ترگال لباس کار کاماش

ترگال لباس کار

پارچه ترگال برای لباس خدمات بیمارستانی

پارچه ترگال 230 الی 240 گرم ،با عرض 1500 میلیمتر ،در رنگ های ری اکتیو مناسب لباس خدمات بیمارستانی،البسه بیمار ،و اسکراب پزشکی است.




پارچه ترگال به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، برای لباس‌های خدمات بیمارستانی استفاده می‌شود. این ویژگی‌ها عبارتند از:


مقاومت در برابر پرز: پارچه ترگال معمولاً از الیاف پلی استر یا نخ پنبه بافته می‌شود که مقاومت خوبی در برابر پرز دارند. این ویژگی مهم است زیرا لباس‌های بیمارستانی نیاز به شستشو و استریل کردن مکرر دارند و اگر پرز بیشتری تولید کنند، ممکن است باعث آلودگی بیشتر شوند.


نفوذپذیری هوا: پارچه ترگال اجازه عبور هوا را به راحتی می‌دهد که باعث تهویه بهتر برای پوست بیماران و کارکنان می‌شود. این ویژگی مهم است تا از احتمال بروز حساسیت‌ها و آلرژی‌های پوستی جلوگیری شود.


راحتی و سهولت در حرکت: پارچه ترگال معمولاً نرم و راحت است، که این امر به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی در حرکت‌هایشان محدود نشوند و از راحتی لباس‌های خود لذت ببرند.


مقاومت در برابر لکه و شستشو: پارچه ترگال معمولاً قابلیت مقاومت در برابر لکه و شستشو را دارد که این ویژگی مهم است زیرا لباس‌های بیمارستانی ممکن است با مایعات و مواد آلوده در مختصات بیمارستان در معرض قرار گیرند.


به طور کلی، استفاده از پارچه ترگال برای لباس‌های خدمات بیمارستانی به دلیل ترکیبی از مقاومت، راحتی، و ایجاد محیط مناسب برای پوست، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.


پارچه ترگال از الیاف پلی استر ویسکوز در فلامنت به دو صورت رنگ مستقیم و رنگ ری اکتیو تولید می شود

گرماژ این پارچه 240 گرم می باشد

نساجی کاماش با حداقل سفارش 600 متر آماده همکاری با تولیدی های سراسر کشور می باشد

ارسال رایگان پارچه

ارسال کاتالوگ

ارسال نماینده برای عقد قرار داد برای بالای 10000 متر

چاپ بر روی پارچه

 

پارچه ترگال جنسی مقاوم و آسیب‌ناپذیر دارد. همین مسئله باعث می‌شود از آن در بخش‌های مختلف صنعت خیاطی استفاده شود. از پارچه ترگال جهت دوخت لباس بیمار و فرم‌های بیمارستانی، پرده و روکش تخت بیمارستان، روپوش مدارس و همچنین لباس‌های کار، چه در بخش اداری و چه صنعتی، استفاده ‌می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این پارچه علاوه بر جنس مقاوم می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد

خرید اینترنتی پارچه ترگال لباس کار برای کارخانه ها و کارگاه ها اهمیت زیادی دارد. داشتن اطلاعات فنی درباره انواع پارچه ها برای مشتریان که کدام جنس با کدام کیفیت مناسب کار وسلیقه آنها می باشد تا هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشند کمک بزرگی می کند. به طور کلی پارچه ای که از آن درتهیه لباس کار استفاده می شود باید به اندازه کافی مستحکم و مقاوم باشد ،به سادگی تحت تاثیرمواد آتش زا و شیمیایی قرار نگیرد ،قابل شست و شو باشد و رنگ آن بعد از شست و شو تغییر نکند. .

در محیط کار زمانی که قرار است لباس فرم به تعداد زیاد دوخته شود قیمت جنس اولیه می‌تواند بسیار مهم باشد. همچنین پارچه ترگال به راحتی چروک نمی‌شود، تحت تاثیر مواد شیمیایی و شوینده‌ها قرار نمی‌گیرد و نسبت به حرارت نیز مقاوم است.

پارچه ترگال کجراه تترون کاماش

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی
خرید پارچه لباس خدمات
بهترین پارچه البسه بیمار
کارخانه تولید پارچه ترگال 
قیمت پارچه ترگال کیلویی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان