فروش مستقیم پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی :گلدار و ساده

خرید تترون گلدار چادری عرض 110

پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی با عرض سه متر و سفید ساده یا گلدار را می توانید با قیمت ارزانتری از مرکز فروش مستقیم این پارچه خریداری کنید.

یکی از پارچه هایی که در بازار از میزان تقاضای خوبی برخوردار بوده، پارچه تترون است. این پارچه در کارخانجات نساجی معتبر کشور با بهترین کیفیت تولید شده و مصارف بسیار زیادی را هم دارد.

پارچه تترون در متنوع ترین عرض ها و گرماژها تولید و عرضه شده که در این میان پارچه تترون عرض 3 متر، مشهور به پارچه چادری و ملحفه ای بوده است. آیا می دانید که جهت دوخت چادر مناسب جشن تکلیف مدارس، از پارچه تترون استفاده می کنند؟ چگونه می توان بهترین کیفیت و قیمت پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی را سفارش خرید عمده داد؟

تولید انواع پارچه تترون

پارچه تترون از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده و یکی از مشهورترین پارچه ها در صنعت تولید انواع پوشاک به شمار می آید. این پارچه دارای متنوع ترین عرض و گرماژ بوده و در کالیته با طیف رنگی مختلفی هم عرضه شده است. در واقع مصارف پارچه تترون عمدتا با توجه به عرض و گرماژ این پارچه صورت می گیرد. انواع عرض پارچه های تترون عبارتند از:

این پارچه ها می توانند دارای گرماژ 100 الی 380 گرمی هم باشند. اما بیشترین گرماژ مصرفی آنها، از 160 الی 200 گرمی بوده است. در این میان پارچه تترون عرض سه متر، با رنگ سفید، یکی از مصرفی ترین پارچه های تترون در حوزه دوخت انواع چادر نمازی معرفی می گردد.

از جمله مشخصات یک پارچه تترون درجه یک و مرغوب، می توان موارد ذیل را برشمرد:

  • دارای ثبات در رنگ و کیفیت بافت است.
  • تراکم بافت استانداردی داشته و به هیچ وجه بدن نما نیست.
  • نرمی زیر دست و لطافت بی نظیری دارد.
  • در تمامی پارچه، یکدستی رنگ وجود دارد.
پارچه تترون چادری گلدار

پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی و مشخصات آن

در حال حاضر یکی از مهم ترین مصارف پارچه های تترون، در کشور مسلمان ما ایران، در دوخت انواع چادرهای نمازی بوده است. به خصوص چادرهای جشن تکلیف مدارس که مدیران مدارس یا والدین، آنها را سفارش دوخت می دهند.

در این میان کارگاه های تولید کننده چادر جشن تکلیف مدارسی، جهت هر چه بالاتر بردن کیفیت چادرها، نیاز به بهترین پارچه چادری دارند. تترون به سبب دارا بودن مشخصاتی که در خطوط فوق ذکر شد، مرغوبترین و باکیفیت ترین پارچه چادری به شمار می آید.

این پارچه در دو مدل ساده و گلدار و عمدتا در رنگ سفید، با عرض 2 یا 3 متر، مورد استفاده در تولید چادرهای نمازی مناسب جشن تکلیف مدارس قرار می گیرد.

پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی در کارخانجات گوناگونی با بهترین کیفیت تولید می شود. از جمله این کارخانجات معتبر می توان به برندهای ذیل اشاره داشت:

  • پارچه تترون کاشان
  • پارچه تترون سیب
  • پارچه تترون بروجرد
  • پارچه تترون روژان
  • پارچه تترون ستاره سهیل
  • پارچه تترون گلدن لایف
  • پارچه تترون گلچهر
  • پارچه تترون ریسمان
  • پارچه تترون نگین
  • پارچه تترون کاماش

چادر نماز

هر یک از این برندها با توجه به کیفیت مواد اولیه بکار برده و ماشین آلات مجهزی که در خط تولید خود داشته، می توانند کیفیت متفاوتی از پارچه های تترون چادری را به عرضه رسانیده باشند. اما بنظر می رسد که تمامی این برندها، در نرمی زیر دست، لطافت و ظرافت و ثبات در رنگ و کیفیت بافت، مشترک بوده و در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته اند.

قیمت پارچه تترون عرض 110 چادری گلدار جشن تکلیف

بهترین قیمت تترون چادر جشن تکلیف کجا عرضه می شود؟

از آنجا که به هیچ وجه نمی توان از فاکتور قیمت در هنگام خرید پارچه تترون چادری جشن تکلیف مدارس چشم پوشی کرد، آیا می دانید که قیمت مناسب این پارچه توسط کدام مراکز فروش در کشور عرضه می گردد؟

مقصود از قیمت مناسب یا بهترین قیمت پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی این نیست که قیمت فقط ارزان باشد. بلکه مقصود این است که شما بتوانید بهترین کیفیت از این پارچه را هم خریداری کرده باشید.

جدای از قیمت و کیفیت متناسب با هم، اگر شما بتوانید مراکز فروشی را شناسایی کنید که واسطه ها را حذف کرده و فروش مستقیم در دستور کار خود دارند، قطعا خریدی اقتصادی تر در انتظارتان خواهد بود.

با توجه به اینکه شما می توانید هم راهکار خرید حضوری و هم خرید اینترنتی را برای تأمین نیاز پارچه ای خود انتخاب کنید، بنظر می رسد که هوشمندانه ترین و اقتصادی ترین شیوه، خرید اینترنتی بوده است. اما آیا از هر مرکز فروش آنلاین پارچه تترون چادری می توان خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه را تجربه کرد؟

پارچه چادر نمازی عرض 110 گلدار ارزان مدارسی
پارچه چادر نمازی عرض 110 گلدار ارزان مدارسی

مزایای خرید اینترنتی پارچه تترون چادری عرض سه متر

اگر شما هم از گشتن در بازارهای خرید و فروش انواع پارچه تترون چادری خسته شده اید و می خواهید خریدی مطمئن و آسان داشته باشید، راه چاره، پیش ماست. شما می توانید بهترین پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی را به شکل مستقیم از درب بهترین کارخانجات نساجی پارچه تترون در کشور، سفارش خرید در تناژ دلخواه دهید.

در حال حاضر امکان خرید اینترنتی پارچه تترون چادری عرض سه متر سفید و گلدار در این مجموعه فراهم است. این شیوه خرید می تواند مزایای ذیل را دارا باشد:

  • خرید بدون هیچ واسطه و افزایش قیمت غیر منصفانه ای
  • خرید از بهترین برندهای پارچه تترون
  • امکان مقایسه لیست قیمت ها با دیگر مراکز فروش آنلاین
  • دریافت رایگان کالیته و نمونه عدلی پارچه
  • دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
  • خرید پارچه در تناژ مورد نظر با قیمت دست اول کارخانه

قیمت چادر جشن تکلیف مدل فرشته

پارچه چادر جشن تکلیف گلچهر

مدل چادر جشن تکلیف 1403

قیمت ست کامل چادر نماز جشن تکلیف

قیمت پارچه چادر جشن تکلیف

خرید تترون عرض 3 متر جشن تکلیف

تترون عرض 110 جشن تکلیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان