پارچه چهار خانه بوریا :پیراهنی | فرم مدارس

خرید پارچه بوریا ونوس طلایی فانوس طلایی فاستونی بوریا

خرید پارچه بوریا و فاستونی بوریا به روش های گوناگونی امکان پذیر می باشد. در کنار این مجموعه ی تولیدی می توان از مراکز معتبر و معروفی مانند ونوس طلایی و فانوس طلایی نیز سفارشات پارچه ی خود را انجام داد.

همان طور که مستحضر هستید پارچه ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که از هرکدام در جهت تولید مورد خاصی بهره برده می شود.

کارخانه ها و نساجی های متعددی در زمینه ی تولید پارچه فعالیت دارند که برخی از آن ها توانسته اند در این میان، نام خوبی را بر جای بگذارند.

کاتالوگ محصولات پارچه چهار خانه بوریا

پارچه چهار خانه نساجی بوریا
پارچه چهار خانه نساجی بوریا

خرید و فروش پارچه پیراهنی فرم مدارس بوریا

پارچه های پیراهنی که برای دوخت فرم های مدارس از آن ها استفاده می شود به دو دسته تقسیم می گردد:

  1. پارچه های پیراهنی ساده
  2. پارچه های پیراهنی طرح دار

برای پارچه های پیراهنی ساده از پارچه های زیر استفاده می کنند:

  1. تترون پیراهنی
  2. ترگال
  3. بنگال کش
  4. جودون
  5. لی
  6. تنسل لی
  7. تویو ژاپن

برای در آمدن لباس ها و فرم های مدارس از سادگی و دادن زیبایی خاص به این فرم ها فقط می توان از پارچه های پیراهنی چهارخانه استفاده نمود.پارچه ترگال و پارچه تترون بهترین ترکیب با این دو پارچه هستند.

برندهای متفاوتی در زمینه ی پارچه های چهارخانه موجود می باشد که از شهرت خوبی در این زمینه برخوردارند.

از انواع برندها و کارخانه های موجود می توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم:

  1. پارچه نساجی بوریا اصفهان
  2. پارچه فانوس طلایی
  3. پارچه ونوس طلایی
  4. پارچه شمیم اردکان یزد
  5. پارچه های آریانا
  6. پارچه چهارخانه ی آیدین

نساجی های فوق در زمینه ی تولید پارچه های چهارخانه از جایگاه خوبی برخوردارند و رتبه ی نسبتا بالاتری را در برابر سایر کارخانه ها دارا می باشند.

خرید و فروش این پارچه های چهارخانه ی مخصوص فرم های مدارس نیز در زمان تابستان که مدارس درخواست تولید می دهند بسیار زیاد می شود و بالاترین میزان تولید و فروش را در زمان قبل از شروع مدارس تجربه می نمایند.

این پارچه ها را به طرق گوناگون می توان خریداری نمود که این روش های خرید بر اساس نوع علاقه و نیاز هر فردی تعیین می شود.

مثلا برخی را هر کاری کنی و هرچقدر توجیهات لازم بیاوری قانع نمی شوند و تمایل به خرید حضوری در هر شرایطی را دارند.

برخی هم مطابق با پیشرفت علم و تکنولوژی روز پیش می روند و خریدهای خود را متناسب با آن ها تنظیم می کنند و به صورت آنلاین هم می توانند کارهای خود را انجام دهند.

خرید به صورت آنلاین و اینترنتی یکی از روش های جدید در زمینه ی انواع خرید و فروش ها می باشد که بر اساس آن حجم خرید خود را انتخاب می کنند و درخواست خود را مورد ثبت قرار می دهند.

مدارس معمولا برای یک دست نمودن دانش آموزان و شاگردهای خود به این مورد روی می آورند که برای آن ها لباس های یک شکل و یک رنگ آماده نمایند تا کاملا بدانند کدام یک در این مدسه در حال تحصیل است و کدام خیر!

این کار در واقع نظم و انضباط خاصی را به مدارس می دهد و سبب می شود تا کارکنان مدرسه و حتی خانواده های دانش آموزان نسبت به آن مرکز تحصیلی حس خوبی داشته باشند و بر این عقیده قرار بگیرند که کارهای این مدرسه بر اساس اصول و مقررات خوب و دقیقی می باشد.

خرید پارچه چهار خانه بوریا در اهواز

پارچه پیراهنی بوریا از جمله تولیدات کارخانه های نساجی شهر اصفهان می باشد که از تولیدات آن برای دوخت انواع پیراهن های جعبه ای، پیراهن مدارس پسرانه و یا خرجکار لباس های فرم مدارس مختلف استفاده می گردد.

این پارچه ها را می توان به صورت عمده مورد خرید و فروش قرار داد.

پارچه های پیراهنی که برای لباس های فرم مدارس استفاده می شوند لازم است تا ویژگی های زیر را داشته باشند تا بیشتر مورد استقبال قرار بگیرند.

  1. طرح های جذابی داشته باشند.
  2. رنگبندی های آن ها متنوع باشد.
  3. ثبات رنگ در شست و شو
  4. دوام بالا و خوب پارچه
  5. دارا بودن زیردست نرم و لطیف

دارا بودن ویژگی های فوق سبب می شود تا کیفیت تولیدی لباس های فرم مدارس بالا برود و مورد استقبال و فروش بیشتری قرار بگیرند.

نساجی بوریا با رعایت تمام ویژگی های فوق در پارچه های تولیدی توانسته است نام کارخانه ی خود را بر سر زبان ها بیاورد.

پارچه های تولیدی این نساجی از الیاف پلی استر ویسکوز تشکیل شده اند و در زمان تکمیل آن با انجام یک سری اقدامات، زیردست فوق العاده لطیفی را به پارچه ها داده اند.

مشخصات و ویژگی های فوق سبب شده است که از این پارچه در تولید انواع پیراهن های مردانه و لباس های فرم مدارس استفاده ی زیادی شود و بیش ازحد مورد خرید و فروش در بازار قرار بگیرند.

نساجی بوریا علاوه بر مراکز فروش خود در شهر اصفهان، نمایندگی های متعددی در سراسر کشور راه اندازی نموده است که با استفاده از آن ها، خریداران می توانند پارچه های مورد نظرشان در هر حجمی سفارش دهمند و به راحتی آن ها را خریداری نمایند.

خرید پارچه بوریا از نساجی بوریا، مزایای ویژه ای دارد که از جمله ی آن ها می توان به قیمت های مناسب آن اشاره نمود و این که به هرحال پارچه هایی را تولید می کنند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این خودش مزیت بزرگی به حساب می آید که پارچه های مرغوب را خریداری می کنید.گاهی این مجموعه های تولیدی شرایطی را قرار می دهند تا خریداران بتوانند با استفاده از خرید به روش های گوناگون، تخفیف های فوق العاده و شرایط ویژه ای را به دست بیاورند.

مثلا در وبسایت هایشان اعلام می نمایند که اگر تا فلان تاریخ این مقدار سفارش داشته باشید در قرعه کشی بزرگی شرکت داده خواهید شد.

یا مثلا ارسال رایگان تا چند بار سفارشاتتان را کارخانه به شما هدیه می دهند و در واقع هزینه ی ارسال را خودش بر عهده می گیرد.

در حالت کلی اگر میزان سفارشات کاملا به صورت عمده تلقی بشود و حجم و تناژ آن بسیار بالا باشد، خریدار می تواند تخفیف قابل توجهی را از فروشنده و تولیدکننده بگیرد و این به معنی این می باشد که خرید در این شرایط بسیار به صرفه تر است.

مشخصات پارچه چهار خانه بوریا ونوس طلایی

صنایع نساجی ونوس طلایی نیز توانسته است با ارائه ی پک های کامل از پارچه های پیراهنی با طرح های فوق العاده زیبا و متنوع توانسته است به یکی از برترین برندهای پارچه تبدیل شود.

بازار اصلی که هدف این نساجی می باشد پیراهن های مردانه و لباس فرم های مدارس مختلف می باشد.

تولیدات این شرکت علاوه بر بافت لطیف و عالی که دارد در کنار زیردست لطیف و بی نظیر آن و طرح های زیبا و به روزش سبب شده اند تا پارچه های باکیفیت و با استقامت بالا مورد تولید قرار بگیرند و نامش در میان تمامی تولیدکنندگان آشنا باشد.

موارد مصرف پارچه های ونوس طلایی به شرح ذیل می باشد:

  1. دوخت انواع پیراهن های فرم مدارس
  2. خرج کار لباس های گوناگون
  3. دوخت انواع پیراهن های زنانه و مردانه
  4. دوخت و آماده سازی سرویس های تزیینی و موارد بی شمار دیگر…

شایان ذکر است که پرمصرف ترین موارد مصرف پارچه های ونوس طلایی به دوخت انواع فرم مدارس دخترانه و پسرانه باز می گردد.

مهم ترین نکته که باید در زمان خرید و فروش پارچه های پیراهنی به آن بسیار دقت نمود، کیفیت و دوام آن پارچه می باشد که نساجی ونوس طلایی توانسته است این کیفیت را در پارچه های خود به وجود آورد.

پارچه های این نساجی از پلی استر ویسکوز تشکیل شده اند و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و در عین حال در برابر شست و شوهای مکرر بسیار مقاوم می باشند.

این مشخصات سبب شده است تا پیوسته و هر ساله مشتریان زیادی را برای خود داشته باشند و فروش خوبی را تجربه نمایند.

خرید پارچه بوریا

بهترین قیمت پارچه فانوس طلایی نساجی بوریا

پارچه های پیراهنی فانوس طلایی با دارا بودن تراکم بافت بالا، زیردست لطیف، ترکیب رنگ های بسیار زیبا و همچنین قیمت بسیار مناسب توانسته اند فروش بسیار خوبی را در بازار داشته باشند.

این شرکت طرح های بسیار زیبا و تنوع خیلی خوبی دارد و توانسته است سلیقه های گوناگون را راضی نگه دارد.

در این مجموعه امکان سفارش پارچه به صورت تک رنگ و همچنین تک طرح به صورت انتخابی نیز می باشد که همین مورد سبب می شود تا افراد و تولیدی های زیادی به خرید این نوع پارچه روی بیاورند.

نساجی فانوس طلایی کی از بزرگترین و قدیمی ترین نساجی های کشور می باشد و قدمت بالایی در زمینه ی تولید پارچه دارد.

همین موضوع سبب می شود تا بتواند به راحتی از تجربه های چندین ساله ی خود در تولید پارچه استفاده نماید و سود خوبی را شامل حال خود نماید.

بافت یک دست پارچه های فانوس طلایی، تراکم بالای آن، استفاده ی درست و اصولی از نخ های مرغوب و باکیفیت موجب شده است تا بسیاری از تولیدکنندگان لباس های فرم مدارس از پارچه های این شرکت جهت تولید لباس های خود استفاده نمایند.

در کنار تمام موارد بالا، این موضوع را می توان بیان کرد که کمک بسیاری به روند رشد این شرکت نموده است و آن این می باشد که، طراحان این مجموعه، بسیار دقیق و نکته سنج می باشندو توانسته اند طرح های بسیار جذابی را جهت پارچه ها ارائه دهند که سبب متفاوت شدن این نساجی با سایر کارخانه ها شده است.

برای خرید این پارچه با بهترین قیمت ابتدا لازم است تا افراد خریدار به صورت کامل با تمام ویژگی ها و مشخصات اصلی این پارچه ها آشنا شوند سپس در جهت خرید آن اقدامات لازم را انجام بدهند.

بهترین قیمت این پارچه را می توان از خود کارخانه، آن هم به روش های گوناگونی خریداری کرد.

مثلا به صورت مشتقیم به درب کارخانه مراجعه کنند و از کارشناسان فروش کارخانه و مجموعه سفارشات خود را دریافت نمایند.

یا این که از نمایندگی هایی که هر کارخانه ای برای خود در هر جایی که تمایل دارد و راه اندازی نموده است، حجم های درخواستی خود را تحویل بگیرند.

در حال حاضر هم شرایطی پیش آمده است که اکثر کارخانه های تولیدی، وبسایت های تخصصی و فروش برای خود ایجاد کرده اند و با استفاده از آن، محصولات خود را همراه با ویژگی ها و مشخصاتی که دارد و همچنین نرخ روز در آن قرار می دهند.

از این راه می توانند در هر زمان از شبانه روز فروش را تجربه نمایند و دیگر محدود به تایم ادارای و یا روزهای غیر تعطیل نمی باشند.

خرید و فروش فاستونی بوریا

خرید پارچه بوریا به خرید نوع چهارخانه و مدل های پیراهنی آن ختم نمی گردد.

آیا می دانید که هم اکنون شما می توانید خرید پارچه فاستونی بوریا را هم با کیفیتی درجه یک و قیمت مناسب انجام دهید؟

از پارچه های فاستونی معمولا برای دوخت  آماده سازی انواع فرم های مدارس پسرانه و روپوش های آن ها و در مقاطع تحصیلی نوجوانان بیشتر استفاده می نمایند.

این پارچه کاملا رسمی می باشد و دارای پرستیژ خاصی است.

از آن بیشتر در تولید یونیفرم مراکز آموزشی پسرانه و حتی در دوخت کت و شلوار و یا شلوارهای تک استفاده می نمایند و مورد توجه بسیار در این زمینه قرار گرفته است.

لازم به ذکر می باشد که پارچه های فاستونی را با درصد پشم های متفاوتی می توان در بازار پیدا کرد که معمولا قیمت بالایی هم دارند و در این میان شاید برای مدارس و سایر مراکز آموزشی هم از نظر قیمتی آن چنان به صرفه نباشد.

اما پارچه های فاستونی هم وجود دارند که بدون پشم هستند و به عنوان شبه فاستونی در بازار موجود می باشند.

این پارچه های از قیمت پایینی برخوردارند و به دلیل همین قیمت پایین و به صرفه بودن، اکثر تولیدی ها از آن ها به عنوان سری دوزی نیز استفاده می نمایند.

شبه فاستونی ها درصد پشمی که دارند در واقع صفر می باشد و معمولا آن ها را با الیاف های مصنوعی به طرح های فاستونی های پشم دار مورد تولید قرار می دهند.

پارچه های تولیدی این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و درصد فروش خوبی را در بازار برای خودش رقم زده است.

خرید پارچه بوریا نیز مانند پارچه های دیگر به شکل های مختلفی می تواند صورت بگیرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام وزارت بهداشت مبنی بر این که موارد بهداشتی و نکات آن باید بسیار رعایت شود، این مورد خرید را مطرح کرده اند که افراد تا جایی که می توانند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام بدهند تا علاوه بر این که از هزینه های آن ها کم بشود، میزان ارتباطات آن ها هم کاهش داده شود.

پس با سفارش اینترنتی پارچه بوریا، قیمت خرید پارچه بوریا زیر قیمت بازارهای دیگر خواهد بود.

با فروش عمده پارچه پیراهنی نساجی کاماش، آشنا شوید.

قیمت پارچه پیراهنی فرم مدارس بوریا

خرید پارچه بوریا چهارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان