مرکز فروش پارچه ترگال در اصفهان

فلامنت کجراه پارچه کتان کجراه کاماش پارچه كرپ كجراه پارچه ویسکوز کجراه پارچه فاستونی کجراه پارچه تترون کجراه کرپ کش کج راه پارچه تریکو کج راه
خرید پارچه ترگال فدک
خرید پارچه ترگال فدک

فروش پارچه ترگال تولید معتبرترین کارخانجات فعال در اصفهان، جهت مصارف گوناگون، با قیمت رقابتی و کمتر از سایر بازارهای کشور، انجام می پذیرد.آشنایی با پارچه ترگال را با ما بیاموزید .پارچه ترگال کاماش چیست؟ خرید اینترنتی پارچه ترگال کجراه را چگونه انجام دهم؟ دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه ترگال فدک چیست؟سوپر 100 حاشیه دار

پارچه ترگال فدک معروف ترین پارچه ترگال در ایران است،

در ابتدا می خواهیم با پارچه ترگال و اطلاعات فنی و مشخصات ظاهری آن آشنا شویم. داشتن اطلاعات فنی لازم در رابطه با انواع پارچه می تواند کمک به سزایی به شما کند تا از خرید خود راضی باشید و پارچه هایی باکیفیت و همچنین با قیمتی مناسب دریافت کنید.

  • گرماژ 240 گرم
  • عرض 150 سانتیمتر
  • جنس فلامنت پلی استر ویسکوز

این موضوع که پارچه های ترگال از چه الیافی تشکیل شده اند و چه گرماژی دارند، عرض آنها چگونه است و غیره سبب خریدی بهتر و با اعتماد به نفس بیشتر برای خریداران می شود.

خرید پارچه ترگال
قیمت پارچه ترگال طرح دار

اکثر مشتری ها و همچنین مشتری های تازه کاری در بازار تولید پوشاک وارد شده اند که مهم ترین سوالشان این است که پارچه ترگال یا کجراه چند درصد نخ دارد؟ و یا اینکه جنس پارچه ترگال چیست؟

پارچه ترگال از انواع پارچه های تخت بافت می باشد. دارای بافتی منظم و کنار هم است.

در طول پارچه ترگال یا در اصطلاح تار یا چله ی آن از فلامنت یا ویسکوز و در عرض یا پود آن از الیاف استفاده شده است.

این نوع از الیاف سبب دوام و مقاومت پارچه برای استفاده های طولانی مدت می شود.

معمولا پارچه های ترگال با عرض 150 سانتی متر تولید می شوند.

پارچه ترگال در دو نوع ساده و کجراه تولید می شود که بیشترین استفاده از این پارچه ها برای تولید لباس های فرم مدارس، لباس پرسنل بیمارستان و موارد دیگر می باشد.

ترگال نساجی کاماش

از خصوصیات مهم و معروف پارچه های ترگال می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  1. ثبات در رنگ پارچه ها
  2. تراکم مناسب
  3. تل نشدن و یا به عبارتی گلوله نشدن
  4. ثبات سایشی
  5. استقامت بالا

به دلیل موارد مختلف استفاده ای که از این پارچه می شود، نیاز است تا رنگ آن در برابر شست و شو و ضد عفونی کردن و همچنین پرتوهای ناشی از جوشکاری بالا باشد.

استقامت بالای این پارچه در برابر کشش و سایش، سبب شده است تا این پارچه برای کارهای پر تحرک مناسب شناخته شود و مورد توجه قرار بگیرد. این پارچه از نظر قیمتی بسیار ارزان و به صرفه است.

پارچه ترگال فرم مدارس چه مشخصاتی دارد؟

از پارچه ترگال برای دوخت فرم مدارس استفاده می شود. این پارچه به دلیل داشتن مشخصاتی مانند تنوع رنگی، مقاومت بالا و داشتن قیمت مناسب گرینه ی مناسبی برای فرم های مدارس است. پارچه ترگال پاسخگوی تمام نیازهای افراد جامعه در استفاده از فرم های مدارس است.

از مهم ترین ویژگی های که خانواده ها برای خرید فرم مدارس به آن دقت می کنند خرید فرم هایی است که با پارچه های به اصطلاح بشور و بپوش آماده شده اند. پارچه های ترگال دارای این ویژگی هستند و پس از شست و شو چروک نمی شوند.

برای تولید روپوش های مدارس باید به مواردی همچون: قدرت خرید مردم، جنسیت، سلیقه و بسیاری موارد دیگر توجه کرد که جوابگوی تمام این موارد، پارچه ترگال می باشد.

فروش پارچه ترگال

 پارچه ترگال طرح دار : خالدار : هندسی

پارچه ترگال کجراه و یا طرح دار همان طور که از نامش پیداست تار و پود آن به صورت کج بافته می شود و تراکمی با 280 تا 290 گرم دارد. به همین دلیل پارچه ترگال کجراه ضخیم تر می باشد و زیر دست قوی تری نسبت بهترگال ساده دارد.

از نظر رنگ و طرح دارای تنوع زیادی است. از پارچه های ترگال برای مصارف مختلفی همچون دوخت لباس فرم مدارس، لباس پرسنل بیمارستان وغیره استفاده می شود.

اصلی ترین تفاوت پارچه ترگال ساده و کجراه در وزن آنهاست. وزن پارچه یاگرماژ آن مربوط می شود به تراکم بافت و ضخامت پارچه.

بین پارچه های ترگال ساده و کجراه، حدودا بین 40 تا 50 گرم اختلاف وزن وجود دارد.

از پارچه های ترگال کجراه برای آماده سازی محصولات و مواردی چون: لباس کار، دستکش، شلوار و غیره نیز استفاده می شود. این پارچه می تواند با ترکیبی از الیاف دیگر  به غیر از ترکیب های معمولی و رایج، تولید و تکمیل شود.

فروش پارچه ترگال

پارچه ترگال برای اسکراب پزشکی و لباس کار

زمانی که برای تولید اسکراب پزشکی به پارچه های تترون کشی و پرشیا استفاده می کنیم . از پارچه ترگال ساده و کجراه فلامنت ویسکوز فلامنت برای پاییز استفاده می شود.

سفارش خرید پارچه ترگال خالدار

ارچه ترگال خالدار از پارچه های است که بدون شک تمامی مشاورین فروش پارچه برای تولید فرم مدارس، پیشنهاد می دهند. این نوع پارچه جدا از کیفیت درجه یکی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

این پارچه نیز از طرح های بسیار پر فروش انواع پارچه می باشد.

بسیاری از مدارس و مهد کودک ها و تولیدی های سیسمونی ترجیح می دهند از پارچه های ترگال خالدار چه برای کل لباس و چه برای خرجکار لباس استفاده کنند.

در استان اصفهان کارخانه هایی هستند که تولید پارچه های ترگال خالدار را انجام می دهند و به راحتی می توانید سفارش خود را به آن کارخانه ها داده و با روش های گوناگون تحویل بگیرید.

فروش پارچه ترگال

کارخانه پارچه ترگال بروجرد

کارخانه پارچه ترگال بروجرد، از برترین و مشهورترین کارخانه های تولید پارچه از جمله پارچه های ترگال ساده و کجراه است. پارچه ترگال بروجرد امروزه بازار خوبی برای فروش اجناس خود در میان دیگر برندها پیدا کرده است.

نمایندگی نساجی های بروجرد، انواع پارچه ترگال ساده، کجراه و پنبه ای را با رنگ بندی گوناگون و کامل عرضه می نمایند. بروجرد با توجه به تولیدی هایی که دارد، از معروف ترین برندها را با کیفیت درجه یک و رنگ های مختلف به بازار عرضه می کند. کارخانه ترگال بروجرد در رقابت با کارخانه های اصفهان و یزد است.

کارخانجات پارچه ترگال بروجرد با سایت های اینترنتی و نمایندگی های فروش آنلاین محصولات خود توانسته اند راهی را برای تمام تولیدی های داخل بروجرد و شهرهای دیگر باز کنند تا با قیمتی عمده و درب کارخانه ای، خرید خودشان را ثبت نمایند.

فروش پارچه ترگال

پارچه ترگال فدک و تک و کاماش و زرین پود را بشناسید

نامی که تقریبا تمامی تولیدی های پوشاک و فعالان در زمینه ی پارچه ترگال با آن آشنایی دارند، نامی نیست چون صنایع نساجی فدک.

برند معروف فدک منسوجات و پارچه های زیادی تولید می نماید اما معروفیت و شهرت آن بیشتر به خاطر تولید پارچه های ترگال و کجراه است.

برای پارچه های ترگال و کجراه در صنایع فدک به صورت جداگانه کالیته تهیه می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های مثبتی که می توانیم برای صنایع نساجی فدک نام ببریم، تنوع رنگ بسیار در کالیته آن است. از دیگر ویژگی های بارز این کارخانه رنگ ثابت، درخشندگی، تولید و تکمیل حرفه ای پارچه در زمینه بافت و رنگرزی می باشد.

در رابطه با کارخانه تک می توانیم بگوییم در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست  با ارایه محصولات باکیفیت و مدیریت قوی و پرسنل مجرب به یک برند قوی و صاحب نام در زمینه ی تولید پارچه ترگال و کجراه تبدیل شود.

کارخانه تک که در استان اصفهان قرار دارد برای تولیدی های پوشاک و فرم مدارس فعالیت و تولید بالایی دارد. تولیدی های زیادی بر کیفیت و ثبات رنگ آن آگاهی دارند.

کالیته ترگال و کجراه دارای بیش از 80 نوع رنگ است که به راحتی می توانید رنگ دلخواه را انتخاب و سفارش دهید.

شرکت نساجی تک توانست پارچه ترگال خالدار را تولید نماید که سبب به وجود آمدن سبکی نو در تولید فرم مدارس و مهدکودک ها و لباس های نوزادی، همچنین سرویس های آشپزخانه شود.

پارچه ترگال زرین پود یکی از مشهورترین برند ها در این زمینه می باشد.

کیفیت و دوام پارچه های کارخانه زرین پود از دلایل اصلی خریدو فروش عمده و استقبال تولید کنندگان لباس فرم می باشد.

کیفیت رنگرزی پارچه های ترگال زرین پود بسیار زیاد است و کالیته رنگی آن به بیش از 50 نوع رنگ می رسد. این پارچه ها با نرخ ها و قیمت های گوناگونی در شهرهای مختلف به فروش می رسند که مسلما بهترین قیمت، قیمت پارچه ها از درب کارخانه است.

نساجی کاماش نیز با توجه به سابقه و کیفیت تولیدی هایش از شهرت خوبی برخوردار است. این نساجی در تولید انواع پارچه ترگال و با کیفیتی عالی فعالیت دارد.

ساجی کاماش در تولید انواع پارچه نقش دارد که یکی از آن پارچه ها، پارچه ی ترگال است.

عوامل موثر بر قیمت پارچه ترگال کجراه کدامند؟

در حال حاضر تنوع بسیار بالایی از پارچه ترگال در بازار وجود دارد که عوامل بسیار زیادی در تنوع پارچه های ترگال موثر هستند.

میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید، یک عامل بسیار مهم و تاثیرگذار است که هر چه استفاده از الیاف پنبه بیشتر باشد در نتیجه کیفیت پارچه بالاتر و قیمت آن نیز بیشتر می‌ شود.

یک عامل مهم دیگر شیوه رنگرزی پارچه ترگال در کارخانجات است که اگر پارچه ترگال رنگ ری اکتیو باشد به طور حتم از قیمت های بالاتری برخوردار است؛ زیرا شیوه رنگ پذیری نیز موجب می شود تا رنگ ها ثبات بالاتری داشته باشند و در حین شستشوهای مکرر به هیچ عنوان کیفیت رنگ از بین نمی رود.

اما پارچه ترگال مستقیم به دلیل شرایط خاص رنگ پس از چندین بار شستشو ممکن است که پارچه کم رنگ تر شود.

تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد می ‌توانند جزء عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه ترگال کجراه باشد.

اما در این بخش به طور مختصر به مهمترین عوامل موثر بر قیمت پارچه ترگال کجراه اشاره می ‌کنیم که عبارتند از:

  • ضخامت و گرماژ پارچه های ترگال کجراه 
  • تنوع بالا در رنگ بندی پارچه های ترگال
  • شیوه رنگرزی پارچه ترگال در کارخانه
  • تراکم بافت پارچه ترگال
  • میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر
  • حجم سفارش برای خرید پارچه ترگال
  • انتخاب مراکز عرضه و فروش

اکثر مواردی که در اینجا ذکر شد جزء عوامل فنی محسوب می ‌شوند که در کارخانجات و در پروسه تولید اتفاق می ‌افتد.

اما انتخاب مراکز عرضه و فروش می تواند یک عامل مهم باشد که وابسته به خریدار است و می تواند خریدار با انتخاب های درست و اصولی مراکز معتبر و بدون واسطه را انتخاب کند تا دچار واسطه ها نشده و از افزایش قیمت های بی دلیل به دور بماند.

خرید پارچه ترگال رنگ سال نساجی تک

خرید پارچه ترگال رنگ سال
خرید پارچه ترگال رنگ سال

فاکتورهای مهم در هنگام خرید عمده پارچه ترگال درجه یک

تنوع بالای پارچه‌ های ترگال سبب شده تا از این پارچه ترگال ویسکوز پنبه پلی استر گرم بالا در صنایع مختلف به راحتی می توان استفاده کرد.

اغلب مراکز تولیدی لباس کار و البسه های بیمارستانی و همچنین مراکز فروش پارچه به عنوان خریداران عمده پارچه ترگال محسوب می ‌شوند.

در هنگام خرید عمده پارچه ترگال ویسکوز پنبه پلی استر گرم بالا درجه یک در صورتی که اطلاعات درستی در زمینه انتخاب پارچه ها نداشته باشید ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به مراکز تولیدی وارد کنید.

برخی از فاکتورهای مهم وجود دارند که در صورت رعایت در هنگام خرید عمده پارچه ترگال و مد نظر قرار دادن تمامی این نکات مهم، به احتمال زیاد خریدهای مناسبی انجام می دهید که نه تنها ضرر نمی کنید بلکه سود های قابل ملاحظه ای را نیز به دست می آورید.

در اینجا به چند فاکتور مهم در هنگام خرید پارچه ترگال به صورت عمده و با کیفیت بالا اشاره می کنیم:

  • مشخص کنید که از پارچه ترگال ویسکوز پنبه پلی استر گرم بالا برای چه نوع شغلی قرار است استفاده شود.
  • مشخص کردن شرایط آب و هوایی که قرار است پارچه ترگال در آن محیط مورد استفاده قرار بگیرد، اهمیت زیادی در مشخص شدن میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر دارد.
  • رنگ پارچه های ترگال با توجه به شدت شستشو و رعایت بهداشت در محیط کار بهتر است که از پارچه ترگال با سیستم رنگرزی ری اکتیو انتخاب گردند.
  • با توجه به تنوع رنگی دقت به حفظ پرستیژ کاری افراد کمک زیادی در استقبال از البسه های تولید شده می کند.
  • مشخص کردن حجم پارچه مورد نیاز از رنگ بندی های خاص کمک می کند تا تمامی سری کارهای تولید شده یکسان باشد.

در صورتی که به این فاکتورهای مهم توجه کنید به طور حتم پارچه هایی با کیفیت بالا، قیمت خوب و متناسب با کارهای خود انتخاب می کنید که پس از پایان کار محصولات تولید شده از استقبال خوبی برخوردار می‌ گردند.

البته یک نکته مهم برای مشخص کردن این فاکتورها دریافت راهنمایی و مشاوره از افراد ماهر و کاربلد در این حوزه لازم و ضروری است؛ زیرا کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری را بگیرید.

 خرید اینترنتی پارچه ترگال در تهران

کارخانه های زیادی در سطح کشور برای تولید پارچه ترگال فرم مدارس نقشی به سزا دارند و می توان با استفاده از شبکه های مجازی و سایت های کارخانه های معروف و معتبر در زمینه تولید پارچه، انواع پارچه من جمله ترگال را سفارش دهیم. خرید پارچه ترگال در تهران از تمامی شهرها امکان پذیر است.

در خرید به روش اینترنتی دیگر اهمیتی ندارد که شما در کدام شهر هستید و می توانید به راحتی درخواست ثبت و سفارش خود را از هر کارخانه ای که تمایل به خرید دارید انجام داده و در زمان مناسب آن ها را تحویل بگیرید.

فروش پارچه ترگال

فروش پارچه ترگال در اصفهان

کارخانه های تولید کننده ی پارچه ترگال فرم مدارس در اصفهان به دلیل کیفیت درجه یک و تنوع رنگ در رتبه ی اول کشور قرار دارد و پس از آن کارخانه های بروجرد و یزد است که در حال رقابت با اصفهان هستند. فروش پارچه ترگال در اصفهان از قیمت پایین تری برخوردار است تا فروش آن در تهران و یا سایر شهرها.

کارخانه های معروف بافت پارچه ترگال در اصفهان با برندهای معتبر و کیفیت های فوق العاده توانسته اند بازار خوبی داشته باشند چه در بازارهای داخلی و چه بازارهای صادراتی.

اصفهان مرکز تولید پارچه های ترگال است که تاکنون کارخانه ای در رقابت با وی از لحاظ کیفیت و ثبات رنگ پارچه ها نتوانسته است پیروز شود و همچنان نام کارخانه های اصفهان در رتبه ی یک کشور قرار دارد.

فروش پارچه ترگال

خرید پارچه ترگال بیمارستانی ارزان قیمت

مصارف اصلی پارچه های ترگال برای لباس های بیمارستانی، لباس کار و فرم مدارس و اسکراب پزشکی است. به دلیل این که از پارچه های ترگال ساده و کجراه بیشتر در فرم مدارس و بیمارستان ها استفاده می شود، به پارچه های ترگال بیمارستانی مشهور هستند.
روپوش پزشکی، لباس فرم پرستاری، لباس های پرسنل اعم از خدمات و حراست، لباس های بیماران، روتختی و حتی پرده را می توان از موارد مهم در کاربرد پارچه ترگال برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که در سراسر کشورهستند نام برد.
پارچه های ترگال بیمارستانی باید ضد آب ژاول باشند زیرا مدام در حال شست و شو با این مواد هستند. بنابراین باید از نظر کیفیتی در سطحی باشد که بتوان به راحتی بارها از آن استفاده کرد.
برای تولیدی های بیمارستانی خیلی راحت نیست که برای هر خریدشان به صورت حضوری از درب کارخانه های مورد نظرشان خرید کنند بلکه بهترین و راحت ترین راه و همچنین راهی ارزان تر این است که به صورت اینترنتی خرید کنند. این راه به دلیل کم شدن هزینه های حمل و نقل و رفت و آمدی بسیار ارزان تر خواهد بود.

فروش پارچه ترگال

پارچه ترگال کاماش فرم مدارس

پارچه های ترگال فرم مدارس در حالت کلی از قیمت های بسیار مناسبی نسبت به سایر پارچه ها برخوردارند. قیمت ارزان در کنار سایر ویژگی های مثبت و خوب پارچه سبب فروش درحجم بالای آن شده است.

سایت کاماش از جمله سایت های اینترنتی می باشد که پارچه های ترگال را با قیمتی مناسب تر و همچنین کیفیت اصلی چه در جنس پارچه ها و چه در نوع رنگ پارچه ها عرضه میکند.

در خرید های اینترنتی بسیاری از سایت ها هستند که پارچه هایشان در فواصل مختلف و زمان های گوناگون با قیمت های ویژه ای عرضه می کنند و این سایت کاماش نیز یکی از همین سایت ها است.

مشتریان پارچه های ترگال کاماش می توانند با مراجعه حضوری به درب نمایندگی نیز خرید خودشان در هر حجم سفارشی ثبت کنند.

از ویژگی های مهم این شرکت و سایت فروش پارچه های ترگال این است که اطلاعاتی کاملا مفید و دقیق را به مشتریان خود ارایه می دهند که هم سبب افزایش اطلاعات مشتریان می شود و هم موجب می شود خودشان را سایت و کارخانه ای مدعی در امر کیفیت و صداقت در فروش معرفی کنند.

فروش پارچه ترگال در اصفهان نیز از طریق سایت های اینترنتی نظیر کاماش و غیره انجام می شود.

خرید اینترنتی پارچه ترگال کجراه را چگونه انجام دهم؟

برای خرید با ما تماس بگیرید 09130858100

ارسال رایگان کالیته و قواره پارچه

ما را در اینستگرام دنبال کنید

آیا می خواهید راجع به پارچه کجراه مطالبی را بدانید؟

خرید پارچه ترگال فرم مدارس

قیمت پارچه ترگال سرمه ای

کارخانه پارچه ترگال فرم مدرسه

خرید پارچه ترگال روپوش پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان