پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد :فرم مدارس

پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد

پارچه‌های پیراهنی با چهارخانه شمیم اردکان یزد پنبه‌ای برای فرم مدارس به دلایل متعددی انتخاب می‌شوند. اولین دلیل مرتبط با خواص فیزیکی و راحتی استفاده از پنبه است. پنبه یکی از مواد طبیعی است که بسیار نرم و تنفس پذیر است، بنابراین در فصل‌های گرم به خوبی هوا را عبور می‌دهد و از تعریق بدن جلوگیری می‌کند.

دومین دلیل ارتباط دارد با دوام و مقاومت این نوع پارچه. پارچه‌های پنبه‌ای شمیم اردکان یزد با چهارخانه بیشترین دوام را دارند و به‌طور کلی مقاومت و بازی‌پذیری بالایی دارند. این ویژگی مهم است زیرا لباس‌های مدرسه باید تحمل فشارهای مختلفی مانند حرکت‌های فعال در طول روز و شستشوهای مکرر را داشته باشند.

دلیل دیگر انتخاب این نوع پارچه، قابلیت شستشو و نگهداری آسان آن است. پارچه شمیم اردکان یزد پنبه به راحتی قابل شستشو است و پس از شستشو خیلی زود خشک می‌شود، این ویژگی باعث می‌شود که پارچه‌های پیراهنی با چهارخانه پنبه‌ای برای استفاده روزانه و مداوم مناسب باشند.

در نهایت، از آنجایی که پارچه پنبه‌ای معمولاً قابلیت جذب رنگ بالایی دارد، امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها برای پیراهن‌های مدرسه وجود دارد که این امر به زیبایی و تنوع لباس‌های مدرسه کمک می‌کند و رضایت بیشتری برای دانش‌آموزان و والدین به همراه دارد.

پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد را می توان با قیمت خرید عمده از مراکز فروش مستقیم تهیه نمود. حتی برای کسانی دور از یزد هم امکان خرید پارچه پیراهنی اردکان ممکن شده است. دریافت مشاوره از نساجی کاماش

پارچه پیراهنی یکی از پارچه های پرفروش بازار بوده که هر تولیدی آن را با درصد مختلفی از پنبه و پلی استر تولید کرده و روانه بازار فروش می گرداند. برخی از تولید کنندگانی که پارچه پیراهنی را با بیشترین درصد الیاف طبیعی تولید می کنند، در بازار بهتر شناخته شده و از آن ها به عنوان یک برند عالی یاد می شود.

کارخانه شمیم اردکان یزد، یکی از همین کارخانه های تولیدی بوده که کیفیت پارچه های عرضه شده توسط آن زبانزد خاص و عام است. البته مطرح شدن کارخانه تولیدی پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد در بازار داخلی کشور، دلایل بسیار دیگری هم دارد که در بخش های بعدی راجع به آن ها صحبت خواهیم کرد و آن ها را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد

کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد

یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی پارچه در کشور که تامین کننده بخش زیادی از نیاز بازار هست، کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد می باشد. این کارخانه تولیدی تحت شرایط زیر به تولید پارچه مشغول است:

  1. به کارگیری دستگاه های مطابق با فناوری روز دنیا در صنعت نساجی
  2. استفاده از مرغوب ترین الیاف در بافت پارچه های تولیدی
  3. استخدام نیروهای انسانی خبره و ماهر در خطوط تولیدی
  4. در نظر گرفتن و رعایت تمامی استانداردها در خط تولید انواع پارچه

انواع پارچه پیراهنی در طرح و رنگ های متنوع توسط کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد تولید می شود. جالب است بدانید که هر ساله، طرح های متنوع و رنگ های جذابی به پارچه های تولیدی این مجموعه اضافه می گردد. تنوع طرح و رنگ و همچنین مطابق بودن با مد روز دنیا، باعث شده تا خریداران پارچه های پیراهنی، کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان را برای خرید انتخاب نمایند.

خیلی از کارخانه های تولیدی، متاسفانه به فکر سود آوری خود بوده و در پی این هستند تا با عرضه پارچه بی کیفیت با قیمت بالا، برای خود درآمد زایی نمایند. این کارخانجات اغلب هیچ استانداردی را در خطوط تولیدی خود رعایت نمی کنند. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده از کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد به خوبی یاد شود، رعایت همین استانداردهای جهانی در خطوط تولید است. شاید فکر کنید که رعایت یا عدم رعایت استانداردها در خطوط تولیدی پارچه چندان تفاوت نمی کند، اما باید گفت که این طرز فکر اشتباه بوده و رعایت استاندارد تاثیر مثبتی بر روی کیفیت پارچه نهایی خواهد داشت. به همین خاطر است که پارچه پیراهنی مجموعه تولیدی شمیم اردکان یزد، از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد.

چیزی که درباره این مجموعه قابل توجه است، پاسخ دهی به بخش بزرگی از نیاز بازار و همچنین فعالیت در صادرات پارچه به کشورهای دور و نزدیک. با این وجود، ظرفیت تولید کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد باید به اندازه ای باشد که هم بتواند نیاز بازار داخلی را تامین کند و هم در حوزه صادرات فعالیت چشم گیر و گسترده ای داشته باشد.

ویژگی های پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد

پارچه پیراهنی، پارچه اصلی است که توسط کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد تولید می شود. الیاف این پارچه در کارخانه مذکور، شامل 80 درصد الیاف پنبه ای و 20 درصد الیاف پلی استر می باشد. برای همین، پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد از ویژگی های زیر برخوردار است:

  • این پارچه زیر دست بسیار نرم و لطیفی دارد.
  • مقاومت این پارچه در برابر کشش بسیار زیاد است.
  • این پارچه استحکام بالایی در برابر سایش دارد.
  • رنگ پارچه پیراهنی ثابت بوده و در شست و شو تغییر رنگ نمی دهد.
  • تراکم بافت کاملاً استانداردی دارد.

پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد، پارچه ای است که چون بخش عظیمی از الیاف تشکیل دهنده آن الیاف پنبه ای هستند، کاملاً ضد حساسیت بوده، با همه پوست ها سازگاری داشته و هیچ پوستی در مقابل آن واکنش نشان نمی دهد.

پارچه های پیراهنی در کارخانه نساجی شمیم اردکان یزد در سه طرح راه راه، چهارخانه و ساده تولید می شود. تنوع رنگی پارچه های شمیم در حال حاضر بسیار متنوع است. جالب است بدانید که از هر طرحی، چیزی حدود 4 الی 6 رنگ مختلف پارچه توسط مجموعه شمیم اردکان یزد تولید می شود و این تنوع رنگی زیاد باعث شده تا این تولیدی پاسخگوی نیاز تمامی بازار باشد.

چگونگی روند تولید پارچه پیراهنی در کارخانه شمیم، باعث به وجود آمدن برخی از این ویژگی های خاص شده است. مثلاً در ابتدای این سر تیتر، راجع به ثابت بودن رنگ پارچه پیراهنی شمیم اردکان صحبت شد و این مسئله در زمره ویژگی های خاص این پارچه قرار گرفت.

این ثابت بودن رنگ پارچه پیراهنی، چندین و چند دلیل دارد. مثل:

  • درجه یک بودن رنگ مصرفی در بخش تکمیل و رنگرزی پارچه
  • ابتدا رنگ کردن الیاف و سپس بافت پارچه پیراهنی

بله درست متوجه شدید. بر خلاف منسوجات و پارچه های دیگر که ابتدا پروسه بافت شان به کمک الیاف خام انجام شده و نهایتاً به بخش تکمیل و رنگرزی انتقال پیدا می کنند، پارچه پیراهنی توسط کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد بدین صورت تولید می گردد که ابتدا الیاف در بخش رنگرزی تکمیل شده و آخر در تراکم بافت های گوناگون، پارچه پیراهنی تولید می شود. این مسئله تاثیر بسیاری بر کیفیت رنگ پارچه دارد. به گونه ای که شست و شوی زیاد این پارچه باعث رنگ پریدگی نشده و مانند روز اول زیبا و جذاب می ماند.

مصارف پارچه پیراهنی شمیم اردکان

همانطور که از نام پارچه پیراهنی مشخص است، کاربرد بسیاری در دوخت و دوز پیراهن های مختلف دارد. از مصارف کلی پارچه پیراهنی شمیم اردکان می توان چنین صحبت کرد:

  1. این پارچه در دوخت پیراهن مردانه و پسرانه جعبه ای بسیار کاربرد دارد. زیرا این پارچه علاوه بر اینکه کیفیت عالی داشته، از قیمت مناسب و معقولی هم برخوردار می باشد.
  2. پیراهن های منزلی زنانه را می توان از این پارچه تهیه کرد. پیراهن های راحت، خنک و سبکی که از پارچه پیراهنی دوخته می شود، بازار فروش خوبی در تمام نقاط کشور دارد.
  3. فرم مدارس و یونیفرم دخترانه و پسرانه، از دیگر مصارف پارچه پیراهنی شمیم اردکان می باشد. البته جالب است بدانید که عموماً از پارچه های تک رنگ پیراهنی تولیدی این مجموعه برای دوخت فرم و از پارچه های طرح دار چهارخانه، راه راه و … برای خرج کار لباس استفاده می کنند.

چیزی که لازم است درباره موارد مصرف پارچه بدانید، این است که مصرف پارچه با توجه به تراکم بافت، عرض پارچه، طول طاقه پارچه، رنگبندی پارچه، وزن و گرماژ پارچه تعیین می شود.

اما پارچه پیراهنی شمیم اردکان تا حدی این مشکلات را برای خیاطان و دوزندگان انواع پیراهن مردانه، زنانه و فرم مدارسی آسان کرده است. زیرا این پارچه تنها در عرض 150 سانتی متر تولید شده و از کالیته طرح چندان متنوعی هم برخوردار نیست.

این پارچه توسط مجموعه تولیدی مذکور، هم طاقه ای عرضه می شود و هم عدلی. طاقه پارچه پیراهنی شمیم اردکان 40 متر است و عدل آن 320 متر.

شاید بپرسید تفاوت طاقه و عدل پارچه در چیست؟

در پاسخ باید گفت، درست است که خرید پارچه پیراهنی طاقه ای به خریداران عمده پیشنهاد می شود، اما آن دسته از کارگاه های خیاطی که به دوخت سری پیراهن مردانه و پسرانه مشغول هستند، بهتر است پارچه پیراهنی را به صورت عدلی خریداری نمایند. اگر طاقه پارچه پیراهنی 40 متر است، عدل این پارچه که شامل 8 طاقه 40 متری می باشد، متراژی برابر با 320 متر خواهد داشت.

حال که متوجه تفاوت طاقه و عدل پارچه پیراهنی شده اید، خرید کدامیک را برای خود مناسب تر می دانید؟

خرید عمده پارچه شمیم اردکان

در بازار فروش پارچه، خرید عمده پارچه شمیم اردکان به راه و روش های مختلفی ممکن می باشد. یعنی ده ها راهکار را می توان به شما پیشنهاد کرد که از طریق آن اقدام به خرید فروش پارچه های پیراهنی، فرم مدارسی و … کنید. اما از آنجایی که خریدار عمده پارچه شمیم اردکان همیشه به دنبال راهی کم هزینه و مقرون به صرفه برای خرید است، چندی از مطمئن ترین شیوه های خرید عمده را معرفی می کنیم:

  1. اول از همه، کارخانه های تولید کننده پارچه مد نظر خریداران هستند. کارخانه پارچه شمیم، کارخانه ای است که در شهرستان اردکان استان یزد واقع شده است. خریداران پارچه پیراهنی در شهرهایی نظیر اصفهان، کرمان و …، امکان مراجعه حضوری به کارخانه تولیدی را داشته و می توانند به صورت مستقیم عقد قرارداد نمایند. درست است که برای تولید کنندگان یزدی، مراجعه به کارخانه تولیدی کار سختی نیست و هزینه زیادی به همراه ندارد، اما برای خریدار پارچه شهرهای مختلف، اینچنین روش حضوری تا حدی زمان بر و هزینه بر خواهد بود.
  2. دوم، نمایندگی ها و نمایندگان فروشی هستند که در سطح کشور به تامین نیاز مشتری مشغولند. کارخانه نساجی شمیم به خاطر بالا رفتن سرانه فروش سالانه خود و از طرفی، راحتی حال مشتریان، نمایندگی هایی را در سطح کشور احداث کرده است. آیا در شهر محل زندگی شما نمایندگی فروش پارچه پیراهنی تولیدی کارخانجات صنایع نساجی شمیم اردکان یزد وجود دارد یا نه؟
  3. گزینه سوم، عاملان فروشی هستند که با برندهای زیادی همکاری می کنند. این دلالان پارچه در سطح کشور، علاوه بر اینکه محصولات تولیدی کارخانجات شمیم را عرضه می دارند، با دیگر تولیدی های سطح کشور هم فعالیت می کنند. چنین فروشندگانی در بازار پارچه فروشی شهرهای مختلف وجود دارد که توصیه می کنیم برای خرید جزئی و خرد پارچه پیراهنی به چنین مراکزی مراجعه نمایید. نه برای خرید عمده و کلی.
  4. این روزها که تکنولوژی پیشرفت داشته و راه و روش های متعدد بسیاری پیش روی خریداران قرار گرفته، خرید غیر حضوری پارچه از طریق سایت های فروش اینترنتی میان مردم بابت شده است. هر ساله تعداد سایت های فروشنده پارچه در بازار مجازی زیاد شده که خریداران با در نظر داشتن مسائل بسیار مهم، می توانند پروسه خرید خود را بدون حضور در محل انجام دهند.

آیا راهکار دیگری جز این 4 مورد برای خرید عمده پارچه پیراهنی پیشنهاد دارید؟

در بخش بعد قرار است مفصلاً راجع به سایت فروش اینترنتی انواع پارچه صحبت نماییم.

سایت فروش اینترنتی انواع پارچه پیراهنی شمیم اردکان

یکی از راهکارهای پیشنهادی در بازار پیشرفته این روزها، مراجعه به سایت فروش اینترنتی انواع پارچه پیراهنی شمیم اردکان می باشد که ویژگی های زیر را داراست:

  1. سریع ترین روش خرید محسوب می شود.
  2. کم هزینه ترین روش خرید به حساب می آید.
  3. میزان دردسر آن نسبت به دیگر راهکارهای خرید حداقل است.

بی شک همه شما تمایل دارید راه هایی سریع، کم هزینه و بدون دردسر را برای خرید پارچه پیراهنی انتخاب کنید. اما لازم است بدانید که سایت های فروش اینترنتی هم مانند مراکز فروش حقیقی، دو دسته اند:

  • یکی سایت های رسمی تولید کنندگان که فروشندگان مستقیم به حساب می آیند.
  • دیگری سایت های پارچه فروشی متفرقه که با تولید کنندگان داخلی و خارجی همکاری می کنند.

اگر کیفیت برند خاصی مورد پسندتان است، بهترین گزینه این بوده که سایت رسمی فروشنده را گزینش نمایید. کارخانجات نساجی شمیم اردکان یزد، مدتی است که سایت رسمی خود در فضای مجازی را تاسیس نموده.

این سایت، مستقیماً به فروش انواع پارچه پیراهنی مشغول بوده و هر سری به موجودی محصولاتش اضافه می شود. به خاطر عدم وجود واسطه در سایت رسمی تولید کننده، قیمت ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید طاقه و یا عدل پارچه پیراهنی را داشته باشید، دیگر لازم نیست به تولید کنندگان سر بزنید. زیرا این سایت ها پروسه خرید را برایتان آسان تر از هر زمانی خواهند کرد.

اگر هنوز خرید اینترنتی پارچه را از سایت های فروشنده نپذیرفته اید، بهتر است درباره مزایای این روش بدانید:

  1. ثبت سفارش بدون خروج از منزل امکان پذیر است.
  2. محدودیت ساعتی برای ثبت سفارش اینترنتی وجود ندارد.
  3. هزینه ای صرف استفاده از وسایل نقلیه نمی شود.
  4. زمانی برای رفت و آمد به مراکز فروش حضوری به هدر نخواهد رفت.
  5. خریدار از خدماتی نظیر مشاوره فروش، بهره مند خواهد شد.
  6. خریدار سریع ترین شیوه خرید را تجربه خواهد کرد.
  7. لیست قیمت محصولات و تعرفه فروش آن ها در بازار به راحتی در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.
  8. خریدار، جزئی ترین مشخصات پارچه مورد نظر را متوجه خواهد شد.

قیمت پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد

خرید پارچه پیراهنی شمیم اردکان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان