خرید پارچه کتان هفتاد درصد پنبه | کش و ساده

پارچه کتان سی درصد پنبه

خرید انواع پارچه کتان 09131130224

  • شلواری کشی 210000تومان
  • 2بر کش کتان 2700000تومان
  • 70 پنبه 175000
  • 30نبه 165000
  • لاکرا کش کتان 195000

خرید پارچه کتان هفتاد درصد پنبه با قیمت درب کارخانه، تنها از طریق این فروشگاه آنلاین امکان پذیر است. نساجی کاماش بهترین پارچه کتان مناسب لباس کار را از هم اکنون، با قیمت رقابتی به فروش می رساند. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه‌ های بسیاری با توجه به مواد اولیه طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام می ‌توانند شامل ویژگی های گوناگون با قابلیت‌ های خاصی باشند.

پارچه کتان نمونه ‌ای از همین پارچه ‌هاست که تولید و استفاده آن توسط انسان، قدمت بسیار طولانی دارد.

این پارچه با درصدهای مختلفی از پنبه، به تولید می رسد که در این بین کتان هفتاد درصد پنبه مورد توجه بسیاری از تولیدی های لباس کار قرار گرفته است.

اگر می خواهید با این پارچه پرکاربرد بیشتر آشنا شوید تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید، همچنین بهترین راهکار خرید پارچه کتان هفتاد درصد پنبه را نشان می دهیم.

از پیشینه پارچه کتان چه می دانید؟

پارچه کتان و استفاده از آن، تاریخچه بسیار گسترده ‌ای دارد. طبق بررسی‌ های انجام‌ شده، اولین بار انواع پارچه ‌های کتان آن‌ هم به شکل رنگ ‌شده در غارهای مربوط به ما قبل تاریخ و انسان‌ های اولیه یافت شد.

این اکتشاف به بیش از ۳۶ هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد. این نشانه ‌ها در غارها و مناطق باستانی کشور گرجستان کشف شد که نشان از آغاز فعالیت تولید پارچه کتان از این کشور دارد.

در نمونه ‌های بعدی، آثار استفاده از پارچه‌ های کتان رنگ‌ شده در نواحی خاصی از سوئیس مشاهده ‌شده است.

آثار دیده شدن پارچه‌ های کتان در نواحی و مناطق دیگر به زمانی به ‌مراتب نزدیک ‌تر به تاریخ امروز مربوط می ‌شود.

به ‌طور مثال در اروپا اولین نشانه‌ های استفاده از کتان مربوط به حدود ۸ هزار سال پیش از میلاد مسیح است.

این فاصله زمانی تا کشف چگونگی استفاده از گیاه کتان و تبدیل آن به پارچه، طبق حدسیات به کمیاب بودن گیاه کتان و فرایند دشوار تبدیل آن بر می ‌گردد.

علاوه بر این دو نکته مهم با توجه به‌ کندی سرعت پیشرفت تمدن در اروپا، چنین فاصله زمانی می‌ تواند منطقی به نظر برسد.

جالب است بدانید که پارچه کتان یکی از نمونه کالاهای بسیار لوکس در مصر باستان بوده است. سختی فرایند تولید این محصول و کمیاب بودن گیاه مولد آن در کنار کیفیت و زیبایی جلب ‌توجه آن، باعث می ‌شد تا تنها طبقه اشرافیت و ثروتمندان بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند.

آشنایی با پارچه کتان هفتاد درصد پنبه فدک

همانطور که متوجه شدید پارچه کتان زرین پود از الیاف گیاه کتان تهیه می ‌شود. این پارچه قابلیت جذب بالایی دارد و همچنین خنک می باشد.

پارچه های کتان نیک بافت می توانند بسته به فصل مورد استفاده، ضخیم و یا نازک باشند. پارچه کتان از نظر خصوصیات مانند پارچه پنبه ای است.

پارچه های کتان سعادت دارای سطحی صاف و درخشنده اند و زودتر از پارچه های پنبه تمیز می شوند، همچنین به اندازه پارچه های پنبه ای آب را جذب می کنند اما سریعتر خشک شده، به همین دلیل حوله های کتانی بهتر از پنبه ای می باشند.

شایان ذکر است که پارچه های کتان بروجرد در کارخانه با درصدهای مختلفی از الیاف به تولید می رسند؛ به عنوان مثال پارچه می توانند 100 درصد از کتان بوده و یا 70 درصد از پنبه تشکیل شده باشد.

پارچه کتان بهار جین که دارای 70 درصد الیاف پنبه است را در بازار به نام پارچه کتان لباس کار می شناسند.

شرکت های فدک، زرین پود، ایران ناز، اردکان یزد و کاماش تولید کنندگان برتر این پارچه بوده و آن را در طاقه های 30 متری عرضه می کنند.

این نوع از کتان، تمامی ویژگی های لازم برای لباس کار را داراست، در حالی که قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

به همین دلیل مورد توجه بسیاری از تولیدی ها قرار گرفته و این افراد به دنبال خرید پارچه کتان هفتاد درصد پنبه به صورت عمده می باشند.

خرید پارچه کتان هفتاد درصد پنبه

نکات لازم قبل از خرید پارچه کتان هفتاد درصد پنبه

می دانید که خرید پارچه مخصوص لباس کار مانند کتان، از بازار و پارچه فروشی های عمده سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

اگر هم برایتان سخت است که به صورت حضوری برای خرید این نوع پارچه ها اقدام نمایید، می توانید از طریق مراکز آنلاین، خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

فقط باید توجه کنید که قبل از خرید، اطلاعات کافی درباره انواع پارچه های کتان و ویژگی های آن ها داشته باشید، تا بتوانید مناسب ترین پارچه را انتخاب نمایید و در حین خرید گمراه نشوید.

برای این که از اصالت پارچه مطمئن گردید، به حاشیه پارچه، کد رهگیری لیبل و وزن پارچه دقت نمایید.

نکته قابل توجه دیگر قیمت پارچه کتان لباس کار است که در این باره باید گفت که معمولاً تولیدی ها و کارخانه های پارچه فروشی، قیمت های ارزان تری نسبت به فروشگاه های دیگر به شما می دهند.

در ادامه یکی از معتبرترین فروشگاه ها را به شما معرفی خواهیم نمود تا یک خرید مقرون به صرفه و در عین حال تضمینی را تجربه کنید.

مرکز پخش عمده پارچه کتان هفتاد درصد پنبه

همه ما می دانیم که رفتن به بازار پارچه فروشان، بسیار زمان بر است و اگر در شهر محل سکونت خود دسترسی به بازار عمده فروشی نداشته باشیم باید هزینه های سنگین اضافی شویم.

در این جا می خواهیم یک مرکز معتبر فروش پارچه کتان هفتاد درصد را به شما تولیدی های البسه کار معرفی نماییم.

گروه نساجی کاماش به صورت اینترنتی در حال فعالیت است و می توانید در هر کجا که هستید به آسانی خرید پارچه کتان هفتاد درصد پنبه را انجام دهید.

این مجموعه علاوه بر شرایط خرید غیر حضوری، امکان خرید مستقیم پارچه کتان از درب کارخانه را نیز فراهم آورده است که این موضوع بسیار مهم است.

پس اگر قصد خرید پارچه مناسب لباس کار به آسان ترین و اقتصادی ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از لیست قیمت پارچه ها، پارچه مناسب و دلخواه خود را در متراژ مورد نظر سفارش دهید.

قیمت پارچه کتان فدک
خرید پارچه کتان شلواری
خرید پارچه کتان ضخیم
قیمت پارچه کتان ترک
خرید پارچه کتان مردانه
خرید پارچه کتان شلوار مردانه
قیمت پارچه کتان مانتویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان