

مزایا و معایب پارچه تترون + راهنمای خرید عمده

خرید پارچه تترون پرشیا

معایب پارچه تترون :

  1. کمبود کش: پارچه‌های تترون معمولاً کمتر کش دارند نسبت به پارچه‌های دیگری مانند پارچه‌های نخی. این به این معناست که این پارچه‌ها به طور کلی کمتر انعطاف‌پذیر هستند و ممکن است به راحتی شکننده شوند یا اندازه‌یابی برای استفاده‌هایی که نیاز به کش و استحکام بالا دارند مناسب نباشند.
  2. عدم مناسب بودن برای پاییز و زمستان: اغلب پارچه‌های تترون به دلیل عدم تنفس‌پذیری و کمبود عایق حرارتی، برای استفاده در فصول سرد سال مناسب نیستند. این پارچه‌ها ممکن است باعث ایجاد بی‌راحتی و برودت بیش از حد در زمستان شوند.
  3. مشکلات در مقابله با آب و رطوبت: برخی از پارچه‌های تترون ممکن است نسبت به نفوذ آب حساس باشند یا در برابر آب و رطوبت مقاومت کمی داشته باشند. این مسئله ممکن است به خصوص در فصل‌های بارانی و مرطوب مشکل‌ساز باشد.

مزایای پارچه تترون :

پارچه تترون واقعاً مزایای فوق‌العاده‌ای دارد! این پارچه به عنوان یک انتخاب عالی برای لباس‌ها در فصل‌های بهار و تابستان شناخته شده است. اینجا مزایای برجسته‌اش را می‌توان بیان کرد:

  1. تنوع رنگی: پارچه تترون در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود است، که به شما امکان می‌دهد لباس‌هایی با سبک‌ها و طرح‌های مختلف بسازید.
  2. قیمت عالی: یکی از مزایای اصلی تترون، قیمت مناسب آن است. این به شما اجازه می‌دهد تا لباس‌های با کیفیت و جذاب را با هزینه مقرون به صرفه بسازید.
  3. ثبات رنگ: رنگ پایدار و مقاوم در پارچه تترون باعث می‌شود که لباس‌های شما حتی پس از شستشوهای مکرر همچنان شاداب باقی بمانند.
  4. دسترسی آسان: این نوع پارچه در تمام شهرهای ایران در فروشگاه‌های پارچه‌فروشی موجود است، بنابراین شما به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
  5. مناسب برای تمام لباس‌ها: تترون به دلیل خواص خود مانند سبکی، زیبایی و ثبات رنگ، برای ساخت تمام انواع لباس‌ها از جمله شومیز، تونیک، پیراهن و حتی لباس‌های مجلسی مناسب است.
  6. مناسب برای بهار و تابستان: با ویژگی‌های خنک و راحتی که دارد، تترون به عنوان یک پارچه مناسب برای فصل‌های گرم سال شناخته می‌شود.

پارچه تترون ابرفت دارد؟

پارچه تترون ابرفت ندارد،پارچه کودری است که آبرفت دارد

بله، پارچه‌ی تترون به طور معمول می‌تواند با دقت شسته شود. اما همانطور که برای هر نوع پارچه‌ای که استفاده می‌شود، بهتر است دستورات شستشوی ارائه شده را رعایت کنید تا از آسیب به پارچه جلوگیری شود. با استفاده از آب سرد یا آب ملاایم و محلول‌شوینده‌های ملایم، می‌توانید پارچه‌ی تترون را بشویید و پس از خشک شدن، از آن برای دوباره پوشیدن استفاده کنید.

بهتر است قبل از شستشو، برچسب مراقبت‌های پارچه را بررسی کنید تا بهترین روش شستشو را برای پارچه‌ی خاص خود اعمال کنید.

تترون چه نوع پارچه ای است؟ پارچه تترون برای لباس

تترون با جنس پلی استر ویسکوز فلامنت ،پارچه ایرانی 4 فصل است که برای مانتو ،مقنعه ،فرم مدارس ،ماحفه ،اسکراب پزشکی و….. اسفاده می شود.عرض پارچه تترون نخی ،بیمارستانی ،مانتویی،و….از 90 سانتیمتر الی 300 سانتیمتر است.پارچه تترون برای لباس های مانتویی ،بیمارستانی ،پارچه تترون برای لباس اسکراب پزشکی استفاده می شود.

فرق پارچه پوپلین و تترون :لباس

  • پوپلین: این پارچه از پنبه ساخته می‌شود. پنبه یک الیاف طبیعی است که از گیاه پنبه به دست می‌آید و بسیار محبوب برای استفاده در پارچه‌های لباس‌پوشی است.
  • تترون: این نوع پارچه از ویسکوز (یا ریون) ساخته می‌شود. ویسکوز یک الیاف نساجی مصنوعی است که از سلولز گیاهی به دست می‌آید و خواصی شبیه به پنبه دارد اما نرمی و لطافت بیشتری دارد.

مزایا و معایب پارچه تترون کدام است؟

پارچه تترون پارچه ایی بدون کش و پنبه در ایران تولید می شود ،که از جنس پلی استر ویسکوز در فلامنت با گرماژ و عرض های مختلف تولید می شود.

حال که با پارچه تترون و مشخصات آن آشنا شدید؛ بهتر است پیرامون مزایا و معایب پارچه تترون هم مطالبی را بدانید. قطعا آگاهی از این موارد می تواند در انتخاب شما، نقش چشمگیری داشته باشد.به دلیل فروش زیاد پارچه تترون مانتویی در این روز ها به جای پارچه های چینی لازم دونستم این مطالب را به اشتراک بگزارم.

مزایای پارچه تترون درجه یک : پارچه تترون مردانه

پس بنظر می رسد که آشنایی با مزایا و معایب پارچه تترون در درجه اول و سپس آگاهی از چگونگی خرید عمده پارچه تترون مرغوب و درجه یک، از اولویت های مهم برای خریداران به شمار می آید.

  • خنک بودن از ویژگی های بارزر یک تترون مرغوب است.
  • ثبات در رنگ و یکدست بودن رنگ در همه جای پارچه
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی
  • مقاومت در برابر چروک شدن
  • تراکم بافت استاندارد

در طرف مقابل، معایب پارچه تترون وجود داشته که بسیار کمتر از مزایای این پارچه بوده است. یکی از این معایب، میزان آبرفت کم تترون پنبه یا پارچه تترون می باشد. به همین سبب به تولید کنندگان پوشاک توصیه می گردد تا قبل از دوخت، حتما پارچه را مورد شستشو قرار دهند.

یکی دیگر از معایبی که در برخی از کارخانجات نساجی وجود داشته، زیر اتوی در حرارت ،عرضه توپ های پارچه تترون با زیر اتوهای متفاوت است. این موضوع خیلی مهم بوده و می تواند در روند تولیدات پوشاک برای یک کارخانه، نقش منفی داشته باشد.

پارچه تترون یا ترگال بخرم؟ پارچه تترون بهتر است یا ترگال

قیمت پارچه تترون و ترگال

انتخاب بین پارچه تترون 190 گرم و ترگال 240 گرم وابسته به استفاده‌ها و نیازهای خاص شما است. هر دو نوع پارچه دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی هستند که بر اساس آن‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید کدام پارچه برای شما مناسب‌تر است. در ادامه، ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک را توضیح می‌دهم تا به شما کمک کنم تصمیم بهتری بگیرید:

پارچه تترون:

  1. مقاومت و دوام: پارچه ی تترون بروجرد تترون اغلب از جنس پلی‌استر یا نایلون ساخته می‌شود که دارای مقاومت و دوام بالایی است. این پارچه‌ها معمولاً به خوبی در برابر پارگی، پیری و لکه‌ها مقاومت نشان می‌دهند.
  2. ضدآب: بسیاری از پارچه‌های تترون دارای خاصیت ضدآب هستند که آن‌ها را برای لباس‌ها یا لوازمی که باید در برابر نفوذ آب مقاومت نشان دهند، مناسب می‌کند.
  3. مناسب برای مقنعه ،مانتو و فرم مدارس ،اسکراب پزشکی است.

پارچه ترگال:

  1. نرمی و خنکی: پارچه ترگال معمولاً از جنس پنبه یا پلی‌استر است که نرم و خنک است. این پارچه به خوبی هوا را عبور داده و مناسب برای لباس‌های راحتی و خانگی است.
  2. کاربرد چندمنظوره: پارچه ترگال برای لباس‌های روزمره، پوشاک خانگی، پوشاک کودکان و حتی لباس‌های تابستانی مناسب است.
  3. قابلیت شستشو و مراقبت آسان: اکثر پارچه‌های ترگال به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند و اغلب نیازی به اتو زدن ندارند.

پارچه تترون نخی چیست؟ قیمت پارچه تترون

ویژگی پارچه تترون نخی

این پارچه به شکل ضد حساسیت تولید می گردد و نرمی زیر دست و لطافت فوق العاده ای دارد.

یکی از نام آشناترین و پرفروش ترین پارچه ها در صنعت تولید پوشاک، پارچه تترون است. با توجه به مصرفی بودن این پارچه، مهم است که خریداران بدانند از کجا می توانند کیفیت مناسب و قیمت ارزانتری از تترون را خریداری کنند.ویژگی پارچه تترون بروجرد این است که نخی است ،و برای پوست های حساس مناسب است.پارچه تترون مردانه رنگی استفاده می شود.

پارچه تترون نخی چیست؟ویژگی پارچه تترون بروجرد

در درجه اول بهتر است تا کمی بیشتر با ویژگی پارچه تترون بروجرد آشنا شوید. حتما می دانید که در صنعت تولید لباس و پوشاک، شناخت جنس و کیفیت پارچه تترون مشکی و رنگ آن، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. پس شناخت پارچه ای که قرار است خریداری شود، قطعا در کیفیت نهایی کار نقش فزاینده ای خواهد داشت.

پارچه تترون مانتویی نخی نوعی پارچه تخت بافت است که از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل می گردد. در واقع پلاستیک و نخ بکار رفته در پارچه تترون، می تواند در کیفیت این پارچه نقش مهمی داشته باشد. به عنوان مثال هر چه تترون دارای درصد بیشتری پلاستیک باشد، رنگ آن براق تر و کیفیتی متوسط رو به پایین خواهد داشت.نساجی تترون بروجرد بهترین تترون نخ را دارد ،وارد لینک زیر شوید تا بتوانید تترون نخ بروجرد را خرید کنید.

ttps://miladarshadi.com/product/purchase-and-price-of-borujerd-tetron-fabric/

تفاوت معایب پارچه تترون و معایب پارچه ترگال چیست؟

به جرئت می توان گفت که یکی از معایب پارچه تترون که شما به عنوان خریدار باید بدان توجه داشته باشید، همین درصد براقیت پارچه و کیفیت پایین آن است. تترون با گرماژ یا وزن های متنوعی تولید می شود. مهم ترین گرماژ این پارچه از 150 الی 190 گرم است. عرض های پارچه تترون هم متنوع بوده و شامل 90، 150 و 180 سانتی متر، 2 و 3 متر می گردد.پارچه ترگال وزن بالاتری دارد ،گرماژ پارچه ترگال 240 گرم است و مناسب برای پارچه فرم مدارس و لباس کار است ،ولی از پارچه ترگال نمی توان برای پیراهن استفاده نمود.

در حال حاضر کارخانجات نساجی گوناگون در اصفهان، بروجرد و کاشان، توانسته اند کیفیت خوبی از تترون را تولید و به عرضه رسانیده باشند. کالیته رنگی پارچه های تترون، شامل بیش از 150 طیف رنگی بوده که یکی از مزایای مهم این پارچه به شمار می آید.

نساجی های معتبر تترون مانتویی :پارچه تترون مقنعه ای بروجرد

  • تترون درنا
  • تترون سیب
  • تترون کمند
  • تترون گلناز
  • تترون عمید
  • تترون سهند
  • تترون پارس
  • تترون گل پود
  • تترون کاشان
  • تترون ستاره سهیل
  • تترون پارس
  • تترون بروجرد
  • تترون کاماش

شایان ذکر است که پارچه تترون مقنعه ای بروجرد پس از مرحله ریسندگی و بافندگی، روانه سالن های رنگرزی می گردند. سپس در همانجا مورد طاقه پیچی قرار گرفته و به بازارهای فروش عرضه می شوند. عرضه پارچه تترون به دو شکل طاقه ای و عدلی انجام می پذیرد.

پارچه تترون نخی چیست و پارچه تترون چروک میشه ؟

پارچه تترون از مشخصات و مزایای منحصربفردی برخوردار بوده و همین امر سبب شده تا مصرفی ترین پارچه در نساجی ایران، لقب بگیرد. انواع پارچه تترون با توجه به نوع کاربرد و مصارف این پارچه در بازار شهرت داشته اند. از جمله این انواع و مصارف تترون، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قیمت پارچه تترون پیراهنی مناسب دوخت پیراهن در تبریز

پارچه تترون با عرض 150 سانتی متر، مشهور به پارچه تترون پیراهنی است. این پارچه در رنگبندی مختلف با طرح های ساده و چهارخانه، کاربرد ویژه در تولید انواع پیراهن مدارسی و مردانه در تبریز دارد.تبریز آب و هوای معتدل و سرد دارد ،بنابراین پارچه تترون تبریز بسیار پر فروش است.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی در طیف رنگی مناسب بیمارستان ها عرضه می گردد. این طیف رنگی شامل سفید، صورتی، آبی و سبز بوده است. این پارچه در تمامی عرض های 90، 150 و 180 سانتی متری، 2 و 3 متری کاربرد ویژه ای در تولید البسه بیمارستانی دارد. از جمله مهم ترین آنها می توان به لباس فرم بیماران، لباس پرسنل بیمارستان، دوخت ملحفه بیمارستانی و غیره اشاره داشت.

پارچه تترون بیمارستانی 09131130224
پارچه تترون بیمارستانی 09131130224

پارچه تترون برای روتختی ملحفه ای

پارچه تترون با عرض 3 متر، مشهور به پارچه ملحفه ای است. این پارچه عمدتا با رنگ سفید به عرضه می رسد.چه پارچه برای روتختی مناسب است؟ همه ی چیزهایی که لازم است بدانی
آیا به نوسازی کمد لباس خواب خود فکر می کنید؟ چرا که نه، زمانی که طیف وسیعی از ملحفه‌های تخت در انتظار خرید دریک پارچه خوب مثل تترون یا پارچه سیترون و یا داکرون هستند! بله، پارچه تترون مقصد اصلی شما برای خرید پارچه ملحفه تخت و طیف گسترده ای از لوازم جانبی خانه است. تعجب میکنی چرا؟ برای شروع، شما این فرصت را دارید که ظرافت زیبایی منزل خود را افزایش دهید، به خصوص اتاق خواب با برخی از ملحفه های تختخواب با الهام از فرهنگ و فرهنگ که در الگوها، رنگ ها و مواد پویا و به طور شگفت انگیزی با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس هستند!

با وجود همه چیزهایی که گفته شد، خرید پارچه ملحفه کار آسانی نیست. جنبه های زیادی از ابعاد مناسب گرفته تا الگوی مناسب تا پارچه مناسب باید در نظر گرفته شود، به خصوص اگر پارچه ملحفه تخت را آنلاین می خرید. در اینجا یک راهنمای سریع برای انتخاب بهترین پارچه ملحفه برای خانه خود آورده شده است که شما و مهمانانتان را شگفت زده می کند!

هنگامی که در جستجوی یافتن پارچه ملحفه مناسب برای خانه خود هستید، ممکن است صفات زیادی به ذهن شما خطور کند. صفت هایی مانند گرما، وزن، تعداد نخ های زیاد، نرمی، احساس، ملحفه های مناسب و غیره. انتخاب از بین طیف گسترده ای از پارچه ها برای ملحفه های شما می تواند گیج کننده باشد.

پارچه تترون عرض 90 هم مشهور به تترون مقنعه ای بوده است. البته تترون با عرض 150 و 180 هم مناسب مقنعه های با طول های کوتاه هستند.

تترون با طرح های چاپی و عروسکی، می تواند گزینه خوبی جهت دوخت انواع لباس مناسب کودکان باشد.پارچه نساجی تترون سهیل اصفهان بهترین گزینه می باشد.

قیمت پارچه تترون و عوامل موثر بر آن

قیمت پارچه تترون علاوه بر کیفیت این پارچه، از فاکتورهای مهم در انتخاب آن به شمار می رود. در واقع تولید کنندگان لباس و پوشاک به دنبال آن هستند که بهترین پارچه تترون را با قیمت ارزانتری خریداری کنند. چرا که در اینصورت می توانند تولیدات با قیمت تمام شده مقرون به صرفه تری داشته باشند. از طرفی با افزایش کیفیت نهایی محصولات خود، قدرت فروش بالاتری را هم تجربه می نمایند.

پارچه تترون نخی متری چند؟

نرخ قیمت تترون به عواملی همچون عرض، گرماژ، رنگ و نحوه سفارش این پارچه بستگی داشته است. اما اگر شما بتوانید ضمن آگاهی از مزایا و معایب پارچه تترون عرضه شده، این پارچه را مستقیما از درب کارخانه خریداری کنید، قطعا خریدی مقرون به صرفه در انتظارتان خواهد بود.

نساجی کاماش یکی از اولین مراکز فروش آنلاین انواع پارچه تترون درجه یک به شمار می رود که توانسته دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم عرضه کند. پس همین حالا سفارش خرید آنلاین تترون را بدون واسطه به ثبت برسانید.

خرید پارچه تترون مانتویی و نخی و ملحفه و پیراهنی نیاز به راهنمایی و علم خرید دارد ،هرکدام معایب و مزایای خود را دارند ،با مشاورین ما تماس بگیرید قبل از خرید عمده پارچه

kamash.ir

۱۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان