اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون ملحفه ای : قیمت عرض 3 ، 2

پارچه تترون روتختی

پارچه تترون ملحفه‌ای به عنوان یک نوع پارچه با کاربردهای خاص در صنایع مختلف شناخته می‌شود. این نوع پارچه معمولاً از الیاف ویسکوز فلامنت در پلی‌استر ساخته شده و ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر چروک، کشسانی، و دوام دارد.

ملحفه‌های تترون معمولاً به عنوان پوشش‌های ملحفه برای تخت‌ها استفاده می‌شوند. این ملحفه‌ها به دلیل مقاومتشان در برابر چروک ، لکه‌گیری، و سایر خسارات ممکن در محیط خانه مناسب هستند. همچنین، پارچه تترون ملحفه‌ای معمولاً ضدآب است و می‌تواند مانع نفوذ مایعاتی مثل آب، روغن، یا سایر مواد بشود.

قیمت پارچه تترون ملحفه ای عرض 3 متر مستقیم از کارخانه

قیمت پارچه سفید ارزان

  • پارچه تترون سیب 85000 تومان
  • پارچه تترون ملحفه ای کاشان 87000 تومان
  • پارچه تترون ملحفه ای بروجرد 95000 تومان
  • پارچه تترون ملحفه ای روژان 89000 تومان
  • پارچه تترون ملحفه ای مسعود 89500 تومان
  • پارچه تترون ملحفه ای ستایش 45000 تومان
  • پارچه تترون ملحفه ای نگین 75000 تومان

در حال حاضر در داخل کشور کارخانجات نساجی بسیار زیادی در حال فعالیت بوده و توانسته اند نیاز بخش عظیمی از بازار داخل را تأمین کنند. البته گاهی اوقات به دلیل داشتن کیفیت بالا پارچه های تولید شده در صنعت نساجی ما برای صادرات نیز کاربرد دارند.در ایران پارچه با عرض سه متر تولید می شود و ما پارچه عرض ۴ متر نداریم.

پارچه های تترون جزء پارچه های مرغوب و با کیفیت بالایی است که به دلیل استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و بروز بسیار نرم و لطیف تولید می شود و این پارچه سفید موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارد.

پارچه تترون ملحفه ای ملحفه سفید هتلی

قیمت پارچه ملحفه عرض ۳ متر

پارچه تترون سیب عرض ۳ متر ملحفه ای یکی از پارچه های پرکاربرد است که علاوه بر مصارف خانگی برای مصارف بیمارستانی، هتلی و مراکز مختلف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت نیاز است که کارخانجات فعال در این حوزه توجه ویژه تری بر تولید این پارچه و بالاتر بردن کیفیت آن بگذارند.

نکات خرید پارچه تترون ملحفه ای نساجی های ایران و قیمت پارچه ملحفه ای سفید ،خیلی مهم است که بدانید پارچه تترون با چه عرضی و گرماژی خرید کنیم.

خرید پارچه تترون ملحفه ای با قیمت روز برای خریداران عمده اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که پارچه تترون عرض ۳ متر ملحفه ای در بازار از استقبال زیادی برخوردار است. در این مجموعه فروش به دلیل حذف واسطه ها مناسب ترین قیمت قیمت پارچه ملحفه ای ایرانی ساده و طرحدار ارائه می گردد.

پارچه ملحفه سفید روتختی :عرض 3 متر

خرید پارچه تترون ملحفه ای با کیفیت بالا که قابلیت شستشوی متعدد را بدون خراب شدن الیاف داشته، برای همه افراد اهمیت پیدا می ‌کند. چرا که برای داشتن یک زندگی سالم نیاز است که در محل های تمیز استراحت کنیم.

کارخانجات نساجی هم در این زمینه تلاش کرده اند تا با تولید پارچه تترون عرض ۳ متر ملحفه ای و قیمت مناسب پارچه ملحفه ای ایرانی شرایط استفاده از این پارچه را آسانتر نمایند، به همین دلیل است که حجم سفارش برای تهیه این پارچه روز به روز در بازار افزایش پیدا می کند.

در صورتی که قیمت تترون ملحفه ای برای شما خریداران عمده اهمیت دارد، باید پارچه سفید مد نظر خود را از مراکز عرضه و فروش معتبر که با کارخانجات تولید کننده به طور مستقیم کار می کنند تهیه نمایید.

پارچه تترون ملحفه سفید سربازی

با توجه به اهمیت استفاده از پارچه های تترون عرض ۳ متر کارخانجات نیز توجه خاصی برای تولید این پارچه سفید گذاشته اند و با در نظر گرفتن برخی از شرایط روند تولید آن را بهبود بخشیده اند. مانند:

  • استفاده کردن از مهندسین متخصص برای ترکیبات درست و اصولی مواد اولیه و همچنین ارائه طرح های شیک و همه پسند
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا از لحاظ الیاف و همچنین رنگ های به کار برده شده در فرایند رنگرزی
  • داشتن آزمایشگاه های کنترل کیفیت برای بررسی مرحله به مرحله در خطوط تولید

خرید پارچه تترون ملحفه ای ساده :رنگی و سفید

در کارخانجات نساجی پارچه های تترون را می ‌توانند در بیشتر از ۱۵۰ کالیته رنگ بندی تولید کنند که هر رنگ شامل ده ها تناژ رنگی متنوع است.

مسئله مهم در هنگام انتخاب رنگ ها و برندهای تولید کننده این است که هر کارخانه حدود ۴۰ تا ۹۰ کالیته رنگ بندی را انتخاب کرده و بر روی همین رنگ ها تمرکز می کند. بدین ترتیب پارچه های مرغوب و با کیفیت ارائه می دهد؛ زیرا امکان تولید همه ۱۵۰ تم رنگی در یک کارخانه به دلیل محدودیت فضا و نیرو وجود ندارد.

پارچه تترون روتختی
خرید پارچه تترون ملحفه ای قیمت پارچه ملحفه ای سفید قیمت پارچه عرض 3 متر

رنگ بر قیمت پارچه ملحفه ای ساده تأثیر زیادی می گذارد؛ زیرا برای به دست آوردن برخی از رنگ ها نیاز است که از شیوه های رنگرزی خاصی استفاده شود. همچنین گاهی اوقات لازم است که مراحل رنگرزی را چندین بار تکرار کنند تا به تم رنگی مد نظر برسند.

در بررسی دقیق پارچه های تترون پارچه ملافه ای درمی یابیم که پارچه های تترون با رنگ های تیره تر از قیمت بالاتری برخوردار است. چرا که برای ایجاد رنگ های تیره با کیفیت و ثبات رنگی بالا نیاز است که زمان بیشتری صرف شود.

در هنگام خرید پارچه تترون توجه داشته باشید که علاوه بر کیفیت پارچه ها رنگ بندی هم می تواند در قیمت گذاری تاثیر بگذارد. اما نکته مهم این که تنوع رنگ بندی این پارچه ها به قدری زیاد بوده که در نهایت می توانید متناسب با هزینه و سلیقه خود این پارچه ها را تهیه کنید.قیمت پارچه تترون ژاپن بالا است و یکی از پارچه های تترون عالی در ایران است که این پارچه بیشتر برای مصارف پیراهنی و مانتو شلوار اداری استفاده می شود،قیمت پارچه تترون ژاپن تقریبا دو برابر پارچه های ایرانی است.

خرید پارچه ملحفه ای سفید : پارچه ملافه ای

خوشبختانه در داخل کشور ما کارخانجات نساجی متعدد در زمینه تولید پارچه های ملحفه ای ،پارچه ملافه ای فعالیت می کنند. به همین سبب انواع مختلف پارچه های ملحفه از لحاظ جنس، نوع طرح و رنگ و همچنین عرض وجود دارد.قیمت پارچه تترون اعلا بستگی به گرماژ پارچه و تکمیل و رنگرزی پارچه دارد.

تنوع بالای پارچه توانسته نیاز و سلیقه مصرف ‌کنندگان را پاسخگو باشد؛ اما از طرفی این تنوع موجب سردرگمی خریداران می ‌شود که نمی دانند کدام پارچه را با قیمت های ارائه شده تهیه کنند.

خرید پارچه تترون طاقه ای سفید عمده از کارخانه

در صورت شناخت کیفیت و ویژگی های پارچه ها در هنگام خرید پارچه تترون ملحفه ای می توانید با بررسی دقیق شرایط مد نظر خود بهترین نوع پارچه را بخرید.برای آشنایی بیشتر خرید انواع پارچه تترون اینجا را کلیک کنید.پارچه تترون مانتویی ،تترون مقنعه ای و تترون های بیمارستانی با پارچه ملحفه متفاوت هستند.

عوامل زیادی ممکن است که بر قیمت تترون ملحفه‌ ای در هنگام خرید تأثیر بگذارند که در ادامه برخی از مهمترین این عوامل را بررسی می ‌کنیم:

پارچه تترون سفید ستاره سهیل
پارچه تترون سفید عرض سه متز

تنوع رنگ در قیمت پارچه عرض 3 متر

پارچه تترون ملحفه‌ ای در تنوع رنگ تولید می ‌شود که هرچقدر این تنوع رنگ بندی بالاتر باشد، ارزش آن نیز افزوده می گردد.

کیفیت چاپ خرید پارچه تترون ملحفه ای

کیفیت چاپ و رنگ های قرار گرفته بر روی پارچه برای ایجاد طرح های مختلف می تواند بر قیمت آن تأثیر مستقیم بگذارد. زیرا داشتن چاپ و رنگ ‌هایی که در شستشو از بین نرود، نیازمند صرف هزینه بیشتر است.

طرح و مدل در قیمت پارچه ملحفه ای سفید

طرح و مدلی که بر روی پارچه تترون ملحفه ای قرار می گیرد اهمیت زیادی در بالاتر بردن ارزش پارچه دارد. چرا که برخی از طرح ها اصلاً زیبایی نداشته و ممکن است که مورد پسند هیچ‌ کدام از خریداران قرار نگیرد. اما استفاده از طرح های مد روز و جذاب حق انتخاب بیشتری به مشتری می دهد.

جنس الیاف قیمت پارچه عرض 3 متر

همان طور که گفتیم در روند تولید پارچه تترون از چند الیاف مختلف استفاده می‌ شود که میزان استفاده از هر کدام این الیاف در کیفیت نهایی پارچه تأثیر دارد.

خرید پارچه تترون ملحفه ‌ای سفید از درب کارخانه

پارچه تترون ملحفه جزء پارچه‌ های تترونی است که موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای داشته که این پارچه در گروه پارچه های فصلی نبوده و هر روز در بازار مورد توجه ویژه قرار می‌ گیرد.

خرید پارچه تترون ملحفه ای از درب کارخانه موجب شده تا به تنوع بالای طرح و رنگ این پارچه ها دسترسی پیدا کرده و با پرداخت هزینه مناسب تر این پارچه‌ها را تهیه کنید.

این مجموعه یکی از معتبرترین مراکزی است که در این حوزه خدمات خوبی ارائه می ‌دهد و با فراهم آوردن امکان ارسال از درب کارخانجات تولید کننده، بهترین شرایط را برای تهیه پارچه های تترون فراهم می آورد.

در صورتی که به حجم زیاد از پارچه تترون و ملحفه عرض ۳ متر نیاز دارید بدون صرف وقت و هزینه اضافه برای گشت و گذار در بازارهای شلوغ با کارشناسان فروش این مجموعه به صورت آنلاین ارتباط گرفته و پس از دریافت اطلاعات کافی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

نساجی کاماش بر این باور است که پارچه های تترون ملحفه ای برای هتل و مصارف جهانگردی از جنس ویسکوز فلامنت که دوام بیشتری نیبت به پنبه دارند استفاده شود.

خرید پارچه تترون طاقه ای
قیمت پارچه ملحفه عرض ۳ متر
قیمت پارچه تترون ملحفه ای
قیمت پارچه تترون سفید ملحفه ای
خرید پارچه تترون طرح دار ملحفه ای
قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر
قیمت پارچه تترون خارجی ملحفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان