اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه ترگال : عمده فروشی

عمده فروشی پارچه ترگال

عمده فروشی پارچه ترگال فدک ،تک ،بافتین ،گلد بافت و کاماش فرم مدارس و لباس کار در بازار اصفهان ،میدان نقش جهان چهار راه دروازه اشرف سرای عتیقه فروش ها ،طبقه همکف ،می باشد ،فروش به صورت نقد و اقساط بدون سود ،با چک صیادی و کارمندی توزیع می شود.

مقدمه: پارچه‌های مختلفی برای دوخت مانتو و فرم مدارس در بازار موجود است، اما پارچه ترگال به عنوان یکی از گزینه‌های برتر و مورد توجه از نظر مقاومت، زیبایی، و کیفیت مطرح است. در این مقاله، ما به بررسی و معرفی ویژگی‌ها، مزایا، و کاربردهای پارچه ترگال برای مدل‌های مانتویی و فرم مدارس خواهیم پرداخت.

  1. ویژگی‌های پارچه ترگال:
    • مقاومت بالا: پارچه ترگال به دلیل جنس پلی استر و ویسکوز فلامنت، مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی دارد.
    • عدم پرزیدن: این نوع پارچه دارای سطحی صاف و بدون پرز است که باعث می‌شود مانتوها و فرم‌های دوخته شده از آن ظاهری مرتب و زیبا داشته باشند.
    • عدم تل: پارچه ترگال با توجه به جنسیتش، نسبت به تل و آسیب‌هایی که از این قبیل روی پارچه‌های دیگر ممکن است بوجود آید، مقاوم است.
    • ثبات رنگ: رنگ‌های استفاده شده در پارچه ترگال معمولاً از کیفیت بالا بوده و به مرور زمان و شستشوها رنگشان حفظ می‌شود.
  2. کاربردهای پارچه ترگال برای مدل‌های مانتویی و فرم مدارس:
    • مانتوهای مدارسی: با توجه به مقاومت و زیبایی پارچه ترگال، مانتوهای دوخته شده از این نوع پارچه می‌توانند گزینه‌ی ایده‌آلی برای دانش‌آموزان و معلمان باشند.
    • فرم‌های مدارسی: پارچه ترگال به دلیل مقاومت بالا و عدم پرزیدن، مناسب‌ترین انتخاب برای دوخت فرم‌های مدارسی می‌باشد. این فرم‌ها به دلیل کیفیت و زیبایی پارچه، از طرف دانش‌آموزان و اساتید مورد توجه قرار می‌گیرند.
  3. پارچه ترگال و خنکی:
    • با توجه به جنس پلی استر و ویسکوز فلامنت، پارچه ترگال خنک و مناسب برای استفاده در فصول گرم سال می‌باشد. این ویژگی از آن جهت موجب محبوبیت بیشتر آن برای لباس‌های کاری و اسکراب پزشکی می‌شود.
  4. قیمت و دسترسی:
    • قیمت پارچه ترگال متغیر است و بستگی به نوع رنگ و گرماژ دارد. با این حال، از نظر کیفیت و مقاومت، این پارچه ارزش خرید بالایی دارد. همچنین، پارچه ترگال در تمامی پارچه‌فروشی‌ها در دسترس می‌باشد و امکان خرید اقساطی را نیز فراهم می‌کند.

نتیجه: پارچه ترگال با ویژگی‌هایی همچون مقاومت، عدم پرزیدن، ثبات رنگ، و خنکی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوخت مانتوها و فرم‌های مدارسی است. با توجه به اینکه این پارچه در تمام فصول سال می‌تواند استفاده شود، به عنوان یک گزینه همه فصلی برای دوخت لباس‌های مدرسه و مانتوهای فصلی پیشنهاد می‌شود.

هر آنچه از انواع پارچه ترگال باید بدانید

مواد مورد استفاده در تولید پارچه های ترگال چیست؟

معمولاً پارچه‌ های ترگال چند درصد نخ و چند درصد الیاف پلی استر دارند؟

موارد استفاده و کاربرد پارچه های ترگال چیست؟

ویژگی‌ ها و مشخصات پارچه های ترگال کدامند؟

تفاوت پارچه های ترگال کجراه و ساده در چیست؟

اگر به تازگی وارد دنیای پارچه ها شده باشید در بازار با تنوع بالای پارچه روبرو می شوید و تمامی سوالات ذکر شده برایتان به وجود می آیند.

تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا به همه این سوالات و شاید برخی از سوالات ذهنی شما نیز پاسخ داده شود.

انواع پارچه های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع بافت و الیاف به کار برده شده در آن از خصوصیات خاصی برخوردار می باشد.

پارچه ترگال یکی از پارچه های تخت بافت به شمار می رود که از شبکه منظم الیاف در طول و عرض آن و تنیدن این الیاف در یکدیگر تولید می گردد.

معمولاً پارچه های ترگال را بر اساس نوع بافت به دو نوع ساده و کجراه تقسیم بندی می کنند نوع ساده از ضخامت کمتری نسبت به نوع کجراه برخوردار است. 

خرید پارچه ترگال نساجی کاماش اصفهان : مانتویی

معمولا برای تولید پارچه های ترگال کاماش از نخ فلامنت و پلی استر ویسکوز استفاده می کنند شماره نخ مورد استفاده در تولید پارچه‌ های ترگال معمولاً ۱۵۰ است که از در هم تنیدن نخ فیلامنت ۱۵۰ با پلی استر ویسکوز انواع مختلف پارچه ترگال به وجود می آید.

پارچه های ترگال به دو دسته کجراه و ساده تقسیم بندی می گردد که پارچه ترگال ساده از بافت مربعی شکل تولید می‌ شود و معمولاً وزن این پارچه یک متر در عرض ۱۵۰ سانتی متر ۲۴۰ گرم می باشد.

پارچه ترگال کجراه را معمولاً دارای بافت میله‌ ای و کجراه است که تراکم این پارچه ها بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ گرم یک متر مربع در عرض پارچه می باشد

خوب است بدانید که اصلی ترین و مهمترین تفاوتی که میان پارچه ‌های ترگال کجراه و ساده وجود دارد تفاوت در وزن این پارچه ها می باشد و تفاوت دیگر در نوع بافت و ضخامت پارچه ها است معمولاً بین تراکم بافت پارچه‌ های کجراه و ترگال بین ۴۰ تا ۵۰ گرم اختلاف وجود دارد.

نکته قابل ذکر این است که امکان تولید پارچه های ترگال و کجراه با وزن های بالاتر نیز وجود دارد و در صورتی این اتفاق می‌ افتد که کارخانجات سفارش های عمده دریافت کنند زیرا این سبک پارچه مشتریان خاص دارد.

با توجه به درصد استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید پارچه های ترگال و کجراه پارچه ها در تنوع بالایی در بازار وجود دارد که در هنگام تهیه باید به این میزان درصد ها دقت ویژه‌ ای شود.

معمولاً در کارخانجات نساجی پارچه های ترگال را در عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید می کنند و امکان تولید این پارچه در عرض‌ های بالاتر نیز وجود دارد اما به صورت سفارشی این کار صورت می گیرد.

عمده فروشی پارچه ترگال

خرید پارچه ترگال درجه یک :بدون چروک در یزد

با توجه به تنوع بالای کارخانجات تولید پارچه ترگال این محصول در بازار در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد

عوامل زیادی می‌تواند بر ویژگی‌ های پارچه ‌های ترگال تاثیرگذار باشند که با بررسی دقیق این عوامل می توانید به مشخصات پارچه های ترگال درجه یک دست پیدا کنید.

راه های شناخت ویژگی ‌های پارچه ترگال درجه ۱ با بررسی کیفیت رنگرزی، کیفیت نخ مورد استفاده در تولید و همچنین کیفیت دستگاه های تولید این پارچه مشخص می شود.

 استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین رنگ های اصل موجب تولید پارچه های درجه یک نیز می گردد.

در صورتی که در روند تولید پارچه های ترگال از تمامی مواد اولیه خوب استفاده شود در نتیجه محصول نهایی نیز به شکل درجه یک و با کیفیت روانه بازار می گردد.

پارچه ترگال نساجی کاماش
پارچه ترگال نساجی کاماش

در اینجا به طور کلی به برخی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد پارچه های ترگال با کیفیت بالا اشاره می کنیم از جمله:

  • دارای تراکم بافت عالی و محکم است.
  •  ضخامت پارچه های ترگال به شکل کاملاً استاندارد باشد.
  •  در برابر سایش و کشش ثبات خوبی دارد.
  •  از لحاظ ثبات رنگی در برابر شستشو های زیاد مقاومت کند.
  • در برابر آب ژاول مقاومت بالایی دارد

تفاوت پارچه ترگال و تترون چیست؟

می‌ دانیم که پارچه تترون از الیاف پلی استر ویسکوز تولید می شود و در روند تولید آن از الیاف فیلامنت به عنوان پود به کار می برند.

پارچه های تترون به دلایل مختلفی دارای محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان می باشد.

اما در این بین پارچه ترگال نیز جزء پر مصرف ترین ها در بازار محسوب می‌ شود که در روند تولید آن نیز از الیاف پلی استر ویسکوز و نخ فیلامنت استفاده می کنند.

افرادی که آشنایی کامل با پارچه ترگال و تترون دارند ممکن است این سوال برای آنها به وجود بیاید که تفاوت پارچه ترگال و تترون در چیست؟

برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است تا با بررسی مشخصات و ویژگیهای هر پارچه به تفاوت های این محصول لات پی ببریم از جمله:

  • پارچه تترون از ضخامت کمتری نسبت به پارچه های ترگال برخوردار است.
  • معمولاً پارچه تترون زیر دست نرم تری نسبت به ترگال دارد.
  • پارچه تترون نسبت به پارچه های ترگال سبک تر می باشند.
  • از لحاظ نوع بافت این دو پارچه با یکدیگر تفاوت بارزی دارند به صورتی که پارچه های تترون بافت نرم و لطیفی دارند.
  • پارچه های ترگال معمولاً در عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید می‌ شود اما پارچه های تترون را در عرض های مختلف از ۱۲۰ تا ۱۸۰ تولید می کنند.

اما با توجه به تفاوت هایی که این دو پارچه با دیگر دارند باید گفت که شباهت هایی هم از لحاظ تنوع در رنگ بندی و همچنین دوام و کیفیت بالا با یکدیگر دارند که استفاده از هر دو پارچه می تواند کاملاً مقرون به صرفه باشد.

پارچه ترگال مناسب لباس کار | رنگ ثابت ری اکتیو

می‌ دانیم که پارچه ترگال در دو نوع ساده و کجراه وجود دارد و پارچه ترگال کجراه دارای ضخامت و استقامت بالاتری نسبت به نوع ساده است.

معمولا از این پارچه ها به دلیل وجود پنبه در آنها برای تولید پوشاک استفاده می کنند.

به همین جهت که الیاف پنبه در این پارچه وجود دارد جزء مناسب ترین پارچه ها برای تولید لباس کار است.

به دلیل این که لباس کار را معمولاً در محیط‌ های پر خطر و آسیب پذیر استفاده می کنند باید از پارچه های کاملاً سبک انتخاب شوند تا در مواقع بروز خطرات احتمالی کارگران بتوانند به راحتی از خود عکس العمل نشان دهند.

از پارچه ترگالی که درصد الیاف پنبه آن نسبت به پلی استر بیشتر است برای تولید لباس کار های محیط های خاص که در آنها تبادل حرارتی اهمیت دارد استفاده می‌ کنند. مهمترین مراکزی که از این نوع پارچه استفاده می‌ شود پالایشگاه ها، مراکز نفتی و همچنین برخی از کارگران و جوشکاری ها می باشند.

هرچه درصد پنبه در این پارچه ها بیشتر باشد به راحتی می‌ توان در محیط های با حرارت بالا از این پارچه ها استفاده بهتری کرد.

پس دوام بالا و مقاومت در برابر حرارت می تواند دو علت مهم برای استفاده از پارچه ‌های ترگال در تولید لباس کار قرار بگیرد.

پارچه ترگال لباس مدارسی | فرم پزشکی

در بین تنوع بالای پارچه های موجود در بازار پارچه های ترگال جز مناسب ترین ها برای تولید لباس مدارس می باشد.

از پارچه ترگال لباس مدارسی به دلیل تنوع رنگ بندی بالا به راحتی برای تولید لباس فرم تمامی مقاطع تحصیلی می توان استفاده کرد.

به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که پارچه های ترگال دارند و معمولاً به آنها پارچه بشور بپوش گفته می‌ شود به همین جهت جز مناسب ترین گزینه ها برای تولید لباس فرم مدارس محسوب می‌ شود.

 به طور کلی برخی از ویژگی هایی که این پارچه به همراه دارد که مناسب برای دوخت فرم مدارس محسوب می شود عبارتند از:

  • مقاومت بسیار بالا
  • تنوع رنگی.
  • چروک ناپذیری
  • قیمت مناسب
  • طول عمر بالا

از پارچه های ترگال ساده و کجراه برای تولید لباس فرم مدارس استفاده می شود و بیشتر از پارچه های ساده برای تولید روپوش ها و از نوع کجراه برای تولید شلوار ها استفاده می کنند.

پارچه ترگال مناسب مصارف بیمارستانی | اسکراب پزشکی | گان

بیمارستان ها جزء مهمترین مراکزی هستند که از منسوجات مختلفی استفاده می‌ کنند یکی از منسوجات پر استفاده در بیمارستان ها پارچه‌ های ترگال می باشد.

معمولاً از پارچه‌های ترگال به دلیل نوع بافت، مقاومت و ویژگی های خاصی که دارند بیشترین استفاده را در مصارف بیمارستانی می کنند.

پارچه های ترگال مناسب مصارف بیمارستانی را به نحوی مورد رنگرزی قرار می‌ دهند که کاملاً ضد آب ژاول باشند زیرا در محیط‌ های بیمارستانی باید مدام این منسوجات و البسه ها مورد شست و شوهای مختلف قرار گرفته و توسط دستگاه های استریل کاملا ضدعفونی گردد.

پس لازم است تا با استفاده از رنگ های با کیفیت بالاتر و چندین بار قرار دادن پارچه در خم رنگرزی ثبات رنگ آن را تثبیت کرد. 

از دو رنگ پارچه ترگال بیشترین موارد استفاده بیمارستانی می‌شود یکی رنگ سفید است که برای تولید انواع ملحفه ها و پرده های بیمارستانی به کار می رود و دیگری رنگ سبز می باشد که برای تولید انواع گان و شان جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های ترک آن به کار برده شده در مصارف بیمارستانی بین عرض ۱۶۰ تا ۳ متر می‌باشد و به همین جهت به راحتی می‌توان از این پارچه ها در مصارف مختلف نیز استفاده کرد

همچنین از نوع پارچه ترگال کجراه بیمارستانی سفید برای دوخت انواع روپوش های پزشکان و پرستاران نیز استفاده می شود و در مراتب شغلی مختلف نیز با به کاربردن رنگ های متنوع امکان شناسایی راحت‌ تر را برای پرسنل و همچنین بیماران به وجود می آورند.

از کجا پارچه ترگال بیمارستانی درجه یک و ارزان در یزد بخرم؟

پارچه ترگال مواردمصرف متعددی دارد و با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که این پارچه دارند در بازار نیز دارای تنوع مختلف می باشد.

اما همیشه برای تولید کنندگان و خریداران عمده پارچه ترگال این نکته مورد اهمیت است که پارچه های ترگال درجه یک را چگونه با قیمت ارزان بخرم؟

برای یافتن پاسخ این سوال می توان گفت که بهترین راه خریداری پارچه های ترگال درجه یک و ارزان انتخاب مراکز تولیدی به شکل مستقیم و بدون واسطه می باشد.

برای انتخاب مراکز تولیدی باید ابتدا در بین تنوع کارخانجات بهترین کارخانه را انتخاب کرده و سپس با ایجاد هماهنگی های لازم با مراجعه به درب کارخانه خرید عمده پارچه ترگال درجه یک و ارزان را انجام داد.

برای افرادی که دسترسی به کارخانجات تولیدی را به شکل مستقیم ندارند استفاده از سایت ‌های آنلاین نیز پیشنهاد می‌ شود که این محصولات را با قیمت درب کارخانه عرضه می کنند.

مزایای خرید اینترنتی پارچه ترگال پلی استر ویسکوز فلامنت

در بین تنوع بالای مراکز خرید پارچه ترگال حق انتخاب برای خریداران بسیار زیاد است.

اما اکثر خریداران ترجیح می دهند تا از روش های جدید و مدرن برای خرید محصولات خود انتخاب کنند تا ضمن بهره وری از تمامی مزایای این نوع خرید پارچه ها را با قیمت مناسب تر تهیه نمایند.

مزایای خرید اینترنتی پارچه های ترگال برای خریداران عمده بسیار زیاد است که با انتخاب این روش برای خرید می توانند اقتصادی‌ ترین خرید را انجام دهند.

در اینجا به بررسی برخی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی پارچه ترگال اشاره می کنیم از جمله:

  • امکان دسترسی به تنوع پارچه های ترگال از لحاظ وزن، گرماژ و همچنین تنوع رنگ بندی
  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز
  • صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد
  • دریافت پارچه های خریداری شده در کمترین روز کاری در محل مورد
  •  ارسال پارچه ها در بسته بندی های کاملاً مناسب از لحاظ بهداشتی و همچنین شکل ظاهری
  • دسترسی به برندهای مطرح و مرغوب و با کیفیت در کمترین زمان ممکن.
  • امکان استفاده از راهنمایی های مشاورین حاضر در سایت های فروش به صورت رایگان

تمامی موارد ذکر شده تنها بخشی از مزایای خرید اینترنتی پارچه های ترگال می باشد. 

برند های مطرحارچه ترگال ایران

  • نساجی فدک اصفهان
  • نساجی کاماش اصفهان
  • نساجی مهنام اصفهان
  • نساجی گلد بافت
  • نساجی زرین پود

عمده فروشی پارچه ترگال با قیمت درب کارخانه

معمولا تمامی مراکز تولید لباس کار لباس مدارس و بسیاری از موارد دیگر نیاز به تهیه پارچه ترگال به صورت عمده دارند

عمده فروشی پارچه ترگال با قیمت درب کارخانه می تواند بهترین گزینه برای مراکز تولیدی قرار بگیرد.

عمده فروشی پارچه ترگال با داشتن روابط گسترده و خوب تجاری با کارخانجات مطرح نساجی عرضه این پارچه ها در تنوع بالا را به وجود آورده است.

پس با انتخاب این مرکز عمده فروشی می توانید با کیفیت ترین پارچه های ترگال با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش این مرکز تماس گرفته و پس از دریافت تمامی اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت نمایید تا این محصول را با قیمت درب کارخانه و بالاترین سطح کیفیت تهیه کنید.

پارچه ترگال مناسب چه فصلی است
قیمت پارچه ترگال فرم مدارس
معایب پارچه ترگال برای اسکراب پزشکی
قیمت پارچه ترگال مانتویی
پارچه ترگال فرم مدارس
پارچه ترگال خنک است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان