اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

قیمت پارچه تترون درنا :قیمت کارخانه

قیمت پارچه تترون خرید پارچه تترون قیمت پارچه تترون مانتویی قیمت پارچه تترون نخی

قیمت پارچه تترون درنا :قیمت کارخانه

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

  • عرض 90 سانتیمتر سفید و رنگی متری 50000 تومان
  • عرض 150 سانتیمتر سفید و رنگی متری 75000تومان
  • عرض 90 سانتیمتر مشکی متری 75000 تومان

قیمت پارچه تترون درنا کرم وتترون نخی ،تترون ساده ،تترن براق و سیترون را از بززرگترین مرکز فروش پارچه تترون در عرض های نود ،دو متر و سه متر به فروش می رسد.

با ارسال کالیته رایگان از ما بخواهید 09131130224مشاوره رایگان

خرید پارچه تترون درنا سفید و رنگی :اینترنتی

پارچه تترون درنا اصفهان جزء پارچه های مرغوب و باکیفیت موجود در بازار است. فراهم آمدن شرایط خرید مستقیم از کارخانه موجب می شود تا به بهترین قیمت پارچه تترون ارزان درنا دست پیدا کنید، بدین منظور می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

کارخانه تترون سفید درنا که در شهر اصفهان واقع شده، جزء فعال ترین مراکز در حوزه تولید پارچه تترون مانتویی ،فرم مدارسد و تترون اسکراب پزشکی است.است. با داشتن سابقه طولانی توانسته، تمامی نقاط ضعف در روند تولید را از بین برده و پارچه های مرغوب به بازار ارائه دهد.

پارچه تترون قزاع درنا اصفهان جزء پرکاربردترین پارچه هایی است که در بازار وجود دارد و در شرایط مختلف می ‌توان از کالیته رنگ بندی متنوع آن استفاده نمود. جهت دسترسی به بهترین قیمت پارچه تترون کشی درنا بهتر است در انتخاب مراکز فروش دقت بیشتری نمایید.

کارخانه صنایع نساجی تترون درنا

شهر اصفهان به عنوان قطب صنعت نساجی تترون ساده و تترون گلدوزی ایران شناخته می شود؛ چرا که در این شهر کارخانجات زیادی در زمینه تولید انواع پارچه فعالیت دارند. به دلیل داغ بودن بازار رقابت در این شهر تمامی تولیداتی که توسط کارخانجات ارائه می گردد، در بهترین شرایط کیفیت قرار می گیرد.

کارخانه تترون درنا (تترون بچه گانه ) جزء قابل اطمینان ترین کارخانه های نساجی در این شهر محسوب می ‌شود چرا که از مواد اولیه نخ مرغوب و با کیفیت بالا در کنار تجهیزات پیشرفته و به روز برای تولیدات خود استفاده می کند.

قیمت عمده پارچه تترون بروجرد درنا

این کارخانه با بیش از ۱۵ سال سابقه جزء بهترین برندهای ایرانی است که پارچه های تترون لباس بچه گانه را در کالیته رنگ بندی متنوع ارائه می دهد. بدین ترتیب امکان انتخاب رنگ بندی برای خریداران و مراکز تولیدی بسیار راحت است.

نکته مهم در خرید پارچه تترون درنا این است که پارچه هایی که سه باند بسته شده اند به این معنی است که درجه 2 می باشند.

kamash.ir حامی تولید کننده ایرانی

پارچه تترون کیلویی و متری که در این کارخانه تولید می شود، در عرض های ۹۰ سانتی متر، ۱۵۰ سانتی متر و ۳ متر است که تمامی عرض ها در حدود ۷۰ کالیته رنگ بندی آماده ارسال به بازار می گردد.

معمولاً پارچه های کرپ تترون تولیدی در این مجموعه به صورت طاقه های کتابی و با متراژ 50 متر آماده ارائه به بازار می گردد، تا حمل و نقل آن به سادگی صورت بگیرد. همچنین مرکز تولیدی می توانند تنوع بالاتر از کالاهای رنگ بندی را برای محصولات خود انتخاب کنند.

کاربرد پارچه تترون درنا اصفهان :تترون ضخیم

در حال حاضر که کارخانجات متعددی در زمینه تولید انواع پارچه تترون کتان فعالیت می کنند، انتخاب منسوجات مرغوب و باکیفیت اهمیت بیشتری پیدا می کند. پارچه کجراه تترون درنا ،تترون فلامنت بیمارستانی جزء پارچه های مرغوب و با کیفیت موجود در بازار است که با بررسی ویژگی و مشخصات آن در می یابیم که در موارد مختلف می توان از آن استفاده نمود.

نمایندگی تترون درنا در تهران
نمایندگی تترون درنا در تهران

پارچه تترون درنا اصفهان جزء بهترین پارچه های موجود بوده که به عنوان پرطرفدارترین منسوجات بازارهای عرضه و فروش شناخته می شود و از آن به جهت دوخت منسوجات مختلف در شرایط گوناگون استفاده می کنند.

در این بخش به بررسی برخی از مهمترین موارد استفاده و کاربردهای پارچه تترون درنا می پردازیم:

  • مناسب برای دوخت مقنعه و چادر تکلیف دانش آموزان
  • برای دوخت انواع پیراهن های مردانه و شومیزهای زنانه
  • برای دوخت لباس کار برای محیط های قنادی و نانوایی به دلیل الیاف نرم، لطیف و خنک
  • به جهت دوخت منسوجات تزیینی مانند کاور و لوازم آشپزخانه
  • برای تولید منسوجات بیمارستانی مانند ملحفه و لباس بیمار
  • به جهت دوخت انواع مانتو اسپرت
  • برای دوخت لباس فرم دانش آموزان در مقاطع ابتدایی یا پیراهن مردانه در مقاطع بالاتر

مواردی که در اینجا ذکر شده تنها بخشی از مصارف بهترین پارچه های تترون شلواری،تترون کردی و شیرازی است که در صنایع نساجی درنا تولید می شود. این پارچه به دلیل داشتن لطافت بالا و ثبات رنگی، جزء مواد اولیه ثابت مراکز تولیدی محسوب می گردد.

انواع پارچه تترون در کارخانه اصفهان

معمولا پارچه های تترون ضخیم را در کارخانجات نساجی با استفاده از الیاف پلی استر پنبه و فیلامنت تولید می ‌کنند. به طور معمول با ترکیب الیاف پلی استر و پنبه در کنار یکدیگر از آنها در جهت تار پارچه و استفاده از الیاف فیلامنت در پود پارچه، این منسوجات تولید می گردد.

بر حسب بودجه مورد نظر نیاز پارچه در بازار و موارد مختلف دیگر، درصد های استفاده از الیاف پلی استر و الیاف پنبه در پارچه تغییر زیادی پیدا می کند. اما با بررسی هرچه دقیق ترین پارچه ها در می یابیم که در نهایت به دو گروه کلی از انواع پارچه تترون در کارخانه می رسید.

بررسی دو دسته کلی پارچه تترون در کارخانه:

  1. پارچه هایی که درصد بیشتری از تار و پود آنها را پنبه تشکیل داده، در گروه پارچه های تترون مرغوب و باکیفیت بالا قرار می گیرد که بسیار خنک بوده و در فصول گرم سال به راحتی می توان از آن استفاده کرد. از این نوع پارچه ها بیشتر برای دوخت پیراهن های مردانه، شومیز های زنانه و البسه نوزاد استفاده می کنند. اما تنها مشکل بزرگی که این مدل از پارچه تترون طاقه ای به همراه دارد، چروک شدن نسبی آن است که هرچقدر درصد پنبه بیشتر باشد، در نتیجه میزان چروک شدن افزایش می یابد.
  2. پارچه هایی که در دسته دوم قرار می گیرند، در بافت خود الیاف مصنوعی بیشتری دارند و کیفیت این نوع پارچه ها به نسبت نوع اول پایین تر است. هر چقدر میزان الیاف مصنوعی بالاتر باشد، امکان برق افتادن در سطح پارچه افزایش می یابد. در حال حاضر از این نوع الیاف برای تولید پارچه تترون عرض ۳ متر مناسب دوخت مقنعه، پارچه های دوخت پیراهنی، پارچه ملحفه ای و همچنین روتختی استفاده می کنند.

معرفی پارچه تترون پیراهنی صنایع نساجی درنا اصفهان

قیمت پارچه تترون عرض ۱۵۰ از بسیاری از پارچه های دیگر مثا کرپ الیزه ،کرپ فیونا ،کرپ مازراتی پایین تر است و به همین دلیل کاربرد بالایی دارد.

در سال های اخیر به دلیل توجه ویژه کارخانجات برند و معتبر بر افزایش کیفیت تولیدات خود تا حد زیادی توانسته، جلوی واردات پارچه های تترون به بازار را بگیرند و تمامی منسوجات پرکاربرد موجود در بازار را توسط کارخانجات داخلی تأمین نمایند.

در این کارخانجات انواع مختلف پارچه های تترون از پارچه های رنگ بندی تا پارچه های طرح دار وجود دارد که با توجه به شناخت بازار و نوع نیاز کاربران می ‌تواند هر کدام از این پارچه ها را به بازار عرضه نمود.

نساجی درنا یکی از تولید کنندگان معتبر در این حوزه است که به دلیل واقع شدن در شهر اصفهان، بهترین منسوجات ممکن را به بازار ارائه می دهد. یکی از این منسوجات مناسب و کاربردی پارچه پیراهنی تترون درنا است.

از پارچه پیراهنی درنا برای دوخت انواع پیراهن های مردانه به صورت ساده یا اسپرت و همچنین پیراهن های کلاسیک برای زیر کت و شلوارهای رسمی استفاده می کنند. اما از این پارچه به دلیل وجود طرح های مختلف و چهار خانه های زیبا در روند تولیدات گوناگون به عنوان خرج کار نیز استفاده می گردد.یکی دیگر از پارچه های پرمصرف و رقیب تترون ،پارچه ترگال است که وزن و تراکم بیشتری به نسبت تتروت دارد و مناسب برای فصل پاییز و زمستان است ،برای اشنایی بیشتر با پارچه ترگال اینجا را کلیک کنید.

از مهمترین ویژگی های پارچه تترون درنا که آن را برای استفاده و دوخت پیراهن مردانه مناسب می ‌کند، می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه این پارچه در بیش از ۷۰ کالیته رنگ بندی یکی از مهمترین دلایل استقبال آن در بازار است و البته در سال های اخیر که انواع طرح های راه راه، چهارخانه، طرح های اسپرت، طرح های توپ توپ و موارد مختلف دیگر نیز تولید شده اند.

داشتن یک زیردست بسیار خوب، نرم و لطیف یکی دیگر از دلایل انتخاب این پارچه تترون فرم مدارس می باشد.

حفظ کردن رنگ در شستشو یکی دیگر از ویژگی های مد نظر خریداران قرار می گیرد.

داشتن قیمت مقرون به صرفه متناسب با کیفیت و جنس مرغوب پارچه موجب شده تا مراکز تولیدی بیشتری اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول نمایند.

معرفی پارچه تترون درنا عرض ۳ متر :تترون فلامنت

قیمت توپ پارچه تترون های عرض سه متر یک عامل مهم و کلیدی دارد وان هام عرض دقیق پارچه است .پارچه های تترون در چندین عرض مختلف تولید می شوند که متناسب با شرایط، از هر کدام آنها استفاده می کنند، زیرا استفاده نابجا سبب اسراف در پارچه شده و هزینه ‌های اضافی در بر دارد.

به دلیل استقبال بالا از پارچه تترون عرض ۳ متر فلامنت ، اغلب کارخانجات تولید کننده این منسوجات اقدام به طراحی و تولید پارچه تترون عرض ۳ متر کرده‌ اند. به همین سبب با مراجعه به بازارهای عرضه و فروش می توانید انواع نمایندگی های معتبر پارچه را شناسایی نمایید.

از مهمترین موارد استفاده و کاربردهای پارچه تترون عرض ۳ متر می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • در کارگاه های تولیدی برای دوخت انواع مقنعه و لباس کار از این پارچه تترون فلورا استفاده می کنند تا حد زیادی هم در صرفه جویی هزینه ها موثر است.
  • برای دوخت انواع ملحفه بیمارستانی به دلیل داشتن عرض زیاد دیگر نیازی به دوخت ندارد، به همین سبب بهتر است حتماً برای چنین فضاهایی از این عرض پارچه تترون اعلا استفاده شود.
  • برای دوخت انواع ملحفه مناسب هتل ها یا مراکز دیگر مانند مسافرخانه ها از پارچه عرض ۳متر استفاده می کنند. زیرا نیازی به دوخت و دوز ندارد و تأثیر بیشتری در کاهش هزینه های نهایی این مراکز می گذارند.
  • مناسب تر بودن قیمت پارچه تترون عرض ۳ متر به نسبت سایر پارچه های دیگر، یکی دیگر از مهمترین دلایلی است که به راحتی می‌ توان از این نوع پارچه برای دوخت انواع وسایل نوزاد استفاده کرد.

نکات مهم در خرید پارچه صنایع تساجی تترون درنا

پارچه تترون درنا از پارچه های درجه یک و باکیفیت بالا است که در اصفهان تولید می شود. معمولاً اصفهان به عنوان قطب صنعت نساجی ایران شناخته شده و تمامی تولیداتی که در این شهر صورت گرفته، به دلیل بازار تترون عرض نود رقابتی فعال کیفیت بالایی دارند.

پارچه تترون درنا اصفهان جزء درجه یک ترین منسوجات موجود در بازار بوده که از موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای برخوردار است. همچنین از لحاظ کیفیت خیال مصرف کننده را کاملاً راحت می کند.تولید پارچه تترون با دستگاه سومر انجام می شود.

اما چند نکته مهم در هنگام خرید پارچه تترون درنا وجود دارد که با توجه کردن به آنها می توانید منسوجات مناسبی را تهیه کنید.

انتخاب عرض مناسب تترون درنا

با توجه به تولیداتی که قرار است از این پارچه های تترون عربی صورت بگیرد، باید عرض مناسب آن را انتخاب کرد؛ چرا که این پارچه در عرض های مختلف تولید می گردد.

خرید به صورت یکجا

بهتر است که این پارچه ها را برای مصارف خود در یک مرحله تهیه کنید، چرا که ممکن است در هر مرحله تولیدات کارخانجات از لحاظ رنگ بندی با یکدیگر تفاوت داشته باشند. پس خرید عمده و یکجا برای یک پارت از تولیدات لازم و ضروری است.

انتخاب روش های خرید جزء عوامل بسیار مهم است که در کم کردن هزینه های نهایی تأثیر می گذارد و خرید آنلاین یکی از بهترین روش هایی است که با انتخاب سایت های معتبر کارخانه پارچه تترون اصفهان امکان پذیر می گردد.

شیوه ارسال پارچه نساجی درنا اصفهان

پارچه های خریداری شده با شیوه ‌های مختلفی از درب کارخانه ارسال می گردد که با توجه به اولویت بندی، شما می ‌توانید هر کدام از این شیوه ها را از لحاظ مدت زمان و هزینه باربری انتخاب کنید.

توجه به هماهنگ بودن رنگ طاقه تترون های صنایع نساجی درنا

در هنگام انتخاب حتما توجه داشته باشید که رنگ مد نظر خود را تهیه نمایید؛ زیرا پارچه های تترون در تنوع بالای کالیته رنگ بندی بوده و ممکن است گاهی اوقات یک یا دو درجه رنگ ها با یکدیگر متفاوت باشند.

قیمت توپ پارچه تترون با توجه به عرض پارچه مشخص می شود.طاقه پارچه تترون معمولا 40 و 30 متری می باشد.رتگ سفید تترون ارزان ترین رنگ می باشد.

پارچه تترون درنا جزء منسوجات مرغوب و باکیفیت موجود در بازار است که در شرایط مختلف کاربرد دارند. اغلب افراد ترجیح می دهند تا با تهیه این پارچه کارگاه های تولیدی خود را راه‌اندازی کرده و منسوجات تولید شده را به بازار ارائه دهند. چرا که کیفیت بالای پارچه سبب استقبال از تولیدات مختلف آن در بازار می شود.

قیمت پارچه تترون درنا با توجه به انتخاب مراکز عرضه و فروش و همچنین عرض پارچه تغییر پیدا می ‌کند. پس لازم است که مراکز معتبر و بدون حضور واسطه را برای خریدهای خود در نظر بگیرید.

این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز جهت خرید پارچه تترون درنا به شمار می ‌آید، زیرا به شکل مستقیم خریدهای عمده را از درب کارخانه برای خریداران ارسال می‌ کند. با ارائه کالیته رنگ بندی و امکان ارسال آن، قبل از ثبت سفارش شرایط خرید را برای مشتریان آسان تر می نماید.

جهت ثبت سفارش پارچه تترون درنا اصفهان در رشت و شیراز و دیگر شهر ها کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا ضمن اطمینان از کیفیت اصل پارچه درنا مناسب ترین قیمت را نیز به دست آورید و با توجه به نوع نیاز خود از بین ۷۰ کالیته رنگ بندی بهترین رنگ ها را انتخاب کنید.

قیمت پارچه تترون درنا طاقه ای ،عدلی ،متری

قیمت پارچه تترون درنا بستگی به عرض پارچه دارد پارچه تترون درنا با دو عرض 90 و 150 سانتمیتر تولید می شود ،این پارچه بسیار خنک است ،کارخانه پارچه تترون درنا سعی می کند این پارچه را با عرض کامل و بدون کسری به فروش برساند

کالیته تترون نخی درنا مانتویی ،فرم مدارس ،اسکراب پزشکی

کالیته تترون نخی درنا و تترون براق سیب یا سیترون با بیش از 90 رنگ جذاب به بافت و تکمیل رسیده است ،این تترون های نخی بسیار مناسب برای مصارف زیر می باشد

  • تترون نخی برای مقنعه
  • تترون نخی مانتویی
  • تترون نخی پیراهنی
  • تترون نخی شومیز
  • تترون نخی خرج کار
  • تترون نخی اسکراب پزشکی

قیمت یک توپ پارچه تترون درنا مقنعه

قیمت یک توپ پارچه تترون خرید اینترنتی پارچه به عرض پارچه و متراژ پارچه و برند پارچه بستگی دارد ،تترون ،داکرون ،سیترون و تترون نخی قیمت بالاتری به نسبت به تترون بیمارستانی دارند ،همچنین رنگ سفید و صورتی و ابی و یاسی و سبز روشن ارزان ترین رنگ پارچه تترون می باشند

قیمت پارچه تترون درنا با خرید اینترنتی از این سایت آنلاین کاملا اقتصادی تمام می شود، جهت خرید و دریافت لیست قیمت پارچه تترون با بخش فروش ما تماس برقرار نمایید. دریافت مشاوره و ارسال رایگان کالیته تترون درنا

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

آیا با نساجی های مطرح تولید کننده پارچه های تترون آشنایی دارید؟

چرا در بین تنوع پارچه های تترون موجود در بازار پارچه تترون درنا را پیشنهاد می دهند؟

موارد استفاده و کاربرد پارچه های تترون کدامند؟

در حال حاضر کارخانجات زیادی در حال تولید پارچه‌ های تترون هستند، زیرا این پارچه از بازار فروش خوبی برخوردار می باشد، با توجه به قیمت پارچه تترون درنا و همچنین کیفیت بالای این محصول معمولاً در بازار طرفداران زیادی دارد.

تا پایان مطلب همراه ما باشید تا پاسخ های مناسبی برای سوالات ذکر شده در بالا ارائه دهیم و همچنین معتبرترین مرکز فروش آنلاین پارچه های تترون درنا با قیمت درب کارخانه را به شما معرفی نماییم.

پارچه تترون درنا : مصارف آن

پارچه تترون جزء پارچه های پر استفاده در بازارهای عرضه و فروش است که از آن برای دوخت و دوز انواع مختلف لباس ها استفاده می شود، به دلیل وجود الیاف پنبه که در این پارچه مورد استفاده قرار می گیرد در دست پارچه های نخی و الیاف طبیعی قرار دارد.

پشت و روی پارچه تترون درنا

عمده ‌ترین الیافی که در تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند الیاف ویسکوز پنبه، الیاف پلی استر و الیاف فیلامنت می‌ باشند.

پارچه های تترون معمولاً در چندین عرض مختلف با توجه به نوع الیاف به کار برده شده تولید می گردد که هر عرض از پارچه برای استفاده خاصی کاربرد دارد.

بیشترین عرض هایی که در بازارهای فروش ارائه می‌ گردد عرض ۹۰ سانتی متر، ۱۵۰   سانتی متر، ۱۸۰   سانتی متر دو متر و ۳ متر است در برخی از مواقع پارچه های تترون با عرض ۱۱۰ سانتیمتر نیز تولید می شود که موارد استفاده و کاربرد این ارز از پارچه خاص می باشد

فرق پارچه پوپلین و تترون درنا

پارچه های تترون پس از تولید در بخش بافندگی به بخش رنگرزی انتقال پیدا می ‌کند که در بخش رنگرزی معمولاً این پارچه ها در تنوع بالایی از رنگبندی امکان تولید دارند.

با بررسی دقیق رنگبندی های پارچه تترون درمی یابیم که حدود ۱۵۰ کالیته رنگبندی برای این پارچه ها وجود دارد که کارخانجات مختلف بین ۴۰ تا ۹۰ کالیته رنگی را برای تولید محصولات خود در نظر می گیرند.

شیوه رنگرزی پارچه های تترون به گونه ای صورت می گیرد که این رنگ ها در طی استفاده طولانی مدت از بین نمی روند و دچار چرک مردگی نمی ‌شود.

فرق پارچه داکرون و تترون درنا

مصارف پارچه تترون بسیار زیاد است که با بررسی دقیق آنها پی به اهمیت تولید این پارچه در داخل کشور می برید که به شرح زیر می باشند:

  • پارچه تترون مناسب مقنعه که معمولاً پارچه ‌های تترون مناسب ترین منسوج برای دوخت انواع مقنعه های دانش آموزی، دانشجویی، کارمندی و همچنین مقنعه های رنگی برای استفاده روزمره هستند.
  • پارچه های تترون پیراهنی که از این پارچه در رنگ بندی های متنوع و همچنین به صورت طرح دار برای دوخت انواع پیراهن های مردانه و شومیز های زنانه استفاده می شود، مناسب ترین عرض برای این منظور پارچه تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متر است.
  • پارچه تترون مناسب برای دوخت لباس فرم، برای مراکزی که ارتباط مستقیم با تولیدات غذایی دارند، زیرا این پارچه بسیار نرم و لطیف است و لک پذیری کمی دارد.
  • پارچه ‌های تترون مناسب برای تهیه چادرهای نماز، چادر احرام، چادرهای مناسب برای جشن تکلیف دختران و بسیاری از کاربردهای دیگر می باشد، که از مناسب ترین عرض ها برای دوخت چادر، عرض ۲ متر است.
  • پارچه‌ های تترون ملحفه ای که این پارچه ها به صورت ساده و طرحدار و یا چاپی وجود دارند و هر فرد با توجه به سلیقه خود می تواند از انواع مختلف آن استفاده کند، مناسب ترین عرض برای این منظور پارچه‌ های تترون با عرض ۲ متر و ۳ متر می باشند.
  • پارچه های تترون مناسب برای دوخت لوازم کودک از جمله انواع مختلف لوازم سیسمونی و همچنین برخی از لباس های کودکان به دلیل شستشوی آسان و لطافت بالا کاربرد دارد.
  • پارچه تترون مناسب برای بیمارستان که در بخش ‌های مختلف بیمارستانی برای تولید برخی از البسه بیماران برای تهیه و تولید ملحفه و پرده و بسیاری از موارد دیگر به کار می رود.
قیمت پارچه تترون درنا

چگونه جنس مرغوب پارچه تترون درنا را بشناسیم؟

گفتیم که پارچه های تترون جزء پرفروش ترین پارچه در بازار است که به دلیل طرفداری بیشتر از این پارچه، کارخانجات متعددی اقدام به تولید این منسوج کرده‌ اند اما در بازار با توجه به تنوع بالا امکان تشخیص جنس مرغوب و با کیفیت از سایر نمونه ها برای افرادی که اطلاعات دقیقی در این باره ندارند کاری سخت و دشوار است.

در هنگام تهیه پارچه تترون درنا یک نکته مهم و اساسی این است که به پارچه‌ های تترون از لحاظ براق بودن بودن توجه شود، در صورتی که سطح پارچه کاملا براق باشد حجم بیشتری از الیاف پلی استر در آن مورد استفاده قرار گرفته است، اما در صورت مات بودن استفاده از الیاف پنبه در روند تولید بیشتر می باشد که با توجه به نوع نیاز، هر کدام از این پارچه‌ ها را می توان تهیه کرد.

پارچه تترون درنا بهتر است یا ترگال؟

در اغلب موارد که برای دوخت البسته پارچه های تترون تهیه می شوند خوب است که از پارچه های تترون با میزان درصد الیاف پنبه بیشتر تهیه شود، زیرا خنک تر بوده و به راحتی می تواند عرق بدن را جذب کند.

چند نکته مهم در اینجا ذکر می کنیم تا با بررسی آن بتوانید پارچه های تترون با جنس مرغوب را شناسایی کنید:

  • بررسی سطح پارچه و یکدست بودن پارچه از لحاظ تراکم و ضخامت
  • یکدست بودن رنگ پارچه در تمام سطح و طول طاقه
  • ثابت بودن رنگ پارچه و چک کردن آن با روش های مختلف توسط خریداران
  • مقاومت پارچه در برابر چروک شدن و آزمایش پارچه قبل از خرید
  • داشتن بافتی نرم و لطیف در زیر دست

چرا تترون درنا بخریم؟پارچه پلی استر ویسکوز تترون

در حال حاضر کارخانجات زیادی در حال فعالیت در زمینه تولید پارچه های تترون هستند که با بررسی هر کدام از این کارخانجات و نحوه کارکرد پی به کیفیت محصولات تولیدی آنها می برید.

کارخانه تترون درنا که در شهر اصفهان واقع شده است به عنوان یکی از فعالان در این حوزه محسوب می ‌شود که بیش از ده سال در زمینه تولید پارچه های تترون فعال است.

در شهر اصفهان به دلیل وجود کارخانجات متعدد نساجی رقابت بین آنها به شدت بالا می باشد، به همین جهت تمامی کارخانجات سعی می ‌کنند تا محصولاتی با کیفیت مناسب را روانه بازارهای فروش کنند تا جایگاه خود را بتوانند حفظ نمایند.

پارچه تترون درنا مناسب چه فصلی است؟

در این کارخانه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز و همچنین نیروهای کاملاً متخصص به هیچ عنوان خطوط تولیدی دچار مشکل نمی شوند.

البته استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تنظیم میزان استفاده از این الیاف سبب تولید پارچه های تترون با مرغوب ترین حالت ممکن می گردد.

کارخانه نساجی درنا اصفهان :تترون اسکراب پزشکی

قیمت تترون درنا یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی است که در هنگام خرید این پارچه مدنظر خریداران قرار می گیرد، با توجه به کیفیت بالای این پارچه قیمت آن کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است.

امکان دسترسی به پارچه های تترون درنا از لحاظ گرماژهای مختلف و همچنین عرض و رنگبندی متنوع سبب می شود تا همه خریداران متناسب نیاز خود این پارچه ‌ها را تهیه کنند زیرا تهیه پارچه با عرض مناسب از دور ریز و اسراف آن جلوگیری می ‌کند.

داشتن تنوع بالا در رنگ بندی دست خریدار را برای انتخاب رنگ های مناسب با نوع کاربری باز می گذارد.

قیمت پارچه تترون درنا و عوامل موثر بر آن

همه پارچه ها با توجه به نحوه تولید قیمت های مختلفی دارند که سبب تولید بیشتر و یا کمتر پارچه می شود.

در هنگام تولید پارچه های تترون عوامل بسیار زیادی وجود دارد که به صورت فنی می‌ تواند بر قیمت نهایی این پارچه‌ ها تاثیر مستقیم داشته باشد.

البته عوامل دیگری نیز هستند که به صورت اقتصادی می‌ توانند بر تغییرات قیمت پارچه های تترون تاثیر گذار باشند که با بررسی هر کدام از این عوامل به صورت جداگانه می توانید در هنگام خرید پارچه های تترون تصمیمات بهتری را اتخاذ کنید.

در اینجا چند عامل مهم فنی موثر بر قیمت پارچه تترون درنا را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • گرماژ این پارچه جزء عواملی است که هرچه بیشتر باشد در نتیجه قیمت نیز بالاتر می رود.
  • عرض پارچه های تترون درنا یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت نهایی تاثیر گذار است.
  • تنوع در کالیته تترون درنا و همچنین وجود برخی از رنگ های خاص که شرایط ایجاد آنها پیچیده تر است سبب تغییرات قیمتی و یا افزایش در قیمت ها می گردد.
  • میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر و همچنین تراکم بافت این پارچه ها جزء موارد بسیار مهمی است که در هنگام تهیه و دریافت قیمت باید مورد توجه قرار بگیرد.

غیر از عوامل ذکر شده عوامل دیگری مانند انتخاب مرکز عرضه و فروش، حجم سفارش برای خرید این پارچه ها، نوسانات موجود در بازار، تغییرات نرخ ارز و حجم عرضه و تقاضا به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

 خرید عمده پارچه های تترون درنا

پارچه های تترون معمولاً جزء منسوجات مورد نیاز برای راه اندازی و فعالیت کارگاه های تولیدی البسه مختلف می باشند.

صاحبان این مراکز تولیدی و همچنین برخی از بنکداری های ارائه دهنده در شهرهای مختلف نیاز دارند تا پارچه های تترون را به صورت عمده تهیه کنند.

پارچه تترون نساجی درنا در بین تنوع بالای پارچه های موجود در بازار جزء با کیفیت ترین ها محسوب می شود که اغلب خریداران عمده تمایل دارند تا از این پارچه برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده نمایند.

از آنجا که تفاوت های زیادی بین انواع مختلف پارچه های تترون از لحاظ نوع رنگ و استفاده از شیوه ‌های رنگرزی، کیفیت رنگ مورد استفاده و تمامی مراحل تکمیل پارچه وجود دارد. خوب است تا قبل از اقدام به خرید عمده به برخی از نکات مهم در تهیه این پارچه ها واقف باشید.

خرید پارچه تترون درنا طاقه ای :فرم مدارس

 سعی می‌ کنیم تا برخی از نکات طلایی مهم در هنگام خرید عمده پارچه های تترون را مورد بررسی قرار دهیم:

  • حتماً با توجه به نوع نیاز و استفاده ای که قرار است از پارچه تترون ببرید این پارچه ها را انتخاب کنید، به عنوان مثال از پارچه تترون با عرض ۹۰ برای دوخت مقنعه و یا خرج کار و از پارچه های تترون با عرض ۱۵۰ برای دوخت پیراهن های مردانه بیشترین استفاده می شود.
  • در انتخاب کالیته رنگی توجه ویژه ‌ای داشته باشید تا شان مصرف کننده نهایی حفظ شود و پارچه هایی با رنگ بندی های مناسب و اطمینان از کیفیت بالا تهیه نمایید.
  • گرماژ پارچه و بدن ‌نما نبودن آن برای تولید برخی از البسه اهمیت زیادی دارد که در هنگام خرید باید به تراکم بافت این پارچه ها بیشتر دقت کنید.
  • براق نبودن سطح پارچه نیز جزء عوامل مهم است زیرا هرچه پارچه مات تر باشد استفاده از الیاف پنبه در آن بیشتر است، مناسب ترین پارچه تترون پارچه هایی با میزان ۶۰ درصد الیاف ویسکوز پنبه و ۴۰ درصد الیاف پلی استر فیلامنت می باشد.
  • قیمت پارچه تترون درنا جزء مهم ترین عواملی است که باید مد نظر قرار بگیرد که این قیمت های عرضه شده با توجه به مشخصات پارچه و کیفیت آن تعیین می گردد.
  • در هنگام خرید حتما به انتخاب مراکز عرضه و فروش بیشتر توجه کنید که هرچه واسطه ها کمتر باشند در نتیجه هزینه نهایی پرداخت شده کمتر می شود.
  • از مهمترین نکات پس از انتخاب مراکز فروش، نحوه ارسال پارچه های خریداری شده است که باید از راه هایی ارسال شود که شاهد پرداخت هزینه کمتر و اطمینان از ارسال صحیح آنها داشته باشید.

فروش آنلاین تترون درنا و قیمت پارچه تترون درنا از درب کارخانه

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی اغلب افراد تمایل پیدا کرده ‌اند تا محصولات مورد نظر خود را از فضای مجازی و سایت های آنلاین تهیه کنند.

فروش آنلاین تترون درنا با قیمت درب کارخانه از طریق این مرکز با استقبال خوبی روبرو شده است زیرا ارسال محصولات خریداری شده از درب کارخانه انجام می ‌شود و از افزایش قیمت به دلیل حمل و نقل و جابجایی پارچه ها جلوگیری می گردد.با اضافه شدن پارچه شانتون نازلی شرکت سیب و پارچه پرشیا مکانیک رقابت بر سر این دو پارچه و پارچه تترون بسیار زیاد شده است ،سعی کنید بهترین قیمت را خرید کنید.

خرید پارچه تترون درنا طاقه ای مشکی

حذف کامل واسطه ها و ارسال مستقیم از افزایش قیمت های بی دلیل نیز جلوگیری می‌ کند و اطمینان از اصل بودن پارچه خریداری شده را بوجود می آورد. 

خرید اینترنتی پارچه تترون درنا از طریق این سایت آنلاین، مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد که با بررسی دقیق این مزایا تمامی افرادی که به این نوع خرید پارچه تمایل ندارند نیز ترغیب می ‌شوند برای یکبار هم شده خرید آنلاین را امتحان کنند.

در صورتی که به دنبال مناسب ترین قیمت پارچه تترون درنا هستید بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

قیمت پارچه تترون سفید عرض ۹۰ درنا

۱۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان