پارچه یکبار مصرف :سالن ماساژ

بهترین پارچه یکبار مصرف مخصوص سالن ماساژ

پارچه‌های یکبار مصرف مانند پارچه اسپان باند را برای سالن ماساژ استفاده کنید. اسپان باند یک نوع پارچه یکبار مصرف است که برای پوشش میز ماساژ یا دیگر مکان‌های مرتبط با بهداشت و تمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • وزن: 25 و 30 گرم
  • عرض: 160 سانتیمتر
  • رول 1000 متری
  • پرفراژ 50 متری

ملحفه یکبار مصرف از کجا بخریم؟

  • نساجی بافتینه
  • کاماش
  • حریر بافت
  • بهبافت
  • زرین
  • جلفا
  • بادران
  • آناهیتا

بهترین پارچه یکبار مصرف مخصوص سالن ماساژ در این نمایندگی عرضه و به فروش می رسد. خرید مستقیم بهترین کیفیت پارچه یکبار مصرف اسپان باند با نازل ترین قیمت، هم اکنون در این وب سایت امکان پذیر است. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: تهران نیما محمد نژاد: 09131130224– شهرستان ها: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

قیمت ملحفه یکبار مصرف رولی


درخواست شما مبنی بر قیمت ملحفه یکبار مصرف رولی متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  1. تعداد رول: قیمت به تعداد رول‌هایی که خریداری می‌شود وابسته است. معمولاً با افزایش تعداد رول‌ها، قیمت نسبتاً کمتر می‌شود.
  2. گرماژ پارچه اسپان باند: گرماژ پارچه به وزن آن بر واحد سطح اشاره دارد. چون پارچه‌های با گرماژ بالاتر اغلب کیفیت بهتری دارند، قیمت آن‌ها ممکن است بالاتر باشد.
  3. رنگ پارچه: ممکن است بسته به نوع رنگبری و رنگ‌های موجود، قیمت متغیر باشد.

به علاوه، عوامل دیگری مانند برند، کیفیت ساخت، ویژگی‌های خاص ملحفه و … نیز ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارند.

پارچه های یکبار مصرف : ملحفه پزشکی و هتلی

همه ما تجربه رفتن به سالن های ماساژ، کلینیک های زیبایی و پوست را داشته ایم. یکی از مسائل مهمی که در این مراکز باید حتماً رعایت شود، استفاده از لوازم یکبار مصرف مانند زیرانداز، لباس پرسنل، کاور کفش، روبالشتی و … می باشد.

باید گفت که پارچه های یکبار مصرف جزو اقلام ضروری در حوزه های پزشکی و بهداشتی هستند که دارای لطافت و انعطاف پذیری بالایی می باشند.

یکی از پرمصرف ترین و بهترین پارچه یکبار مصرف مخصوص سالن ماساژ، پارچه اسپان باند یا پارچه سوزنی بدون بافت است که به سبب داشتن ویژگی های منحصر به فرد توانسته سهم بزرگی از بازار فروش منسوجات بی بافت را به خود اختصاص دهد.

در حقیقت پارچه های بدون بافت، به پارچه ای گفته می شود که با پرس الیاف توسط روش های مکانیکی، شیمیایی، حلال یا ترکیبی از این متدها تولید می شوند.

جنس پارچه اسپان باند از پلی پروپلین است که با ضخامت و گرماژهای مختلف جهت مصارف متنوع تولید می‌ شود.

برای تولید این پارچه ابتدا مواد اولیه پارچه به دستگاه اکسترودر وارد می‌ شوند و پس از ذوب، پلی‌ پروپلین وارد مجموعه‌ ای از سوزن‌ های سرنگ‌ مانند شده که با فشار وارده از طرف دستگاه اکسترودر، مواد مذاب به صورت الیاف بسیار باریک به شکل رشته‌ های فیلامنت‌ خارج خواهد شد.

این فیلامنت‌ های ذوب شده، بعد از خنک شدن به شکل آیرودینامیک روی نوار نقاله‌ کش داده می شوند که در پایان فرآیند لایه‌ های اسپان به تولید می‌ رسند.

از کاربردهای پارچه یکبار مصرف اسپان باند می توان به مصارف بهداشتی و کلینیک های زیبایی، سالن ماساژ، پوشش های کشاورزی، بسته بندی های تبلیغاتی، فیلترها، لایه روی نوار بهداشتی و پوشک، برچسب ها، وسایل لباسشویی، محصولات پزشکی استریل و غیره اشاره کرد.

پارچه یکبار مصرف مخصوص سالن ماساژ

همانطور که می دانید سالن های ماساژ و کلینیک های زیبایی و پوست، از پر رفت و آمدترین مکان هایی هستند که برای انجام فعالیت های بهداشتی و درمانی مربوطه، نیاز به رعایت استانداردها و نکات بهداشتی مثل استفاده از محصولات یکبار مصرف می باشند.

برای مثال پارچه اسپان باند مخصوص سالن ماساژ از اقلام مصرفی ضروری است که به وفور در این محل ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا این پارچه دارای ویژگی های فوق العاده ای است که آن را به یک محصول ایده آل و کاربردی تبدیل می نماید‌.

خصوصیات بهترین پارچه یکبار مصرف مخصوص سالن ماساژ و کلینیک های زیبایی و پوست عبارتند از:

  • آب گریز بودن یعنی قابلیت نفوذ ناپذیری بالا در برابر آب و سایر مایعات
  • تنفس پذیری و قابلیت تنظیم نفوذ هوا
  • قابلیت فیلتر کردن و دفع مایع
  • دارای گرماژهای (وزن) مختلف
  • ضد باکتری
  • بسیار سبک ولی در عین حال مقاوم
  • بسیار نرم و لطیف
  • قابل شستشو
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • دارای رنگ بندی متنوع با توجه به سفارش مشتری
  • دارای قیمت مقرون به صرفه و ارزان

روتختی یکبار مصرف :پرفراژ

روتختی یکبار مصرف، یک نوع پارچه است که معمولاً برای پوشاندن تختهای بیمارستانی، تختهایی که در هتل‌ها و مراکز مبتنی بر خدمات استفاده می‌شوند، و همچنین برای مصارف خانگی در شرایطی مانند مهمانی‌ها و رویدادهای ویژه به کار می‌رود. این نوع پارچه‌ها به دلیل کاربردهای یکبار مصرف خود، معمولاً از موادی سبک و ارزان قیمت تهیه می‌شوند.

این پارچه‌ها به عرض 160 سانتیمتر و با وزن‌های مختلف 25 و 30 گرم موجود هستند. این وزن‌ها معمولاً به مقدار وزن هر مترمربع از پارچه اشاره دارند. این نوع پارچه‌ها معمولاً برای پوشش تختها یا به عنوان پوشش برای موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ملحفه یکبار مصرف داروخانه

  • 25 گرم عرض 160 سفید
  • 25 گرم عرض 160 نفتی
  • 17گرم عرض 160 سفید
  • 25 گرم عرض 160 خود رنگی

قیمت پارچه اسپان باند : ملحفه یکبار مصرف

اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف بدون بافت از انواع پارچه های بسیار پرکاربردی است که در حوزه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما کاربرد اصلی آن در سالن های ماساژ و آرایشگاه ها می باشد.

همه ما بی شک هر محصولی را که خریداری می کنیم به کیفیت و قیمت آن اهمیت بارزی می دهیم. پارچه های اسپان باند نیز جزو همین محصولات به شمار می روند و در کیفیت و قیمت های مختلف تولید و روانه بازار می شوند.

ولی چرا قیمت اسپان باندها همیشه ثابت نیست؟ این مورد تحت تاثیر عوامل مختلفی در حال نوسان است، همانگونه که قیمت مواد اولیه نساجی در بازار به شدت دستخوش تغییرات ارز می باشد.

کیفیت، قیمت جهانی، مواد اولیه، نوع مرکز فروش و روش خرید از فاکتورهایی هستند که بیشترین تاثیر را بر قیمت این پارچه های اسپان باند یکبار مصرف دارند.

شاید بپرسید روش خرید پارچه اسپان باند چگونه می تواند بر قیمت این پارچه تاثیر بگذارد؟

باید گفت که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت محصولات تولید داخلی، باعث افزایش کارآیی و میزان فروش برخی از کالاها می شود که قطعا اسپان باندها نیز جز این دسته محصولات به حساب می آیند. لذا برای تامین نیاز و تقاضای بازار شرکت های توزیع عمده متعددی روی کار آمده اند.

با وجود برخی شرکت ها و افراد سودجو یا کلاهبردار نمی شود به هر شرکتی اعتماد نمود، چرا که بسیاری از آن ها پارچه های تقلبی و بی کیفیت را با مارک شرکت های معتبر توزیع می کنند، پس در نتیجه به ضرر مشتری است و وی از خرید خود راضی نخواهد بود.

درباره راهکار خرید به صرفه بهترین پارچه یکبار مصرف مخصوص سالن ماساژ در ادامه توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

پارچه های یکبار مصرف: قیمت کارخانه

گروه تولیدی پارچه اسپان باند، به عنوان معتبرترین و بزرگ ترین عرضه کننده پارچه های یکبار مصرف، این محصول را توسط مرکز فروش اینترنتی از درب کارخانه توزیع می کند.

با روی کار آمدن فروشگاه های مجازی، روش های خرید جدیدی نیز به سبک های قدیمی اضافه شده اند که البته این روش های جدید با مزیت های بی شماری که دارند توانسته اند به میزان زیادی جای روش سنتی قدیمی را بگیرند.

روش خرید آنلاین، یک راهکار مناسب برای دسترسی به مرغوب ترین کیفیت و قیمت درب کارخانه است که در این صورت شرکت های اینترنتی به عنوان یک رابط بین کارخانه های تولید کننده و خریداران خواهند بود.

بهترین پارچه یکبار مصرف مخصوص سالن ماساژ با کیفیت بسیار عالی و قیمت باورنکردنی هم اینک توسط این شرکت معتبر اینترنتی به آسانی توزیع و به فروش می رسد.

اگر شما هم جزو خریداران عمده این‌ پارچه منحصر به فرد با قیمت مقرون به صرفه هستید، همین حالا از طریق راه های ارتباطی با مشاورین بخش فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پارچه اسپان باند ملحفه 25 گرم
پارچه اسپان باند ملحفه 25 گرم

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان