اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

خرید اینترنتی اسپان باند برای گان و ملحفه بیمارستان

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند

خرید اینترنتی اسپان باند برای گان و ملحفه بیمارستان

برای گان پزشکی و لباس بیمار از گرماژ 35 ،38 ،40،45،50 استفاده می شود ،انتخاب گرماژ با توجه به سیاست بیمارستان ،درمانگاه و مسایل فرهنگی اجتماعی دارد ،بهتر است از گرماژ 38 نفتی یا کارینی استفاده شود،معمولا بدن بیمار نباید معلوم باشد و یا به اصلاح بدن نما باشد.

پارچه اسپان باند آبی پزشکی گان جراح

،برا ی ملحفه بیمارستانی از گرماژ 25 با عرض 120 و یا گرماژ 17 استفاده می شود،پارچه های اسپان باند را از کارخانه های معتبر زیر بخرید

  • اسپان باند بافتینه
  • اسپان باند حریر بافت امیر
  • اسپان باندآناهیتا
  • اسپان باندبهپود
  • اسپان باند بادران
  • اسپان باندتیاک
  • اسپان باند جلفا
  • اسپان باند تبریز
  • اسپان باند بافت ایران
  • نساجی کاماش همراه شما در خرید و فروش پارچه

اسپان باند چیست؟

اصطلاح نبافته کلمه جالبی است. از نظر بیشتر ، کلمه نبافته به معنای “نه بافته شده” یا “گره ای نیست” ، اما پارچه های غیر بافته شده بسیار بیشتر است.

مقدمه ای بر فناوری منسوجات غیر بافته شده لیستی تاریخی از آغازهای احتمالی منسوجات غیر بافته شده ارائه می دهد. این آغازهای فرضی از افسانه های تاریخی تا تحولات اولیه فناوری را در بر می گیرد.

ریشه واقعی منسوجات غیر بافته شده ممکن است روشن نباشد اما در سال 1942 اصطلاح “پارچه های غیربافته” ابداع شد و در ایالات متحده تولید شد. این “پارچه های غیر منسوج” اولیه با اتصال چسبنده تارهای فیبر ایجاد شده اند.

پارچه اسپان باند برای ماسک
پارچه اسپان باند برای ماسک

اولین تعریف نوشته شده از پارچه های غیر بافته شده توسط انجمن آزمایش و مواد آمریکایی در سال 1962 ارائه شد که آنها را به عنوان “پارچه های پارچه ای ساخته شده از تار یا تار الیافی که به وسیله چسب کنار هم نگه داشته می شوند” تعریف کرد. در حال حاضر ، اسپان باند از یک بافته نشده به عنوان “ورق یا ساختارهای وب متصل شده توسط فیبر یا رشته های درهم پیچیده (و با سوراخ کردن فیلم) تعریف می کند.

اسپان باند برای نظم دهنده کشو مصرف زیادی دارد

اسپان باند برای نظم دهنده کشو مصرف زیادی دارد
اسپان باند برای نظم دهنده کشو مصرف زیادی دارد

اسپان باند ها به روش های زیادی تولید می شود،

مکانیکی ، حرارتی یا شیمیایی. آنها ورق های متخلخل مسطحی هستند که مستقیماً از الیاف جداگانه یا از پلاستیک مذاب یا فیلم پلاستیکی ساخته می شوند.

آنها با بافتن یا بافندگی ساخته نمی شوند و نیازی به تبدیل الیاف به نخ نیستند »(اسپان باند ها). تعاریف فنی اساس اساسی فرآیندهای منسوجات غیر بافته شده را بیان می کند ، اما به دلیل تنوع گسترده تکنیک های تولید ، توصیف کلی پارچه های غیربافته کافی نیست.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند

همانند پارچه های بافته شده یا بافتنی مثل پارچه ترگال و پارچه کجراه بیمارستاین ، هر فرآیند دارای ویژگی های منحصر به فردی است. پارچه های به دست آمده ، جدا از دسته بندی غیرمنسوج بودن ، اشتراکات زیادی ندارند.

اجزای غیر بافته شده مانند انتخاب فیبر ، تشکیل وب ، اتصال و تکنیک های تکمیل را می توان برای دستکاری خواص پارچه یا پارچه های مهندسی معکوس بر اساس الزامات عملکردی تغییر داد. پارچه های غیربافته به دلیل داشتن ویژگی های قابل دستیابی ، در بازارهای مختلفی از جمله پزشکی ، پوشاک ، خودرو ، فیلتراسیون ، ساخت و ساز ، ژئوتکستایل و محافظ نفوذ می کنند

پارچه های غیربافته در محصولات نساجی به ویژه به عنوان تقویت کننده داخلی و کمک به خیاطی ، از جمله رابط
بسیاری از پارچه های غیربافته از محصولات یکبار مصرف هستند
پارچه های چند لایه ممکن است غیربافته باشند بلکه با گرما یا چسب به هم متصل می شوند
منسوجات غیر بافته شده در واقع محصولاتی در نوع خود با ویژگی ها و عملکردهای خاص خود هستند ، بلکه دارای نقاط ضعف نیز هستند. آنها در اطراف ما هستند و یک نفر هر روز از آنها استفاده می کند ، غالباً بدون اینکه از آن آگاهی داشته باشد. در واقع آنها اغلب از چشم پنهان می مانند.

منسوجات غیر بافته شده را می توان در صورت نیاز ، قابل جذب ، تنفس مثل پارچه های لمینت تنفسی ، قابل انعطاف پذیری ، مقاوم در برابر شعله ، مهر و موم شده در برابر حرارت ، سبک ، بدون پرز ، قالب ، نرم ، پایدار ، سفت ، مقاوم در برابر اشک ، ضد آب ساخت. البته بدیهی است که همه خواص ذکر شده را نمی توان در یک منسوج منسوج منسجم ترکیب کرد ، خصوصاً آنهایی که متناقض هستند.

اسپان باند پزشکی

پارچه های غیر بافته شده به دو روش اصلی ساخته می شوند: یا فلت می شوند و یا پیوند می خورند. پارچه ها به جای نخ از الیاف استفاده می کنند. اینها به صورت تصادفی یا به روشی یکسان برای ایجاد لایه هایی مانند وب قرار می گیرند. آنها توسط فرآیند نمد یا اتصال به هم متصل می شوند.

پارچه های غیر بافته شده چندان محکم نیستند
پارچه های غیربافته را می توان در محدوده وزنی ساخت
پارچه های غیر بافته از بین نمی روند
پارچه های غیر بافته شده را می توان به شکل قالب درآورد
پارچه های غیر بافته شده را می توان از الیاف بازیافتی تهیه کرد
پارچه های غیر بافته شده را می توان محلول ساخت
پارچه های غیر بافته شده را می توان با حرارت نرم کرد و مانند چسب عمل کرد (برای سجاف استفاده می شود)
پارچه های غیر بافته شده می توانند به راحتی قرص (حباب از سطح)
پارچه های غیربافته ممکن است هنگام مرطوب ضعیف تر باشند
پارچه های غیر بافته شده قابل نفوذ هستند (آب از آن عبور می کند)
تولید پارچه های غیربافته ارزان است
پارچه های غیر بافته همچنین برخی از خواص الیاف مورد استفاده در وب را به خود اختصاص می دهند (به عنوان مثال نمد پشم گرم و عایق است ؛ پارچه پلی استر سبک و الاستیک است)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان