اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

سایت خرید پارچه اسپان باند در بجنورد

پارچه اسپان باند برای گان و ملحفه

خرید پارچه اسپان باند در بجنورد به صورت بی واسطه، از طریق این فروشگاه آنلاین امکان پذیر است. خریداران می توانند اسپان باند را در گرماژ و رنگ دلخواه، به صورت عمده از سایت سفارش دهند. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

همانطور که می دانید پارچه اسپان باند در گروه‌ منسوجات بی ‌بافت قرار دارد و از جنس پلی ‌پروپیلن است. اسپان باند در بازار به نام‌ هاى پارچه‌ یکبار مصرف، بى ‌بافت، نبافته، لایه‌ سوزنى، نبافته‌ سوزنی و نبافته‌ اسپان نیز معروف است. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و کاربردهای این پارچه می پردازیم و معتبرترین مرکز خرید پارچه اسپان باند در بجنورد را معرفی خواهیم کرد.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی یکبار مصرف

پارچه های یکبار مصرف اسپان باند به سبب ویژگی های خارق العاده ای که دارند توانسته اند سهم بزرگی از بازار خرید و فروش منسوجات کشور را به دست آورند.

جنس این پارچه که در صنعت به اختصار به آن PP می گویند، مانند سایر پارچه ‌های معمولی از الیاف نخ نیست، بلکه از الیاف پرس تشکیل شده است.

اسپان باند تار و پود ندارد، از این رو به پارچه‌ بی ‌بافت یا نبافته شهرت دارد. برای درک بهتر واژه‌ بی ‌بافت، می‌توانید نوع بافت نمد و موکت را در نظر بگیرید.

ممکن است ابتدا این تصور برای شما ایجاد شود که پارچه اسپان باند یک محصول جدید و نوین است ولی بد نیست بدانید که صنعت تولید این پارچه قدمت دیرینه ای دارد و به دوران تولید نمد باز می گردد.

در دهه 1940 میلادی فرآیند تولید اسپان باند مورد توجه ویژه ای برای تجاری شدن قرار گرفت. فرآیند اسپان باند توسط دو نفر از پرسنل شرکتی معتبر در آمریکا، جهت تولید پشم شیشه به ثبت رسید.

در فرآیند تولید پارچه‌ اسپان باند، مواد اولیه مورد نیاز وارد دستگاه اکسترودر می ‌شوند. پس از ذوب، ماده پلی ‌پروپلین به مجموعه ‌ای از سوزن ‌های سرنگ‌ مانند وارد می‌ گردد که به کمک فشار اکسترودر، باعث خروج مواد مذاب به شکل رشته ‌های بسیار باریک فیلامنت‌ می‌شود. فیلامنت ‌ها پس از خنک شدن روی نقاله‌ های خط تولید کارخانه، کش داده شده و لایه ‌های اسپان به تولید می رسند.

پارچه های اسپان باند در حوزه های متعددی مورد مصرف قرار می گیرند و امروزه با توجه به رونق صنعت تولید این پارچه در کشور، می توان گفت که حذف پارچه های اسپان باند کاملا غیر ممکن است.

خرید پارچه اسپان باند در بجنورد

فروش پارچه های‌ اسپان باند چند لایه

لازم به ذکر است که پارچه اسپان باند به صورت یک لایه تا سه لایه در کارخانه تولید می‌شود. در اسپان باند لایه ‌ای، تعداد لایه ها را با حرف s نمایش می‌دهند. برای نمونه به اسپان باند سه لایه ۳s یا sss گفته می شود که لایه‌ وسطى آن از مواد ملت بلون است.

همچنین اسپان‌ باندهاى چهار لایه را ssss یا sms می‌نامند. این نوع اسپان باند از نفوذ ذرات ریز مانند باکتری ها و میکروب ‌ها جلوگیرى می‌کند و در تولید انواع ماسک، گان جراحی و سایر موارد بهداشتی از این قبیل به کار می‌ رود.

در ادامه مقاله به بررسی کاربردهای مختلف این پارچه یکبار مصرف می پردازیم:

  1. مصارف پزشکی و بهداشتی: تولید البسه اتاق عمل، لباس های بیمار، کلاه و ماسک، زیر انداز و ملحفه بیمارستان، رویه بهداشتی پوشک، دستمال مرطوب، لایه هیدروفیل و غیره.
  2. مصارف کشاورزی: بسته بندی کود و محصولات زراعی، پوشش گلخانه ها، جلوگیری از سرمازدگی، پرورش قارچ و مرغداری.
  3. صنعت اتومبیل سازی: تزیینات داخل خودرو، خطوط رنگ و صداگیری.
  4. صنعت ساختمان سازی: قالب بندی، دیوار کاذب، تثبیت خاک، دکوراسیون، لوله گذاری به عنوان شانه و پوشش ساختمان های نیمه ساز.
  5. صنعت بسته بندی: بسته بندی و کاور مواد غذایی مانند برنج، حبوبات، چای و موارد متفرقه مثل لوازم خانگی، کت و شلوار، روکش سر رسید، جلد سی دی و غیره.
  6. متفرقه: تولید تشک، لحاف، کیسه جارو برقی، آستر لباس و موارد این چنینی.

قیمت پارچه اسپان باند در بازار

باید گفت که پارچه های بدون بافت اسپان باند به خاطر داشتن ویژگی هایی نظیر آب دوست یا آب گریز بودن، ضد حساسیت، ضد UV و قابلیت رنگ پذیری در حوزه های مختلف به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و همه ما در طول زندگی با آن سر و کار داشته ایم.

با توجه به افزایش تقاضا برای این محصول، شرکت های بسیاری اقدام به تولید این پارچه یکبار مصرف در گرماژهای گوناگون نموده اند.

لیست قیمت اسپان باند با توجه به تعداد لایه ها، گرماژ و عرض پارچه مشخص می شود ولی ما این پارچه را زیر قیمت بازار به فروش می رسانیم.

برای سفارش آسان و خرید پارچه اسپان باند در بجنورد با ما همراه باشید تا یک مرکز معتبر در این زمینه را به شما معرفی نماییم.

کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی

امروزه به خاطر پرکاربرد بودن پارچه های اسپان باند، بسیاری از شرکت ها و مراکز به فروش و عرضه آن می پردازند، ولی چگونه برای خرید عمده تضمینی به یک مرکز اعتماد کنیم؟

به جرئت می توان گفت که این مجموعه از معتبرترین مراکز فروش پارچه اسپان باند می باشد که سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

اگر قصد خرید اسپان باند در بجنورد با بالاترین کیفیت را دارید، این مجموعه بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود چرا که با تولید کنندگان مطرح و به نام در ارتباط است.

ما ارزان ترین قیمت عمده پارچه اسپان باند را برای شما خریداران در نظر گرفته ایم که این مورد به خاطر حذف واسطه ها و فروش مستقیم از کارخانه می باشد.

پس همین حالا پارچه اسپان باند ارزان را در تناژ دلخواه، از طریق سایت سفارش دهید و از مزایای ویژه ای بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان