خرید پارچه لباس کار تولیدی اصفهان

خرید پارچه لباس کار

خرید پارچه لباس کار برای کارفرما می تواند یک چالش بزرگ باشد. تولیدی پارچه ی اصفهان در کیفیت و تنوع از پرچم داران منسوجات در ایران می باشد.

معمولا کارمندان هر مجموعه لباس کار یک شکل دارند. امروزه به لباس های کار توجه بسیاری می شود. علاوه بر این که لباس هر کار به نحوه ی بیان کننده ی آن شغل می باشد، خصوصیات دیگری نیز دارد.

یکی از مهم ترین مسئله ها هنگام تهیه لباس کار توسط کارفرما هزینه ی تمام شده ی لباس در عین کیفیت بالا می باشد.

برای اینکه پارچه ای با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنیم بهترین گزینه خرید از فروشگاه های معتبر می باشد.

خرید پارچه لباس کار

پارچه لباس کار چیست؟

هنگام خرید پارچه لباس کار به ویژگی های پارچه دقت کنید پارچه ی منتخب باید با شرایط آب و هوایی منطقه و نوع کار سازگاری داشته باشد.

علاوه بر آن به نوع دوخت، رنگ و گرماژ پارچه نیز باید دقت شود. لباس کار در طرح ها و جنس های متفاوتی وجود دارد که در صنایع مختلف و مشاغل گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید با توجه به شغل، جنسی که مورد نیاز آن شغل است انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان مثال برای کارگرانی که در جنوب کشور در دمای بالا فعالیت می کنند بهتر است از پارچه پنبه ای استفاده شود و یا لباس کار مکانیک ها باید از رنگ تیره باشد.

خرید پارچه لباس کار

انواع پارچه لباس کار (ترگال و کجراه و کتان، لی…)

انواع مختلفی از پارچه در بازار موجود می باشد که هرکدام به نحوه ی مناسب مشاغل خاصی می باشند. در ادامه به برخی از این پارچه ها به اختصار می پردازیم.

  • پارچه ترگال

این پارچه با عرض 150 سانتی متری و همچنین وزن 240 گرمی از پارچه های به صرفه ی بازار بوده و برای لباس های فرم اداری، لباس های شرکت ها و رستوران ها بسیار پر مصرف می باشد. این جنس پارچه رنگ های روشن ترش قیمت ارزان تری نسبت به رنگ های تیره ی آن دارد.

  • کجراه

این پارچه برای تهیه ی لباس کار به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت زیادی که دارد موجب شده تا دوام کششی زیادی داشته باشد. برای مشاغل مختلفی اعم از مانتو های فرم خانم ها، شلوار های کارکنان، فروشگاه ها، کارکنان آشپزخانه ها و حتی مدارس از این پارچه استفاده می کنند.

قیمت این پارچه از ترگال کمی بالاتر بوده اما برای دوخت لباس های کار، مقرون به صرفه می باشد. پارچه کجراه از جنس پنبه ای و یا پلی استر ویسکوز می باشد که هر کدام با توجه به شرایط مورد استفاده قرار می گیرد.

تبادلات حرارتی بدن کارمند با فضای محیط اطراف در پارچه های پنبه ای بهتر صورت می گیرد بنابراین تعرق کمتری در بدن آن ها صورت می گیرد.

برای مشاغلی که در محیط های گرم می باشند پارچه کجراه پنبه ای بهترین گزینه می باشد.

  • پارچه لی

این گونه پارچه برای مشاغلی چون کار در معدن و ادارات برق و گاز بسیار مناسب بوده و مقاومت بالای این جنس پارچه از پارگی و خوردگی آن جلوگیری می کند.

  • کتان

این جنس از پارچه برای کار های جوشکاری بسیار مناسب می باشد و مقاومت بالایی در این گونه کار ها دارد. از این جنس طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد.

هر چه از کتان بیشتری در پارچه استفاده شود، پارچه ضخیم تر و سنگین تر خواهد بود کهاین ویژگی آن را برای مشاغل سخت و سنگین مناسب کرده است.

خرید پارچه لباس کار

پارچه مناسب لباس کار و ویژگی های آن

با پیشرفت شایانی که نساجی کشور داشته امروزه پارچه ها در تنوع و جنس های بیشماری در بازار موجود می باشند.

لباس کار در بین کارکنان و حتی معرفی شغل از اهمیت بالایی برخودار می باشد. برای لباس های کار پارچه باید با دقت انتخاب شود تا با شرایط کاری سازگار باشد. عواملی که در انتخاب پارچه مناسب کار مهم می باشند عبارتند از:

  1. دوام در برابر نور خورشید
  2. عدم تولید الکتریسته
  3. مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی و…

فراموش نکنید پارچه لباس کار باید به گونه ای انتخاب شود که در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن چون لباس کار ساعات زیادی در تن می باشد لازم است تا جنس راحت و سبکی داشته و زود چروک نشود.

خرید پارچه لباس کار

مراکز فروش پارچه لباس کار در اصفهان و تهران

شهر های بزرگ و صنعتی مانند تهران و اصفهان مصرف پارچه برای لباس کار فراوانی دارند. برای خرید پارچه مناسب از طریق بازارهای حضوری و غیر حضوری می توان اقدام کرد.

پیشنهاد می شود اگر وقت مراجعه به بازار های شلوغ را ندارید با خرید از مراکز فروش مستقیم در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر پارچه ی مورد نیاز را مستقیما از کارخانه برای خریدار ارسال و آن را با قیمت کارخانه به دست مشتری می رسانند. این مراکز سفارشات را در کوتاه ترین زمان برای خریداران ارسال می کنند.

در بازار های حضوری مراقب افرادی که پارچه ی بی کیفیت ارزان قیمت را با عنوان قیمت کارخانه به دست خریدار می دهند باشید.

تنوع در طرح و جنس پارچه برای لباس کار ممکن است کمی شما را برای انتخاب سردرگم کند. قبل از خرید حتما از افراد متخصص مشورت گرفته و بعد اقدام به خرید کنید.

خرید پارچه لباس کار

قیمت پارچه فلامنت کجراه

پارچه فلامنت به دلیل راه های کجی که در بافت دارد به پارچه کجراه نیز معروف می باشد. پارچه کجراه با ضخامت بالایی که دارد از پارچه های ترگال و تترون متمایز می شود.

نزدیک به 90 درصد لباس های کار داخلی از این نوع پارچه دوخته و مصرف می شود. می توان این پارچه را در کیفیت های متفاوت و همچنین وزن های مختلف از بازار های فروش تهیه کرد.

با توجه به کیفیت و وزن های متفاوتی که از این پارچه موجود می باشد طبعا لیست قیمتی متفاوتی نیز دارد. قبل از خرید از فروشگاه های مستقیم قیمت پارچه ی مورد نیاز را استعلام و بعد اقدام به خرید کنید.

خرید پارچه لباس کار

قیمت پارچه کجراه در بازار اصفهان

همان طور که اشاره شد مصرف پارچه برای لباس کار در اصفهان بالا بوده و همه روزه حجم زیادی به این منظور خریداری می شود.

با توجه به جنس و ویژگی هایی که پارچه دارد قیمت نیز متفاوت خواهد بود. افراد کلاهبردار زیادی در بازار هستند که برای سود بیشتر کالای بی کیفیت را به عنوان اصل و با قیمت کارخانه به دست مشتری می دهند.

هنگام خرید حتما توجه کنید که از کجا و چه کسی پارچه ی خود را تهیه می کنید. با خرید از مراکز و فروشگاه های معتبر از اصل بودن و با کیفیت بودن محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید.

خرید پارچه لباس کار

قیمت پارچه کجراه کاماش در نمایندگی

نساجی کاماش از با کیفیت ترین تولید کنندگان پارچه برای لباس های کار می باشد. این شرکت پارچه کجراه را با وزن ها و رنگ های متنوع تولید و به دست مصرف کنندگان می رساند.

چند نمونه از انواع پارچه کجراه تولیدی این نساجی در ادامه بیان شده است.

  • کجراه با 70 درصد پنبه
  • پارچه کجراه با رنگ ری اکتیو
  • پارچه کجراه با رنگ مستقیم و …

برای خرید پارچه ی اصل و باکیفیت نساجی کاماش می توان از طریق نمایندگی های معتبر این شرکت اقدام کرد. مراکز فروش این نساجی پارچه ی مورد نظر را مستقیما از کارخانه برای مشتریان در کمترین زمان ارسال و رضایت آن ها بدست می آورند.

می توان با کارشناسان فروش این شرکت قبل از خرید مشورت کرده و پارچه مناسب کاربرد خود را به درستی انتخاب کنید. این مراکز قیمت های پارچه را مطابق با آخرین تغییرات قیمت کارخانه به مشتریان ارائه می دهند. بنابراین با خرید مستقیم در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

خرید پارچه لباس کار

پارچه لباس کار نسوز

گفته شد که هر نوع پارچه ای برای مشاغلی خاصی مناسب و کاربردی می باشد. هرچه الیافی که در بافت پارچه به کار رفته باشد طبیعی تر باشد بدن کمتر عرق می کند. برخی لباس ها برای سرما و رطوبت عایق خوبی بوده و مناسب مشاغلی چون سرد خانه ها می باشد.

لباس های نسوز جنسی از آزبست داشته که با فسفات آلومینیوم، عایق های شیمیایی و یا سولفات آلومینیوم پوشش داده می شوند. این جنس لباس ها مناسب کوره ها و تمامی لباس هایی که به گونه ای با آتش در تماس هستند مناسب می باشد.

لباس های نسوز باید حداقل تا 90 درصد پوششی از آلومینیوم داشته باشند تا برای کار کنار کوره های گرم مناسب باشند.

خرید پارچه لباس کار

پارچه لباس کاری کجراه

پارچه های کجراه به دلیل دوام بالایی که دارند برای لباس کار گزینه ی مناسبی می باشند. برای همین مقاومتی که دارند برای مشاغلی حتی سخت صنعتی و مناطق سرد نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این جنس پارچه به قدری برای انواع لباس های کار به مصرف رسیده است که در بازار آن را با پارچه لباس کار نیز می شناسند. برای دوام بیشتر این پارچه را با تراکم بالاتر می بافند بدین گونه که از دو تار و یک پود پارچه را می بافند.

همچنین در رنگرزی برای اینکه پارچه کیفیت رنگی بالایی داشته باشد از رنگ های ری اکتیو استفاده می کنند.

خرید پارچه لباس کار

 عمده فروشی پارچه مخصوص لباس کار

همان طور که اشاره شد لباس های کار مصرف زیادی دارد و همه روزه در بازار های فروش خرید پارچه لباس کار صورت می گیرد. برای خرید می توانید با مراجعه به بازار، پارچه ی مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنید.

اما اگر وقت رفتن به بازار های پر هیاهو و گشتن میان تعداد زیاد مغازه ها را ندارید و یا از ترافیک های سنگین خسته شده اید. میتوانید به راحتی از طریق نمایندگی های معتبر به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید.

این نمایندگی ها پارچه را برای خریداران عمده خود مستقیم از کارخانه ارسال می کنند. در واقع خود شرکت مسئول ارسال برای خریداران می باشد. همچنین امکانات بسیار دیگری برای راحتی مشتریان عمده خود در نظر دارند.

مرکز فروش پارچه لباس کار کاماش در تهران

دلالان زیادی وجود دارند که با دست به دست کردن پارچه میان خود و اضافه کردن هزینه هایی از این دست موجب می شوند تا مشتری کالا را با قیمت بالاتری از قیمت واقعی خریداری کند.

با خرید مستقیم از نمایندگی های کاماش می توان دست این گونه افراد را کوتاه و هزینه های اضافی از خرید خود را حذف و از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرد.

این مراکز پارچه را با قیمت روز در اختیار خریدار قرار می دهند. با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت روز مطلع و بعد برای خرید اقدام کنید. مراقب کالاهای بی کیفیت ارزان قیمت نیز باشید و همیشه این جمله ی معروف که نباید کیفیت را فدای کمیت کرد را از ذهن خود دور نکنید.

همچنین تجربه ی خریدی آسان، مطمئن و به صرفه را از خود دریغ نکنید.

خرید پارچه لباس کار

قیمت پارچه لباس کار به چه عواملی بستگی دارد؟

پارچه های لباس کار با توجه به خصوصیاتی مانند میزان پارچه ی مصرفی، کیفیت پارچه، جنس الیاف به کار رفته در پارچه، رنگ، تراکم در بافت پارچه و… قیمت های متفاوتی نیز دارند.

برای خرید پارچه لباس کار، انتخاب درست از میان این تنوع پارچه های موجود بسیار حائز اهمیت می باشد. هنگام خرید به جنس و نوع کاربردی که می خواهید از آن پارچه استفاده کنید دقت فراوانی کنید و یا با کارشناسان نمایندگی های معتبر مشورت کنید.

دوام و استحکام پارچه در برابر حرارت، سرما، پارگی و خوردگی برای لباس کار از مهم ترین ویژگی می باشد.

خرید پارچه لباس کار

خرید اینترنتی پارچه لباس کار

برای خرید پارچه لباس کار گفته شد که می توان مستقیم از فروشگاه های آنلاین اقدام کرد. این مراکز با حذف واسطه ها محصول خریداری شده را با قیمت کارخانه به دست مشتریان می رساند.

خرید از این مراکز علاوه بر قیمت کارخانه، کیفیت واقعی محصول را به همراه دارد. نمایندگی های معتبر برای شما امکان پیگیری محصول سفارش شده را نیز فراهم آورده تا رضایت کامل از خرید خود داشته باشید.

همه روزه حجم زیادی از پارچه های لباس کار توسط این فروشگاه به دست خریداران رسیده و خریدی آسان را به آن ها هدیه می دهد.

خرید پارچه لباس کار

نمایندگی خرید پارچه لباس کار کاماش

گفته شد که نساجی کاماش با استفاده از نیرو های متخصص و ابزارآلات به روز از با کیفیت ترین پارچه ها را تولید و به بازار برای فروش عرضه می کند.

کیفیت محصولات کاماش خود به تنهایی نشان از حرفه ای بودن این شرکت در نساجی داخلی می باشد. برای خرید محصولات با کیفیت اصلی کاماش از نمایندگی های معتبر این شرکت مستقیما اقدام کنید.

این مراکز همه روزه و هر جایی از سراسر ایران به راحتی هر چه تمام تر در اختیار خریداران می باشد. فروشگاه های آنلاین با ارسال کالا از شرکت هزینه های اضافی از خرید را حذف و در کمترین زمان بدون نیاز مراجعه بازارها نیاز شما را رفع می کنند.

خرید پارچه لباس کار

آیا می خواهید با پارچه لی به عنوان یکی دیگر از پارچه های لباس کار آشنا شوید؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان