اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

فروش پارچه آشپزخانه عمده و ارزان

فروش پارچه آشپزخانه

فروش پارچه آشپزخانه در مدل ها و طرح های مختلف، به قیمت عمده، ارزان و کاملا رقابتی از طریق سایت گروه نساجی کاماش، به تمامی مشتریان ارائه می گردد.

همانطور که می دانید پارچه آشپزخانه یکی از کالاهای مورد نیاز برای هر خانه ای محسوب میشود که امروزه تولید کنندگان آن را در مدل های مختلف و انواع زیادی به بازار می فرستند. این پارچه ها که برای دوخت وسایل مورد نیاز در آشپزخانه به کار می روند دارای طرح های جذاب و گوناگونی هستند که بهتر است همگی آنها را با یک مدل پارچه دوخت، تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

مرکز فروش سرویس پارچه ای آشپزخانه
مرکز فروش سرویس پارچه ای آشپزخانه

پارچه آشپزخانه چیست؟

پارچه آشپزخانه یکی از پارچه های طرح دار و رنگارنگ است که از آن  وسایل تزیینی و جذابی مانند پیشبند آشپزخانه، دستگیره، دستمال آشپزخانه، نم گیر بزرگ و کوچک، دمی های مختلف در سایز های گوناگون و به شکل دایره می سازند.

گاهی اوقات می توان تمامی این وسایل را با یک پارچه دوخت، تا زیبایی وسایل موجود در آشپزخانه بیشتر شود و نمای خوبی به خود بگیرد.

استفاده از پارچه های محکم و بادوام از جنس های مختلف و ست کردن با آنها با یکدیگر یکی از مهم ترین کارها برای تهیه جهیزیه عروس خانم های جوان در آشپزخانه است.

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای است، که جایگاه ویژه ای در میان دکوراسیون داخلی در هر منزل دارد. تمام وسایل موجود در آشپزخانه مانند یخچال، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، آب میوه گیری، چرخ گوشت برقی، همزن و … جزء کالاهایی هستند که جنس سفت و سختی دارند، تنها سرویس پارچه ای آشپزخانه است که می تواند تداعی کننده احساس نرمی و لطافت باشد و شور نشاط و حسی گرم و دوست داشتنی به این فضا بدهد.

استفاده از سرویس پارچه ای آشپزخانه نه تنها نشان دهنده سلیقه شما در چیدن و مرتب کردن وسایل است، بلکه فضایی زیبا و بی نظیر به شما هدیه می دهد، تا ساعت هایی که زمان خود را در آشپزخانه سپری می کنید احساس آرامش داشته باشید.

با استفاده از این سرویس پارچه ای آشپزخانه می توان از طریق یک روش آسان، ارزان و مقرون به صرفه تغییر و تحولات اساسی به حال و هوای منزل تان بدهید.

فروش پارچه آشپزخانه

پارچه مناسب دستمال آشپزخانه

پارچه مناسب دستمال آشپزخانه باید بر اساس کارکردی که دارد مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

اگر این پارچه را برای تزیین وسایل موجود در آشپزخانه و تهیه پیش بند و دیگر ملزومات، خریداری می کنید بهتر است از پارچه هایی مانند تترون و نخ استفاده کنید تا زیبایی کار شما بیش از پیش به چشم آید.

ولی اگر به دنبال تمیزی آشپزخانه و دستمال کشیدن کابینت های موجود در آشپزخانه هستید، بهتر است به دنبال جنس های نخی و پنبه ای بروید تا راحت تر بتوانید، گردوخاک های موجود در محیط را پاک کرده و فضایی تمیز را به آشپزخانه محل زندگی خود هدیه دهید.

پارچه مناسب سرویس آشپزخانه نی نی سایت
پارچه مناسب سرویس آشپزخانه نی نی سایت

پارچه مناسب دستمال آشپزخانه که جز محصولات بهداشتی و نظافتی است، می تواند همان حوله های آشپزخانه باشد که در هنگام آشپزی همراه شما است، تا به سرعت لکه های روغن و باقی مانده غذاها را از روی سطوح پاک کرده و و محیط را همواره تمیز و مرتب نگه دارد.

کاربردهای پارچه دستمال آشپزخانه به حدی گسترده و زیاد است که اکثر تولیدکنندگان برای جلب رضایت مشتریان هر روزه به دنبال مدل های جدید از این پارچه هستند تا کیفیت بهتری داشته باشد و میزان مشتریان را نسبت به قبل افزایش دهد.

فروش پارچه آشپزخانه

پارچه دستمال آشپزخانه بروجرد

پارچه دستمال آشپزخانه بروجرد که ساخت صنایع نساجی بروجرد است، از پارچه های طرحدار و پنبه ای موجود در آشپزخانه است که می‌تواند به راحتی سطوح مختلف را تمیز کرده و از نشستن گرد و غبار و ذرات چربی بر روی محیط جلوگیری کند.

پارچه دستمال آشپزخانه بروجرد با داشتن طرح هایی مانند طرح شکوفه و گلریزان در بسته بندی ۵ عددی به فروش خواهد رسید.

گروه کارخانجات نساجی بروجرد با رعایت تمامی استانداردهای لازم موفق به طراحی و ساخت نوعی پارچه شده است که قدرت پاک کنندگی زیادی دارد و جز پارچه های آنتی باکتریال به حساب می آید.

دستمال های آشپزخانه بروجرد مخصوص کارهای نظافتی می‌باشند که در ست ۵ تکه به فروش خواهند رسید.

کیفیت این پارچه به حدی بالاست که در طول روز می توان آن را بارها و بارها مورد استفاده قرار داد، بدون آنکه در روند کارهای نظافتی مشکلی ایجاد کند و نیاز به پارچه دیگری باشد.

این پارچه استفاده های زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نظافت عمومی آشپزخانه
  • خشک کردن ظروف
  • دم کنی 
  • نگهداری سبزی
  • نگهداری نان و غیره

یکی از بهترین پارچه ها برای تمیز کردن لکه های آب یا اثر انگشت پس از شستشوی ظروف استیل و قاشق و چنگال، دستمال آشپزخانه بروجرد است.

خاصیت جذب بالای آب این پارچه سبب شده است که برای خشک کردن ظروف و قابلمه ها مورد استفاده قرار گیرد.

در مورد کیفیت پارچه بروجرد و دستمال آن باید گفت که پس از استفاده مداوم و مکرر، هیچ گونه کرک و پرزی نداشته و به همان شکل و صورت اولیه باقی می ماند.

ابعاد دستمال پارچه بروجرد ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر است که نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. این اندازه استاندارد باعث می شود که در هنگام کار با آن، حداکثر میزان راحتی را داشته باشید.

تولیدکنندگان این پارچه گیره ای را در گوشه دستمال طراحی و ساخته اند، که در صورت لزوم می‌توان آن را آویزان کرد و در مراجعات بعدی سریعتر آن را پیدا نمود.

از نقاط قوت دستمال پارچه ای آشپزخانه بروجرد موارد زیر را می توان نام برد.

  • بدون پرزدهی
  • رنگ ثابت
  • سازگاری با تمامی پوست ها و عدم ایجاد حساسیت و آلرژی در اثر تماس دست با آن
فروش پارچه آشپزخانه

فیمت پارچه دستمال آشپزخانه

قیمت پارچه دستمال آشپزخانه از فاکتورهای مهم برای خرید این دستمال است. بدون شک همه افراد وست دارند که جنسی را با قیمت ارزان و کیفیت مناسب خریدای کننده تا حس رضایت بالایی داشته باشند.

سایت زیر به عنوان مرجع فروش دستمال آشپزخانه و سایر پارچه ها، یکی از مراکز معتبر است که می‌تواند به شما با کیفیت ترین جنس ها را با قیمت مناسب تحویل دهد.

قیمت پارچه دستمال آشپزخانه به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل که همگی در ارزش نهایی پارچه دستمال تاثیر می گذارند، موارد زیر هستند.

  • نوع مواد اولیه به کار رفته شده
  • کیفیت مواد اولیه برای تولید دستمال
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته صنعتی و ماشین آلات مدرن
  • بکارگیری نیروهای متخصص و زبده با مهارت بالا
  • بسته بندی مناسب کالا
  • هزینه های جانبی مانند هزینه های انبارداری و حمل و نقل از درب واحد فنی سازنده به مراکز فروش در شهرهای مختلف
  • دیگر هزینه های عمده فروشی ها مانند هزینه های ثابت اجاره محل و …
فروش پارچه آشپزخانه

فروش پارچه زنبوری آشپزخانه

فروش پارچه آشپزخانه زنبوری یکی دیگر از، پارچه هایی که مناسب سرویس پارچه آشپزخانه می باشد.

مشخصات سرویس پارچه ای آشپزخانه زنبوری در هنگام فروش،  موارد زیر هستند.

  • عرض پارچه سرویس آشپزخانه زنبوری دو متر
  • متراژ پارچه آشپزخانه زنبوری ۴۰ متر
  • بسته بندی شده به صورت طاقه

پارچه آشپزخانه زنبوری یکی از پارچه های شیک و جذاب است، که هر روزه در رنگ های متنوعی از مراکز فروش متعدد، به دست مشتریان و مصرف کنندگان عمده یا تکی خواهد رسید.

با سرویس آشپزخانه زنبوری می توان وسایل زیر را ساخت و سرویس خود را تکمیل نمود.

  • سرویس دم کنی در اندازه های مختلف
  • دستکش مخصوص فر 
  • کیسه نان و سبزی آشپزخانه
  • پیشبند 
  • دستگیره 
  • سبد نان 
  • زیربشقابی
  • رومیزی
  • زیر لیوانی 
  • کاور پارچه ای مایکروویو و سایر وسایل موجود در آشپزخانه مانند آبمیوه گیری، چرخ گوشت، همزن، پلوپز، آرام پز، کیک پز

برای زیبایی بیشتر ست آشپزخانه می‌توان این پارچه زنبوری را با روبان های رنگارنگ دوخت و حاشیه سازی کرد.

در انتخاب رنگ و طرح پارچه زنبوری آشپزخانه به فضای آشپزخانه محل زندگی خود توجه ویژه ای داشته باشید.

اگر آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از پارچه های زنبوری استفاده کنید که طرح ها و رنگ های روشن تری دارند، ولی اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است فرقی نمی‌کند چه نوع طرحی را انتخاب کنید، در این مواقع استفاده از طرح های تیره تر، جذابیت بیشتری به محل زندگی شما می دهد.

فروش پارچه آشپزخانه

پارچه آشپزخانه نو عروس

پارچه آشپزخانه نو عروس همان پارچه های طرحدار و رنگارنگی هستند که می توان آن را با روبان دوزی، گلدوزی و ترمه دوزی چشمگیر کرد و ست پارچه آشپزخانه عروس خانم ها را درست کرد.

این ست تکه های زیادی دارد که شما در هنگام خرید تصمیم می گیرید کدام یکی از آن ها را برداشته و کدام را حذف کنید. 

فروش پارچه آشپزخانه

پارچه آشپزخانه مناسب پیش بند

پارچه آشپزخانه مناسب پیشبند پارچه ای که در عین لطافت کمی خشک باشد و سریع چروک نشود، این پارچه همچنین باید از جذب سریع آب جلوگیری کرده تا شما در هنگام ظرف شستن خیس نشوید.

تولیدکنندگان برای ساخت پیشبند یک لایه سلفونی محکم بین پارچه پیشبند، قرار می‌دهند تا شما با خیال راحت روبروی شیر آب قرار بگیرید و ظرف هایتان را بشویید.

یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت پیشبند همان پارچه زنبوری آشپزخانه است که جز تولیدات گروه نساجی بروجرد است.

جنس ۱۰۰% پنبه ای این پارچه ها با بافت لانه زنبوری باعث شده است که، پیشبند موردنظر در برابر حرارت مقاومت کافی را داشته باشد و نسوزد.

فروش پارچه آشپزخانه

خرید و فروش اینترنتی پارچه آشپزخانه

خرید و فروش اینترنتی پارچه آشپزخانه، یکی از راههای سریع تجارت این کالاست که، وجود واسطه ها و دلالان مختلف بین خریدار و فروشنده را به حداقل رسانده است.

از آنجایی که خرید اینترنتی امروزه رواج زیادی پیدا کرده است می توان با این روش با کیفیت ترین دستمال ها را با قیمت مناسب خریداری نمود.

قیمت ارزان پارچه سرویس آشپزخانه کجا عرضه می گردد؟

برای آنکه بدانید قیمت ارزان پارچه سرویس آشپزخانه کجا عرضه می گردد، بهتر است که تولیدی های مختلف و کارخانه‌های پارچه ای آشپزخانه را شناخته و در صورت لزوم اقدام به خرید مستقیم از آنها کنید.

این مکان ها معمولا می توانند ارزان ترین قیمت را به شما پیشنهاد دهند البته فراموش نکنید که سایت زیر به عنوان نماینده فروش رسمی کارخانه، این قابلیت را داشته که ارزان ترین قیمت را برای پارچه های خود در نظر گرفته و آنها را به فروش برساند.

فروش پارچه آشپزخانه

خرید عمده پارچه گلدار آشپزخانه

خرید عمده پارچه گلدار آشپزخانه، هر روزه توسط تعداد زیادی از مشتریان و مصرف کنندگان در شهرهای مختلف انجام خواهد شد،

این افراد که معمولا ًخود تولید کنندگان و کارگاه داران سرویس پارچه آشپزخانه هستند، می توانند این سرویس را در نهایت دقت و ظرافت دوخته و به بازار عرضه کنند.

فروش پارچه آشپزخانه

پارچه پنبه ای آشپزخانه و کاربردهای آن

فروش پارچه آشپزخانه در کنار سایر پارچه های پنبه ای آشپزخانه، هر روزه قابل انجام است.

 ارشناسان مجرب فروش می تواند کاربردهای پارچه پنبه آشپزخانه را یادآور شده تا شما در هنگام تمیزی و نظافت از نکات گفته شده، استفاده کنید.

کاربردهای پارچه پنبه ای آشپزخانه:

  • جذب کردن قطرات آب اطراف روشویی و کابینت ها
  • خشک کردن ظرف های شیشه ای، چینی قاشق، چنگال و قابلمه های شستوشو داده شده
  • دراوردن قالب کیک از درون فر
  • تمیز کردن قطعات آب و غذا و همچنین روغن در کابینت های اطراف گاز
فروش پارچه آشپزخانه

بهترین برندهای پارچه دستمال آشپزخانه کدام اند؟

همانطور که می دانید امروزه می توان با یک جستجوی ساده در اینترنت، از وضعیت بهترین برندهای پارچه دستمال آشپزخانه، اطلاعات یافت.

یکی از این برندها، برند پارچه آشپزخانه ای گلد لند است، که ساخت صنایع نساجی رزلند است.

از ویژگی های این برند می توان به کیفیت بالا، طرح های مختلف و رنگهای جذاب اشاره نمود.

پارچه دستمال پنبه ایی بیمارستانی بخرید

چرا باید پارچه دستمال پنبه ای بیمارستانی بخرید؟

یکی از پارچه های مرغوب برای مصارف بیمارستانی پارچه فلامنت پنبه است.

از ویژگی های این پارچه می توان با قیمت مناسب، کیفیت بالا و ماندگاری زیاد اشاره نمود.

با پارچه فلامنت می توان، وسایل زیر را به راحتی دوخت.

  • انواع لباس بیمار
  • روتختی و روبالشی
فروش پارچه آشپزخانه

پارچه دستمال آشپزخانه نساجی کاماش

جالب است بدانید که صنایع نساجی کاماش به عنوان یکی از موفق ترین صنایع نساجی در داخل کشور هر روزه انواع مختلفی از پارچه از جمله تترون،  فلامنت پنبه ای، ترگال ساده و راه راه و پارچه اسپان باند را تولید می‌کند که بیشتر می توان آن ها را در بیمارستان های خصوصی و دولتی در سراسر کشور دید.

یکی از مهمترین تولیدات این نساجی پارچه دستمال آشپزخانه است که، هر روزه در رنگ بندی های جذاب و زیبا و با جنس عالی به دست مصرف کنندگان می رسد.

خرید پارچه مناسب سرویس آشپزخانه
پارچه آشپزخانه نم گیر پنبه ای لوکس لایف
پارچه سرویس آشپزخانه عمده زنبوری
پارچه مناسب سرویس آشپزخانه بروجرد
قیمت پارچه سرویس آشپزخانه یزد
پارچه سرویس آشپزخانه ساده و رنگی
فروش عمده پارچه دستمال آشپزخانه ابگیر
پارچه مناسب سرویس آشپزخانه کاماش
پارچه اشپزخانه برای بیمارستانی
خرید اینترنتی پارچه آشپزخانه ای مستقیم از کارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان