اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه تترون مسعود عرض سه متر بیمارستانی با گرماژ 350 گرم در رنگ های صورتی ،ابی و سفید بیمارستانی با جنس نخی پلی استر ویسکوز درجه یک و طاقه 40 متری رول تولید می شود ،این پارچه تترون مسعود عرض سه متر مناسب برای البسه و ملحفه های بیمارستانی است.

یکی از کاربردهای متداول این پارچه‌ها، ساخت شومیزهای بیمارستانی است. با کیفیت بالا و جنس پلی استر و ویسکوز، این شومیزها بسیار مقاوم و دلپذیر برای بیماران هستند. همچنین، از این پارچه‌ها برای سرویس آشپزخانه‌ها در هتل‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود. آنها به دلیل ویژگی‌های ضد لک و دوام بالا، انتخاب مناسبی برای این محیط‌ها می‌باشند.

پارچه‌های تترون مسعود همچنین برای فرم‌های اداری و لباس‌های مدارس مورد تقاضا قرار می‌گیرند. با توجه به ویژگی‌های بی‌نظیر جنس پلی استر و ویسکوز و انعطاف‌پذیری در طراحی، این محصولات باعث افزایش راحتی و سهولت در استفاده می‌شوند.

بیشترین کیفیت بازار در پارچه‌های تترون مسعود تضمین شده است. علاوه بر این، رنگ‌های ری اکتیو این پارچه‌ها زیبایی و جذابیت بیشتری به طرح‌ها اضافه می‌کنند.

به طور کلی، پارچه‌های تترون مسعود با کیفیت بالا و کاربردهای متنوع خود، یک انتخاب برتر برای افراد و صنایع مختلف می‌باشند. با جنس پلی استر و ویسکوز، این پارچه‌ها دارای دوام و مقاومت بسیاری برابر هستند و از آنها به عنوان یک فرش نقد و اقساطی هم می‌توان استفاده نمود.

قیمت پارچه تترون مسعود عرض سه متر
قیمت پارچه تترون مسعود در رشت
خرید تترون مانتویی مسعود در تهران

مشاوره رایگان