اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

بهترین پارچه برای لباس نوزاد

پارچه کتان

بهترین پارچه برای لباس نوزاد

خرید پارچه نوزادی 09131130224 ارشدی

سیاری از مردم وقتی شروع به تولید لباس نوزاد می کنند، راحتی و کیفیت را برای کودکان در نظر نمی گیرند. دلایل متعددی پشت این موضوع وجود دارد؛ ممکن است آن‌ها از اینکه هرگز نمی‌توانند چیزی را که به دنبالش هستند در خیابان‌های بزرگ بیابند خسته شده‌اند، شاید بخواهند به‌جای خرید برای نوزاد یکی از اقوام یا دوستانشان بسازند، و گاهی اوقات صرفاً به این دلیل است که آنها کوچک‌تر از لباس‌های بزرگسال هستند. ، و بنابراین برای یک مبتدی کمی آسان تر است. انگیزه شما هرچه که باشد، یکی از اولین موانع بزرگ، انتخاب پارچه برای پروژه لباس نوزادتان است.

با این همه انواع مختلف برای انتخاب، از کجا شروع می کنید؟ خوب، ما یک لیست مفید از پارچه هایی که برای درست کردن لباس بچه ها عالی هستند، گردآوری کرده ایم. اما به نظر نمی‌رسد که فقط فهرستی از پارچه‌های مناسب کودک را به شما ارائه دهیم. اگر یک متفاوت می خواهید چه؟ چرا اینها را انتخاب کرده ایم؟ بنابراین برای شروع، شما را از طریق فرآیندهای فکری خود راهنمایی می‌کنم تا بتوانید ببینید چرا پارچه‌هایی را انتخاب کردیم.

کتان پنیه فیلور


اینطور نیست که اگر از پارچه 100% طبیعی استفاده نکنید، کودک شما را اذیت کند – اصلاً – اما به خصوص اگر کودک کوچک شما پوست حساسی داشته باشد، پارچه های طبیعی برای روزهای اولیه و بی حرکت بهترین هستند. .
چیزهای بیشتری برای فکر کردن
راحتی
راحتی نیز باید یک عامل اصلی باشد، اگرچه این موضوع آن را با حساسیت مرتبط می‌کند، اما این مورد بیشتر در مورد خواص فیزیکی مواد است تا الیافی که از آن ساخته شده است. در حالت ایده آل، شما به دنبال یک ماده نرم هستید، احتمالاً صاف، اما لزوماً اینطور نیست. شما همچنین به پارچه ای نیاز دارید که نرم بماند و به مرور زمان زبر نشود و پوست کودک را تحریک نکند.

جنبش و حرکت نوزاد
قطعاً در کودکان بزرگتر، اما در نوزادان و کودکان کوچکتر نیز، آزادی حرکت است. این مراحل اولیه زندگی مهم هستند – یادگیری غلت زدن، بلند کردن سر، خزیدن، راه رفتن و موارد دیگر. لباس‌های کودک باید اجازه این حرکت را بدهند و محدودکننده نباشند، در غیر این صورت ممکن است این رشد بسیار مهم را متوقف کند.

خرید پارچه های تریکو نوزادی و کتان پنیه فیلور یزد بهترین گزینه می باشد

تترون تمام پنبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان