اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه لباس کار :بهترین قیمت

کجراه پنبه کتان زرین پود

فروش انواع پارچه لباس کار : بهترین قیمت

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

قیمت پارچه لباس کار عمده از کارخانه

  • کجراه 62000 الی 82000 تومان
  • ترگال از 51000 الی 75000 تومان
  • لی 580 گرم 195000 تومان
  • فاستونی کش 165000 تومان
  • شبه فاستونی 135000 تومان
  • تترون 68000 تومان
  • کتان پنبه متری 165000 تومان
  • تور چشم بلبلی 14000 تومان

پارچه های لباس کار با توجه به وزن و نوع رنگرزی قیمت گزاری می شوند ،قیمت پارچه به عرض پارچه و همچنین حجم خرید و گروه رنگی بستگی دراد،درصد پنبه و فلامنت در پایین و بالا بودن قیمت تاثیر دارد.

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

قیمت پارچه کجراه لباس کار

  • چله فلامنت 240 گرم 44000 تومان
  • 260 گرم متری 62000 تومان
  • 300 گرم متری 80000 تومان

آیا با انواع مختلف پارچه های لباس کار آشنایی دارید؟
آیا می دانید که دلایل استفاده از لباس کار چیست؟
ویژگی های بهترین پارچه های لباس کار چیست؟
از پارچه های نسوز و مقاوم به حرارت در چه مشاغلی استفاده می شود؟
عوامل موثر بر قیمت گذاری پارچه های لباس کار چیست؟
کارخانجات زیادی در صنعت نساجی فعال هستند که برخی از آنها با راه اندازی خطوط تولید پارچه های مخصوص برای لباس کار به صورت کاملاً تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند. نساجی کاماش یکی از بهترین کارخانجات تولید کننده است که در حوزه تولید پارچه های لباس کار، فعالیت ‌های گسترده‌ ای دارد.
به شما توصیه می کنیم تا جهت دریافت پاسخ مناسب برای سوالات ذکر شده در بالا و همچنین اطلاعات مفید در مورد انواع پارچه لباس کار تا پایان این مطلب همراه ما باشید.خرید پارچه لباس کار در شهر اصفهان که بیشترین کارخانه نساجی فدک ،تک ،بافتین ،گلد بافت و کاماش هستند صورت می گیرد.

کارخانه تولید پارچه لباس کار

  • فدک
  • تک
  • بافتین
  • کاماش
  • گلد بافت
  • بهار جین
  • پایا جین
  • گلپود
  • هدف

اهمیت لباس کار مخصوص برای مشاغل و سازمان ها

در حال حاضر گروه های شغلی بسیار گسترده‌ ای وجود دارند که هر کدام با توجه به شرایط شغلی از جمله شرایط آب و هوایی، در نظر گرفتن مسائل ایمنی و همچنین خطرات احتمالی که در فضای کار وجود دارد از لباس‌ های مخصوص استفاده می ‌کنند.قیمت پارچه لباس کار با توجه به گرماژ پارچه تعیین می شود.
در اغلب سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز هر گروه و رده شغلی از لباس خاصی استفاده می کنند و دلایل زیادی وجود دارد که مدیران هر سازمان ترجیح می دهند تا از انواع مختلف لباس های کار استفاده نمایند.
در اینجا چند مورد آن را بررسی می کنیم:
رعایت مسائل بهداشتی
رعایت قانون و امکان تمایز پرسنل از یکدیگر
حفظ سلامت کارگران و کارکنان با پوشش های خاص
رعایت نظم و اصول مدیریتی
تشخیص راحت تر پرسنل در هر رده شغلی
خوب است بدانید که گروه های لباس کاری موارد استفاده مختلفی دارند و برخی از این لباس ها در جهت کاربردهای تبلیغاتی و نمایشی، برخی برای ایجاد پرستیژ کاری و همچنین بالا بردن اعتبار موسسه و نهاده‌ و برخی از آنها جهت حفظ ایمنی و سلامت کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی استفاده از لباس های کار سبب می شود تا هر فرد به مسئولیت ‌های خود واقف بوده و در حوزه مشخص شده تمامی تلاش خود را انجام دهد.پارچه لباس کار عمده کتان و لی به دلیل وجود پنبه بیشترین تقاضا را دارد.پارچه کجراه لباس کار بیشترین کاربرد را در صنعت لباس فرم کارگری و مهندسی دارد.

کجراه پنبه کتان
کجراه پنبه کتان

انواع پارچه مناسب برای لباس کار

پارچه کجراه فلامنت مناسب ترین پارچه برای لباس کار است ،به دلایل زیر

  • قیمت اقتصادی
  • تنوع رنگ
  • در حال حاضر با پیشرفت هایی که در تکنولوژی و صنعت نساجی به وجود آمده است کارخانجات متعددی در حال فعالیت و تولید پارچه هستند به همین سبب به آسانی می توانید به انواع مختلف پارچه کجراه فلامنت از لحاظ خصوصیات و ویژگی‌ های خاص دسترسی پیدا کنید.

در حوزه پارچه مناسب برای لباس کار نیز انواع مختلفی از پارچه ها وجود دارند که از هر کدام برای حرفه و مشاغل خاصی می توان استفاده کرد.

فقط باید به شرایط محیط کاری و همچنین نوع کار دقت کرده و پارچه مناسب با آن را از لحاظ رنگ و جنس و الیاف به کار برده شده انتخاب کرد تا بهترین کارایی مد نظر مصرف کنندگان را داشته باشد.

در اینجا برخی از پر استفاده ترین انواع پارچه لباس کار را با هم بررسی می‌ کنیم:

پارچه ترگال لباس کار : 240 گرم

برای تولید این پارچه از الیاف پنبه و پلی استر استفاده می‌ شود و معمولاً با عرض ۱۵۰ سانتی متر و وزن تقریبی ۲۴۰ گرم به بازار ارائه می گردد، طیف رنگ بندی این پارچه بسیار متنوع است.

پارچه کجراه لباس کار : 290 گرم

جزء پارچه های تخت باف قرار دارد و بافت آن به صورت میله ای و کجراه است، به سبب نوع بافت خاص وزن تقریبی این پارچه تا ۲۹۰ گرم است و ضخامت مناسبی برای دوخت انواع مختلف لباس های کار دارد. تنوع رنگ بندی در این پارچه بسیار زیاد است و عمده ترین الیاف مورد استفاده در آن پنبه و پلی استر می باشد، که در چندین نوع مختلف با توجه به میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر به بازار ارائه می گردد.

پارچه نسوز لباس کار :450 گرم

در روند تولید این پارچه از الیاف آزبست استفاده می‌ شود و معمولاً با فسفات آلومینیوم، یا سولفات آلومینیوم سطح آن پوشش داده می شود تا مورد استفاده در کوره ها و اغلب مشاغلی که با آتش در تماس هستند قرار بگیرد، پارچه های نسوز حداقل تا ۹۰ درصد پوشش آلومینیومی دارند.

پارچه ۱۰۰% پنبه لباس کار :500 گرم

یکی از پارچه هایی است که به دلیل استفاده کامل از الیاف پنبه آبرفت دارد و مناسب برای مشاغلی است که با حرارت بالا و یا در محیط های بسیار گرم قرار دارند این پارچه از ضخامت بالایی برخوردار است.

پارچه لی لباس کار :580 گرم

برای تولید پارچه لی حجم بیشتری از الیاف پنبه و به همراه الیاف مصنوعی دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرد که این پارچه ها به دلیل استفاده از الیاف پنبه و نوع بافت مناسب برای کار معدن، ادارات برق و یا اداره کار هستند؛ زیرا در برابر پارگی مقاومت بالایی دارند.

پارچه کتان لباس کار :390 گرم

پارچه های کتان از الیاف پنبه تولید می شوند و به دلیل بافت کجراه ای که در این پارچه ها به وجود می‌ آید مقاومت خوبی در برابر هر گونه ضربه و فشار دارند و همین دلیل بیشتر از این پارچه در مشاغل سخت مانند جوشکاری استفاده می شود.

پارچه پرشیا لباس کار :250 گرم

جزء پارچه هایی است که در حین شستشو و استفاده چروک نمی شود و همچنین آب رفت ندارد و مناسب ترین پارچه برای دوخت یونیفرم کارمندان ادارات است.

پارچه فاستونی لباس کار :420 گرم

پارچه فاستونی از الیاف پشم تولید می‌ شود و جزء پارچه های شیک و لاکچری برای تولید لباس های فرم اداری بانوان و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل استفاده از الیاف طبیعی پشم از پارچه های مناسب برای فصل سرما محسوب می‌ شود.

پارچه تترون لباس کار

از پارچه های تترون بیشتر برای پیراهن های مورد استفاده در زیر کت و شلوار لباس کارمندان و همچنین تولید و دوخت برخی از روپوش های خاص برای افراد شاغل در مراکز بهداشتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

مواردی که در اینجا ذکر شده تنها بخشی از پارچه های معروف و پرکاربرد هستند که موارد استفاده این پارچه ها بیشتر است.

ممکن است برای برخی از مشاغل خاص کارخانجات نساجی به صورت سفارشی نیز پارچه های مخصوص تولید کنند که در چنین شرایطی باید صاحبان مشاغل با مشخص کردن ویژگی های مدنظر سفارشات خود را به صورت عمده در کارخانجات نساجی ثبت کنند.

ویژگی های کلی بهترین پارچه لباس کار

با توجه به تنوع مشاغل، تنوع لباس های کار نیز وجود دارد که هر کدام از مشخصات خاصی برخوردار هستند.
اما اغلب پارچه های مناسب برای لباس کار به گونه ‌ای تولید می‌ شوند که برخی از ویژگی ها لازم است که به صورت مشترک در همه پارچه ها وجود داشته باشد.
در اینجا سعی می کنیم برخی از مهم ترین ویژگی های کلی بهترین پارچه لباس کار را مورد بررسی قرار دهیم:
پارچه های لباس کار باید به گونه‌ای تولید شوند که در ارتباط مستقیم با پوست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند.
لطافت و نرمی پارچه های لباس کار اهمیت زیادی دارد و به هیچ عنوان نباید دارای سطح زبر باشند.
استحکام و مقاومت بالا و همچنین انعطاف پذیری این پارچه ها به دلیل استفاده طولانی مدت از آنها اهمیت دارد.
ثبات رنگی بالا در حین شستشوهای مکرر و حفظ کیفیت پارچه از لحاظ نوع الیاف مهم است.
تولید این پارچه ها به گونه ای که در برابر اشعه یو وی خورشید نیز مقاوم هستند.
در حین استفاده نباید به هیچ عنوان الکتریسیته ساکن تولید کند.
برخی از ویژگی های دیگر مانند مقاومت بالا در برابر حرارت، ضد آب بودن و برخی از پارچه های مناسب برای مصارف خاص مانند ضد مواد شیمیایی و یا ضد برق بودن نیز جزء ویژگی‌ های پارچه ‌های لباس کار است که در همه گروه ها وجود ندارد.

پارچه لباس کار نسوز و موارد استفاده از آن

پارچه نسوز جزء منسوجاتی است که با استفاده از تکنولوژی های جدید و خاص تولید می گردد و به وجود آمدن این پارچه کمک زیادی به صنایع مختلف و حفظ سلامتی کارگران آنها می کند.
پارچه های ضد حریق، طیف گسترده‌ای از پارچه ها را شامل می شود که با ویژگی مشترک عایق حرارتی تولید شده اند. هر کدام از پارچه های نسوز دارای ویژگی های خاصی هستند و مقاومت آنها در برابر حرارت با درجه های مختلف است.
خوب است بدانید که استفاده از پارچه های نسوز در برابر مواد شیمیایی خاص نیز امکان پذیر می باشد و به دلیل داشتن خواص مکانیکی بالا به آسانی می توانند در برابر این مواد مقاومت کنند.
برخی از پارچه های نسوز با استفاده از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی و همچنین به کار بردن چند ماده نسوز و یا سیم فلزی در آنها کاملا مسلح می‌ شوند.
خوب است بدانید که پارچه های ضد حریق در تراکم بافت و ضخامت های مختلفی تولید می گردد، که هر مصرف‌کننده با توجه به نیاز خود به ابعاد مختلفی از این پارچه با توجه به دما و شرایط محیط دسترسی پیدا می نماید.
در روند تولید پارچه لباس کار نسوز معمولاً از الیاف پنبه و پشم استفاده می‌ شود به کاربردن الیاف طبیعی سبب شدا تا در صورتی که این پارچه ها در معرض آتش قرار بگیرند به کندی بسوزند و پوشش های خاصی که بر سطح این پارچه ها قرار دارد به عنوان یک عایق عمل کرده و از سوختن یکباره پارچه ها جلوگیری می کند.
با استفاده از ترکیبات مختلفی ویژگی نسوز بودن را در پارچه ها می‌ توان تقویت کرد که برخی از مهم ترین آنها مانند پارچه آزبست، پارچه سرامیک، پارچه فایبرگلاس و پارچه سیلیس و همچنین پارچه کربن است.
هر کدام از این پارچه ها برای تحمل دمای خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و هر چه دما بالاتر باشد باید توجه کرد که پارچه های مقاوم ‌تر تهیه شود.
در اینجا به برخی از مصارف خاص پارچه های نسوز اشاره می کنیم:
مورد استفاده برای تهیه لباس فرم آتش نشانان
برای تولید لباس های مخصوص خلبانان نیروی هوایی
برای تولید لباس های افراد فعال در کارخانه های تراشکاری و ریخته گری
برای تولید لباس کارگران کارخانجات ذوب فلزات
برای تولید لباس های جوشکاری های خاص و پیچیده
برای تولید انواع دستکش های مورد استفاده در کوره های آجرپزی و یا کاربردهای صنعتی دیگر
لازم به ذکر است که کرد این پارچه ها به غیر از تولید انواع البسه مناسب مشاغل مختلف جهت تولید پرده در برخی از مراکز مانند: بیمارستان ها،رستوران ها، تئاتر و همچنین برای تولید انواع چتر نجات و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
در مورد پارچه های ضد حریق باید بگوییم که این پارچه ها به دو دسته مقاوم در برابر شعله به صورت ذاتی و یا مقاوم در برابر شعله با کمک مواد مختلف تولید می گردد.
پارچه های مقاوم به صورت ذاتی از الیافی تولید می‌ شوند که این الیاف به خودی خود در برابر شعله مقاومت بالایی دارند، اما پارچه‌ هایی که با کمک مواد دیگر در برابر شعله مقاوم می شوند معمولاً با استفاده از اسپری مواد شیمیایی خاص بر روی آنها این ویژگی در پارچه به وجود می آید.
هر مجموعه با توجه به شرایط کاری و موارد استفاده خود می تواند از پارچه های ضد حریق با وزن و ضخامت های مختلف تهیه نماید.

نکات مهم در هنگام انتخاب پارچه لباس کار اداری

پارچه های زیادی برای دوخت لباس کار اداری چه برای آقایان و چه برای بانوان وجود دارد که با توجه به شرایط کار هر کدام از این پارچه ها را می توان انتخاب کرد.
عوامل زیادی مانند شرایط آب و هوایی، شرایط کاری و مواردی از این قبیل در انتخاب نوع پارچه های مناسب جهت دوخت کت و شلوارهای رسمی و یا مانتو شلوارهای اداری بانوان تاثیر می گذارد.
مناسب ترین پارچه ها جهت تولید این گونه لباس ها پارچه های فاستونی، ترگال و به طور کلی پارچه‌ هایی که ایستایی خوبی دارند.
اما به دلیل این که قرار است از لباس کار اداری به مدت یک سال هر روز استفاده شود خوب است که برخی از نکات مهم در هنگام انتخاب پارچه لباس کار توجه داشته باشید از جمله:
ضد چروک بودن این پارچه ها اهمیت زیادی دارد و در حفظ ظاهر و آراستگی افراد موثر است و از آنجا که این افراد زمان زیادی برای استفاده از اتو ندارند می تواند یک نکته کاربردی محسوب شود.
کیفیت پارچه و نوع الیاف بکار برده شده در آن نیز اهمیت زیادی پیدا می‌ کند و هر چه استفاده از الیاف طبیعی در آن بیشتر باشد در نتیجه یک لباس راحت تر به دست می آید.
سعی کنید برای تهیه لباس های فرم اداری از پارچه هایی استفاده کنید که حالت کشسانی نداشته باشند اما از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند.
به هیچ عنوان از پارچه ای که دارای آبرفت است استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است پس از دو خط از لحاظ طول و یا عرض سایز آن کم شود.
رنگ در پارچه های اداری یک نکته بسیار مهم است که باید هم از لحاظ کیفیت رنگ و ثابت بودن به آن دقت کرد و هم از لحاظ هارمونی رنگ ها و هماهنگ بودن آنها با فضای اداری مورد توجه قرار بگیرد.
به هیچ عنوان از پارچه‌ های طرح‌ دار برای تهیه و دوخت لباس های اداری استفاده نکنید و بیشتر از پارچه های ساده و ترکیب رنگ برای این منظور به کار ببرید.

استانداردهای جهانی برای انتخاب پارچه مناسب لباس کار

همه ما می‌ دانیم که از لباس کار برای افزایش ایمنی در محیط های کاری مختلف استفاده می شود و مطابق با هر شرایط کاری استانداردهای خاصی تعریف می گردد.
طبق استانداردهای جهانی و انواع مختلف لباس کار تعریف شده که هرکدام باید از پارچه های خاص استفاده شود.
استانداردهای زیادی در این حوزه تعریف شده که برخی از مهمترین آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:
برای مشاغلی که در محیط تاریک و یا شب فعالیت می کنند باید از پارچه هایی استفاده شود که بازتاب دهنده نور و یا شبرنگ باشند و بیشتر در مورد لباس افرادی که در فضای باز و مسیرهای پر رفت و آمد فعال هستند کاربرد دارد.
مشاغلی که در فضاهای سرد فعالیت دارند باید از پارچه‌های استفاده کنند که کاملا ضد آب باشند و درجه نفوذ پذیری هوا در آنها به کمترین میزان ممکن باشد و همچنین به صورت عایق حرارتی نیز تولید شود، البته در نحوه دوخت این نوع لباس ها نیز قوانین خاصی باید رعایت گردد.
برای مشاغلی که در شرایط آب و هوایی مختلف و بیشتر در فضای باز در حال فعالیت هستند باید از پارچه هایی استفاده شود که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نفوذ پذیری هوا داشته باشند تا با خیال راحت در زیر باد و باران شدید نیز با خیال راحت مورد استفاده قرار بگیرند.
برای افرادی که به شکل مستقیم با شعله های آتش درگیر هستند از پارچه های کاملا استاندارد و انعطاف پذیر و مقاومت بالا در برابر گرما و شعله استفاده می شود.
برخی از گروه های شغلی که در فضای باز و زیر نور خورشید فعالیت دارند باید از پارچه‌هایی استفاده کنند که در برابر اشعه مضر خورشید مقاومت بالایی داشته و مانع نفوذ آن به پوست گردد.

در هنگام خرید پارچه لباس کار به چه مواردی باید توجه کرد؟

مشاغل مختلف وجود دارند که لازم است تا از لباس های کار خاص برای انجام دادن آنها استفاده شود به همین جهت در بازار نیز با انواع مختلف پارچه ها برخورد پیدا می کنید.
فروش انواع پارچه لباس کار سبب شده تا شما به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
اما در صورتی که وقتی از موارد مهم در هنگام خرید پارچه لباس کار توجه داشته باشید می توانید بهترین انتخاب ها را در بین تنوع بالا انجام دهید از جمله:
جنس الیاف مورد استفاده در روند تولید پارچه ها
تنوع در عرض پارچه های تولید شده
ضخامت و گرماژهای مختلف و انتخاب مناسب ترین ها
برندهای گوناگون پارچه های لباس کار
قیمت پارچه لباس کار
داشتن ویژگی های خاص مانند ضد آب، ضد حرارت، ضد باکتری و مواردی از این قبیل
در هنگام خرید پارچه لباس کار با در نظر گرفتن این موارد مهم بهترین پارچه ها را مطابق با شرایط کاری و سلیقه خود تهیه نمایید.

چرا پارچه لباس کار ایرانی بخریم؟

در حال حاضر با ورود دستگاه های پیشرفته و به روز به داخل کشور اغلب کارخانجات نساجی ما توانایی تولید پارچه های متنوع را دارند.
با گشت و گذار در بازارهای عرضه و فروش با انواع مختلف پارچه های مناسب برای دوخت لباس کار مواجه می شوید که همگی آنها در داخل کشور تولید شده‌اند.
به دلیل اینکه اغلب الیاف به کار برده شده برای تولید پارچه در داخل کشور وجود دارد، پارچه های داخلی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و در ضمن قیمت تمام شده این محصولات به نسبت پارچه های وارداتی بسیار مقرون به صرفه است.
مهمترین نکته کمک به تولید ملی سبب ایجاد مشاغل بیشتر و جلوگیری از خروج ارز می کند به همین جهت توصیه می شود تا در صورت وجود پارچه های مناسب داخلی به هیچ عنوان از پارچه‌های وارداتی مشابه استفاده نشود.

دلایل محبوبیت پارچه لباس کار اصفهان چیست؟

اصفهان تقریباً به قطب نساجی در کشور تبدیل شده است و کارخانجات متعددی در حوزه تولید پارچه در حال فعالیت هستند.
نساجی کاماش یکی از بزرگترین نساجی هایی است که در زمینه تولید انواع پارچه های مناسب لباس کار فعالیت می‌ کند که در شهر اصفهان واقع شده است.
در مراکزی که رقابت در بین تولیدکنندگان بیشتر از امکان دسترسی به پارچه های باکیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر نیز فراهم می آید.
حضور نساجی کاملش و برخی از نساجی های معتبر دیگر در اصفهان سبب شده تا اغلب کارخانجات و مراکز تولیدی برای تهیه پارچه های مناسب دوخت لباس کار در حجم های عمده تمایل به خرید پارچه لباس کار اصفهان پیدا کنند.

بهترین راه خرید پارچه لباس کار در تهران

در تهران به دلیل وجود مشاغل مختلف و همچنین مراجعه افراد از شهرهای دیگر برای خرید پارچه های مخصوص لباس کار حجم خرید و فروش بسیار بالا است.
اغلب کارخانجات تولید کننده برای به دست آوردن بازارهای مناسب فروش در شهرهای مختلف و بخصوص تهران مراکزی برای پخش محصولات خود در نظر می‌ گیرند.
بهترین راه خرید پارچه لباس کار در تهران انتخاب مرکز عرضه مستقیم و بدون حضور واسطه ها است که به طور حتم با قیمت های مناسب تر و کیفیت بالاتر همراه می‌ شود.
برخی از مسیرهای دسترسی به مرکز فروش مستقیم عبارتند از:
مراکز پخش مستقیم که محصولات خود را از کارخانجات تولید کننده تهیه می‌ کنند، امکان ارائه پارچه ها با قیمت درب کارخانجات تولیدی را فراهم می آورند.
عمده فروشی ها و بنکداری های موجود در بازار بزرگ یکی از بهترین راه ها برای خرید محسوب می شود؛ زیرا در این بازار رقابت بسیار زیاد است و جهت حفظ اعتبار خود به هیچ عنوان این افراد قیمت‌ های نامعقول و پارچه های بی کیفیت ارائه نمی کنند.

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه لباس کار

با توجه به اینکه انواع مختلفی از پارچه در جهت تولید لباس های کار وجود دارند که هر کدام از آن ها بر حسب نوع الیاف و ویژگی‌ های خاص قیمت‌ گذاری می ‌شوند.
برای مجموعه های تولیدی که قصد تهیه عمده پارچه های مناسب لباس کار را برای دوخت لباس کار در حجم انبوه دارند مهم است که این پارچه با چه قیمت هایی تهیه می گردد؛ زیرا قیمت پارچه ها می تواند در هزینه های نهایی آنها تاثیر مستقیم داشته باشد.
در صورتی که پارچه با قیمت مناسب تهیه شود امکان عرضه لباس های کار نیز با قیمت های مناسب تر فراهم می ‌آید و بدین وسیله حجم فروش آنها بالاتر می شود.
برخی از عوامل و فاکتورهای خاص وجود دارندکه بر قیمت پارچه های لباس کار به شکل مستقیم تاثیر می گذارند در اینجا قصد داریم تا به برخی از مهم ترین آنها را مورد بررسی قرار دهیم:
برخی از عوامل و فاکتورهای خاص به صورت فنی یا اقتصادی بر قیمت پارچه لباس کار تاثیر می گذارد که با بررسی هر کدام از این عوامل در هنگام خرید تصمیمات بهتری را اتخاذ می کنید.
برخی از فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه لباس کار از لحاظ فنی عباعبارتند از:
مواد اولیه
برای تولید پارچه های لباس کار از الیاف طبیعی و مصنوعی و همچنین ترکیب این دو با یکدیگر استفاده می شود و قیمت ها با استفاده از میزان کاربرد الیاف مشخص می گردد.
الیاف اضافه
برای تولید برخی از پارچه ها لازم است تا از الیاف دیگری جهت بالاتر بردن کیفیت پارچه استفاده شود، به عنوان مثال از الیاف لاکرا جهت خاصیت کشسانی در برخی از پارچه ها به کار می برند.
تراکم بافت
هر چقدر میزان تراکم نخ در بافت پارچه بیشتر باشد در نتیجه مواد اولیه بیشتری در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته است.
روش تولید
مراحل ساخت و تولید پارچه ها بسیار متفاوت هستند هر چقدر که مراحل ساخت بیشتر زمان بر باشد در نتیجه قیمت پارچه ها نیز به احتمال زیاد بالاتر می رود.
برندهای تولید کننده
برخی از کارخانجات تولید کننده در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند زیرا سعی می‌ کنند از الیاف باکیفیت بالا محصولات خود را تولید کنند.
طرح و رنگ پارچه
طرح های خاصی که ممکن است بر روی پارچه ایجاد شود و همچنین رنگ بندی ها عوامل موثری در تعیین قیمت هستند، برخی از پارچه ها با طی کردن فرایند رنگرزی خاص ثبات رنگ بالایی در برابر عوامل شیمیایی و همچنین آب ژاول دارند که بدون شک افزوده شدن این ویژگی ها به پارچه سبب تغییرات قیمتی آن می گردد.
تمامی مواردی که ذکر شد جزء عوامل فنی محسوب می‌ شوند و تاثیر بسیار زیادی در قیمت گذاری این پارچه ها در کارخانجات دارند؛ اما موارد دیگری هم وجود دارد که پس از خروج پارچه از کارخانه بر قیمت آن تاثیر بگذارد.
اگر به عوامل اقتصادی موثر بر قیمت پارچه های لباس کار واقف باشید، با انتخاب های بهتر هزینه های خرید پارچه های لباس کار را کاهش می دهید.
عواملی مانند حجم خرید، رقابت یک پارچه در بازار و همچنین انتخاب مراکز عرضه و فروش جزء مهم ترین عواملی هستند که پس از خروج پارچه از کارخانه بر قیمت آن تاثیر دارد و با انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون حضور واسطه می توانید این محصولات را با قیمت های کاملا مناسب و اقتصادی تهیه کنید.

مزایای فروش انواع پارچه لباس کار به صورت آنلاین

فروش انواع پارچه لباس کار در مراکز مختلف انجام می‌ شود زیرا در حال حاضر موارد استفاده و کاربرد لباس کار افزایش پیدا کرده است.
با روی آوردن مردم به فضای مجازی و استفاده بیشتر از اینترنت اغلب صاحبان صنایع ترجیح می دهند تا با ایجاد سایت های آنلاین محصولات خود را به صورت اینترنتی ارائه دهند بدین صورت پارچه ها در دسترس افراد بیشتری قرار می گیرند.
شلوغی های شهرها و وجود ترافیک های سنگین و دور بودن مسافت مراکز عرضه مستقیم یکی دیگر از دلایلی است که اغلب خریداران ترجیح می دهند تا خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند.
مزایای بسیار زیاد در فروش انواع پارچه لباس کار به صورت آنلاین وجود دارد که در اینجا برخی از مهم ترین آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:
دسترسی به تنوع بالای برندهای تولیدکننده مطرح و همچنین تنوع بالا از لحاظ نوع الیاف و ویژگی‌ های خاص پارچه‌ های مناسب برای لباس کار
امکان خرید از کارخانجات به شکل مستقیم بدون طی کردن مسیرهای طولانی
پرداخت قیمت ‌های مناسب به دلیل کاهش بسیاری از هزینه های جانبی مانند هزینه های حمل و نقل و انبارداری
ارسال پارچه های خریداری شده مطابق با کالیته های ارائه شده برای انتخاب
امکان ارسال پارچه ها در کمترین روزکاری و با بسته بندی های کاملا مناسب و بهداشتی جهت محافظت از آلودگی های محیطی
حضور مشاور متبحر در حوزه شناخت الیاف پارچه ها و امکان استفاده از اطلاعات آنها به صورت کاملاً رایگان جهت انتخاب بهتر

معتبرترین مرکز خرید پارچه لباس کار نساجی کاماش

نساجی کاماش با بکارگیری نیروهای متخصص و استفاده از مواد اولیه باکیفیت بالا و همچنین تهیه ماشین آلات و ابزارآلات پیشرفته و بروز امکان تولید پارچه های مرغوب را فراهم کرده است.
استقبال از خرید پارچه های تولید شده در این کارخانجات سبب شده تا مراکز مختلفی به دنبال عرضه و فروش پارچه باشند.
فروش انواع پارچه لباس کار در این مرکز خرید به قیمت درب کارخانجات تولید کننده انجام می پذیرد.
این مرکز با ارائه تنوع بالای پارچه های لباس کار و همچنین داشتن سایت آنلاین امکان دسترسی به این تنوع بالا را از سراسر کشور فراهم کرده است.
خرید مستقیم از کارخانه و حذف هرگونه واسطه سبب شده تا پارچه‌ ها باکیفیت اصل و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ارائه گردد.
در صورتی که وقت برای رفتن به بازارهای عرضه پارچه به صورت مستقیم را ندارید و یا دسترسی به مراکز فروش عمده برای شما امکان پذیر نیست، با مراجعه به سایت آنلاین ما پس از دریافت مشاوره به صورت کاملا رایگان پارچه مورد نظر خود را خریداری کنید.
در این مجموعه تمامی پارچه های خریداری شده از درب کارخانه تولید کننده ارسال می گردد که بدین وسیله می توان از هزینه های زیادی صرفه جویی کرد. ارسال مستقیم از کارخانه سبب دسترسی آسان تر به تنوع بالای پارچه از لحاظ کیفیت و همچنین رنگ بندی می شود.
یکی دیگر از مزایای انتخاب این مرکز خرید به دست آوردن قیمت روز پارچه لباس کار است، با توجه به نوسانات موجود در بازار تغییرات قیمتی به صورت افزایشی و یا کاهشی به شکل روزانه به وجود می آید به همین جهت دسترسی به این قیمت‌ ها کمک بیشتری به خریداران می کند.
اگر به دنبال به دست آوردن تجربه یک خرید آسان، مطمئن و مقرون به صرفه هستید بدون صرف وقت و هزینه اضافی با کارشناسان بخش فروش ما تماس برقرار نمایید.

خرید پارچه لباس کار ترگال

قیمت پارچه لباس کار کجراه

خرید پارچه لباس کار لی

قیمت پارچه لباس کار کتان

خرید پارچه لباس کار فاستونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان