اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

خرید و فروش پارچه ترگال زرین فاستون

ترگال زرین پود قیمت پارچه زرین پود زرین پود اصفهان

ترگال زرین فاستون و ترگال زرین پود یکی از بهترین پارچه های ترگال در ایران است،اکثر تولیدی های لباس کار با پارچه کجراه زررین پود اشنا هستند ،برای خرید پارچه زرین پود اصفهان ،می تونید با مشاورین ما در تماس باشید09131130224

قیمت پارچه ترگال شبه فاستونی زرین فاستون

قیمت پارچه ترگال زرین پود به دو صورت طاقه ای و عدلی، در این مجموعه همان قیمت درب کارخانه است. کاربردهای ویژه این پارچه در لباس مدارس و البسه بیمارستانی می باشد.

قیمت پارچه ترگال زرین پود با توجه به کاربردهای ویژه آن در تولید لباس و پارچه فرم مدارس و البسه بیمارستانی، قیمت کاملا اقتصادی در این مجموعه فروش است.

پارچه ترگال یکی از پارچه های پرفروش در بازار نساجی ایران به شمار می آید. به خصوص در روزهای نزدیک به سال تحصیلی جدید و زمانی که تولیدی های لباس فرم مدارس، به دنبال انتخاب بهترین پارچه هستند. اما به راستی چرا پارچه ترگال یکی از پارچه های پرفروش در تولیدات البسه مدارسی معرفی شده است؟ آیا می دانید که در این میان پارچه ترگال زرین پود یکی از مرغوبترین پارچه های ترگال فرم مدارس در بازار، خرید و فروش می گردد؟

پارچه ترگال زیرن پود
پارچه ترگال زیرن پود

قیمت ترگال زرین فاستون اصفهان

با توجه به اینکه قطعا در بازارهای امروزی، دلالان و واسطه های زیادی اقدام به فروش انواع پارچه کجراه مدارسی با کیفیت پایین می نمایند، پس چگونه می توان کیفیت و قیمت مناسبی از پارچه ترگال زرین پود را سفارش خرید داد؟ بی تردید خرید عمده و در تناژ بالای پارچه ترگال می تواند خریداران را با چالش هایی مواجه گرداند.

مشخصات پارچه ترگال زرین فاستون

اگر شما هم در زمینه تولید انواع پارچه های مدارسی، لباس کار، لباس های بیمارستانی و غیره فعالیت دارید، حتما پارچه ترگال به گوشتان خورده است. در واقع پارچه ترگال یکی از پارچه هایی بوده که فروشندگان این پارچه را به شما معرفی نموده اند.

در کشور ما که مهد نساجی پارچه به شمار می آید، شاهد حضور کارخانجات نساجی گوناگونی در زمینه تولید انواع پارچه ترگال بوده ایم. یکی از برندهای معتبر که توانسته بهترین کیفیت پارچه کجراه و کتان صد درصد پنبه را تولید و به عرضه برساند، شرکت زرین پود بوده است.

پارچه ای که در این نساجی تولید شده از الیاف پلی استر ویسکوز و فیلامنت بوده که با عرض 150 سانتی متر و گرماژهای 240، 280 و 285 گرمی، روانه بازارهای فروش می گردد. این پارچه به دو شکل طاقه ای و عدلی عرضه می شود.

تفاوت پارچه ترگال و کجراه زرین فاستون؟

پارچه ترگال زرین پود با گرماژ 240 گرم تولید می شود ،درحالی که کجراه زرین پود با گرماژ 280 گرم تولید می شود ،ترگال مناسب برای فرم مدارس و فرم اداری در کنار پارچه تترون و پارچه فیونا قرار می گیرد ،پارچه کجراه زرین پود مناسب برای لباس کار ،در کنار پارچه لی و پارچه کتان هفتاد درصد پنبه زرین پود قرار می گیرد.

زرین پود اصفهان
زرین پود اصفهان

متراژ هر طاقه پارچه زرین پود، 40 متر است و کالیته پارچه ترگال زرین پود یکی از متنوع ترین ها به شمار می رود. به طوری که تنوع رنگی این پارچه به بیش از 50 رنگ می رسد. از دیگر خصوصیات منحصربفرد این پارچه ترگال می توان به دوام و استحکام بی نظیر آن اشاره داشت.

پارچه های ترگال زرین پود اصفهانپ

تولید و دوخت انواع البسه مناسب مدارس دخترانه و پسرانه

دوخت انواع لباس های بیمارستانی ضد آبژاول با پارچه ترگال سبز

چرا پارچه زرین پود مناسب لباس فرم مدارس کرج و شهریار است؟

به جرئت می توان ادعا کرد که در شش ماهه نخست سال، یکی از پرفروش ترین پارچه ها در بازار کرج ،شهریار ، پارچه های فرم مدارسی است. در این میان پارچه ترگال زرین پود، تبدیل به پرتقاضاترین برند پارچه می گردد.

بنظر می رسد با توجه به ویژگی هایی که پارچه شرکت زرین پود داشته، این پارچه گزینه مناسبی برای دوخت لباس فرم مدارس کرج بوده است. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به ثبات سایشی و کششی این پارچه و ثبات رنگی آن اشاره داشت.

از آنجا که اغلب لباس های مدارسی در ایران، در یک هفته چندین و چند بار شسته شده و مورد استفاده قرار می گیرند، پارچه ی مصرفی در دوخت آنها بایستی در برابر شستشوی زیاد، مقاوم باشد. به نوعی که به همین زودی ها کیفیت بافت و کیفیت رنگ خود را از دست ندهد.

مکانیزم و مواد اولیه کاملا مرغوب و درجه یک بکار رفته در تولید پارچه این شرکت سبب شده تا این پارچه تمامی فاکتورهای لازم جهت بکارگیری در دوخت لباس فرم مدارس را دارا باشد.

کالیته رنگی با طیف رنگی متنوع ترگال زرین پود هم از سوی دیگر سبب شده تا مدیران مدارس، با سلیقه های گوناگون بتوانند بهترین رنگ را برای دانش آموزان خود انتخاب کرده باند.

بهترین قیمت پارچه ترگال زرین پود کجا عرضه می شود؟

اگر چه در درجه اول این کیفیت پارچه مصرفی در دوخت لباس مدارس است که اهمیت داشته، اما به هیچ وجه نمی توان از مبحث قیمت پارچه این نساجی چشم پوشی کرد.

با توجه به اینکه اغلب تولیدی های لباس مدارس کرج به دنبال خرید پارچه ترگال مدارسی در حجم و تناژ بالا هستند، قطعا قیمت عمده این پارچه برایشان مهم است. هر چه این نرخ قیمت، نزدیک و نزدیک تر به نرخ کارخانه باشد، می توانیم خریدی کاملا اقتصادی تر را برای این تولیدی ها متصور باشیم.

قیمت پارچه ترگال می تواند با توجه به فاکتورهایی چون کیفیت رنگرزی، گرماژ پارچه یا رنگ پارچه متفاوت باشد. به عنوان مثال پارچه کجراه زرین پود با گرماژ 280 گرمی، قیمت بیشتری نسبت به پارچه ترگال ساده با گرماژ 240 گرمی دارد.

در مورد رنگ پارچه ترگال هم عمدتا پارچه های با رنگ روشن تر، قیمت ارزانتری نسبت به پارچه های ترگال با رنگ تیره تر دارند.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی
پارچه ترگال سبز بیمارستانی

بزرگترین مرکز فروش پارچه ترگال و قیمت کجراه شرکت زرین پود

قیمت پارچه نساجی زرین پود عرضه شده در این مرکز فروش، قیمتی است که می تواند تولیدی های فرم مدارس را با قیمت تولیدی تمام شده کاملا مقرون به صرفه تری همراه کند.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن پس از دریافت مشاوره رایگان از طریق مشاورین ما و همچنین دریافت رایگان کالیته رنگی پارچه، سفارش خرید خود را به شکل کاملا آسان انجام دهید.

شرکت های زیادی در ایران اقدام به فروش پارچه های ترگال و کجراه می کنند ،نساجی زرین پود اصفهان با سابقه درخشان اطمینان کامل به شما می دخد که اسوده خرید کنید

kamash.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان