فروش پارچه لمینت بیمارستانی ضد آب

فروش پارچه لمینت

موارد زیر می‌شود:

  1. ضد آب بودن: این نوع پارچه به دلیل ویژگی ضد آبی که دارد، برای مواقعی که نیاز به حفظ خشکی بیمار داریم، مانند جراحی‌ها، استفاده می‌شود. این ویژگی می‌تواند از ورود آب و رطوبت به زخم‌ها و نواحی حساس جلوگیری کند.
  2. ضد عفونی: این پارچه‌ها معمولاً قابل شستشو و عفونت گیری مجدد هستند، که این ویژگی بسیار مهم است در محیط‌هایی که به دقت بالایی به کنترل عفونت‌ها و پیشگیری از آنها نیاز دارند.
  3. خواص جذبی: پارچه‌های لمینت بیمارستانی معمولاً دارای خواص جذبی مناسبی برای جلوگیری از نفوذ خون و مایعات بدن هستند که این ویژگی می‌تواند در روند تمیزی و بهداشت بیمارستانی موثر باشد.
  4. سبک وزن: وزن سبک این پارچه‌ها باعث می‌شود که برای بیماران راحت و مطابقت پذیر باشند و از محدودیت‌های ناشی از استفاده از پوشش‌های سنگین و ناخوشایند جلوگیری کنند.
  5. مقاومت و پایداری: پارچه‌های لمینت بیمارستانی معمولاً مقاوم و پایدار در برابر شکستن، پارگی و سایر خرابی‌ها هستند، که این ویژگی‌ها از طریق طولانی‌تر شدن عمر مفید آنها به صرفه است.

از آنجا که این پارچه‌ها در محیط بیمارستانی برای مراقبت از بیماران و حفظ بهداشت به کار می‌روند، انتخاب مواد با ویژگی‌های مناسب بسیار حیاتی است.

پارچه لمینت ضد آب چیست؟

پارچه لمینت یکی از انواع مختلف پارچه هایی می باشد که در کارخانه های متفاوت و شهرهای گوناگون تولید می شوند و فروش خوبی در بازار هدفشان دارند.

پارچه هایی که ضد آب و ضد لک هستند مانند پارچه های معمولی که هروز استفاده می کنیم نیستند و از آن ها برای موارد خاص استفاده می می شود.

از این پارچه های ضد آب که تحت فرآیندی مشخص و اصولی تولید می شوند برای ساخت چیزهایی مانند: تشک ها، بالش ها، پدهای بهداشتی، کیسه های خواب، سفره ها، کیسه های تعویض کودک، پرده های دوش، روکش های مبلمان در فضای باز و بسیاری موارد دیگر بهره برده می شود.

پارچه هایی هم وجود دارند با نام پارچه های لمینت شده که این ها جایگزینی برای مواد PUL هستند و در یک دسته بندی قرار می گیرند.

در این فرآیند، یک پوشش نازک با حالت ضد آبی به پارچه داده می شود.

از پارچه های لمینت شده برای ساخت لباس هایی که در برابر آب و هوا فرد را محافظت می کنند مانند بارانی، کت های زمستانی، لباس های اسکی، کلاه و غیره استفاده می کنند.

از ویژگی های مهم این پارچه این است که در شرایط شدید آب و هوایی ساختاری خشک و راحت دارا می باشد.

لایه سازی در این پارچه با استفاده از لایه ی مقاوم در برابر آب و نصب آن در پشت پارچه انجام می شود. با اضافه کردن این لایه، پارچه ی انعطاف پذیرتری خواهیم داشت.

نوعی لمینت پنبه ای وجود دارد که به دلیل انعطاف پذیر بودن و قابلیت تنفسی که دارند، برای ساخت بسیاری از مواد مناسب هستند. این لمینت درواقع ورقه ای است با حدود 1 میلی متر که بر روی پارچه قرار می گیرد.

از جمله ویژگی های پارچه های لمینت شده می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. مقاومت بسیار بالای پارچه
  2. مقاوم بودن در برابر رطوب و همچنین اشعه ی UV
  3. ضد آب
  4. افزایش مقاومت و طول عمر پارچه
  5. محافظت در برابر حشرات
  6. مقاوم در برابر مواد شیمیایی

اسپان باندهای لمینت شده دارای گرماژی بین 25 گرم تا 40 گرم را دارا هستند.

این پارچه ها بسته به نوع و کاربرد استفاده در رنگ ها و عرض های گوناگون آماده می شوند.

فروش پارچه لمینت

خرید اینترنتی پارچه ضد آب : لمینت بیمارستانی

یکی از روش های خرید پارچه ها من جمله پارچه های لمینت شده و یا ضد آب، خرید اینترنتی آن می باشد.

در این روش شما بدون این که بخواهید زمان زیادی را از دست بدهید تنها با چند کلیک می توانید با چندین کارخانه ای که در این زمینه فعالیت دارند و محصولات تولیدی خودشان را به عرصه ی فروش می رسانند کانکت شده و با کسب اطلاعات دقیق و مفید و همچنین قیمت نهایی آن سفارش خود را ثبت نمایید.

مزیت هایی که این روش از خرید دارد این است که می توانید به صورت مستقیم با خود کارخانه ی تولید کننده ارتباط بگیرید و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.

از هزینه های اضافی هم مانند هزینه های رفت و آمدی و حمل و نقل جلوگیری می شود و این موضوع، خود در به دست آوردن سود بیشتر هرچند که زیاد به چشم نیاید، موثر است.

فروش پارچه لمینت

پارچه ضد آب بیمارستانی : مشخصات فنی

پارچه های ضد آب بیمارستانی، پارچه هایی هستند که با طی کردن یک سری مراحل و انجام فرآیندهای خاص بر روی آن ها، به اصطلاح ضد آب شده اند.

پارچه های بیمارستانی ضد آب که به اصطلاح به پارچه های برزنتی هم معروف هستند. دارای خاصیت آب گریز بودن می باشند و به طور معمول از این پارچه ها در تولید زیراندازهای بیماران در بیمارستان استفاده می شود.

خاصیت دفع هرگونه مایعات را دارد. برای بیمارانی استفاده می شود که دچار شرایط خاص شده اند و یا تحت عمل های جراحی قرار گرفته اند که سبب می شود اگر دفع ادرار و یا مدفوع و همچنین خون داشته باشند از پارچه عبور نکند.

این پارچه سبب می شود تا راحت تر بتوانند فرد را تمیز کرده و مشکلی پیش نیاید.

شایان ذکر است که بگوییم این پارچه ها به دلیل یک بار مصرف بودن تقاضای بالایی دارند و افراد با خیال راحت از آن ها استفاده می کنند و پس از استفاده به راحتی آن را دور می اندازند.

فروش پارچه لمینت

پارچه کوتینگ چه نوع پارچه ای است؟

معمولا در پارچه های اسپان باند، یک لایه ی پلیمری بر روی سطح پارچه افزوده می شود که به این فرآیند کوتینگ گفته می شود.

از عمل کوتینگ برای افزایش استحکام پارچه، جلوگیری از عبور آب و واترپروف بودن آن، جلوگیری از ورود گرد و غبار و باکتری های هوازی به آن استفاده می شود.

روش های متعددی مانند کوتینگ وجود دارد که این ویژگی های بیان شده در بالا را به پارچه را می افزایند.

کوتینگ تنها یکی از روش های انجام این فرآیند است.

در این روش درواقع به دلیل عدم استفاده از مواد حلال و آلی، استانداردهایی که برای مصارف بهداشتی و پزشکی لازم است را دارا می باشد و قابل توجه است که بدانید که این روش اکنون، به عنوان یکی از بهترین روش ها مطرح می باشد.

از این پارچه های کوتینگ برای مصارفی مانند: ملحفه ها، زیراندازها، پرفوره، گان بیمار، پک آنژیوگرافی و موارد بسیار دیگری استفاده می گردد.

فروش پارچه لمینت

فروش پارچه لمینت بیمارستانی ارزان

برای خرید پارچه های ارزان مخصوصا پارچه های لمینت بیمارستانی باید توانایی زیاد در شناخت انواع پارچه را داشته باشید و با تمامی خصوصیات آن پارچه ها آشنایی داشته باشید.

با دانستن خصوصیات پارچه های لمینت هم از لحاظ ظاهری و هم ساختاری می توانید به راحتی کارخانه ای را برای خرید انتخاب کنید که از نظر داشتن بهترین کیفیت در پارچه ها هم معروف باشد.

سفارشاتی به صورت عمده و با حجم بالا در قیمت نهایی تاثیرگذار است و می تواند سبب کاهش آن شود بنابراین پارچه برای افراد ارزان تر تمام می شود.

پارچه های لمینت بیمارستانی را می توان به صورت مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه و یا از طریق سفارش های اینترنتی که از سایت خود کارخانه و یا نمایندگی فروش آن انجام داد.

ولی دانستن این نکته خالی از لطف نیست که هر ارزانی دلیل بر داشتن کیفیت مناسب هم نیست. پارچه های لمینتی نیز هستند که قیمتی ارزان دارند و در حال حاضر در بازار در حال خرید و فروش هستند اما از کیفیت چندانی برخوردار نیستند.

فروش پارچه لمینت

لمینت پارچه تهران

لمینت کردن پارچه ها در هر شهری که امکانات تولیدی آن را از قبیل دارا بودن دستگاه های لمینت برخوردار باشند.

در تهران نیز این امر اتفاق می افتد و کارخانه های هستند که با دستگاه های مخصوص پارچه ها را لمینت می کنند و از آن برای مصارف مختلفی استفاده می شود که یکی از این مصارف مربوط به پزشکی و بهداشتی می باشد وگرنه مصرف آن در صنعت های دیگر نیز هست.

دستگاه های پیشرفته ای که وارد بازار شده اند کار افراد و تولیدی ها را آسان کرده است و با استفاده از آن دستگاه ها می توانند هر نوع پارچه ای که تمایل دارند را لمینت کنند و به بازار عرضه کنند.

فروش پارچه لمینت در تهران نیز از طرق مختلف صورت می گیرد و افراد می توانند با روش های گوناگون درخواستشان را ثبت نمایند.

فروش پارچه لمینت

پارچه لمینت ماسک چند لایه

پارچه هایی در سطح کشور و همچنین در بازار فروش پارچه وجود دارند که با دارا بودن ویژگی های خاص بسیار مورد استقبال افراد مخصوصا در زمان های خاص هستند.

یکی از انواع پارچه هایی که امروزه بسیار مورد توجه افراد و تولیدی ها قرار گرفته است، پارچه های ماسک هستند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید 19، تولیدی ها با استفاده از پارچه های لمینت ماسک که به صورت چندلایه هستند توانسته اند تعداد بسیار زیادی ماسک را جهت استفاده عموم تهیه و وارد بازار متقاضیان کنند.

با توجه به نوسانات قیمت های ماسک در بازار امروز، افراد و تولیدی های بیشماری نوع فعالیت خودشان را به تولید انواع ماسک تغییر داده اند زیرا می دانند در حال حاضر می توانند از این روش سود خوبی به دست بیاورند.

این مورد که زمانی که در یک بازار عرضه و تقاضا بالا باشد بر روی قیمت های نهایی هم تاثیر گذار است قابل توجه و بررسی می باشد. درواقع این مورد در مورد تمامی محصولات صادق می باشد.

پارچه های متفاوتی در بازار وجود دارند که از آن ها برای تولید ماسک کنند مانند:

  1. پارچه های اسپان باند
  2. پارچه ملت بلون
  3. پارچه اسپان لس
  4. پارچه های غواصی کشی
  5. و پارچه های پنبه ای و کتان

اما باید بدانید مواردی از پارچه های فوق اصلا افراد را در برابر ویروس و میکروب محافظت نمی کنند اما در حال حاضر افراد می گویند بهتر از هیچ است.

چیزی که مهم می باشد این است که ماسک باید توانایی حفاظت افراد را در مقابل انواع ویروس و باکتری داشته باشد تا افراد دچار مشکل نشوند.

یکی از این ماسک هایی که شرایط خوبی را ایجاد می کند تا فرد را محافظت نماید از ورود هرگونه میکروب و ویروس، همین ماسک های تولید شده از پارچه های لمینت تنفسی برای لباس ایزوله و چند لایه است.

خرید عمده لمینت پارچه در مشهد

مشهد و تهران دو قطب از قطب های تولید و فروش پارچه لمینت هستند.

پیشنهاد می شود افرادی که در این دو شهر بزرگ حضور دارند، برای خرید و ثبت سفارش پارچه های خود به صورت حضوری به درب کارخانه های این دو شهر مراجعه کنند.

مشهد دارای کارخانه های بزرگی در زمینه ی تولید لمینت پارچه است که از نظر کیفیت و تولید بالا و خوش قولی و تعهد در تحویل سریع، بسیار توانسته اند در این زمینه معروف شوند.

افراد زیادی از شهرهای مختلف با مراجعه به کارخانه های این شهر و یا خرید اینترنتی ترجیح می دهند که پارچه های مورد نیاز خودشان را از این شهر تهیه کنند.

پارچه کتان لمینت دار چه ویژگی هایی دارد؟

کتان پارچه ای می باشد که از الیاف ساقه ی کتان ساخته می شود. کتان گیاهی علفی یک ساله ای می باشد با برگ های سبز مات و ساقه ای متشکل از الیاف نرم و بلند دارد. که از این الیاف نخ به جنس کتان هم به دست می آورند.

پارچه های کتان دارای قابلیت جذب اب بالا و خنک بودن، در فصل های بهار و تابستان کاربرد فراوانی دارند. از پارچه های کتان برای دوخت انواع دستمال سفره، پوشش های مبل، حوله، پیش بند، کیف، رومیزی و غیره استفاده می شود.

کتان دارای سطحی صاف و درخشنده می باشد.

پارچه های لمینت شده معمولا همگی دارای ویژگی های تقریبا یکسانی هستند که از مهم ترین آن ها آب گریز بودن و در واقع ضد آب و واترپروف بودن می باشد.

خاصیت جلوگیری از ورود هرگونه باکتری و ویروس به داخل پارچه نیز از دیگر ویژگی های پارچه های لمینت شده می باشد.

فروش پارچه لمینت

پارچه لمینت نمایندگی نساجی کاماش

همان طور که پیش تر توضیح دادیم، کارخانه های متعددی در زمینه ی تولید پارچه های لمینت فعالیت دارند.

این کارخانه ها دارای نمایندگی های بسیاری در شهرهای مختلف می باشند که امر خرید را برای افراد و تولیدی ها در کل کشور میسر می نمایند.

یکی از این نساجی های بزرگ در زمینه ی تولید پارچه های لمینت، نساجی کاماش می باشد.

این نساجی به دلیل فروش بالا و جهت رفاه حال مشتریانش، فروش اینترنتی خود را نیز فعال کرده است و محصولات تولیدی خود را در کمترین زمان و با کمترین قیمت در اختیار افراد و تولیدی ها می گذارد.

خرید از این نساجی علاوه بر موارد فوق، خوبی دیگری دارد که آن هم ارائه ی اطلاعات مفید در زمینه ی انواع پارچه می باشد.

این امر هم از طریق سایت اینترنتی نساجی کاماش انجام می شود و هم از طریق مراجعه و یا تماس با کارشناسان فروش این مجموعه به راحتی انجام می گیرد.

اینکه یک مجموعه اطلاعات مفید در رابطه با محصول تولیدی خود را صادقانه در اختیار مشتریانش بگذارد فقط می تواند دلیلی بر اطمینان به کار خودشان باشد و کیفیتی که در محصولات خود رعایت می کنند ضامن این است که افراد به راحتی برای خریدهای عمده ی خود به آن ها اعتماد کنند.

فروش پارچه لمینت نساجی کاماش نیز با توجه به ویژگی های خاص پارچه بسیار بالا می باشد.

خرید پارچه لمینت

قیمت پارچه لمینت

پارچه لمینت بیمارستانی

پارچه لمینت شده با فوم
پارچه لمینت ضد آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان