خرید پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی به قیمت عمده،بهترین پارچه گان بیمارستانی چیست؟آیا پارچه گان برای ماسک استفاده می شود؟خرید پارچه گان در اصفهان را از کجا بخرم؟پارچه گان اتاق عمل چیست؟پارچه گان در تهران در کجا به فروش می رود؟گان پارچه ایی چیست؟نساجی کاماش پاسخ می دهد

خرید پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

برای خرید پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی با ما تماس بگیرید 09131130224 ارشدی ،پارچه های گان از جنس یکبار مصرف 38 گرم و 40 گرم استفاده می شود ،طیف رنگ مورد علاقه بیمارستان ها معمولا صورتی و سبز و آبی پزشکی و آبی نفتی است،توجه به این نکته لازم است که از فروشنده بخواهید طاقه 1000 متری برای شما بفرستد ،و نه طاقه های 300 متری چون کرایه به ضرر شما می شود.وزن رول طاقه ها در حدود 60 کیلوگرم است.

پارچه ماسک چیست؟
پارچه اسپان باند بایکو اس ام اس

آیا پارچه گان برای ماسک استفاده می شود؟

خیر،در ولقع جنس پارچه گان و پارچه ماسک یکی است ولی برای پارچه ماسک از پارچه اسپان باند 25 گرم و یا پارچه اس ام اس و یا پارچه نبافته ملت بلون و یا پارچه بایکو شرکت بافتینه استفاده می شود،اسپان باند مخصوص گان با توجه به جغرافیای منطقه و سلیغه بیمارستان از گرماژ 35 الی 50 گرم آبی نفتی یا کاربنی و یا صورتی استفاده می شود.

پارچه ماسک چیست؟
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند چگونه است؟

خرید پارچه گان در اصفهان را از کجا بخرم؟

برای خرید پارچه گان در اصفهان با ما تماس بگیرید تا در اصفهان پارچه گان را به شما تحویل بدهیم ،سعی کنید به صورت حضوری خریداری کنید،نساجی کاماش در خدمت شما است ،تا به صورت حضوری پارچه 38 گرم و پارچه گان اسپان باند را به شما تقدیم کند.

09130858100

09131130224

09138976381

پارچه ماسک چیست؟
پارچه اسپان باند ماسک

پارچه گان اتاق عمل چیست؟

پارچه گان اتاق عمل ،از دو مدل پارچه استفاده می شود ،پارچه های بی بافت اتاق عملی و پارچه های ترگال سبز خمی بیمارستانی و پارچه کجراه سبز خمی بیمارستانی که دارای تار و پود هستند ،که این پارچه ها قابلیت شستشو دارند بر عکس پارچه های یکبار مصرف سوزنی ،رنگ این پارچه ها معمولا سبز و آبی است با گرماژ 240 و 280 گرم.

خرید پارچه کجراه

پارچه گان در تهران در کجا به فروش می رود؟

پارچه گان در تهران در مراکز زیاد به فروش می رسد ،لطفا مخصوصا در تهران به صورت حضوری خرید کنید ،09138976381 نیما محمد نژاد ،در تهران برند های نساجی آناهیتا و حریرر بافت امیر واسپان باند بافت ایران ،از برند های معتبر و دارای نمایندگی در ایران می باشند ،با کیفیت بالا ،رضایت مشتری همواره جلب شده است ،سعی کنید اسپان باند درجه یک را بخرید و دارای لیبل ،و طاقه ها را وزن کنید ،بعضی اوقات لیبل طاقه ها عوض می شود ،از خرید طاقه بدون لیبل جدا خوداری کنید.

پارچه ماسک چیست؟

گان پارچه ایی چیست؟

گان پارچه ایی یا گان جراح همان پارچه ترگال و کجراه است ،که قابلیت شستشو دارد ،در رنگ های آبی کاربنی و سبز بیمارستانی تولید می شود،نساجی کاماش به صورت رایگان برای شما عزیزان کالیته ارسال می کند که کد رنگ را اشتباه ،انتخاب نکنید ،با ما همراه باشید ،در صورت نیاز قواره پارچه برای تست نیز به شما عزیزان ارسال می شود،کاماش همراه شما در تولید 09131130224

پارچه ترگال نساجی کاماش
پارچه ترگال نساجی کاماش

پارچه اسپان باند چیست؟

تاحالا از این ساکهای تبلیغاتی دیدی؟چای تی بگ خوردی؟بیمارستان لباس پلاستیکی پوشیدی؟نظم دهنده کشو دیدی؟بله می دونم جوابت بله است،این ها همه اسپان باند هستند ،پارچه هایی ارزان که از پلی اتیلن در پالایشگاه ها تولید و سپس با مواد دیگری مثل ویسکوز ترکیب و در صنایع مختلف استفاده می شوند،

موارد استفاده پارچه های سوزنی در زیر است:
پارچه های ژئوتکستایل ،
پوشک بچه ،
فیلترها (هوا و مایع) ،
پوشک پزشکی ،
کوپلیمرهای پی وی سی ،
محصولات پزشکی ،
لباس محافظ صنعتی ،
لباسهای جراحی ،
آستر مبلمان منزل ،
بسته بندی محصولات خانگی ،
عملکرد آب بندی ،
پارچه لمینت تنفسی ،
داخل اثاثه یا لوازم داخلی
نمد،
عایق حرارتی،
عایق صدا ،
عایق حرارتی خودرو ،
اکریلیک قابلیت دفع آب ،
بام ،
عایق ،
ماسک سه لایه پزشکی صورت ،
چرم مصنوعی،
محصولات پزشکی ،
مواد بسته بندی محافظ ،
فیلترهای جارو برقی

چرا از اسپان باند برای تولید گان استفاده می شود؟

لباس گان استریل
لباس های جراحی استریل به عنوان مانعی در انتقال مایعات و میکروبی در حین جراحی پوشیده می شوند. آنها دارای آستین بلند و با دستبندهای کشسان هستند و مانع استریل بین زمینه جراحی و لباس های جراح یا بازوهای باز شده را حفظ می کنند. آنها از مواد نفوذناپذیر یا پارچه ای کاملاً بافته شده مقاوم در برابر آب ساخته شده اند و نشان داده شده است که باعث کاهش تعداد باکتریها در اتاق عمل می شود .معلوم نیست لباس های جراحی استریل به طور کلی برای اکثر اقدامات پوستی ضروری نیستند ، اما ممکن است به عنوان یک وسیله محافظ برای لیپوساکشن یا سایر اقدامات با قرار گرفتن در معرض مایعات بدن در نظر گرفته شوند.اسپان باند ها یکبار مصرف و ارزان می باشند ،به همین دلیل محبوب بیمارستان و کلینیک و اورژانس و مراکز درمانی هستند.

پارچه اسپان باند برای ملحفه بیمارستانی

برای ملحفه بیمارستانی از اسپان باند 17 گرم و 25 گرم استفاده می شود ،با عرض 60 و 80 و 160 سانتیمتر،تولید می شود

نقش اسپان باند ها در کشاورزی پزشکی

یک گیاه در دوره اولیه پس از کاشت در معرض خطر حشرات حامل ویروس ، یخ زدگی و گرم شدن بیش از حد است. پوشاندن ردیف های گیاهان جوان با پارچه های غیربافته یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه است: از یک طرف ، متخلخل است بنابراین رطوبت بیش از حد را ایجاد می کند ، از رشد قالب جلوگیری می کند. از طرف دیگر ، منافذ آن به اندازه کافی کوچک هستند که قادر به جلوگیری از پرواز حشرات و آلوده شدن گیاه جدید به ویروس ها نیستند.

ما نیازهای منحصر به فرد کاربردهای مختلف کشاورزی برای پارچه های غیر بافته را درک می کنیم و ترکیب عالی مواد افزودنی را برای رفع آنها پیشنهاد می کنیم.

UV برای غیر بافته شده
رشته پارچه غیر بافته شده بسیار نازک است و به HALS با وزن مولکولی بالا و پایداری حرارتی بالا نیاز دارد. نیاز تولیدکنندگان را درک می کنیم و می توانیم مناسب ترین اسپان باند را برای این فرآیند منحصر به فرد توصیه کنیم.

پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

پارچه تترون بیمارستانی

لطفا ما را در اینستگرام دنبال کنید ،اولین خرید از اینستگرام ،ارسال رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان