اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه فرم مدارس : نساجی کاماش اصفهان

نساجی کاماش

قیمت پارچه فرم مدارس : 1403

  • پرشیا 48000
  • کجراه 90000
  • چهار خانه 85000
  • تترون عرض 90 :45000
  • تترون عرض 150 :75000
  • ترگال 80000

برای خرید پارچه فرم مدارس سال 1403 -1404 به صورت نقد و اقساطی با شرایط ویژه و اسان با ما همراه باشید.

پخش پارچه ترگال فرم مدارس

نساجی کاماش اصفهان پارچه فرم مدارس محصولات بسیار متنوعی را تولید می ‌کند که این مجموعه با فروش اینترنتی پارچه فرم مدارسی کاماش اصفهان را در دسترس عموم خریداران و مصرف‌کنندگان قرار می دهد. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه فرم مدارس : بهترین پارچه ها

نساجی کاماش اصفهان جزء کارخانجات برتر در حوزه تولید انواع پارچه های مختلف می باشد. همه ما می دانیم که در شهرهای گوناگونی کارخانجات متعدد در زمینه نساجی فعالیت می‌ کنند. ممکن است برخی از کارخانجات فقط یک خط تولید داشته باشد و برخی دیگر مانند نساجی کاماش دارای چندین خط تولید باشند.

نکته مهمی که در مورد این نساجی وجود دارد،  تلاش می کند تا تمامی محصولاتی که در این کارخانه تولید می ‌شوند را در بالاترین سطح کیفیتی به بازار ارائه دهند.

وجود تنوع محصولات در این نساجی سبب شده تا در بین انواع مراکز تولیدی و خریداران عمده یک برند مشهور باشد.

در اینجا به چند مورد از انواع پارچه های عرضه شده توسط نساجی کاماش اصفهان اشاره می کنیم تا شما که به تازگی وارد دنیای پارچه ها شده اید با این محصولات آشنا شوید و در هنگام انتخاب و خرید عمده بدانید که کدام محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. 

چند مورد از پر استفاده ترین پارچه های عرضه شده در این نساجی عبارتند از:

  • پارچه ترگال بافتین : پارچه های ترگال تولید شده در این نساجی معمولاً به دو صورت کجراه و ساده می باشد و از ضخامت های مختلف برخوردار است و همچنین تنوع در رنگ بندی این پارچه ها سبب محبوبیت بالای آن در بازار می باشد.
  • پارچه تترون درنا : پارچه های تترون در تنوع بالای عرض و گرماژ تولید می‌ شوند و از الیاف پنبه یا پلی استر در روند تولید آن ها استفاده می شود، به همین سبب این پارچه ها کاملاً خنک هستند و زیردست نرم و لطیفی دارند، ویژگی خاص تترون های کاماش، کالیته رنگی متنوع آنها است.
  • پارچه اسپان باند: این پارچه ها معمولاً از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ها تولید می شوند و به دو صورت هیدروفیل و واترپروف در بازار وجود دارند، پارچه های اسپان باند با تنوع در عرض و گرماژ و رنگ بندی قابل دسترس می باشند و جزء با کیفیت ترین های موجود در بازار هستند.
  • پارچه پیراهنی بوریا : پارچه های مناسب پیراهن های مردانه و یا شومیز های زنانه که اغلب جنس های لطیفی دارند و به صورت طرح‌ های چهارخانه، راه راه و حتی ساده به راحتی قابل دسترس می باشند و تنوع رنگ در این پارچه ها بسیار زیاد است.
  • پارچه های لی پایا : اغلب از پارچه های لی کاماش، برای تولید انواع شلوار های لی مردانه و زنانه و تولید برخی پوشاک مناسب بانوان و همچنین بیشترین کاربرد آن برای تولید لباس های کار در محیط های سخت مانند معادن می باشد.
  • پارچه آشپزخانه ای لوکس لایف: پارچه های آشپزخانه ای به گونه‌ ای تولید می‌ شوند که نمگیری بسیار خوبی دارند و جاذب رطوبت هستند و همچنین در حین استفاده هیچ گونه پرز و کلک به جای نمی گذارند. تنوع در طرح ها و رنگ های این پارچه ها بسیار بالا است.

 چرا از کاماش خرید کنیم؟

در صورتی که به تازگی به بازارهای فروش پارچه مراجعه کرده باشید خواهید دید که پارچه های کاماش جزء محصولاتی است که اغلب فروشندگان به خریداران پیشنهاد می‌ دهند.پارچه ترگال زرین پود ،پارچه ترگال نساج پور و پارچه ترگال کجراه زرین پود برای شما تهیه خواهیم نمود.

ممکن است از خود بپرسید چرا در بین تنوع بالای محصولات موجود در بازار از کاماش خرید کنیم؟ 

چرا پارچه های نساجی کاماش نسبت به سایر برندها در بازار از فروش بیشتری برخوردارند. 

برای یافتن پاسخ این دو سوال و سوالات دیگری که ممکن است در ذهن هر فردی به وجود بیاید، باید گفت که در ابتدا کیفیت بی نظیر و فوق العاده پارچه های تولیدی نساجی کاماش می تواند بزرگترین دلیل پیشنهاد فروشندگان برای خرید این محصولات باشد.

که هر مصرف کننده پس از یک بار تهیه پارچه ها و استفاده از آن به دنبال خرید این پارچه برای مصارف دیگر نیز می باشد.

نکته مهمی که در محصولات این نساجی وجود دارد،  این است که بالاترین سطح کیفیت را با مناسب ترین قیمت ممکن می توانید در بازار بیابید. که در مقایسه با محصولات سایر کارخانجات به راحتی نمی توانید این دو مورد را در کنار یکدیگر پیدا کنید.

کاماش با ارائه پارچه های درجه یک و با کیفیت بالا موفق شده تا مشتریان زیادی را جذب کرده و در برخی از مواقع برای جلب رضایت مشتریان دست به شرایط فروش فوق العاده می زند. 

امکان دسترسی به محصولات این کارخانه به شکل حضوری و یا آنلاین یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان می باشد.

خوب است تا به طور کلی با روند تولید پارچه ها در این کارخانه بیشتر آشنا شوید تا بتوانید در هنگام خرید و انتخاب بهترین تصمیم را بگیرید بدین صورت که:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا
  • به کارگیری مهندسین متخصص و مجرب و همچنین کارگران زبده و ماهر
  • تهیه دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق با استانداردهای بین المللی
  • استفاده از آزمایشگاه های کنترل کیفیت در کارخانه

با بررسی دقیق این موارد در می یابیم که چرا پارچه های نساجی کاماش در بین تعدد محصولات موجود در بازار در صدر لیست انتخاب مشتریان قرار می گیرد.

نساجی کاماش

پارچه فرم مدارس :خرید اینترنتی

به طور کلی خرید انواع مختلف پارچه درجه یک به دو روش حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد، با بررسی دقیق این روش ها درمی یابیم که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد.

اما انتخاب هر کدام از این روش ها در شرایط خاص ممکن است برای خریداران مزیت های بیشتری در پی داشته باشد.

با توجه به شرایط حال جامعه و شلوغ شدن خیابان ها و همچنین نبودن وقت و زمان بهتر است تا از خریدهای اینترنتی استفاده کنیم.

به طور کلی مزایای فروش اینترنتی انواع پارچه های درجه یک بسیار زیاد است در صورتیکه مراکز معتبر عرضه پارچه را انتخاب کنید تا با حذف واسطه ها بتوانید بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت ممکن به دست آورید و از خرید و ارسال محصول مورد نظر خود اطمینان کافی را دارید.

این مرکز فروش جز بهترین مراکزی است که می توانید با اطمینان خاطر آن را برای خرید انواع مختلف پارچه در نظر بگیرید زیرا به شکل مستقیم و بدون واسطه با کارخانجات نساجی متنوع و به خصوص نساجی کاماش اصفهان همکاری کرده و محصولات مورد نظر خریداران را از درب کارخانه ارسال می کند.

خرید پارچه فرم مدارس

در اینجا به چند مورد از مزایای فروش اینترنتی انواع پارچه های درجه یک توسط این مرکز می پردازیم:

  • دسترسی به انواع پارچه های مختلف با ضخامت و رنگ بندی های متنوع
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی
  • استفاده از خدمات مختلف مانند مشاوره های رایگان
  • امکان بررسی و مقایسه قیمت پارچه ها و اتخاذ تصمیم درست
  • برخورداری از شرایط فروش فوق‌ العاده در برخی ایام سال
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری

در صورتی که از انتخاب روش های خرید اینترنتی اطمینان ندارید می توانید برای یک بار هم شده از این مرکز فروش پارچه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در سریع ترین زمان و با کم هزینه ترین روش ها محصول خود را به دست آورید و در این صورت برای همیشه جزء مشتریان ثابت این مرکز باقی بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان